Eventjes uit mijn hoofd! @ Pyjama... Niet meteen vanaf het begin, maar wel vrij snel hier... Maar ondertussen niet meer omdat Oona nu in een slaapzak slaapt in haar romper. @ Alicia.. Ahhh zo.. Hier nog geen diksap.. alleen roosvicee op t kdv... thuis alleen vers geperst en dan sterk verdund nog.. Diksap bevat zoveel suiker dat ik dat nog even achter wege laat.. maar eigelijk drinkt ze vooral water en thee.. @ WenR... Hoe gaat t nu???? @ Pluisje.. Ohh zie nu dat je nu op de 27ste uitgerekend bent.. 2 dagen eerder dus dan eerst?? Eerst was het op Oona;s verjaardag.. @ Kwebbel.. Spannend! een kdv weer?? @ Jeanetjuh.. Mooie foto's! Wat mooi hè dat eerste lachje! Hier ook emotioneel ervan! Zo.. Morgen nog werken.. Maandag & dinsdag... en daarna 2.5 weken vakantie.. Heerlijk!! Oona drinkt nu regelmatig uit een rietjesbeker.. Gaat harstikke goed! Tuitbeker vind ze maar niets... helemaal goed dus want een rietjesbeker is veel beter! Oefen beker van difrax gebruiken we ook veel... gaat ook super goed... Geeft wel wat nattigheid maar ach.. hoort erbij! Bekijk bijlage 144114 Nog even spammen...
Bekijk bijlage 144118 "Hoezo?? Waarom mag ik niet proppen?!" Brood gaat als een tierelier Het opvoeden is zeker begonnen! Deze blik kreeg ik toen ik Oona vroeg om dat stukje in haar hand er nog niet bij te proppen haha... Kleine hamster had hier 5/6 stukjes brood in haar mond Prachtig vind ze dat als ik haar haar gang laat gaan Ze doet het ook nog prima ook... werkt die mondvol zonder problemen weg... Vond nog een stukje alleen iets te veel van het goede
Goedemorgen ladies Wenr hou ons niet langer in spanning!!! Hoop dat je zwanger bent. Kwebbel gefeliciteerd wat leuk Nou hier hebben we uit kunnen slapen zulay werd om half 9 wakker dat was wel ff fijn. Vanmiddag ff met haar naar de dokter ze heeft vilgens mij een eczeem pleke boven haar oog dus ff naar laten kijken. Liefs
@Jeanetjuh. Wat een lieve foto's. En heerlijk he die eerste lach. Zo bijzonder. @Chivay. In diksap zit inderdaad suiker,maar als je het flink verdunt vaklt het wel mee. Wij denken dat je het niet kan voorkomen en hebben lievr dat Nina nu af en toe wat krijgt inde vorm van drinken. Als je het nooit geeft en straks op het kdv of school regelmatig krijgt,want dat gaat gebueren, ben ik bang dat ze meteen flinke gaatjes krihgt en aankomt omdat haar lichaam het niet gewent is. Nina eet verder hartstikke gezond en alles vers,dus ik heb er geen probleem mee. Heb gezien dat er in potjes en papjes van olvarit en andere merken veel meer suiker zit,dan in zo'n sapje. @Babykwes. Hoe gata het bij jullie? Gistermiddag wezen zwemmen met Nina in Duitsland. Mooiz wembad en heerlijke temp had het water. Nina vodn het helemaal geweldig. Spetterde er vrolijk op los. Had allemaal speeltjes verzameld in het water. met de voeten op de bodem vond ze het ook erg leuk om te springen. Dit gaan we nog eens vaker doen,zeker nu we weten dat het water ze lekker is daar.
Carpe wat een leuke foti's en wat eet ze dat brood toch goed op zeg!!! Ben je eerst met kleine stukjes begonnen en langzaam aan steeds grotere. Ik vind het nig een beetje eng om zulay zulke stukken te geven omdat ze soms zo gulzig eet. Liefs
lieve reacties meiden.... maar helaas.... poging 2 is mislukt.. het roze verlies is weer begonnen.... pfff ik zie enorm op tegen weer dat spuiten, alle zwangere dames te zien.. nog zwaarder worden ik weet niet hoe ver ik nog kan gaan...
