@ san wat erg van je vriendin wens haar maar veel sterkte. maar je heb een mooi bloemstuk gemaakt. dat is mijn werk. @ banne nog ff dan je echo ben benieuwd of het er 1 of 2 zijn. @ jane leuke foto van lizzy. @ pluisje jou tijd kom echt wel meid. geef de moed niet op denk aan je. @ alicia nina is echt een lachebekje. @ eline lekker hoor nu 3 dagen vrij. @ all fijn weekend
Alicia fijn dat het goed gaat. Balen dat spugen, hier hetzelfde. Het gaat de ene dag ook beter dan de andere. Ik gebruikte eerst ook jbp meel, maar ze raakte nog meer verstopt ervan. Hier alles wel goed, kim is een lieve baby, huilt nooit meer eigenlijk. Ben er helemaal aan gewent inmiddels Alleen de nachten, ze wordt vaak rond 3 uur wakker, en dan moet je speentje indoen, en soms gaat het een paar uur zo door. Als je dan moet werken, pfff Pluisje een dikke knuffel, jouw tijd komt echt wel meid, maar snap dat het moelijk is
@Pluisje, ik hoop voor jou dat het deze ronde raak is! Vorige had je in ieder geval een eisprong.. Laten we hopen dat dit jouw ronde wordt! De duimen draaien in ieder geval voor je! Ik begrijp heel goed de frustratie, die had ik ook elke keer. Maar ook die kan je goed kwijt hier! Ik voel me niet heel erg zwanger, ik zie m'n buik wel groeien maar verder heb ik zo weinig kwaaltjes... Gelukkig niet zo lang meer voor de echo! @Alicia, ik denk inderdaad dat een nieuw kdv wel het beste is. Toevallig dat ik het tegenkwam die advertentie. Nu let ik er natuurlijk ook voor mezelf al op! Maar moest meteen aan je denken! Wat is Nina een schatje om te zien... *smelt*! Daar word je meteen vrolijk van als je haar zo mooi ziet lachen! @San, wat een mooi bloemstuk zeg! Erg leuk om ook van dat soort dingen te zien! Dus wat iedereen een beetje bezig houdt. Huisdieren, hobby's ik vind alles leuk om foto's van te zien! Nog een paar daagjes en dan lekker weer jouw jurk aan! Ik vond de mijne de 2e keer nog steeds prachtig! Ik bleef voor de spiegel staan! Haha Nu lekker weekend! Ben er wel weer aan toe! We gaan straks naar Eijerkamp kijken voor een nieuwe bank. Hadden een advertentie gezien met een mooie lederen bank. We hebben nu een lichte (creme) stoffen bank en met kids in het vooruitzicht toch maar liever zwart leer! Haha Ik ben benieuwd hoe die zit!
hoi dames , oooooooohhhhhhhhh wat ben je een schatje nina zit helemaal te glunderen van oor tot oor voel m net een beetje tante van al die lieve kleine baby's en voor degene die nog niet geboren zijn. Pluisje en missyf ben zelf eigenlijk bloembindster dus het is mijn vak net zoals jij geloof ik missyf? leuk hoor heb ook het bruidsboeket van mijn schoonzus gemaakt maar helaas geen digi foto van . pluisje waarom dat houdt iedereen bezig maar het komt echt goed is het niet nu dan wel straks wij zijn gewoon met zijn 3 en zwanger en dan worden de dames gek van ons hi hi . wendyr hoe is het bij jullie? vervelend die slapeloze nachten meiden komt allemaal weer goed vroeg of laat. banne leuk nieuwe bank kijken succes . hhhhhhhhmmmmmmmmmm nu weet ik het niet meer. fijne avond allemaal.
