@kwebbel GEFELICITEERD met je nieuwe baan wat super zeg!!! leuk die blokken waar haal je die dan?? lekker ding is jelmer toch
@ Kwebbel, wat super zeg gefeliciteerd. Erg leuk die blokken zal het onthouden. @ Babykwes, wat een leuke foto's van Julian. Hij heeft nog weinig haar he is hij ook kaal geboren? Ja ben ook erg blij dat we woensdag al terecht kunnen het heeft nu lang genoeg geduurt. Hoop ook dat ik meteen iets van zantac mee krijg. Hebben ze bij Julian onderzoeken gedaan? Liefs
hey ladies, Kwebbel gefeliciteerd wat fijn zeg! Wat een leuke foto's jeantjuh wat fijn dat je woendag terecht kunt want zo is het ook niks carpe ze is idd lang wakker maar dat is toch normaal? jane wat een leuke foto's van je meiden. babykwes idd vermoeiend he dat spoken in de nacht. Zulay word ook altijd rond 03.00 wakker soms hetlpt een speen maar soms helpt niks behalve bij ons is bed. Ach vind het ook wel gezellig soms. Ik vond het vroeger ook fijn bij me ouders in bed hahah. sammie leuk weer wat van je e horen geeft toch niks dat je niet zo veel tijd hebt net wat jane zeg er zitten geen verplichtingen aan. san nog een maandje en dan ga ja trouwen!!! hoop dat ik niemand vergeten ben sorry Zulay is vandaag voor het eerst naar kdv geweest en ze heeft het goed gedaan. Toen we der op gingen halen was zo met der knuffel aan het spellen en het nog helemaal geen oog voor ons hahah pas na 5min of zo. fijne avond liefs
@Babykwes. Poeh vermoeiende nacht. Weet je wat er aan de hand was? Weer een tandje? Geweldig die foto met de beker van McDonalds. Heerlijk dat koppie erbbij. Drinkgt hij het echt. Ik heb die zelf nog niet gehad. @Kwebbel. Kijk,zo zie je maar. heb jhe ineens wat anders. Moet je daar nog veel voor regelen? Leuke foto's vban Jelmer. Die blokken zijn inderdaad erg leuk. @Jeanetjuh. WAt geod dat je eindelijk een afspraak hebt bij de KA. Hopleijk kan die wat voor Luuk doen.
@kwebbel ok ga ik ook ff kijken vind ze erg leuk @jeanetjuh julian was niet helemaal kaal en hij heeft nu best wat haar maar het is echt superblond dus zie je het bijna niet hij heeft geen onderzoeken gehad maar meestal kunnen ze aan je verhaal horen dat het om reflux gaat dat denk ik bij luuk ook bedje omhoog en dat soort dingen heb je dat al gedaan soms? @alicia haha hij blijft het wel stug proberen om er wat uit te krijgen maar lukt gelukkig nog niet ik heb hem een paar keer een likje van mn vinger gegeven en hij vind hem erg lekker maar dat is die ook heerlijk lekker fris! die nachten ppff dat is zeker zwaar nee ik weet niet wat hij heeft hij is wel erg verkouden en had vanavond weer 38.1 dus is lekker onder de douche geweest met eucalyptus zwitsal lekker ingesmeerd met luuf en toch maar een zetpilletje gegeven hopelijk slaapt hij (en wij) wat beter vanacht @lovely knap hoor van zulay haha dat ze jullie niet eens door had goed teken toch valt niet mee nee die nachten alleen ligt julian al standaard bij ons dus waarom hij nou steedts wakker wordt fijne avond nog meiden liefs
Alicia qua ontwikkeling liggen ze nog wat achter want ze rollen nog niet maar ieder kind doet het op zijn eigen tempo. Ik ga ze niet pushen want zolang hun hersenen er nog niet aan toe zijn gebeurt het ook niet. Kan straks ineens gebeuren. Kwebbel die mat is echt ideaal, wij hebben hem al een aantal maanden omdat de tweelingbox voor twee gewoon net iets te klein is om zich te ontwikkelen Alweer een oude foto op de mat
ja, ik vind die mat ook echt super. Vanmiddag ben ik lekker naast hem gaan liggen op de mat en hebben we samen met blokjes gebouwd. nou ja, ik bouwen en hij omduwen haha...
