Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Ingie... hier hetzelfde als Sammie.. gewoon proberen en kijken... ;) wel plannen als je de volgende dag er niet vroeg uit hoeft mocht het toch nachtwerk worden haha

@ Jeanetjuh... Mooi zeg!!

@ San.. Ohh wat gaat het nu snel! Spannend!

@ CarpeD... Jee wat spannend om nu een datum te weten.. Wie weet gaat het weer zo snel als met Kim.. Ben benieuwd..

Voelt wel gek hoor... Mis mijn buik, maar heb geen kriebels.. Maar stiekem toch wel jaloers hoor haha... Van het Aug-clubje waar ik nog steeds veel contact mee heb zijn er ondertussen weer 2 zwanger.

@ Chantal.. Ohh 2 tandjes al! Hier ook nog niets in zicht..
    Al wordt het zicht nu belemerd door een kwijlbekkie ;) Dus wie weet nu wel?? Maar dat zeggen we al 4 maanden.. geloof het nu pas als ik het witte puntje zie/voel!

Zooo... dagje schoonfam erop zitten..
    Even langs de hertjes gegaan met oud brood.. Oona keek haar ogen uit!

Oona heeft het buikslapen nu ook ineens ontdekt.. sinds ze ziek was leggen we haar niet meer onder een deken omdat ze flink is gaan draaien en rollen in bed. Ze valt nu altijd op haar zij in slaap (met popje tussen haar handjes en neusje ingeklemt), maar ze rolt nu dus af en toe door naar haar buik... Vind dat toch wel spannend merk ik.. Meer buikslapers hier?? Wij draaien Oona nu meestal om, ze slaapt namelijk gewoon verder.

Nog even spammen:

Filmpje van gisteren.. Ze was zo aan het genieten!
    YouTube - Oona in het ballenbadje

Bekijk bijlage 146268
    Zo zit ze heel graag in haar wagen ;)

2. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Bekijk bijlage 146269
    Omama & Oona
    Kostbare foto... Als jullie het verhaal van afgelopen januari nog herinneren met mijn oma...

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Bekijk bijlage 146271
    Wat groeit ze toch hard!!!
    Kan me al niet meer voorstellen dat ze ooit in mijn buik gepast heeft :D

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chivay, leuke foto's weer en ze groeit idd hard. Hele mooie foto met je oma:)

@ Ingie, ik zou het idd gewoon proberen wij krijgen Luuk ook niet wakker en hij slaapt nu al van 20.00 tot half 8 smorgens:D

Liefs

5. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente

Gaat een beetje moeilijk als je er ook eentje van bijna 4 hebt lopen. En die mag vanaf dinsdag een paar keer naar de basisschool. Misschien dat we het dit weekend eens gaan proberen.

6. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente

Dat is helemaal heerlijk.
    Hoeveel drinkt Luuk dan??
    En op welke tijden??

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jeanetjuh: wauw, prachtig schilderij!!!

Ingie: ik zou het ook gewoon uitproberen.

Tandjes: Hier denk ik het ook al maanden, maar toch zet het iedere keer niet door, ik geloof het nu ook pas als het tandje er daadwerkelijk zit.

Chivay: Mooie foto's en filmpje weer. Ik verbaas me ook regelmatig over hoe groot Jelmer alweer is en kan me dan ook niet meer voorstellen dat hij ooit in mijn buik gepast heeft, maar dat had ik al op het moment dat ik hem voor het eerst zag, huh, zat dat net nog in mijn buik? hoe dan??? haha...

merk hier heel goed dat Jelmer zijn vaste ritme erg nodig heeft. zijn zowel zaterdag als zondagmiddag weg geweest, waardoor hij niet goed heeft geslapen in de middag en beide nachten is hij aan het spoken geweest.
    vandaag gaan we bij mijn schoonouders bbq-en, maar vertrek nu pas na zijn middagslaapje en dan maar hopen dat hij vannacht wel gewoon goed slaapt.
    Jelmer begint een beetje te tijgeren, echt leuk, als hij op de grond ligt, trekt hij zich op zijn ellebogen een stukje vooruit, alleen kost het nog erg veel moeite en dan wordt hij een beetje boos en dan lukt het vaak ineens wel een beetje.

8. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel bij gelezen, ik ga snel weer even in de zon zitten.
    Als Roan straks wakker wordt gaan we bij papa kijken. Die is aan't voetballen.

@Chivay:
    Leuk filmpje, Oona heeft reuze schik in haar ballenbak!

@Kwebbel:
    Wij gaan ook meestal pas op pad na het middagslaapje van Roan. Ik merk dat hij dit gewoon nodig heeft. Soms wel jammer wat er zijn middagen bij dat hij pas 15.30u wakker wordt. Slaapt Jelmer lang? Roan gaat rond de klok van 13.00u naar bed en slaapt tot 15.00-15.30u.

9. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    ons lachebekkie!

