Carpe wat een leuke foto's Tja ik weet niet zeker of het daaraan ligt heb vannacht ook dat lampje aangedaan maar ze ging pas slapen toen ze bij ons in bed lag! Dus ff kijken hoe het vanavond gaat ze heeft ook last van der tandjes misschien ligt het ook daaraan. Liefs
@ wenenrich zwaar klote voor jullie!! sterkte meid. @ carpe leuke foto's vooral die met het paardje. @ jeanetjuh aaah luuk in zn schommelstoel leuk hoor. @ en toen wist ik het niet meer fijn weekend allemaal!!
Wenr jeetje dikke knuffel want kan me voorstellen ook al is het de tweede keer dat je het graag anders had gezien Carpe wat een leuke foto's Chivay wat een leuke foto's van een genietende Oona, heerlijk om zo te zien. Slapen: hier slapen ze altijd in het donker
Carpe: Leuke foto's Nachtlampje: Wij hebben een babyfoon met nachtlampje, die stond altijd in zijn bed aan het hoofdeind, alleen van de week was hij er mee gaan spelen en dat vond ik niet verantwoord dus de babyfoon eruit gehaald, maar nu kan hij het lampje niet meer zien. Was bang dat hij niet zou slapen zonder lampje, maar hij heeft afgelopen nacht prima geslapen in het donker.
goedemorgen meiden zo we leven nog hoor heb het steeds zo druk gehad met vanalles en nog wat ik kwam er gewoon steeds niet aan toe @wen jeetje wat klote zeg had zo gehoopt dat het raak zou zijn:x begrijp dat je het moeilijk trekt maar probeer niet op te geven meid jullie zijn al zo ver maarja ik heb misschien makkelijk praten sterkte!! @carpe leuke fotos en fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben heerlijk @alicia leuk dat nina het zo naar haar zin had in het zwembad ik wil het ook steeds doen met julian maar hier is het water niet zo heel warm @jeanetjuh leuke foto van luuk in zn schommel echt een schatje hoor! heerlijk he dat lachen ik had ook traantjes hoor je bent dan zo intens verliefd he op je kind @lovely gefeliciteerd leuk weer een kleintje er bij @wen heb je toevallig nog de bloemencorso gezien gister? ik had een wedstrijd in sassenheim had gehoopt er nog iets van te zien maar helaas hoe gaat het met jenz? @chivay leuke fotos van oona het is wel een mooie meid hoor de difrax beker heb ik ook maar julian lijkt maar niet te begrijpen dat hij zn hoofd ook naar achter moet doen om er wat uit te krijgen haha vanavond lekker genieten van the battle ben echt zoooooo benieuwd @all hoe lang zijn jullie kleintjes wakker julian is ongeveer 2uur achter elkaar wakker en gaat dan weer slapen en zeker smorgens red hij het niet en ligt hij vaak al na een uur weer op bed verders weet ik het niet meer sorry dames hier gaat alles goed heb vrijdag nog even de ka gebeld over dat spugen als julian brood zit te eten ben ik nog niet eens halverwege en dan komen al die stukjes er alweer uit vond dat niet normaal maar ook dat hoort er bij ppfff vanmiddag lekker even naar noordwijk het is hier mooi weer heerlijk fijne dag meiden liefs
@ CarpeD.... wat ziet dat er gezellig uit zeg!!! Ben jaloers! @ Missy... Oona slaapt goed in het donker, maar we merken wel dat ze soms wat half wakker wordt wanneer wij gaan slapen. Via het raampje boven haar deur komt er tot die tijd wat licht binnen, en wanneer wij alles uitzetten hoor je haar soms evne rommelen, of even kort wakker worden. Gelukkig dat Zulay met licht kan slapen.. dat is altijd makkelijker te regelen wanneer je ergens logeerd dan het helemaal pikdonker maken wanneer dat niet kan! @ WenR.. Pf, vind het zo erg! Hoe gaat het nu? en met Richard? @ Babykwes... haha ja, met een rietjesbeker kan Oona wat naar voren ipv naar achter.. gaat veel beter! Heb idd wel weer zin in de Battle! Ben erg benieuwd! Oona heeft bijna precies datzelfde slaapritme als julian! Vooral 's morgens red ze het vaak niet lang! Oona slaapt dus 3x nog op een dag! Ze beweegt veel en druk, het cb gaf aan dat ze daarom zo veel slaap nodig heeft en dat dat geen probleem is.. Ben wel heel benieuwd wanneer ze naar 2 slaapjes zal gaan... Zo... Nu Oona's spullen bij elkaar zoeken zo even op visite.. Ze ligt nu lekker te tukken