@ Jane, echt super leuk die mat en wat een schattige jurkjes @ Babykwes, oke hopelijk krijg ik dan gewoon meteen wat. Wat waren de symptomen bij Julian? Ja ik doe nutriton door de voeding nu 1,5 schepje inplaats van 1 maar hierdoor krijgt hij wel weer meer krampjes en moeite met zijn ontlasting hij krijgt nu zonnebloem olie door zijn voeding maar ook daar wil ik het woensdag even met de ka over hebben misschien moet hij wel lactulose. Ja het bedje heb ik ook al omhoog gedaan, dit helpt ook wel wat maar allemaal niet genoeg. Liefs
hee meiden Lovelyme, fijn dat het goed ging op het kdv zeg, super Vind het wel erg lang dat ze wakker is, dat ze soms maar 45 min slaapt vanaf smorgens tot savonds. Ze wordt dan ook moe smiddgas, en kan gewoon niet slapen Kwebbel wow wat leuk zeg, je nieuwe baan. wat toevallig. Lijkt me heel leuk om te doen. En zelf ook lekker je kleine bij je, super jeanetjuh goed dat je naar de kinderarts gaat. Erg die reflux zeg. Kim had dat ook een tijd, dat ze alles uitspuugte, heel zuur. Met een maand of 5 was het opeens over Jane leuke fotos van je meiden zeg. En dat omrollen komt vanzelf wel idd. Geen haast toch, gaat allemaal hard genoeg Babykwes hhahah in de wasmand, lekker mannetje is het toch Vandaag naar het cb, ben benieuwd hoelang ze is en wat ze weegt. Lekker nog vakantie met mijn mannetje En heerlijk weer, echt een geluk xxx
Babykwes slaapt julian iedere nacht bij jullie? Wel zwaar zulke nachten. Liz werd vannacht ook om vier uur wakker niets hielp toen heb ik haar maar een flesje gemaakt . Doet iemand van jullie dat ook wel eens want ze krijgt dan eigenlijk wel teveel voeding op 1 dag. Jane super leuke foto's van je meiden. En liz loopt motorisch ook wel een beetje achter door het spreidbroekje, maar goed volgens het cb loopt ze qua spraak wel voor. Het komt vanzelf wel. Jeanetjuh fijn dat je naar de ka mag. Hopelijk kan die julie helpen. Gisteren heavy dagje op mijn werk. Een bewoner is dod op de stoel gevonden. Vond het echt schrikken bah. Vandaag een late dienst en dan lekker drie dagen vrij. Heerlijk! Chivay jij ook bijna vakantire het aftellen is begonnen
goedemorgen dames @jeanetjuh dat hielp bij julian ook niet echt totdat de ka zei 3 scheppen nutriton gaat nu wel beter de symptomen waren veel huilen / schreeuwen overstrekken vieze gezichten trekken en vooral veeeeeeel spugen en het ruikt ook echt zuur hoop dat je echt iets krijgt maar denk het wel hoor zo'n ka weet het meteen @carpe succes bij t cb ben benieuwd hoor @chantal ja julian slaapt elke nacht bij ons maar dat is echt omdat ik het wil hoor hij gaat gewoon naar bed om 20.00 en we leggen hem over als wij naar bed gaan en zo lang ik het nog fijn vind en het niet gevaarlijk word blijf ikk dat lekker doen haha krijgt liz al bijna een liter vocht over de dag? anders kan je best wel een keer een klein flesje geven hoor van 60 ofzo hier gelukkig weer een rustige nacht eindelijk zetpil heeft toch zn werk gedaan mooi weer vandaag lekker van genieten! fijne dag allemaal liefs
Chantal gatver dat zijn echt nare dingen he, bah Wat vinden jullie, ik heb vakantie, en er was een bijeenkomst op mijn werk vandaag, verplicht. Ik heb gezegt dat ik een paar dagen weg ben, dus niet aanwezig ben. Krijg ik net een mail van mijn baas, het was anders wel verplicht, hoe ga je dat nu doen? Als ze je vakantie geven, kunnen ze toch niet verwachten dat je terug komt voor iets? Ik Vind dat echt een onderbreking van de vakantie xx
