Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Ik ga weer een poging doen om te reageren... Het komt er de laatste tijd veel te weinig van! Hopelijk kan ik weer wat meer/vaker regeren als ik verlof heb!

@kwebbel, Wat gaaf zeg dat je als gastouder aan de slag kan en dan ook lekker met Jelmer erbij! Ik zou het ook via een officieel bureau doen. Je moet er volgens mij wel rekening mee houden dat je jezelf moet verzekeren voor aansprakelijkheid e.d. Komt ineens in me op dus ik schrijf het maar vast. haha
    Als je het wit doet kan zij ook toeslag aanvragen, dus voor beide partijen het beste lijkt me.
    Leuke foto's van Jelmer!! Hij ziet er altijd zo lekker vrolijk uit!

@babykwes, Julian is inderdaad een pretbek! Hahaha, leuke foto's!

@Lovelyme, wat fijn dat het goed ging op het kdv! Is toch een geruststelling lijkt me...

@Chantal, he jakkes wat een vervelende gebeurtenis op je werk! Gelukkig heb je bijna 3 dagen vrij! Kun je even bijkomen.

@Carpe, wat stom zeg van je werk! Ik vind dat ze dat best voor je vakantie door hadden kunnen geven! Dan had je er op dat moment ook over kunnen hebben met je leidinggevende.

@Alicia, hahaha Nina gaat lekker de hele kamer door!

@Jeanetjeh, ik hoop echt voor je dat de ka iets voor je kan doen! Want dit is zo zielig voor Luuk ook!

Ik heb net nog even een buikfoto gemaakt! Mijn man wees in de Prenatal een vrouw aan met een flinke buik en zei dat de mijne bijna net zo dik was! Voor mijn gevoel klopte dat echt niet! hahahaha
    Dus maar even een foto gemaakt en inderdaad zie ik toch wel aardig wat verschil met 3 weken geleden! :D

2. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ach ja Alicia....als ze met een jaar nog niet rollen ga ik me pas zorgen maken. Qua spreken en spelen op de mat gaat alles goed, buikliggen vinden ze maar niks vandaar dat er denk ik ook nog niet gerold wordt. De tweeling die ik ken die ook op 3 augustus is geboren die staan al :$ en lopen al stapjes als ze ze helpen. Maar dat is dan ook wel weer heel erg vroeg.

Carpe vervelende situatie zeg.....ik weet niet wat ik gedaan zou hebben. Duurt het een hele dag of is het maar een uur ofzo?

Chantal kan me voorstellen dat Liz belemmerd wordt door haar spreidbroekje maar ik denk als hij af gaat dat ze het heel snel weer inhaald.

Verder ben ik het weer kwijt...sorry

Nog twee leuke filmpjes van m'n meiden, in het eerste filmpje kletst m'n moeder erdoorheen en ik lach af en toe :)

YouTube - Elize & Naomi

YouTube - Elize & Naomi april 2011

3. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Op deze foto is het beter te zien...

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    banne wow je buik is echt gegroeid, mooi hoor. Ben benieuwd naar je babeje

Ben uiteindelijk niet gegaan, Kim moest natuurlijk ook naar cb.
    Ze weegt 9390 gram, en 72 cm.
    Dat was allemaal goed, volgens gemiddelde zei ze.
    Toen we weggingen, zwaaide kim naar de arts, zo schattig.
    Ze doet het helemaal super!

xxxx

5. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Jane, wat een leuke filmpjes van de meiden!!

@Carpe, wat heerlijk dat het Kim het zo goed doet!

6. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    hey meiden,

Ik heb vandaag met me moeder een oud wiegje bekleed. Echt heel mooi geworden, voor beneden voor de eerste maanden als de baby veel slaapt. Nu wordt het toch wel echt!

En heb gister me uitkering aangevraagd, en nu moet ik volgende week naar een bijeenkomst. Dat is helemaal niks voor mij, maar oke ik ben verplicht. Dus ik moet.

En heb me opgegeven voor een zwangerschapscursus, en nu kan ik al volgende week dinsdag terecht:$. Nu wordt het toch wel echt, super spannend. Het is niks voor mij om ergens alleen heen te gaan, maar ja soms is het niet anders. Vonden jullie dat ook moeilijk zo helemaal in je eentje?? Begin nu alweer te twijfelen of ik wel zal gaan :p.

ik reageer morgen weer uit gebreid, dan heb ik weer zee van tijd!

liefs van pluisje

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Waaauw je hebt een hele mooie buik, hangt ook al laag dus de kleine is zo te zien al ingedaald.