@ Carpe, leuke foto's @ Wenrich, heel veel sterkte!!! En geef de moed niet op he. @ Babykwes, waar hoort dat brood spugen bij dan?? @ Slapen, Luuk slaapt ook in het donker. Luuk heeft vannacht weer heerlijk doorgeslapen tot 8.00 we hadden gisteren een verjaardag en Luuk ging voor het eerst mee we hebben hem daar savonds op bed gelegd en hij heeft geen kik gegegeven ook hebben we hem slapend weer mee naar huis genomen toen heeft hij nog een beetje gedronken en sliep gewoon verder ben zo trots Ook hebben we lekker een vakantie voor oktober naar Turkije geboekt heerlijk heb er nu al zin in. Fijne dag meiden geniet van het mooie weer. Liefs
@ego, ja opzich wel goed, heel veel verschillende gevoelens hebben we hierover. ook vooral omdat we niet weten hoe nu verder. Ik twijfel ook of ik nu moet beginnen met spuiten morgen of dat ik liever gewoon lekker een maandje niks wil.. even rust...koninginnedag vieren naar een concert e.d.... wat zouden julie doen? We hebben gister wel besproken om te gaan TROUWEN!!!!! we hebben besloten om dit binnen 3 a 4 jaar te doen want we moeten eerst flink sparen. Het wordt sowieso een budget bruilofd... maar dat moet niet uitmaken, we willen in t gemeente huis trouwen en dan een feestje voor naaste familie geven in een zaaltje... ben benieuwt hoe we dit alle sgaan doen. Vanaf volgende maand sparen
@wenenrich, balen voor jullie dat de tweede poging ook mislukt is. Maar wel leuk dat jullie willen gaan trouwen. Hopelijk met jullie kindje erbij. Hier is gisteren de keuken eruit gesloopt. Gisteren en vandaag wordt de keuken voorbereid en dinsdag wordt de keuken geplaatst. Hopelijk komt er dan weer een beetje rust in de tent. Heb de af gelopen weken veel gedaan (keuken kastjes leeghalen enz) en dat valt niet mee met zo'n dikke buik. Vandaag mag ik weer voor de kindjes zorgen en lekker in de tuin zitten, want manlief gaat weer klussen aan de keuken.
@wendy wat goed dat jullie gaan trouwen gefeliciteerd!!! gelukkig toch iets positiefs voor jullie alleen jij kan beslissen of je een maandje wil wachten misschien is het wel goed even een maandje rust en een soort van feesten maar pas op met alcohol he dat is echt funest om zwanger te worden @jeanetjuh joh wat goed van luuk zo lief geweest en lekker geslapen! fijn he als je kind zich zo voorbeeldig gedraagt het spugen van julian hoort bij zn reflux hij heeft er helaas heel erg veel last van hij blijft de hele dag door spugen is niet leuk meer hoor soms maar goed zn groei gaat goed dus hij heeft er weinig last van @chivay ok dus dat vele slapen is normaal volgens het cb weet ik dat ook weer hij slaapt soms wel meer als 3x per dag eigenlijk dan wel steeds een uurtje nog tussendoor precies een cyclus hij slaapt ongeveer dit 7.30/8.00 fles 9.00/9.30 slapen tot 10.30/11.00 fruit rond 12.00/12.30 brood en zn fles zou liever wat langer er tussen laten met dat brood en die fles maar hij valt al in slaap tijdens zn fles 13.00 slapen tot 14.30/15.00 17.00 groente 17.30/18.00 slapen tot 18.30/19.00 en vanaf 20.00/20.30 is hij helemaal uit haha ach als ze het nodig hebben prima toch liefs
Wenrich: Wat leuk dat jullie gaan trouwen!!!! Even wat positiefs om naar uit te kijken Als jij behoefte hebt aan een maandje rust, moet je dat zeker doen! Het is allemaal niet niks en kan met goed voorstellen dat je eventjes geen poespas aan je lijf wilt.
Wendy ik zou misschien ook een maandje rust nemen Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent Wel super leuk nieuws dat jullie gaan trouwen! Jeanetjuh heerlijk naar Turkije zeg Liz slaapt hier ook in het donker. Wij hebben rolluiken en s'middags slaapt ze zonder dat de rolluiken dicht zijn en dit gaat ook prima. Babykwes Liz word nu sinds kort rond een uurtje of acht wakker s'morgens dan is ze om 12:00 echt wel moe en slaapt ze tot een uur of half drie kwart voor drie. Dan gaat ze weer door tot half zeven a zeven uur en dan gaat ze naar bed. 2 slaapjes op een dag dus Net even heerlijk het bos in geweest met het hele gezinnetje. Hondje lief heeft zich prima vermaakt met zwemmen. Ze krijgt nu veel minder aandacht sinds dat Liz er is (heb er gewoon niet meer zoveel tijd voor als eerder) en daarom gaan we in het weekend vaak met haar naar het bos en zwemmen. Heerlijk vind ze dat. Ik spam even weer foto's van onze kleine meid.