Chantal wij maken ze niet wakker voor de voeding, alleen als ze overdag langer dan 4 uur slapen dan wel maar dat is meestal niet zo
@Eline. Fijn dat het nu zo geod gaat met Kim. Die nachten lijkt me erg vervelend en vooral vermoeiend. Ik vind het knap hoe jij en meerdere hier dat volhouden. Doe jij nu nog at tegen het spugen dan? Met Nutriton heeft Nina ook wat meer moeite met de ontlasting dacht ik al te zien,dus we houden het even in de gaten. Ze wil het ook niet in de fles,maar lepelt het dus. Ik wil er graag een oplossing voor,want vind al dat spugen niks en ze moet wel echt haar voeding binnen krijgen,want 's nachts krijgt ze ook niks(als ik haar wakker maak,drinkt ze ook niet). @Jane. Mooie hond hebben jullie. @Banne. Ik word altijd vrolijk als ik Nina zie. Ben blij als ze 's ochtends wakker word en ik haar eruit kan halen,akn ik tenminste weer knuffelen. Ze doet nu ook kusjes geven. ZAl wel toeval zijn,maar als ik zeg:krijgt mama nog een kus van jou,dan doet ze haar mond open. Waarschijnlijk om iets te zeggen,maar het lijkt of ze een kus wil geven. Als moeder geloof je dat ze je begrijpt @San. Fijn dat je van oor tot oor zat te glunderen. Dan is onze missie geslaagd. En jij bent maar mooi forumtante van Nina hoor
@ Alicia, je missie is idd geslaagd iedereen smelt toch van zo'n prachtige lach Vanmorgen het huis helemaal gedaan en vanmiddag wezen shoppen is wel een beetje te veel van het goede geweest want heb nu heel erg veel pijn in mijn onderrug maar was wel een heerlijk dagje heb weer mega veel gekocht bij v&d was het op veel babykleding 3 halen 2 betalen er was zoveel leuks haha. Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Liefs
@Chantal: onze roan komt netjes om de 4 uur en 's nachts soms om de 5 uur. Wij mogen niet klagen. 1x 's nachts eruit valt nog mee maar dat maakt het niet minder zwaar. Roan drinkt nu 6 flessen met 110 ml en alles gaat op. En Liz? @san: wat een vreselijk bericht, ik leef met je mee. Mooi bloemstuk, wat ben je creatief! @Eline: wij gebruiken ook de difrax fles. Heb je daar verschillende soorten spenen van dan?!? Wij hebben gewoon de kleinste speen van difrax. @Alicia: het spugen lijkt vandaag weer iets minder te zijn. We houden hem na de voeding nog langer rechtop dan dat we al deden en het hoofdeinde van het bedje iets verhoogd. Lijkt te werken, maar ik hou je tip in gedachte voor als het weer erger wordt. @pluisje: duim-duim-duim(speciaal voor jou!) @jeanetjuh: denk je aan jezelf? Ik ga morgen met roan en m'n moeder naar de stad even iets leuks voor mezelf kopen! Pas nog niet in mijn eigen kleren en de zwangerschapskleren ben ik beu! Heb er echt zin in! Vandaag een heerlijk dagje gehad, echt genoten van de kleine. Wat een lieverd is het toch!
Ha dames, @pluisje sterkte voor je vriendin!!en jou tijd komt ook echt wel hoor!!en ondertussen ben je gewoon samen met san een hele lieve forumtante!! @jeantjuh drukke dag heb je gehad,maar ook wel lekker als ke huis aan kant is he!fijn dat je leuke dingen hebt kunnen kopen! @wenr toch op zoek naar ander werk?beviel t andere niet of werd je contract niet verlengd?balen voor je zo vlak na al die narigheid! gaat t verder een beetje met je??? @jane fijn dat jou meiden tot 5 uur slapen, heb je toch grootste gedeelte van de nacht gehad!wprdn nu zelf ook om 5uur wakker voor wc en kan niet zomaar in slaap komen, lukt t bij jullie wel? lieve hond trouwens! @banne leuk nieuwe bank!wij hebben sinds donderdag ook een nieuwe 2de bank!manlief wilde ook wel s liggen ipv in de stoel(andere bank heb ik nu toegeëigend vanwege zwangerschap ) wij hebben donker bruine stof die heel makkelijk is! @eline geniet van je vrije dagen!lekker ff bijkomen na drukke werkweek! @alicia zoals jullie dat met ligging gedaan hebben vind ik ook wel wat, ookal vind ik risico op wiegendood ook niet alles, weet wel dat ik t er met kraamverzorgster over ga hebben als t zover is... @all hier morgen laatste werkweekend, en dan lekker verlof! ben wel heel benieuwd hoe lang ik er van mag genieten, hoop nog paar weken want heb genoeg te doen eigenlijk.... maar ben ook wel heel benieuwd naar ons kleine meisje!vooral als ik jullie foto''s en verhalen zo lees.... iedereen fijne avond en fijn weekend!! en eveline succes mocht je dit weekend gaan bevallen!! x miek
Hee meiden Miekje werkse nog je laatste weekend, heerlijk zeg. Alicia, ik doe verder niks aan het spugen. Ze groeit goed, en het lijkt ook altijd meer dan dat het is zeggen ze, dat denk ik ook wel. Ik geef snachts ook geen voeding meer hoor, dat vertik ik. Ze is al vanaf 6 weken zonder. Sammie je kan de dental speen los kopen van dyfrax, voor op de fles. Die andere speen die erop zat hielp bij ons ook niet. Die dental speen is echt een aanrader Jeanetjuh, heb je veel babykleding gekocht bij v&d ? Hier, Kim sliep weer door tot 7, o wat lekker zeg, dat was lang geleden. Wij gaan vanavond lekker uit eten met zijn 2 tjes, mijn moeder past op xxxx
Miekje in begin kon ik niet goed terug in slaap komen maar het gaat steeds beter. Lig nu echt met verbazing in bed want de tweeling is nog niet wakker. Hebben gister om 22.15 uur laatste fles gehad.....zijn gister wel een groot gedeelte van de dag wakker geweest.
