@Chivay. Nina heeft twee soorten sap. Van Olvarit de peer-perzik diksap. Die verdun ik dan flink. Ook had mijn vriend van xde week van Friso de kant en klare sap sinasappel,banaan,appel meegenomen. Die vidnt ze helemaal geweldig. Tot de laatste druppel gaat dan op. Ik wissel de sapjes wat af en op warme dagen als ze meer drinkt,verdun ik het ook meer. Vandaar geen melk na het brood. Maar als het zo geod gaat is het toch prima. Zo krjigt ze haar flesjes en houdt ze het vol. Gefeliciteerd net jullie neefje. Leuk speelmaatje voor Oona. @Wendyenr. Spannend. Ik duim voor je. Hoe voel je je nu? @Banne. Hoe gaat het met jou? Zal nu wel zwaar zijn d elaatste dagen werken. Heel knap zoals je dat volhoudt. @Lovelymke. Leuk weer tante worden. heb je veel contact met je schoonzus. Leuk voor Zulay om te spelen om haar neefje/nichteje en de volgende.
Hey meiden, wendyric@ nog 2 dagen meid, spannender kan het niet! Zullen wel lange dagen zijn voor je nu, ik denk aan je liefs. Lovely Me@ leuk alweer tante worden, hopen dat alles goed gaat met haar zwangerschap. Gefeliciteerd. Chantal1234@ alweer een jaartje ouder, ik had je nog niet gefeliciteerd, dus bij deze! Mooie verjaardag gehad dus, met leuke cado´s! Chivay@ gefeliciteerd, een hele leuke aparte naam, hoor je niet vaak! En die actie van de wesp, ik had het ook niet gedurft hoor haha. Wel knap dat je er op tijd achter kwam! Nou meiden, weer een mooie dag gehad. Was de hele dag met moeders op stap! Heb nog van de hydro luiers gekocht, en een boxtas bij de wibra. En leuke legging´s voor onder me positierokje. En nu heerlijk zitten op de bank. wens iedereen een fijne avond toe!! liefs van pluisje
meiden, even een vraagje, heb ik ook babypyjama´s nodig? Zoja, hoeveel moet ik daar dan nog weer van kopen? liefs
@ Pluisje, nee heb je de eerste tijd niet nodig babys slapen gewoon in hun kleertjes deze zijn vaak toch lekker flexibel
@Pluisje, mooi buikje heb je en wat een leuk kamertje zeg voor de kleine. Fijn dat het helemaal af is. @Pyjamaatjes, ik had mijn kinderen als heel kleine baby geen pyjamaatjes. Miste het ook niet. Ze zijn zo klein in het begin en hebben dan toch zachte pakjes aan waar ze ook makkelijk 's avonds in kunnen slapen. Ik heb pas pyjamaatjes gekocht toen vanaf maat 68. @tandenpoetsen, wij zijn bij onze kinderen ook gelijk bij het eerste tandje de tandjes gaan poetsen, eerst alleen met water en later met een heel klein beetje tandpasta. Dat was meer op advies van de tandarts. @Kwebbelsnoes, wij hebben vorig jaar foto bij een fotograaf laten maken voor de ID-kaart van de kinderen (toen waren ze bijna 2 en bijna 4). Hij weet wat de voorwaarden zijn voor een ID-kaart pasfoto, zodat je het minder vaak over hoeft te doen. Hier alles goed, ik kan wel merken dat ik toe ben aan mijn verlof. Nog 2 weken en een dagje werken en dan zit het er gelukkig op. Nog even volhouden dus. Heb vandaag heel erg last van mijn buikbanden gehad. Gelukkig was het rustig op werk en kon ik veel zittend werk doen.
Wenr spannend! Hoop het zo voor jullie Schema: 07.00 uur 180 + 6 spelen op het kleed / in box 09.00 uur fruit 200 gram (vers / of potje) 09.30-11.30 slapen 12.00 uur 180 + 6 spelen en sap tussendoor 13.30-15.30 slapen 15.45 uur groente + sap spelen 17.30-18.30 slapen 19.00 uur fles 180+6 + 2 eetlepels rijstebloem slapen tot 07.00 uur Brood is hier nog geen succes maar daar ga ik binnenkort weer mee beginnen. Veel verschillende schema's hier
Idd veel verschillende schema"s. Nou ja iedereen doet wat hij zelf fijn vind en soms dan n vind ik het ook wel handig om te zien hoe jullie het doen. Jane hier is brood ook nog niet zon succes. Pluisje pas toen liz ongeveer twee maanden was heb ik haast voor het eerst een pyama aangetrokken. Deze was wel heel erg zacht.