Wenr wat leuk dat jullie gaan trouwen!!! Als je gevoel zegt ff een maandje rust moet je dat gewoon doen. Luister naar je gevoel. Jeanetjuh lekker naar turkije Chantal wat een leuke foto's Wat een lekker weer he! Deze week beloofd veel goed wat het weer betreft!! Liefs
@Jeanetjuh. heerlijk een vakantie geboekt. Spannend ook he voor het eerst naar het buitenland met een kleintje. @Babykwes. Bij ons was het er ook nog niet van gekomen om te gaan zwemmen. Hir in het zwembad is het echt heel koud,dat kinderbadje. Nu vertelde een vriendin dat je heel goed in Emmerich kunt zwemmenb. Ook in Arnhem hebben ze een fijn zwwembad. Aangeizen wij dichter bij duitsland zitten dan bij Arnhem,zijnw e naar Duitsland geweest. Was ook echt een mooi zwembad en netjes schoon,dus dat gaan we vaker doen. Nina slaapt nu sinds 2 weken 2 x overdag. Ongeveer van 10-11:30 en van 15-16:30. 3 Uur wakker red ze tot max 4 uur,afhankelijk van hoe goed ze heeft geslapen en wat ze heeft gedaan toenz e wakker was. ALs er visite is geweest ,is ze eerder moe. Het CB bij ns zegt ook:laten slapen wat ze zelf nodig hebben en aangeven. Nina ging zelf naar 2 slaapjes en ze slaapt dan ook meer. Met 3 slaapjes sliep ze maar 1 uurtje en dit is ook wel makkelijkk met weggaan. Maar gewoon doen wat je kindej zelf aangeeft. De een heeft meer behoefte aan slaap dan de ander. Kun je wel zien aan Liz,zij slaapt dus maar 1x terwijl zij jonger is. @Wendyenr. dat is leuk nieuws voor jullei. iets leuks om naar uit te kijken. Wat betreft 1 maand wachten of verder gaan. Tja,moeilijk. Aan de ene kant zou ik door gaan omdat je nu al in dat proces en ritme zit,maar als jij er tegenop ziet ,kun je misscheibn beter een maand nieuwe energie opdoen en er dan met frisse moed weer mee beginnen. @Carpe. Fijn adt jullie het zo naar je zin hebben gehad. Wat een leuke foto's. Kim vond het geweldig zo te zien. Hier net terug van de verjaardag van mijn schoonvader. Wat kunnen oudtantes zich toch met een kleintej bemoeien. Iedereen wil Nina op schoot,echt verschrikkelijk. Nina houdt heelmaal niet van dat gepluk en wil lekker op de grond spelen,dus we doen gewoon wat wij willen. dan nog gaat een oudtante op degrond zitten en pakt haar op,terwijl wij hadden gezegd dat Nina dat niet wil. Wat moet je daar nou mee? Ik kan daar altijd boos om worden,echt irri. Wat doen jullei daar mee?
jeanetjuh super dat de verjaardag goed ging zeg. Knap van Pim En wat heerlijk naar turkije zeg, een weekje zeker? Chantal leuke fotos van Liz, is dat zon dyfrax zonnebril? WEnr leuk dat jullie gaan trouwen Alicia vervelend he als mensen dan niet luisteren. Ik zeg het dan vaak nog een keer, van leg haar maar op de grond ofzo. Vanmiddag naar bloemencorso hier geweest, was superleuk. Kim slaapt de laatste dagen nog maar 1 keer overdag. Ze is rond 7 uur wakker smorgens, slaapt dan van 11 tot kwart over 12, en dan wakker tot 18.30. Echt veel wakker he, weet niet hoe het kan xxx
@ Carpe, ja heerlijk we gaan 11 dagen @ Alicia, is zeker spannend we hebben ook erg getwijfeld maar mijn ouders gaan ook mee dus komt vast allemaal goed. @ Wen, krijgt jenz medicijnen voor zijn reflux? Hier ging het vandaag weer helemaal mis met Luuk heel de dag heeft hij last van zijn reflux gehad tussen de voedingen door heel de tijd gehuild zijn voeding kwam elke keer omhoog en hij bleef maar belletjes 'blazen' ik ben het nu ook echt helemaal zat ik ga morgen nog 1 keer naar de huisarts terug en wil dat ze een maagbeschermer geeft doet ze dit niet wil ik naar de kinderarts en als ze dit ook niet regelt gaan we het via de seh doen want hij heeft echt veel pijn.
@ wenenrich wat een geweldig nieuws dat jullie gaan trouwen. als jou gevoel zeg 1 maandje overslaan dan moet je dat gewoon doen. @ chantal leuke foto's van liz. @ jeanetjuh misschien kan je nutriton proberen die gebruik ik ook voor jovi. lekker naar turkije. @ mereli fijn dat jullie keuken dinsdag komt, en lekker van het weer genieten.