8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Carpe: Grappig, Jelmer en Kim zijn nu ongeveer even lang en zwaar, terwijl er toch ruim 2 maanden verschil tussen zit. Fijn dat ze het zo goed doet.

Banne: Prachtige buik zeg, je draagt mooi naar voren.
    Ik heb al eerder als gastouder gewerkt, dus ik heb al een particuliere aansprakelijkheidsverzekering ;)

Ik kan heel goed aan Jelmer merken dat hij ook echt een sterke band met zijn papa heeft. Dennis werkt momenteel heel erg veel en ze zien elkaar dus maar weinig. Op de momenten dat hij er wel is wil Jelmer even niks van mij weten en als papa hem dan geen aandacht geeft wordt hij heel driftig en steekt zijn handjes naar hem uit of trekt hem aan zijn shirt. Aan de ene kant heel aandoenlijk, maar vindt het ergens ook wel sneu, hij mist papa echt.
    Dennis is nu ook weer werken en vanaf het moment dat hij vanmiddag weg is gegaan was er geen land met Jelmer te bezeilen, alleen maar huilen en boos.

9. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Kwebbel, een particuliere aansprakelijkheidsverzekering is niet voldoende. Daar is het niet op gedekt als het bedrijfsmatig is. Maar het kan ook goed zijn dat je via het gastouderbureau verzekerd bent. Ik zou het in ieder geval even navragen voor de zekerheid.
    Wat zielig dat Jelmer z'n papa zo mist!

@Jane, aan de ene kant heb ik ook het idee ( de laatste paar dagen) dat ze aan het dalen is. Aan de andere kant heb ik ook heel erg het gevoel dat ze vrij hoog zit. Maagzuur, druk tegen mijn ribben als ik rechtop zit... Dus eigenlijk heb ik geen idee! haha:D

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    jane leuk je filmpjes

kwebbel ahh dat jelmer zijn papa zo mist, sneu is dat he.
    Wow hij is echt flink he voor zijn leeftijd

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Uit het blote bolletje... Duik zo lekker mijn bedje in ;)

Vakantieeeeeeeeeee! Ow wat lekker zeg!
    Ik werk normaal ma, di en vrijdag.. nu dus al lekker vrij, en 2 weken meivakantie... dus in het totaal 2.5 weken vrij.. Heerlijk..

@ Jane... Mooie filmpjes! Wat heb jij een relaxte meiden zeg!! Oona zou die vogel geen 2 sec laten staan ;) durf haar ook niet zo op de bank neer te zetten, dan stuitert ze er zo vanaf!

@ Banne... Wauw wat een schitterende buik! Ben heel benieuwd naar je meisje!

@ Carpe.. haha, Oona was ook precies gemiddeld... Das dus echt een breed begrip! Oona was bij de laatste keer cb (31mrt) 8070 gram en 70cm... Precies op het lijntje volgens cb!
    Fijn dat ze het zo goed doet! Oona zwaait nu ook veel.. leuk!

@ Pluisje.. Succes met de bijeenkomst... en leuk een cursus! Ik vond dat juist erg leuk om zo andere zwangeren te ontmoeten..

@ Kwebbel.. Klinkt goed dat Gastouderverhaal! Hopelijk wordt het wat! En wat sneu zeg hoe Jelmer zijn papa mist..

Zoo...
    Hier gaat het z'n gangetje..
    Denk wel dat Oona toch met het 8mnd sprongetje bezig is? Ze is weer enorm veel moe, wordt moe wakker en schud veel met haar hoofdje... Zijn hier nog andere hoofdschudders??

En nog een vraagje.. Iemand een triptrap stoel? Wij willen er eentje gaan halen en wel benieuwd naar de ervaringen.