Pluisje mooie kinderkamer! carpe nog een fijne vakantie chantal nog gefeliciteerd alicia ja ik kan goed opschieten met me schoonzus dus dat scheelt weer hihi en ja zeker leuk voor zulay maar ze vind haar oudere nicht nu toch al heel erg interessant dus ben benieuwd als straks de baby er is wat ze daar van vind. Kan ze als vast wennen want misschien als alles goed gaat dan zijn wij ook bezig voor ons 2de kindje. liefs
Hey meiden, even snel want ik duik zo m'n bedje in. @Alicia, met mij gaat het goed! Het vocht is er niet constant, voornamelijk als ik een hele dag gewerkt heb en het is erg warm op kantoor dan heb ik er last van. Laatst een dagje vrij en lekker thuis in de weer geweest en toen was het een stuk minder! Dus het wordt gewoon tijd om te stoppen met werken! Bedankt voor je compliment dat ik het zo goed volhou.. Gisteren controle gehad bij de vk en alles was goed! Ze ligt nog steeds met haar hoofdje naar beneden dus ik verwacht dat dat nu wel zo blijft. Vanavond informatieavond in Rijnstate, was ook wel interessant. Nog maar 2,5 week werken! Volgens mij vliegen die voorbij! De laatste week is ook nog 2e paasdag en heb ik nog een halve dag vrij voor de borstvoedingscursus. Dus een lekker weekje! Sorry dat ik niet op iedereen reageer nu, maar ik ben toch weer best druk de laatste tijd.. Ik lees wel steeds bij maar reageren schiet er dan vaak bij in... Ik hoop snel weer wat actiever te zijn hier! Alle foto's waren weer erg leuk om te kijken! Vooral blijven spammen! Tot gauw!
@banne. Ja irritant is dat vocht he. Bij mij hielp het goed als ik met de benen omhoog zat. En een warme ruimte helpt inderadad niet echt mee. Kun je bij een raam zitten of bij de deur? 2,5 Week,dus nog 'n dagje of 10. Lekker joh. Fijn dat de controle weer goed was. Wat leuk dat je naar de informatieavond was bij Rijnstate. Hebn je er wat aan gehad? Valt best mee zo'n bevallingskamer he. Ik davht altid dat er verschrikkelijk veel toeters en bellen zouden staan,maar dat vakt wel mee. Je gaat dus in het ziekenhusi bevallen? Hoe vind je man het? Begint hij al zenuwachtig te worden. Mijn vriend vod het op het laatste niks meer om naar zijn werk te agan. Vroeg zich elke dag af of hij gebelt zou worden en dat hij naar huis meost komen. Hij zou het vervelend vinden als ik op hem meost wachten en alleen met de weeen zou zitten. Probeer nog even te genieten van je laatste dagen,wnat het si wel een raar gevoel dat je zo'n lange tidj niet meer op je werk komt. En vooral lekker geneiten van het bewegen van jullie meisje. @pyama. Wij hebben Nina meteen 's nachts een pyama aan gedaan. Wij wilden heirmee het nachtritme duidelijk maken. De Hema heeft hele mooie pyama's en ook gewoon zacht en waar je prima in kunt bewegen,dus hier 2 pyama's maat 50/56 gekocht. @lovelyme. Fijn dat je goed met je schoonzus kunt opschieten. Ook leuk voor de kinderen om zo leuk contact te hebben. je hoort tegenwoordig veel mensen die mot in de familie hebben. Lijkt mij heel erg. Vandaag was Nina al om half 7 wakker. Poeh ff wennen weer. Moet ook echt evcen wakker worden,maar volgens mij hebben wij een echt ochtendmensje,dat in tegenstelling toit haar moeder
Goedemorgen Zulay is vandaag al weer 6 maanden jeetje wat gaat dat toch snek! @ Pyama wij deden zulay ook vanad het begin een PJ aan. Banne wat gaat het voor jullie ineens opschieten zeg jeetje spannend. Wenr spannend spannend hou je het nog vol om niet te testen morgen is de grote da g! Liefs
Bekijk bijlage 143993 Luuk in zijn nieuwe schommelstoel hij vind het geweldig. Luuk lacht sinds maandag echt ow meiden wat is dat bijzonder werd er echt emotioneel van. Vanmiddag gaan we even naar het werk van mijn man
chantal thnx Jeantjuh wat een leuke foto's bijzonder he als ze gaan lachen. Je smelt gewoon helemaal. liefs
Jeanetjuh: Leuke foto's. Heel bijzonder is dat als ze gaan lachen, ik had toen ook de tranen in mijn ogen staan. Mijn sollicitatiegesprek vanmorgen ging goed, ik mag volgende week vrijdag komen proefdraaien.
Hey meiden, kwebbelsnoes@ dus bijna gefeliciteerd met je nieuwe baan! Een mooi voor uit zich zo voor je. Jeanetjuh@ leuke foto´s, en wat een poepie alweer! Lijkt mij ook mooi hoor dat eerste lachje van een kleine man. banne@ zo nog 2 weekjes dus en dan heerlijk gaan genieten van je welverdiende verlof! wendyric@ nog 1 dagje!! Hou ons niet te lang in spanning he morgen. hier alles prima, heerlijk schoon gemaakt, en ga zo aan het eten beginnen. Ga een heerlijke macaronischotel maken. Dus ik zal vanavond wel zware maagzuur hebben denk ik. En ja over de pjama´s is dus bij iedereen verschillend. De kleine komt volop in de zomer dus ik wacht er nog even mee. liefs van pluisje