hee meiden Jane, zwaar zeg, en dan met je 2 meiden. En nog op vrijdag werken. Kan me voorstelen dat je weinig tijd hebt om hier te komen. Wij gaan vanmiddag op het strand eten en zonnen, mijn moeder past even op. Voor het eerst in de vakantie, even met zijn 2 en xxx
Carpe: O, wat heerlijk, even samen op pad Geniet ervan! Ik ga vanmiddag met Jelmer naar een meeting van de oktobermama's. Kan Jelmer spelen met nog 8 andere kindjes die ook in oktober geboren zijn In eerste instantie zouden we met 15 mama's zijn, maar er zijn er inmiddels alweer 6 afgevallen. Jammer, maar het wordt ongetwijfeld gezellig. We hebben een hightea, dus de mama's lekkere hapjes eten en voor de kids nemen we boxkleden mee dat ze lekker kunnen spelen.
@ Carpe, heerlijk even samen weg. Geniet ervan. @ kwebbel, leuk hoor veel plezier. Sinds Luuk medicijnen krijgt gaat het veel beter met hem. Hij kan nu zelfs zonder inbakeren slapen Bekijk bijlage 145961
Het zijn zeker fijne rompertjes, vind het erg jammer dat ze ze nu niet met korte mouwen hebben. De meeting was erg gezellig, leuk om alle andere baby's te zien en met de mama's te kletsen. Alleen is de airco in mijn auto stuk, dus was het erg heet, Jelmer kwam helemaal oververhit uit de auto, vuurrood, hij was echt even overstuur ervan net. Alleen de reparatie is heel duur, moet een hele nieuwe airco-pomp in
@Carpe. ja een naar verhaal. Wil me nergens mee bemoeien,maar moest er meteen aan denken. Wat gaat het nu snel met kim he. Al staan. Nu zal ze wel overal aan zitten. Ik moet nu al hele dagen achter Nina aan. Zit overal aan nu ze kan tijgeren. Eet aan alle taflepoten en dat vind ik echt niet geod. Lang leve het opvoeden @Jeanetjuh. Ik heb nog van die bonnen liggen. 2+1 gratis en ook nog 9 pakken luiers in huis. Maar bedankt voor het vragen. Wat ligt jullie zoon heerlijk tevreden te slapen. Wat ben je dan gelukkig als ouder zijnde he. Als je kind het maar goed doet,dan kun jezelf ook alles hebben. Mensen zeiden dat weleens tegen me,maar het si echt waar. @kwebbel. Wat heeft Jelmer voor hoofdomtrek? Even voor het idee van die zonnebril of die Nina dan past. Zij heeft wel een gemiddeld koppie. Balen de airco kapot. Ik heb er zelf geen en dat is echt nisk met een kleintje. Ik doen alles lopens en wacht anders tot de auto van mijn vreind er is. Kun je niet tweedehands aan het ondrdeel komen? Hier een heerlijk dagje. Ff wat leggings voor Nina gehaald. Nu ze tijgert kan ze niet in korte broek,want het knietjes scheuren kapot. Met legging kan dat wel. Mevrouw zit nu overal aan. Sinds vandaag de keuken ontdekt. Alle kastjes moeten open. En dan zeg ik :'Nee Nina' en dan laxcht ze vriendlijk en zegt zoiets als neenee. Oh oh dat gaat nog wat worden met ons dametje.
zijn hoofdomtrek is nu 46,5 cm. we hebben wel gekeken voor een 2ehands aircopomp, maar die zijn moeilijk te krijgen voor een saab.
