Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    k lees wel mee hoor meidenmaar erg weinig tijd om te reageren sorry..!
    @Carpe spannend..!
    @sammie Wat een lieve foto!!!
    Alles kwijt :S..

Vraagje ..
    Groeien jullie ook zo van de pil..?
    Welke pil nemen jullie..?
    graag hoor ik het van jullie..
    xx

2. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    @all, meiden ben even een tijdje niet online geweest, voel me zo beroerd de laatste tijd..
    Bij de laatste controle vorige week bleek ons meisje weer te zijn gedraaid..nu ligt ze dus nog steeds in stuit!
    Ze gaan nu pas bij 36 weken 1 draaipoging doen omdat onze andere spruit zich toch steeds weer terugdraaide..dit willen ze nu voorkomen door het wat later te doen..ook gaan ze maar 1 poging doen, lukt het niet dan mogen we een datum kiezen dat ons meisje gehaald word met een keizersnede..
    Ik vind het risico gewoon te groot voor een natuurlijke bevalling..ons meisje was afgelopen woensdag alweer 2 kg..ze groeit erg goed..alleen een beetje jammer dat ik steeds zo misselijk ben en draaierig!
    Ook heb ik sinds afgelopen donderdag echt megadikke benen en voeten..
    Ook heeft ons meidje heerlijk onder de waterpokken gezeten...gelukkig gaat alles nu weer goed en kan ze weer spelen op het kdv..

Ik heb niet alles bij kunnen lezen, want jullie kletsen echt teveel hier..haha..maar volgensmij heb ik verder weinig gemist toch??

3. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Girllie. Ik heb de microgynon. Die heb ik altidj al gehad en bevalt geod. Ik heb gen last van aankomen. Ik heb alleen nog 3 kilo van mijn zwangerschjap die niet weggaan,maar verder kom ik niet meer aan. Merk wel dat als ik met feestdagen meer eet,ik sneller aankom omdat mijn buik al eens zo is uitgerekt. vroeger merkte ik dat nooit.

@Nbroen. Verevleend dat ej je zo slecht voelt. Gelukkig dat jullie meisje het geod doet,nu nog 'n paar weken. Hopelijk draait ze nog zodat ej keizersnede meer hoeft. Sterkte ermee.

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Alicia... Ik zou idd het liefste het hekje boren.. Maar met het oog op over een jaar of 2/3 verhuizen willen we dat toch maar niet doen.

Moeilijk idd zo van je schoonzusje... Helaas weinig tips... Oona brult het wel even van zich af als ze te overprikkeld raakt.. (Das dan af en toe weer het voordeel van zo'n temperamentje) Misschien op die manier benoemen? Merk dat Nina wat overprikkeld raak, leg haar even hier aan de zijkant langs me dat ze even wat rust heeft?? Dus niet gericht op je schoonzusje maar op Nina?

@ Kwebbel... Ai vervelend dat de ventolin niet lijkt te werken.. snel weer aan de bel trekken dan als je het niet vertrouwt!
    En heb je al eens thee geprobeerd?

@ Girlie.. Ik ben wel weer wat aangekomen van de pil, maar niet extreem... Ik gebruik nu mycrogynon20.. maar wil binnenkort overstappen naar 30.

@ NBroen.. Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! Dan werkt deze warme natuurlijk ook niet mee.. Hopelijk draait jullie meissie nog.. Herken je verhaal helemaal.. Wel fijn dat je voor jezelf al de knoop doorgehakt hebt! Ik heb tot 38wk zitten twijfelen wel of geen keizersnee... Door een nogal pro-stuitbevalling gyn waar ik dus weinig aan had.. Uiteindelijk toch voor de keizersnee gekozen! Heb je al een beetje mooie datums in je hoofd?? Veel sterkte met de laatste loodjes!!!