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hallo allemaal,

Hier eindelijk weer eens een berichtje van mij. Het gaat allemaal niet zo lekker hier en zit dan ook redelijk met mijn handen in het haar.
    Allereerst ben ik alweer bijna 2 weken aan het werk en dat is best wel weer lekker. Even geen flesjes en luiers verschonen enzo, maar ben wel blij als ik hem weer mag halen. Alhoewel ik weet dat dan de ellende pas gaat beginnen. Het speelt al ruim 3 weken ofzo dit probleem, dus voordat ik ging werken al. Maar Jenz wil vanaf ongeveer 16:00 uur tot 20:30 uur niet meer slapen. Nu is dat op zich geen probleem als hij gewoon rustig zou zijn, maar huilt maar en hij huilt maar. De enige die hem nog een beetje kan troosten dat ben ik, maar dan moet ik hem op de arm houden en blijven schudden. Uiteindelijk valt hij dan in slaap, want hij is doodop. Zodra ik hem in zijn bedje wil leggen dan zet hij het weer op het gillen. Het is zo vermoeiend aan het worden allemaal. Ik kan mijn vinger er niet op leggen wat er met hem aan de hand is, maar hij heeft ergens last van. Overdag gaat het best goed en na 20:30 uur ook. Vanmorgen had hij ook nog eens groene ontlasting en zijn temp is ook al een paar dagen verhoogd. Morgen mogen we gelukkig naar de ka en dan maar hopen dat hij iets weet, want ik weet het niet meer. Ik trek het in ieder geval niet veel langer meer op deze manier. Als iemand hier nog een idee heeft of suggesties, ik hou me aanbevolen.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik gewoonweg niet de energie en tijd heb hierdoor om regelmatig te komen. Sorry voor mijn lange ego-bericht. Nu even een korte reactie proberen te geven op jullie.

@Kwebbel Wat zielig dat Jelmer zijn papa zo mist, ik hoop dat het voor korte duur is en dat Jelmer snel weer volop van zijn papa kan gaan genieten.

@Chivay Ik zelf heb geen triptrap, maar mijn zusje wel en die is echt dik tevreden over deze stoel.

@Carpe Wat fijn dat het zo goed gaat met Kim.

@Banne Wat een mooie buik! Nog maar een paar weekjes en dan heb je jullie kleine meid in je armen.

@Jane Leuke filmpjes van je meiden.

@Alicia Lekker geshopped dus met dit mooie weer, je hebt groot gelijk.

@Jeanetjuh Klinkt als een verborgen reflux, heeft Jenz ook. Had ook dezelfde symptomen net als babykwes aangaf. Misschien heeft hij nog wel aanvullend medicatie nodig (Nexium) net als Jenz. Hij krijgt Nexium, 1 schepje Nutriton in elke voeding en voor zijn ontlasting gebruik ik nu Venkelthee een beetje bij de voeding ipv water. (Sorry voor de late reactie :))

En toen wist ik het niet meer... Tot snel (hopenlijk) weer...

Liefs
    Wendy & Jenz
    Bekijk bijlage 145421

13. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
  14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
  15. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Wen... Tjee wat heftig zeg zo lang zo huilen! Hopelijk kan de Ka Jenz helpen!! Veel sterkte..
    Bij een osteopaat was je al geweest toch? En een schommelstoel? Beetje hetzelfde gevoel als het wiegen?
    Helemaal logisch hoor als je weinig tijd hebt voor hier!
    En wat een ontzettend knap ventje is het zeg!! Prachtige foto die eerste!

16. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Janed. Ik zou me daar ook geen zorgen over maken. Elk kind ontwikklet zich in zijn/haar eiegn tempo. Gneiet er nog maar even van dat ze netejs liggen,voor je het weet moet je er achteraan vangen.
    Wat een elueke filmpjes. Die met de flamingo geweldig. De achterste van de dames lijkt het niet ceht interssant te vinden. Geweldig dat snoetje van har. En dat andere filmpje. De een flink rammen met het speelgoed en de ander in d ewipstole. Kan zij nog zo los zitten? Als ik dat bij Nina doe klimt ze er zo uit. Die met nu overal in vast en echt onder de tafel of een eind erachter want anders zet ze zich af ana tafel.

@Banne. Wat ben je gegroeis. Mooie buik hoor. je draagt het echt alleen voor he,heel mooi.
    Zelf heb je inderdaad niet zo snel door hoe dik je bent,maar als je dan een foto kijkt,is het toch best flink.

@Carpe. Fijn dat Kim weer goedgekeurd is op CB :)
    INdrdaad graappig hioe lengte en gewicht kan verschillend. Nina is 72,5 cm dus zelfs nog langer dan Kim. Ach ja,genen doen veel he.
    Heb je nog wat van je baas gehoord?