Wenr wat jammer ik had het ook nog zo gehoopt voor je ik gun het jullie zo. Ik kan me niet voorstellen hoe zwaar het voor je is dit omdat ik niet in jouw situatie zit maar leef heel erg met je mee. Gerf het niet op want als het is gelukt krijg je er zo iets mooois voor terug dat is waar je het uit eindelijk voor hebt gedaan. Heel veel sterkte dikke knuffel
chivay@ ze hebben me datum alweer veranderd, het is nu 26 juli. Ivm met de 20 weken echo, en me medicijnen die ik heb geslikt. Maar oke ik val niet over 2 of 3 dagen, het is gewoon eind juli. wenyric@ vind het echt verschrikkelijk voor jou en ric. Begrijp heel goed dat je moed in de schoenen zakt. Wou dat ik wat voor jullie kon doen. dikke knuf van mij liefs pluisje
@Wenenr. Oh meid wat erg. Het was jullie zo gegunt. Probeer moed te houden. Er zijn er weinig die binnen 2 rondes zwanger zijn,al snap ik dat je hopeloos word zo. Heel veel sterkte en wat lovelyme zegt;het wachten is de moeite meer dan waard. @Carpe. Weer terug van weggeweest. Hoe was het weekje met z'n drietjes? Leuke dingen gedaan?
hee meiden We zijn weer terug, het was geweldig leuk, aantal keer gezwommen, dierentuin geweest, kinderboerderij, echt super. Ik vertel morgen verder, en lees dan bij, ben kapot haha xxx
@ WenR.... Nee, pff... wat erg! Had het ook zo gehoopt!! Veel sterkte! @ Carpe.. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! @ Alicia.. Is dat zo? Dat wist ik niet! Dat van het niet gewent aan suiker en dan dus sneller gaatjes?? Oona krijgt op het kdv wel af en toe roosvisee... geef het daarom thuis niet... zo krijgt ze het 3x per week en niet vaker.. vond dat wel mooi zo. Zeker omdat ze er wel heel goed van drinkt, en dat vind ik wel belangrijk op een drukke kdv dag! @ Missy.. Ik knip Oona's brood in stukjes.. Ideale van knippen is dat de stukjes mooi even groot worden. Ben begonnen met een broodkorstje.. toen kleine stukjes en nu maak ik ze steeds groter. Oona is ook enorm gulzig, wanneer ik stukjes zelf in haar mond stop of haar met een lepeltje eten geef moet het snel snel... Mag ze zelf eten, dan gaat het heel goed & heeft ze meer geduld. Ze kan rustig een tijd met een kruimel bezig zijn zonder dat ze haast krijgt. Fruit en groente ben ik ook steeds grover aan het doen. B.v. Broccoli/bloemkool roosjes eet ze uit haar hand en banaan/peer/mandarijn eet ze ook in stukjes ipv geprakt.
Carpe wat fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad gelukkig was het ook mooi weer. Chivay ik ben ook begonnen met korstjes en nu ga ik dan stukjes brood geven en dan steeds groter kijken of ze dan minder gulzig eet. Volgens mij vind zukay het niwt leuk in het dinker slapen ze word steeds vaker wakker en dan echt huilwn pak ik haar dan is er niks aan de hans valt ze gelijk weer in slaap. Heb nu wat nieuws gepribeerd ze heeft een bol met sterren die verschillende kleur lichtjes om de paar telken geeft, vandaag dus weer huilen zeker 1 uur ( ben wel een paar x naar haar toe gegaan) heb toen de bol aangezet en mevr werd er meteen viel rustig van en viel daarna lekker inslaap! Hebben jullie kindjes dat ook? Of laten jullie ook een lichtje branden ( die wel vanzelf uitgaat)? Liefs
@kwebbel dan ga ik het ook kopen ..! hihi @Carpe Fijn dat jullie zo mooi zijn weg geweest..! @Wenrich aaah meid wat ontzettend rot bah,.. had het zoo gehoopt.. snap dat de moed je in de schoenen zakt maar hou moed meid..! Sterkte dikke kus..! @ babyzwemmen ben nu ook 2 x te baby zwemmmen geweest erg leuk..!
Hee meiden Heb alles bijgelezen, maar ga maar niet overal op reageren, dat is zoveel. Ga vanaf nu wel weer mee reageren Wenr wat balen meid, dat het weer mislukt is. Knuffel Lovelyme, Kim slaapt gewoon helemaal in het donker, nooit problemen mee. Lastig zeg dat ze niet wil slapen, en gaat huilen Bij de kinderboerderij
zo...ronde 2 is mislukt, had ik niet verwacht want het was gister roze verlies.. maar helaas. Lig op dit moment met een kruikje op de bank even lekker niks.