Vandaag heb ik de lego-primo uit de doos gehaald & gewassen.. ik had een tijdje geleden via marktplaats een grote doos weten te bemachtigen.. Prachtig mooi speelgoed is dat, kende het van mijn werk en wilde dat graag voor Oona hebben. Helaas wordt het dus niet meer verkocht..

Merk nu ook dat we nu al ruimte te kort aan het krijgen zijn voor speelgoed haha.. Omdat ik ook spelagoge ben heb ik een flinke speelgoed-tik.. We zijn dus nu een beetje aan het denken hoe we de woonkamer kunnen verbouwen zodat er een speelgoed-kast bij kan... wel zo dat we over een half jaartje er ook een speelhoekje voor Oona van kunnen maken met een stoeltje en tafeltje.

5. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    alicia:
    Wat knap dat Nina al kan staan...ik herken het wel een beetje. Roan staat ook veel liever op schoot dan dat hij lekker bij je zit. Voor je het weet loopt ze!

Kwebbel:
    Gewoon blijven proberen. Roan wilde eerst ook geen water/thee/sap. Nu drinkt hij nog niet veel maar er gaat steeds iets meer in!

Nbroen:
    Vervelend dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk draait jullie kleine zich nog om. en anders een keizersnee, geen pretje lijkt me...maar dat is dan niet anders. Heb je al een datum in je hoofd, of mag je dat zelf niet aangeven?

Girllie:
    Ook hier de mycrogynon 30. Heb er weinig problemen mee en kom er niet van aan. Wel heb ik meer pijntjes als ik nogi ben. Dat had ik voor de zwangerschap veel minder.

6. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Een hoop getypt hier zo in een paasweekend. Ik was even weg met pasen met me vriendje. Heerlijk een paar dagen met de caravan naar de veluwe! Was heerlijk weer en echt genoten van elkaar, het was tenslotte de laatste keer. Raar idee maar wel een heel leuk voor uit zicht!
    Met de baby gaat het prima, het gaat soms heerlijk te keer. Met mij gaat het ook wel redelijk, alleen een beetje last van me rug.
    Vanavond me eerste zwangerschapscursus avond! Het zal mij benieuwen hoe het is, vind het wel spannend hoor.

liefs van pluisje

7. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Met welke rijstebloem zijn jullie begonnen?? De gewone of vanille??

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Chivay leuke fotos en filmpje, ook bijzonder met je oma

sammie leuke foto, hij kijkt vrolijk

Alicia wat gaat nina al hard zeg, nu al staan. Kim is ook heel sterk in haar beentjes.
    Wat lastig met je schoonzus, wat kan je je irriteren dan he.

Jeanetjuh mooi dat schilderij zeg, je ziet echt dat jullie het zijn

Kwebbel wat naar als de ventolin niet helpt zeg

Nbroen jeetje nog in stuit, hoop dat de draaipoging lukt zeg.
    En misselijk ook nog, knuffel

Hier alles goed, kim valt wel, staat overal aan,ze moet het toch leren.
    Kan haar niet steeds opvangen.
    Maandag weer aant werk gegaan, erg na 2 weken vrij.
    Had vandaag een half dagje, morgen nog avonddienst, en dan weer 2 vrij. Dus valt mee

xxx

9. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    ingie had zon proefzakje met vanille, Kim luste die niet. Dus de gewone

10. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #4750 Alicia78, 26 apr 2011
    Laatst bewerkt: 26 apr 2011
    @Chivay. Hoe bedoel je ivm het verkopen van jullie huis?
    Op zich zou een geboort hekje toch niet uitmaken. Als mensen komen kijken zit het hekje er gewoon en als jullie verhuizen nemen jullie hem mee en blijft er een gat over. Mensen schildren de trap toch wel en er zitten toch ook gaten in de muur.
    Nina heeft temperament zat maar brult niet aslk het haar niet aanstaat. Dat doet ze als ze thusi komt bij papa en mama. Nina ligt altrijd op de grond naast ons. Mijn schoonzus gaat er contstant bij zitten. Ik heb op 'n gegeven moment gezegd: Nina komt nu even aan tafel zitten,akn ze ven rustig zitten. Binnen 5 minuten zegt ze:Nina kom je bij me op d egrond zitten,waarop ik zeg: nee,Nina blijfdt nu even rustig zitten hier. Daarna vraagt ze hetzelfde aan mijn vriend die dit gesprek niet ahd meegekregen. Ik vind dit erg gemeen en had het idee dat ik duidleijk was,maar moet nu dus iets ansders verzinnen.