Eline, veel plezier vanavond, lekker uit eten! Ik heb vannacht een erg onrustige nacht gehad, denk wat voorweeën of iets dergelijks, ik weet het niet. Maar nu lijkt het toch wel weer rustig. Morgen gaan we op visite bij vrienden. Zij hebben een tweeling, een paar maanden jonger dan Jelle. Kunnen ze lekker spelen. Lekker Jane, dat jouw meiden uitslapen. Maar waarom lag je zelf niet nog in bed dan?
@Alicia Wat een verschrikkelijke leuk foto van Nina. *smelt smelt* Fijn dat je afsluiting met de vk goed was gegaan. @Eline Veel plezier vanavond, geniet er saampjes even lekker van. @Miekje Lekker hoor, nog 2 daagjes werken en dan lekker genieten van je verlof. @Jeanetjuh Ow ow ow de V&D helemaal leeggekocht, nou dan hoef ik niet meer te gaan. @Banne Veel plezier met een nieuwe bank uitzoeken. @missy Wanneer gaat jouw verlof eigenlijk in? @Jane Wow de meiden slapen even goed uit, dat is lekker zeg. Maar ook wel even wennen, denk ik? @sammie Fijn te horen dat het zo goed met jou en Roan gaat en dat je echt aan het genieten bent. Hier weinig te melden, gaat allemaal zijn gangetje. Manlief zou vandaag even een buikfoto maken (eindelijk) dus zodra ik hem heb, zal ik hem even showen. Fijn weekend allemaal.
Even heel kort.. Pfff kom er echt niet aan toe om te reageren... Hopelijk van het weekend weer even goed bijlezen en reageren @ Sammie.. Misschien is het al gezegt... Maar voor op de difraxfles een dentalspeen! Oona is enorm gulzig en heel krachtig met zuigen.. Met een gewone speen verslikt ze zich steeds en heeft de fles veel te snel leeg.. die Dentalspeen werkt echt goed! Lekt wel helaas vlugger, maar das het wel waard... Wij hebben hem bij de Apotheek vandaan.. Hier gaat t z'n gangetje.. Donderdag is Oona voor het eerst een ochtend naar t kdv geweest... een wenochtendje.. (vooral wennen voor mij) Na een flesje een een flinke poepluier heeft ze 2.5 uur liggen slapen daar!! (overdag doet ze normaal alleen hazeslaapjes haha) Maandag weer een ochtendje... Moet nu weer rennen Zo de deur uit naar mijn schoonouders..
@Jeanetjuh. Leuk om zoveel kleding te shopen. Wat heb je allemaal voor de baby gekocht? @Miekje. Wij hebben het voor de bevalling veel over de ligging in bed gehad. De kans op wiegedood is groter bij op zij liggen,maar bij op de rug liggen is de kans weer groter op stikken als de baby spuugt. Wij vonden dit heel moeilijk,maar aangezien Nina best veel spuugt,hebben wij ervoor gekozen om haar half op de zij en half op de rug te leggen als je zo snapt wat ik bedoel. Zij ligt dus niet zover op de zij dat ze door kan draaien naar de buik. Wij denken dat de kans op stikken groter is dan op wiegdood bij Nina. De kraamverzorgster die wij hadden legde Nina ook op de zij,terwijl in het boek van de kraamzorg staat dat je babys op de rug moet leggen. Wij hadden een oudere vrouw en die vond op de zij veel beter dus wij zaten wel op een lijn. Maar het blijft moeilijk wat goed is. @Eline. veel plezier vast vanavond. @Jane. Wat fijn dat de meiden zo goed hebben geslapen. @Eveline. Ben benieuwd wat het was bij jou vanacht. Ben benieuwd hoe lang je nog moet. @Wen75. Ben erg benieuwd naar je buikfoto. @Chivay. Wat goed 2,5 uur geslapen. Wat apart dat ze dat thui niet doet en wel op het kvd. Dat doen veel kinderen he,waarschijnlijk toch alle indrukken. Hoe vond jij het wenochtendje? Hier een heelijk rustig dagje. Mijn vriend heeft vandaag ook vrij ipv maandag,dus ff lekker geshopt. Heb een jurk gekocht,ff 'n paar pantys erbij en de laarzen erbij en ik ben weer klaar. Jurk maar in het zwart gekocht,camufleert mijn buikje want die ben ik nog niet helemaal kwijt Hoop dat ik die nog kwijt raak. Nu lekker thuis. Nina gaan we proberen naar een nieuw schema te krijgen: 5 voedingen van 150+5 ,dus vben benieuwd.