@Chiavy. Wij hebben een tripp trapp stoel en ik vind hem helemaal super. Hij staat gewoon heel erg stevig op de grond. Nina zit geen minuut stil en gaat ook altijd staan tijdens het eten ,maar de stoel staat heel stabile. Ook heel fijn schoon te houden. Wij zijn alleen maar postief.

@WEn. Ook ik zat te denken aan zo'n schommlestoel. Veel kinderen vinden dat een heelrijke beweging en vallen daarin in slaap.
    Kan me voorstellen dat je geen tijd hebt om hier te komen. Geen probleem. Neem maar rust voor jezelf als dat kan,wij wachten heir wel.

Vandaag weer lekker weer. Met Nina in de tuin op het kleeddje. Vind ze leuk. Ze gaat nog niet op de stoep,heeft wel door dat dat anders is dan normaal.
    Nu ff haar in bad doen.

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wen: Wat vervelend dat Jenz zo huilt aan het eind van de dag. Hier hielp de schommelstoel ook heel goed. Of anders een draagdoek? Dan heb je hem lekker tegen je aan, maar heb je wel je handen vrij om dingetjes te doen. Hier werd Jelmer altijd heel ontspannen als ik met hem rondliep in de draagdoek en hij vindt het nu nog steeds heel fijn.

Chivay: Hier ook een hoofdschudder. Als hij bij ons op schoot zit en we praten tegen hem dan is het net of hij steeds nee schudt.

Jelmer is naar het kdv, dus ik ga me zo even nuttig maken in het huishouden.
    Hij slaapt steeds minder overdag, maar dat betekent ook dat ik bijna niet aan de huishoudelijke klusjes toe kom.
    Ga zo eerst de ramen zemen, is hoog nodig. Heb zondag de buitenkant al gedaan, dus dadelijk nog de binnenkant en dan daarna lekker relaxen in de tuin met een boekje.

18. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Zo... Helaas de voordeur niet gehaald net :)
    Oona is zo ontzettend moe de laatste dagen..
    Sliep vandaag tot half 8 (laatste 2 uurtjes niet zo diep)
    Sliep weer om 9 uur tot kwart voor 11... en iets voor 12en haar er toch maar weer ingelegd...
    Wilde eigelijk even met haar naar de bibliotheek en de supermarkt, maar helaas was ze gewoon echt te moe. Kan haar dan wel gaan pesten om alsnog haar in dat zomerjasje te proppen..
    Naja... Straks maar weer een keer proberen na de boterham.

@ Alicia... Klinkt gezellig zo samen in de tuin! En fijn dat de tripptrapp zo bevalt.. We hebben hier nu wel een kinderstoel maar daar mag ik met een tandenstoker het eten tussen de randjes uit vissen.. Vind hem ook vrij lomp voor onze keuken..
    Deze staat nu dus in de woonkamer voor tekenen, gezellig erbij zitten enzo en we willen een tripptrapp voor de keuken.

@ Kwebbel.. Ahh Jelmer ook! Doet hij het als hij moe is? Of ook als spelletje??

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Chivay: Hij maakt er vooral een spelletje van, maar hij doet het ook als hij moe is of als ik hem aan het afdrogen ben (vindt hij niet zo leuk).

Zo, ramen zijn weer schoon :D Nog even naar de bieb geweest, want ja, bij het zonnetje hoort ook een spannend boek om in te verdwijnen. Gelijk even boodschappen gedaan.
    Nog even een wasje opgehangen en een telefoontje gepleegd.
    Nu ga ik echt het zonnetje in met een boek haha.....

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Wij zijn vanmiddag naar de kinderarts geweest en luuk heeft idd verborgen reflux. Heb meteen medicijnen gekregen nexium 1x dgs een half zakje en nu even kijken of dit voldoende is ook krijgt hij nu lactulose in plaats van zonnebloemolie.

@ Wen, wat vervelend dat Jenz weer zo huilt, hoe was het bij de ka? En wanneer geef jij de nexium aan jenz? En hoe geef je dat het lost niet helemaal op ik krijg het moeilijk door zijn fles naar binnen.

@ Banne, je buik is echt gegroeid mooi hoor:D

@ Kwebbel, heerlijk een dagje voor jezelf lekker dat je ramen weer schoon zijn.

Liefs

Deel Deze Pagina