@Babykwes. Ah wat zielig voor Julian. Gelukkig dat hij vanacht lekker heeft geslapen. Lijt me erg vermoeiend om de hlave nacht bezig te zijn met je kleintje. In het begin zit je dar noig in maar nu ben je gewent dat ze doorslapen. Hopleijk gaat het nu vandaag ook goed. Hihi Julian met zijn milkshake. Meneer weet al precies wat hij lekke rvindt. @Jane. Je hebt helemaal gelijk wat betreft hun ontwikkeling. Ze gevn het zelf aan en het komt wel. Kan me ook voorstellen dat een tweeling altijd veel aan elkaar heeft en zoalng ze bij lejaar liggen minder de neiging hebben om ergens anders mee te spelen. Nina rolt en tijgert de hele kamer doorwant die moet het hebben van het speelgoed en heeft geen speelmaatje. Kan me voorstellen dat dat ook scheekt. En pushen werrkt ook niet. Heb ooit weleens ouders geizen die hun kindje met 9 maanden gingen pushen om te lopen. Nou deed hij dat dus ook maar hij kreeg zulke kromme benen,heel zileig. Of je het dan als ouders hebt gewonnen. @Carpe. Wat ik weet van verplichte bijeenkomsten. Ik weet niet wat het is,maar je baas kan je verplichten om een bijscholing bij te wonen en als hij het een hele belangrijke vergadering vind ,kan hij je ook verplichten. Het is natuurlijk wel een feit dat als je op vakantei bent je niet kunt komen. Als hij die vergadering zo belangrihjk vind had hij dan geen toestemming voor die vakantie moeten geven of je zeggen dat je daarvoor terug moet komen. Heft hij van te voren wat gezegd dan? Ik had hier ook altijd zo'n hekel aan. Inderdaad een onderbreking van je vakantie. Succes op het bureau. ONd dametje heeft de hele kamer ontdekt. Niks is veidlig meer. Vooal onder de tafle en achter de gordijnen vindt ze erg leukl. Gister zat ze achter de gordijnen en kon er niet meer achter weg komen. Ook de deur naar buiten akn niet meer open als ze op de grond ligt,ze gooit zich zo over de drempel. Gister voor het eerst op het gras. Vond ze interessant. Zitten geen probleem,maare rop staan vond ze niks. Trok gewoon haar voeten omhoog.
Alicia, mijn vakantie is in oktober goed gekeurd. Die bijeenkomst is pas 3 weken geleden afgesproken. Het waren 2 bijeenkomsten, bij 1 ben ik geweest. was nutteloos ook, dat vonden alle collegas, niks nieuws. Een soort bijscholingsiets. Het duurt 3 uur. Ik vind dan had ze moeten zeggen, je kan geen vakantie nemen in die periode. je gaat toch niet thuis blijven, alleen voor die ene bijeenkomst terwijl je vakantie hebt, pfff
@ Carpe, idd vind ook niet dat ze dat kunnnen verplichten zou wat zijn zit je in het buitenlang kan je terug komen @ Babykwes, ja Luuk heeft ook al die symptomen alleen hij spuugt niet heel erg veel maar houdt het in zijn mond en loopt dan de hele dag te herkauwen. Heerlijk hoor je mannetje lekker in bed geniet er maar van @ Chantal, ik geef Luuk ook welleens wat extra's soms heeft hij daar gewoon behoefte aan en als ze genoeg hebben nemen ze het toch niet hoor dus gewoon lekker doen. @ Alicia, haha wat leuk dat Nina zo ondernemen is Ik ga zo lekker naar de kapper samen met Luuk een vriendin is kapper en haar kindje is 6 weken ouder dan Luuk kunnen ze lekker samen in de box Liefs
Carpe: Ze kunnen jou niet verplichten om te komen in je vakantie. Je had ook in het buitenland kunnen zitten, dan kan je ook niet even komen opdraven.
@Carpe. Ze kunnen je inderadad niet verplichten als je op vakantie/weg bent,zeker omdat ze ook je vakantoe hebben goedgekeurd. Daarintegen kunnne ze je wel verplichten om te komen als je thuis bent. Heel lullig maar de bijscholing si dus pas later gepland. Bijscholing is een verplichting mits het in je contact staat. Er staat dan iets van;je bent verplicht je de ontbrekende kennis eigen te maken,dat staat ook wel in de meeste contarcten. Zou het dan in je contact naklezen,maar ik denk dat ik wel zou gaan vandaag om een heleboel narigheid te voorkomen. Wat een heerlijk weer. Even nar de stad geweest en nu lekker thuis. Net een nieuwe winkel Takko geopend. Hebben ze ook leuke kinderkleding voor niet zo veel.
@ Alicia, idd heerlijk weer heb lekker buiten gezeten. Takko? ken ik niet. @ Carpe, hebben ze je nog gebeld ofzo van je werk? Zou me er maar niet te druk om maken. Liefs