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Sammie: wat een vrolijke foto :D Jelmer slaapt meestal van 14:00-16:00, dus dan kunnen we echt pas laat in de middag weg, maar het is helaas niet anders, hij heeft het nodig.

11. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #4731 Alicia78, 25 apr 2011
    Laatst bewerkt: 25 apr 2011
    Weer even bijgelzen. Zondagochtend ging er een glas water over de laptop dus we widlen gister de laptop niet meer aan zetten en geod laten drogen. Als je 'm op de kop hield,lipe het water eruit. Vanochtend weer geprobeert en gelukkig doet ie het weer.
    Gister ontdekt dat Nina kan staan aan de salontafle. Ze stond tussen mijn beneb en ineens hield ze zich vast aan de tafle. Alleen blijft ze gewoon staan en zakt niet door har benen. Vind het knap van haar. Sinds gister is Nina ook heel duidleijk in wat ze wil. Als ze zich wt in haar hoof dhaalt,nmoet het ook gebeuren. Je kunt haar afleiden met wat anders,maar ze vergeet het niet en gaat het daarna toch weer voor. Echt een pittige dame al. En als ze iets doet wat niet mag,glimlacht ze heel lief. Ze weet al heel goed hoe ze het meot brengen.

@Kwebbel. dan zal Nina nog even moeten wachten tot een zonnebril past,maar kopen kunnen we natuurlijk al wel vast.
    Ook hier latijd ana het rekenen wanneer we het beste weg kunnen gaan ivm slapen. Af en toe gan we om 9 uur weg en dan leggenw e Nina meteen in bed als we daar zijn. Dit werkt niet altijd. Gister daarom geprobeert na het ochtend slaapje en dan het middagslaapje bij mijn schoonouders en daarna terug. Af en toe echt even puzzelen he,maar ook heir is het slaapje echt nodig,dus passen we onze tijden daarop aan.

@Carpe. ja,je bent er nu wel druk mee he. Nina zit overal aan. Wat ze in haar hoofd heeft,wil ze perse en laat zich daar niet van weer houden. Gister heb ik haar vast bij de salontafle,staat ze ineens alleen bij detafel. Ook heel stevig op haar benen. Net 8 maanden en nu al alleen staan. Ze gaat wel hard nu.

@Ingeio. Wij hebben Nina altijd de laatste fles om 22 uur gegeven. Ineens vodn ze het niet fijn mee r dat we haat wakker maakte en sinds ze 7 maanden is hebben we elke 3 dagen iets eerder gegeven en nu krijgt ze om half 8 de laatset en gaat dan het bed in. Dus vanaf 7,5 maand is die er hier af.

@Jeanetjuh. Wauwe heel mooi hoor. Wat een super cadeau.

@Chivau. Hier geen buikslaper.
    Wat een leuke foto's weer. Ik weet het nog met je oma. Heel bijzonder dat ze dit nog mee mag maken. Veel foto's van hun twee blijven maken,is heel bijzodner voor later.
    Zo,al weer twee zwanger van aug clubje. ik heb daar ook weleend meegelzen,maar kan het daar niet volgen. Hoewel het zwanger zijn wel af en toe kriebelt,moet ik er niet aan denken nu al were zwanger te zijn.Ze zeggen ook altijd dat je 9 maanden moet ontzwangeren. Ik geloof dat ook wel. Heb zelf nog een streep van de zwangerschap over mijn buik staan. Verdwijnt heel langzaam,maar blijkbaar zijn de hormonen nog niet helemaal mijn lichaam uit. Duurt langer dan ik dacht.

12. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Heeft iemadn van jullie al een traphekje geplaatst?
    Wij zijn op zoek naar een ,maar weten niet zo goed welke we moeten kopen. Zitten nu te denken aan Lindam Numi Gate. iemand ervaring hiermee?

13. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Ingie hier ben ik zo ineens gestopt. Liz krijgt nu sinds een maand de laatste fles tussen zes en zeven. En na die fles gaat ze ook naar bed toe.

Jeanetjuh wat een prachtig schilderij:)

Chivay leuke foto's van oona!

Kwebbelsnoes wij hebben nog geen traphekjes. Ze zeggen dat die vd hema ook goed zijn en die van ikea, maar heb me er nog niet in verdiept. Ze moet eetst nog op de buik draaien;)

14. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Vraagje van mij. Heb bij Ikean de hekjes geprobeert en een keer flink duwen en ze schieten uit het slot. Ze hadden er twee dus ik weet niet of andere filialen er meer hebben,maar deze twee durf ik niet met onze vindingrijke dochter op te hangen.
    Ik heb bij ons bij de Hema geen traphekjes gezien.

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Ingie, Ja is echt heerlijk. Luuk krijgt 4 x 150 en 1 x 180
    7.00-8.00 150 cc
    10.30-11.30 150 cc
    14.00 150 cc
    16.30-17.00 150 cc
    19.30- 20.00 180 cc

Maar heb het idee dat hij misschien wel elke keer 180 wil maar eigenlijk mag hij 150 per kilo lichaamsgewicht

Hoe is Pim zijn schema?