@Sammie. Roan ook al zo'n springer hihi. Nina doet dat ook het leifst de hele dag. Ben benieuwd wanneer ze gaat lopen. Al mag ze daar van mij nog wel even mee wachten,eht gaat nu al zo snel. Hoe gaat het in jullie nieuwe huis?

@CArpe. Ja wat gaat het hard he. Knap he dat ze al zo sterk zijn in de benen. Ik heb al heel wat kinderen gezien maar verbaas me toch elke keer weer als ik nina zie. Zo apart.
    Inderdaad vervelend de situatie met schoonzus. We weten ook niet hoe we ermee om moeten gaan.
    Hoe gaat het bij jullie. En met jou en je man het vertrouwen weer herstelt.

11. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    ff kort bijgelezen.....

Hier ook een drukke pasen gehad met veel BBQ-en en gourmetten

Staan doen ze hier nog niet, ze hebben wel wat kracht in de benen maar niet genoeg om te blijven staan.

Wat een leuke foto's heb ik weer voorbij zien komen, blijf spammen allemaal :D:D:D

Alicia vervelend is dat als mensen niet naar je luisteren en maar doen wat ze zelf willen....ik ken het helaas.

Traphekjes is hier nog niet aan de orde

nog ff spammen, heb nu ontdekt hoe ik ze aan het lachen krijg voor de camera ;)

12. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Elize

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Naomi

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    gekke bekken trekken

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Jane, wat een leuke foto's

@ Alicia, erg vervelend dat je schoonzusje ze doet. Luuk laat zich nu ook al horen als hij het allemaal teveel vind.

Wij hebben ook hele drukke dagen gehad vandaag ook nog mijn vader was 40 jaar in dienst dus we hadden een receptie en zijn vanavond met de familie uit eten geweest erg gezellig maar ben benieuwd hoe Luuk morgen is maar goed dat zien we dan wel weer.

Liefs

16. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Ik had een heel bericht getypt net, drukt kim de computer uit hahaha

Alicia,het vertrouwen is wel iets beter, maar ik blijf er soms moeite mee hebben. Hoop dat het ooit helemaal slijt.
    Lastig met je schoonzus, ik zou toch proberen het maar duidelijk te zeggen denk ik, hoe moelijk dat ook is.
    Traphekje hier niet aan orde, alles gelijkvloers, in nieuwe huis straks wel

Jane mooie fotos, worden ook al weer groot je meiden

jeanetjuh drukke dagen gehad, wel leuk

Hier staat kim de hele dag door aan van alles haha. Ze valt ook veel, echt sneu.
    Sinds een week ofzo douchen we haar, ipv in bad.
    Ze wordt er ook een beetje te lang voor.
    Meer die dit doen? Vind het wel prettig, ik ga dan zitten, en kim op schoot.
    Vanavond weer avonddienst, behh.

xxx

17. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Alicia:
    Ons nieuwe stekkie bevalt heel goed. Zeker met dit mooie weer. We leven bijna de hele dag buiten. Echt genieten, want in ons vorige huis hadden we heel veel schaduw in de lente (omdat de zon niet hoog genoeg staat) Geen spijt dus! We zijn druk bezig met de tuin. Er is een schuur gesloopt, een gedeelte wordt opnieuw dichtgemetseld (dit deel zat namelijk aan de afgebroken schuur vast) morgen komt een vriend helpen met de bestrating. Het duurt nog even voordat het klaar is maar stukje bij beetje wordt het steeds mooier! Ik zie Roan al in de tuin spelen:D

@jane:
    Mooie foto's.....wat hebben jouw meiden mooie ogen zeg!