Kwebbel fijn dat de meeting leuk was, wel balen van je auto zeg, en dat het duur is, nieuwe aircopomp. Alicia, je kan er de hele dag achteraan. Ze gaat nu ook overal aan staan, pfff. Ze begint wel te luisteren als ik zeg nee, als ze aan de plant zit, gaat ze 9 van de 10 keer weg Het was heerlijk op het strand, daar geluncht, toen op handdoekje gelegen, echt super. En jaaaa, kim haar eerste tandje komt door trotse mama xxx
@ Kwebbel, idd erg jammer. Balen van je airco zeg. Fijn dat het zo leuk was de foto op hyves is ook super @ Alicia, ja echt dat is idd waar. @ Carpe, fijn dat jullie zo genoten hebben
Wat een stilte nog hier meiden Fijne pasen allemaal. Had gisteren even doorgeteld, en 10 juli neem ik mijn laatste pil, gaat toch snel weer he. xxx
misschien ben je wel sneller zwanger van je 2 de dan ik met de eerste hoop voor je dat je net zo snel weer zwanger bent
Hoi meiden... Wat een lekker weertje...ik kan er echt van genieten. Ik kan gewoon haast niet geloven dat het pas april is. Gisteren hebben we bij onze nieuwe buren (spontaan) wat gedronken. Het was erg gezellig! Roan lag heerlijk op bed, ik had de babyfoon meegenomen. Dat ging prima! San: Ach meid....jij bent vast ook snel zwanger. Je was toch bij de HA geweest ervoor? Het begint nu idd wel lang te duren. Ga je verder nog stappen ondernemen om te kijken waarom het zo lang duurt? Je trouwerij begint nu op te schieten...in mei toch? Vorige week is mijn collega getrouwd, echt leuk. Ze zag er prachtig uit. Ik moest wel weer even terug denken aan mijn eigen trouwdag. een mooie herinnering. meiden, fijne paasdagen en tot snel!
San wanneer ging je ook alweer trouwen? Begin mei toch? Hopelijk is het voor jullie ook snel raak Carpediem spannend hoor weer stoppen met de pil. Ben benieuwd of het weer zo snel raak is Mijn man wil het liefste als Liz een jaar is weer stoppen, maar ik zelf denk meer aan 2.5 jaar. Moeilijk moeilijk..... Jeanetjuh fijn dat Luuk nu zo goed slaapt Lekker genieten! En toen wist ik het niet meer. Vannacht en die nacht er voor onwijs slecht geslapen. Bah. En vannacht kwam Liz ook nog eens om kwart over vier, terwijl ik er om zes uur weer uit moest om te werken. En vandaag keken we en wat blijkt tandje twee is ook een feit
@ Carpe, spannend hoor alles nog een keer opnieuw mee maken heel erg leuk ik kan niet wachten maar wil toch pas voor een volgende gaan als Luuk 2 is. Als het zo doorgaat ga ik de pil niet meer slikken was voorheen heel erg ongesteld heel veel buikpijn maar nu helemaal geen buikpijn meer dus wil dan over 2 jaar gewoon kijken wanneer het komt. @ Sammie, ja idd heerlijk he dit weer daar ben je snel aan gewend haha. Wat leuk zo onverwachts wat drinken met de buren. @ Chantal, balen dat je zo slechts hebt geslapen en dan vannacht liz nog maar zal dan idd wel door haar tandje gekomen zijn. @ San, je bruiloft is idd al bijna ben je er al helemaal klaar voor?
Bekijk bijlage 146205 vriendin van mijn moeder was hier vandaag en heeft van een foto deze tekening voor mij laten schilderen ben er zo blij mee werd er helemaal emotioneel van vind hem echt mooi
hoi dames , jeanetjuh heel mooi hoor z'n kado . ziet er ook erg mooi uit . ga na de bruiloft naar de huisarts om toch onderzoeken te doen en krijg een week voor de bruiloft een pil die je maar 3 dagen in mag nemen . ja 20 mei trouwen we heb er zin in . groetjes san
Dames van de al wat oudere kindjes. Heb een vraagje; wanneer hebben jullie de fles van 23.00uur eraf gedaan. Merk dat ik Pim steeds moeilijker wakker kan krijgen 's avonds en 's morgens laat hij 60 in de fles van 200 zitten. Wil eigenlijk wel proberen of de laatste fles eraf kan. Hoe deden jullie dat??? Verder alles goed hier. Super vrolijk mannetje. Vandaag lekker bbq gehad met de familie.
Chantal, wauw.. Liz al twee tandjes. Bij roan nog geen tandje te zien. Ingie, je zou het gewoon eens moeten proberen. Wij merkten bij roan dat hij het niet echt meer nodig had maar gewoon de fles leeg dronk omdat het gewenning was. Wij hebben het gewoon geprobeerd en meneer sliep gewoon de hele nacht door. Als Pim het niet trekt dan merk je dat snel genoeg en geef je m de. Volgende avond weer gewoon een flesje. We zijn vanavond uiteten geweest bij een buffetrestaurant met mijn schoonfamilie. Roan vond het prachtig! En heeft het goed volgehouden tot 20.00 uur. In de auto naar huis viel meneer lekker in slaap! Morgen BBQ-en met vrienden.