Meiden bedankt voor jullie leuke reacties ben er ook zo blij mee:D

hebben jullie leuke dagen gehad?

@ Sammie, leuke foto:)

16. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Pim krijgt om 7.00-11.00-15.00-19.00-22.30 200cc

17. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Alicia... Wauw Nina al staan.. Wat goed!
    Daar heeft Oona totaal geen interesse in... nooit gehad ook..
    Ben het nu wel eens met haar aan het oefenen voor de spiegel.. dat vind ze wel reuze interessant..

En idd... dat doen we veel.. foto's maken van Oona samen met mijn opa en oma.. Ik heb mijn overgrootvader gekent & heel blij met de foto's die er toen gemaakt zijn. (noemde hem opapa, en nu gebruiken we die benaming weer.. opapa en omama)

Dat aug-clubje is uiteindelijk behoorlijk uitgedund.. nu zitten we op een priveforum met een clubje dat actief is gebleven.. Heel leuk om kindjes van dezelfde leeftijd zo te kunnen volgen...14 mei hebben we weer een meeting met elkaar... Uiteindelijk 4 kindjes in juli geboren.. dus nu is het een juli/aug clubje geworden...

@ Traphekjes... wel al naar gekeken, nog niets gekocht..
    Wij zitten namelijk gebonden aan van die hekjes die je vastklemt ipv boort.. Hier moet er eentje in een deurpost en eentje op de eerste tree van de trap.. zonde dus om te gaan boren..

@ Kwebbel.. Ohh zo herkenbaar... had dat in t zh al... Hoe heeft ze in mijn buik gepast?

18. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Nina vindt staan al een hele tijd erg leuk. Zitten op schoot doet ze al een tijdje net meer. Wil dan alleen maar springen en staan. Ze heeft nu dus aardig wat kracht in haar benen ontwikkelt en zakt er niet doorheen. Heel tpoevallig achter gekomen dat ze alleen staat. Gelukkig dat ze zich nog niet op kan trekken zodat ze hele dagen gaat staan,want vind dat wel erg vroeg,al ontwikkelt ze zich naatuurlijkw el in haar eiegn tempo.
    Wel eluk om elkaar in dat topic te blijven volgen. Met hoeveel zijn jullie nu? Ik vond het toen wel heel vol en kon het niet volgen. Voorla in de periode dat iedereen verl;of had,want toenw erd er erg veel geschreven de hele dag door. Ik vind het hier veel beter te volgen.
    Wat betreft traphekje. Ik ga vaak boven zuigen en dan ligt Nina op een kamer bij me. Alleen tijgert ze nu de hele bovenverdieping over,dus we moeten er nu echt een hebben. Wij vinden het niet erg om te boren in een muur en in de trap. Voor mijn idee zit het hekje dan beter vast. Bij Ikea had je zo'n klemding en daar duwde ik stevig tegenaan en die schoot los. Nou was dat ook echt een flutding. We hebben er nu een gezien van RVS look,past dan mooi bij onze trapleuning. Is in Nederland 90-100 euro,maar in Engeland kun je hem bestellen voor 55 euro,zonder bezorgkosten,dus ik denk dat we dat gaan doen. dan kan die er snel voor en heof ik niet telkens meer alle deuren boven dicht te doen.

Hier een drukke pasen gehad. 1ste paasdag naar mijn schoonouders. Gezellig met hun buiten gezeten en Nina op de grond op een kleed. Leuk tot mijn schoonzus kwam. Die zit nu overspannen thuis na de twee miskramen en is nu de hele tijd met Nina aan het plukken. Echt zo irritant. Kan kan zich niet omdraaien of zij zit haar op de lip. Ook telkens opapkken als Nina van haar wegkruipt. Zo'n lastige situatie,want zij zit totaal niet lekker in haar vel,maar onze dochter hoeft daar niet de dupe van te worden. Moeilijkl ,moeilijk.
    2de Paasdag naar mijn ouders. Lekker gelunched met z'n allen. Was gezellig. Nu weer een heelrijk rustig dagje thuis. Vind ik altijd wel lekker na dat soort dagen. Ook voor Nina weer even rust.

19. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Ingie, Pim heeft een mooi strak schema ik krijg dat bij Luuk absoluut niet voor elkaar maar goed zo lang hij het snachts zo goed doet vind ik het prima:)

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedemorgen dames,

Traphekjes hebben wij nog niet naar gekeken, al zal dat niet heel lang meer duren, want Jelmer begint inmiddels ook een beetje te tijgeren.

Ik heb niet het idee dat de Ventolin erg helpt. Jelmer is vannacht alleen maar aan het hoesten geweest. hij was op een gegeven moment helemaal overstuur. geprobeerd hem een beetje water te laten drinken, maar dat pakt hij nog steeds niet, we blijven het wel aanbieden.

Deel Deze Pagina