Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal...

daar ben ik dan ook nog even....ik ben echt een hele tijd niet meer geweest hier...sorry dames!
    Ik kan soms echt geen gaatje vinden om even relax achter de pc te kruipen. Ik zal proberen om het beter bij te houden, maar met het mooie weer en alles wat we aan t doen zijn thuis (hier en daar wat dozen uitpakken, schuur ingericht en een schuur afgebroken....binnenkort gaan we aan de tuin beginnen!)

Met Roan gaat het voortreffelijk. Hij is zo gezellig de hele dag. we hebben nu het volgende schema:
    7.30-8.00
    ontbijt (pap 210 ml)
    10.30-11.00
    wat lauwe thee met een koekje, rijstewafel of broodkorst. (Als Roan wakker wordt nu een dutje)
    12.00
    een snee brood met beleg daarna een fles 180+6
    hierna doet Roan zijn middagslaapje soms wel tot 15.30u
    15.00-15.30
    fruithapje
    17.00-17.30
    warm eten
    vaak valt hij nog even in slaap, als hij wakker wordt gaat hij lekker in bad.
    19.30
    fles 180+6, daarna gaat Roan naar bed en slaapt hij tot de volgende morgen.

Het zwemmen is hier ook een groot succes....Roan spettert de hele les lang!!! Ik ga elke week...zo leuk!

2. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wenr wat leuk dat jullie gaan trouwen! En je moet doen wat je zelf prettig vindt, als je het nodig hebt even een maandje je rust te nemen dan moet je dat ook echt doen.

Jeanetjuh ik zou ook actie ondernemen hoor, is niet niks voor een kleintje als de voeding elke keer terugkomt.

Chantal leuke foto's (bijtring van de wibra?) Wij hebben ze hier ook.

Alicia moeilijk moeilijk moeilijk, ik vind het ook vervelend als mensen maar doen wat ze zelf willen. Wil er graag iets van zeggen maar weet dat ik het vaak opkrop en het maar laat zoals het is. Heb het vaak dan nog wel met vriendlief over maar dan is het kwaad toch al geschied.

Sammie leuk je weer te zien....ik ben er ook niet altijd hoor maar het is ook zeker geen verplichting. En dat vind ik ook zo fijn aan dit topic.

Verder was het vandaag meerlingendag in het dolfinarium alleen zijn wij niet gegaan omdat we zoiets hadden van dat ze het toch nog niet echt meekrijgen. Volgend jaar willen we wel gaan.

Nog een paar leuke foto's van vandaag

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    boos kijken.....en zoek de verschillen :p

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Talk to the hand because the face is to pretty for you :D:D:D:p

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Hoezo verwaand

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    nog een om het af te leren

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Missy, dat doen we al maar werkt niet voldoende.

@ Jane, idd het is echt zielig hij wordt gewoon krijsend wakker en dan loopt er weer wat melk uit zijn mond en dat ruikt enorm zuur. Wat een super leuke foto's weer van je meiden. En de jasjes zijn ook geweldig het is dat ik luuk zoiets niet aan kan doen:D

Liefs

8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jane: Leuke foto's van de meiden :D

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik ga even helemaal offtopic, totaal niks met kinderen te maken, maar wie weet heeft iemand hier verstand van.

Ik werd net gebeld door een oud-collega van 7 jaar geleden. Zij zag op facebook dat ik werk zoek en zij is leidinggevende op een kdv en heeft een vacature. Ze dacht dat het misschien wel wat voor mij is.
    Maar ik zit met een concurrentiebeding in mijn oude contract waarin staat dat ik binnen 2 jaar na beƫindiging van het contract niet binnen een straal van 10 km een soortgelijke functie mag beoefenen.
    Ik heb vorige week al een mail gestuurd naar mijn oude werkgever of dit beding ontbonden kan worden, maar hier krijg ik geen reactie op.
    Als ik het beding negeer en deze baan aan neem, kan me dat een boete van ongeveer 2300 euro opleveren.
    Wat moet ik nou doen?
    Ik heb natuurlijk een sollicitatieprocedure lopen voor een 0-urencontract op 14 km afstand, maar ja, die baan die ik nu kan krijgen is met vaste uren, maar ja, binnen de zelfde plaats als mijn vorige werkgever.

10. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jane. Wat een leuke foto's. Wat zijn ze groot geworden. Ze hebben volgens mij een flinke inhaalslag gemaakt he. Hoe doen ze het qua omtrwikkeling nu?

@Kwebbel. Ik zou het probleem voorleggen aan een bond. Horen wat zij zeggen en misshein kunenn zij voor je onderhandelen met je oude werkgever. Ook zou ik het voorleggen aan je oudcollega.
    Als er niks uit komt zou ik die baan gewoon nemen. HEt is niet zo dat je oude baas je een acceptgiro akn sturen voor 2300 euro. Hij zal dan naar de rechter moeten en het si de vraag of hij het dan voor elkaar krijgt omdat hij jou er uit heeft gedaan. Bij de andere baan krijg je o-uren,dus heb je ook niet veel vastigheid. Als je paar maanden hebt gewerkt,heb je dat geld al verdient en zou ik het achter de hand hoduen voor het geval dat,maar ik denk dat het zo'n vaart niet zal lopen. En in die tuusentijd voorla niet teveel hoorbaarheid aan geven dat je een nieuwe baan hebt.

Hier eens even een meisje in bad doen.

11. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden ,

lees wel trouw mee hoor maar ben erg druk geweest (en ik heb nog geen eens kinderen ha ha ) .

leuke foto's weer allemaal .

eline je was in de buurt bij mij had zo even op de koffie kunnen komen bij jullie .

kwebbel is dat niet een contract dat als jij weggaat dat je niet in een straal van 10 km mag werken . maar hun hebben jou contract niet verlengt dus dan ben je volgens mij vrij om te gaan waar je wilt . anders inderdaad even met iemand overleggen zoals alicia al zei. succes

groetjes san

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    die clausule is ook geldig als zij jouw contract niet verlengen, heb ik al uitgezocht.
    ik kreeg net een mailtje dat ze gaan kijken wat er mogelijk is binnen het concurrentiebeding, dus daar heb ik op dit moment nog bijster weinig aan.

13. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0

Ik heb het net eens aan mijn vriend gevraagd. Hij is zelf ook werkgever. Hij zegt dat je als werkgever vanalles in het contract kunt zetten. HEt is alleen de vraag dat wanneer het ontbonden is of een rechter het rieel vind wat er in staat. Hij vroeg wat jij voor belangrijke (leindingegvende functie) hebt dat je niet in dezelfde plaats mag werken. Hij zegt dat dat vaak voor hogere functies geld,maar dat het voor een leidster toch niet uitmaakt,zij kan geen geheimen of financiele gegevens doorsluizen naard e conxcurrent.

14. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, wat een vreemd iets zeg heb ik nog nooit van gehoord zou ook denken dat dar alleen zou zijn als je zelf ontslag zou nemen maar dat is dus niet zo balen zeg maar hopelijk mag je de baan gewoon aannemen zou wel super fijn voor je zijn.

Ik ben vanmorgen om half 10 met luuk bij de ha geweest en ze zag het nu eindelijk ook ze denkt ook aan verborgen reflux ze heeft meteen de ka gebeld en we kunnen woensdag om half 2 al terecht hoop zo dat hij meteen wat voor ons kan doen.

Liefs

15. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

@jeanetjuh
    wat fijn dat jullie meteen terecht kunnen eindelijk!
    hoop dat luuk medicijnen krijgt het arme mannetje
    julian krijgt zantac voor het zuur werkt erg goed!

@kwebbel
    heb je toevallig rechtsbijstand dan zou ik het daar aan vragen
    maar volgens mij geld het idd voor hoge functies wat alicia al zegt
    en ze hebben jouw contract niet verlengt ppff zou wat zijn

@jane
    mooie meiden heb je toch

@alicia
    wat erg zeg die tantes ppff ik denk dat ik het toch ook wel zou zeggen
    altijd vanuit je eigen gevoel zeggen dat komt beter over heb ik geleerd
    over dat slapen net wat je zegt vind het ook echt geen probleem al zou die 5x per dag naar bed gaan als hij het nodig heeft mag hij lekker slapen ik wou dat ik dat kon haha

@chantal
    knap van liz dat ze nog maar 2x slaapt en wat een leuke fotos van je meisje

@carpe
    zo kim is zeker lang wakker kan ze zich dan een beetje vermaken of wil ze de hele tijd bezig gehouden worden?

@sammie
    wat fijn dat roan het voortreffelijk doet wat ben je dan trots he op je kind heerlijk!

hier weer een onrustige nacht met julian hij wilde gisteravond al niet slapen hij is tot half 11 wakker geweest en spoken vanacht steeds wakker en huilen hij wil zelfs zn speen niet nou dat is echt bijzonder moet hem echt een soort van wakker maken bij me leggen en dan pas na een kwartiertje weer neer leggen zo zielig zou hij dan zoveel dromen?
    het is wel erg vermoeiend ppff

fijne dag nog meiden
    liefs

16. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    deze moest ik echt even spammen haha hij vind de appel-peer milkshake erg lekker net als ons

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wat me nou toch overkomen is :D
    Ik was even naar de stad geweest, kom ik op de terugweg een oude bekende tegen. Een moeder waarvan de dochter bij mij in de groep heeft gezeten op het kdv. Zij gaat inmiddels naar school, die moeder heeft nu ook een zoontje die de dag voor Jelmer is geboren.
    We raakten aan de praat, ze vroeg hoe het op mijn werk was, dus ik verteld wat er is gebeurd, zij helemaal verbaasd.
    Vervolgens vertelt ze dat ze nog op zoek is naar een gastouder voor haar kinderen, of dat niks voor mij is? Zegt ze: neem je Jelmer gewoon mee, hartstikke leuk voor haar zoontje, ze zijn natuurlijk op een dag na even oud.
    Zij werkt aan huis, dus de dagen maken niet uit.

Hoe perfect wil je het hebben??? :D :D
    Heb alleen wel aangegeven dat ik het graag via de officiƫle weg wil doen, dus een gastouderbureau. Dit om me wel een beetje in te dekken.
    Je werkt dan gewoon met een contract, draagt belasting af.
    Want in de toekomst wil ik natuurlijk nog meer kinderen en dan heb ik ook gewoon recht op zwangerschapsverlof met een daarbij behorende zwangerschapsuitkering.
    Doen we het zwart, heb ik nergens recht op.
    Gelukkig staat ze daar helemaal achter, dus is het nu nog een kwestie van een geschikt gastouderbureau uitkiezen waarmee we het allemaal kunnen regelen.

18. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hier ligt hij in de wasmand(schone was hoor;)) en lache dat hij deed haha pretbek

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Babykwes: haha, leuke foto :D

Jeanetjuh: Wat fijn dat de arts nu eindelijk ook erkent dat Luuk reflux heeft.

Ik heb voor Jelmer 2 pakken van die schuimrubberen puzzelstukken gekocht en daar een grote mat van gemaakt, zodat hij lekker op de grond kan spelen en lekker kan rollen zonder dat hij na 1x rollen al vast ligt tegen spijlen van de box ;)
    Bekijk bijlage 145065

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel

Deel Deze Pagina