@Carpe:
    Die Kim, maar je weet wat ze zeggen he? Met vallen en opstaan leert ze het! Je kunt moeilijk de hele dag als een vangnet achter haar aan lopen.

@Ingie:
    Ik gaf de gewone rijstebloem. Nu krijgt Roan pap met fijne granen.

@Jeanetjuh:
    En, hoe gaat het met Luuk? Heeft ie veel last van de drukke dagen? Of zit ie gelijk weer lekker in zijn ritme?

Morgen moet ik met Roan weer naar het CB. Ik ben zo benieuwd hoeveel hij gegroeid is......het is alweer een tijdje geleden en Roan is echt een reusje geworden.:p

18. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

zo ik ben er ook weer ppff heb het best zwaar gehad de afgelopen week met julian die ongeveer een keer of 5/6 per nacht wakker wordt dus ben aardig op zeg maar
    ook heeft hij nog elke dag lichte koorts steeds 38.1/38.2 dus heb mn ka gebeld en vanmiddag even na kijken al is het alleen maar om mezelf gerust te stellen kan ook niet echt een tandje ontdekken dus misschien toch een virusje of misschien maak ik me gewoon te druk mezelf kennende
    hij is gewoon super vrolijk de hele dag gister naar het cb geweest en was hij van 8 tot 12 wakker daarna 1 uurtje geslapen en smiddags ook niet snap er niks van:(
    hij was wel super gegroeid woog nu 8560gr en 69cm was perfect zei ze en zn ontwikkeling nog meer als perfect sinds zaterdag zit er toch echt een kruip in nog wat houterig maar hij doet het wel dus ben super trots haha

zo even snel reageren maar weet niet of ik alles onthou sorry daarvoor

@alicia
    vervelend zeg dat je schoonzusje zo doet maar denk dat herhaling de beste leer is? en vanuit je eigen gevoel spreken is mij altijd geleerd misschien helpt dat
    sterkte ermee

@jane
    leuke fotos

@sammie
    mooie foto zag ik van roan is ook alweer een hele vent he
    ben benieuwd wat het cb van hem vind:D

@ingie
    hier vanille rijstebloem

@carpe
    wow kim die staat wat gaat de tijd snel he

@jeanetjuh
    bonnen zijn binnen hoor super bedankt!!

verder weet ik het echt niet meer sorry meiden:)

ow ik mocht trouwens van het cb nog een fles eraf halen dan krijgt hij er nog maar 2 want volgens haar hebben ze rond een half jaar nog een halve liter melk nodig inclusief toetje/yoghurt
    hoe is dat bij jullie??

fijne dag
    liefs

19. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sammie fijn dat je nieuwe stekkie goed bevalt. Lekker he een tuin met zon. Wij hebben straks een tuin op het zuidoosten, ook vanaf smorgens zon, tot eind van de middag.
    Ben benieuwd morgen bij cb, succes

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Sammie, heerlijk hoor een tuin. Luuk kan gelukkig goed tegen drukke dagen hij heeft er weinig last van. Wel hou ik vandaag een hele rustige dag gewoon lekker thuis, vind dat ook wel belangrijk. Leuk weer naar het cb zolang het niet voor de prikjes is he:)

@ Babykwes, geen dank hoor graag gedaan. Wat vervelend dat Julian zoveel wakker wordt snachts en ook overdag niet slaapt weet er alles van. Hopelijk kan de kinderarts je gerust stellen. Wel fijn dat alles zo goed was op het cb.

@ Carpe, wij douchen bijna elke dag met Luuk af en toe pak ik het badje maar douchen vind hij heerlijk.

Liefs

Deel Deze Pagina