Alicia heerlijk he nieuwe kleren shoppen Kan er geen genoeg van krijgen. Wendy zag dat je een opleiding ging volgen voor nagelstyliste. Heel veel succes! Jane wat goed dat je meiden zolang al doorslapen zeg! Heerlijk genieten. Chivay lijkt mij ook wel raar om Liz straks naar de oppas te brengen. En toen ik Liz niet had leek me dat helemaal niet moeilijk, maar begin er nu ook wel tegenop te zien Eveline voor jou word het nu ook spannend Ben benieuwd wanneer de kleine uk zich meld. Wendy buikfoto buikfoto Alicia ik heb gisteren gehoord dat je ook zijslapers kunt kopen. Daar kunnen ze zowiezo niet op doorrollen. Volgende week moet ik met Liz naar de chiropracter en dan vraag ik hem even wat hij ervan vind ivm haar voorkeurshouding. Dan zouden we haar meer op de rechterkant kunnen leggen, omdat ze nu alleen maar naar links kijkt Mijn eerste telefoontje huisartsenpost is gepleegd voor Liz. Ze is verkouden en wist niet wat ik ermee moest. Voelde me wel een zeur, maar de mevrouw aan de andere kant van de lijn was erg vriendelijk. Moet alleen haar neusje nu met zo'n neusknijper leegmaken. Hopelijk knapt ons meisje snel op, want op het moment is ze alleen maar aan het slapen.
@ Miekje, heerlijk je laatste weekendje @ Wen, haha maar dit is bij ons die van jullie zal nog wel wat hebben @ Eline en Alicia, heb allemaal van die zachte pakjes met voetjes gekocht vind dat zelf heel erg lief en lekker zacht en warm ook een paar spenen en wat mutsjes en sokjes en nog 3 wikkeldoeken dus was helemaal geslaagd @ Eveline, spannend hoor wie weet is dit het begin wel @ Chantal, ahhhh wat zielig hopelijk knapt ze snel op
Eveline ik lag vanmorgen ook nog in bed. Zit dan op internet met m'n iPhone. Wat sneu dat Liz verkouden is, hier is het ook nog niet helemaal over.
@Chantal. Ik ken die zijslapers ook. Wij hadden zoiets van:als het ook kan met een handdoek in haar rug opgerold,is het ook prima. Je moet alleen ff opletten dat ze beide handjes voor haar borst heeft en dan kan ze niet doorrollen,maar is net wat je fijn vind. Ben benieuwd wat de fysio zegt. Heb je goed dat je de huisartsenpost hebt gebeld als je je zorgen maakt. Daar zijn ze toch voor. En met zo'n kleintje zou ik ook geen risicos nemen. Ik vind shopen ook leuk,alleen zou het wel aardig zijn als mijn buik weer is als voor de zwangerschap,al vraag ik me af of je dezelfde buik weer terug krijgt. Ik doe gewoon braaf mijn oefeningen door en shop maar een maatje groter @Jeanetjuh. Leuk he al die kleertjes kopen. Ik vind die pakjes aan een ook zo leuk. Dan zijn ze echt even heel mini. Wij hebben alleen lange benen en grote voeten,dus heb om die reden niet zoveel van die pakjes gekocht en zonder voetjes,dan wisten we zeker dat ze erin zou passen. Moet je nog veel hebben voor de kleine? Heb je ook een buikfoto,ben wel benieuwd hoe je eruit zite nu. @Wen75. Buikfoto,buikfoto Hier is ons dametje een beetje uit haar doen. Huilt de hele tijd met de fles drinken en valt dan in slaap,word dan weer wakker omdat ze honger heeft en huilt dan weer. We kunnen niet achterhalen wat er nu is. Geen krampen,geen vieze luier,fles op goede temp,kan dan alleen nog moe bedenken. Maar goed,ze huilt niet vaak,dus we hebben haar even lekker alle aandacht gegeven en samen onder de douche want dat vind ze heerlijk en nu ligt ze net in bed en het is nog rustig. misschien gewoon een slechte middag,heb ik ook weleens ,dus mag zij ook wel hebben.