hey meiden zo ik ben er ook weer ppff heb het best zwaar gehad de afgelopen week met julian die ongeveer een keer of 5/6 per nacht wakker wordt dus ben aardig op zeg maar ook heeft hij nog elke dag lichte koorts steeds 38.1/38.2 dus heb mn ka gebeld en vanmiddag even na kijken al is het alleen maar om mezelf gerust te stellen kan ook niet echt een tandje ontdekken dus misschien toch een virusje of misschien maak ik me gewoon te druk mezelf kennende hij is gewoon super vrolijk de hele dag gister naar het cb geweest en was hij van 8 tot 12 wakker daarna 1 uurtje geslapen en smiddags ook niet snap er niks van hij was wel super gegroeid woog nu 8560gr en 69cm was perfect zei ze en zn ontwikkeling nog meer als perfect sinds zaterdag zit er toch echt een kruip in nog wat houterig maar hij doet het wel dus ben super trots haha zo even snel reageren maar weet niet of ik alles onthou sorry daarvoor @alicia vervelend zeg dat je schoonzusje zo doet maar denk dat herhaling de beste leer is? en vanuit je eigen gevoel spreken is mij altijd geleerd misschien helpt dat sterkte ermee @jane leuke fotos @sammie mooie foto zag ik van roan is ook alweer een hele vent he ben benieuwd wat het cb van hem vind @ingie hier vanille rijstebloem @carpe wow kim die staat wat gaat de tijd snel he @jeanetjuh bonnen zijn binnen hoor super bedankt!! verder weet ik het echt niet meer sorry meiden ow ik mocht trouwens van het cb nog een fles eraf halen dan krijgt hij er nog maar 2 want volgens haar hebben ze rond een half jaar nog een halve liter melk nodig inclusief toetje/yoghurt hoe is dat bij jullie?? fijne dag liefs
nog even snel spammen dan bij gebrek aan een beter badje lekker zo gedaan hij vond het heerlijk zaterdag haha
@babykwes, fppp, kan me voorstellen dat het je op gaat breken... @pluisje, heerlijk het paasweekend weggeweest zeg!Jullie hadden in elk geval heel mooi weer ;>)) En ik zag dat jullie ook een meisje krijgen..leuk!! @datum, we hebben nog niet echt een datum uitgezocht; het gaat in iedergeval niet op 7,8,10 juni gebeuren of met de pinksteren, tenzij het echt moet of niet anders kan..en mischien draait ze nog wel...al heb ik die hoop inmiddels opgegeven...we hebben gewoon hele eigenwijze genen..haha..Maar mischien dat de draaipoging nog wat gaat opleveren.. Ik zie wel heel erg op tegen een keizersnede, doe het eigenlijk toch liever via de natuurlijke weg..maar ja, ik vind veiligheid voor ons meisje belangrijker..ben veelste bang om nog een kindje kwijt te raken..
@jeanetjuh slaapt luuk ook zo slecht? volgens mij zit julian gewoon in een sprongetje maar toch even alles uitsluiten @kwebbel ahh zielig zeg voor jelmer en balen dat de ventolin niet helpt ik kreeg een keer een tip voor het hoesten snachts voeten insmeren met luuf en sokken aan doen in bed weet niet of het helpt maar je zou het kunnen proberen? en anders zou ik ook nog maar de ha bellen sterkte liefs
@Carpe. Fijn dat het beter agat quia vertrouwen. Zoiets kan ook niet ineens beter gaan,datz al de tijd nodig hebben. Zo lang je er maar over blijft praten komt het goed. Inderdaad gaat het opgroeien met vallen en opstaan. Nina moet ik op het moment elka dag wel 'n keer met Arniflor zalf insmeren,lang leve de zalf. Ze haalt elke keer wel weer iets uit. Maandag lag ze in zo'n badstoel in bad en ineens draait ze zih om op de buik en trekt zich over de rand heen. Gelukkig kon ik haar meteen vastpakken,maar het badje staat nu dus op de grond. Gister zat ze met haar hoofd vast onder een schuifdeur van de keuken en vandaag zat ze in het mkidden onder ons bed en ging niet verder. Heel handig allemaal en het blijft ook zeker spannend met haar,maar je moet niet schrikkerig zijn en altidj bultenzalf in huis hebben @Jeanetjuh. Wel fijn dat Luuk zich laat horen. dat is voor andere mensen duidleijekr dan hoe Nina het doet. Blijkbaar moeten we nog duidelijker zijn. @Sammie. Zo nog steeds druk als ik het zo lees. Heerlijk he een mooie tuin. ik akn daar ook zo van genieten,al merk ik wel dat ik nu juist meer behoefte heb aan schaduw met Nina. Wij hebben 's ochtends achterin de tuin de zon,dus dan ga ik nog weleens met Nina op het gras liggen,waar dan nog geen zon is. Rond middaguur komt de zon de rest van de tuin in en dan is het echt te warm voor Nina. Dan gaan we onder het zonnescherm zitten. Hebben jullie binen alles aan kant? En alles naar jullie zin? @Babykwes. Ik had je al een paar dagen gemist. Jeetje zo vaak wakker. Ik kan me vorostellen dat je doodmoe bent. Hoe gaat het nu met hem? Misschein dat hij wel een sprongetje maakt en midner slaap nodig heeft. Nina heeft nog drie flessen. Dat moest zo van het bureau. Welke heeft Julian nog? Nina heeft om 8 uur pap en na haar brood een fles en 's avonds voor het slapen gaan nog een. Wat raar dat elk CB iets anders zet. We hebben heir al weleens vaker wat verschillen besproken. Wij houden voorlopig nog wel even deze drie flessen. Vind het belangrijk dat Nina die krijgt wamt ze hoort al bij de lichtste en ik vidn juist die voeding erin belangrijker dan sap/thee/water. Wat een leuek foto van Julian. Wat ligt hij er relaxed bij.
@alicia ja ik denk ook dat het een sprongetje is en als ik mn zus mag geloven is het een behoorlijke kl*te sprong en duurt het wel een week of 3/4 vanacht heeft hij weer heel goed geslapen en werd hij alleen wakker omdat ik hem weer terug in zijn zijslaper lag hij was helemaal tegen mij aan gekropen wel heel lief maar best een beetje link nu dus we hebben maar besloten dat hij vanaf vrijdag helemaal in zijn eigen bed gaat slapen dus nog even genieten deze laatste paar nachtjes zo lekker dicht bij me haha dat ik daar zoveel moeite mee heb he vond t ook wel apart van het cb over die flessen mn nichtje wordt volgende maand een jaar en die heeft er ook nog drie dus als nina ze nog lekker op drinkt zou ik het ook gewoon blijven doen hoor ze kan er alleen maar van groeien toch voor julian is het wel beter denk hopelijk wordt het spugen dan ook minder en hij heeft nu al sinds gister de fles na zn brood niet meer omdat het ook gewoon zo liep en hij doet het er goed op geloof ik mocht hij morgenmiddag huilen van de honger krijgt hij lekker nog een fles hoor ben vanmiddag bij de ka geweest en hij kon niks raars aan julian merken dus helemaal gezond ik maakte me weer is druk om niks ppff liefs
ow meiden dit kreeg ik over de mail van jonge gezinnnen www.truus.nl met als kortings code WELKOMBIJTRUUS heel veel dingen met 20% korting echt de moeite waard denk
@ Babykwes, nee Luuk slaapt nu echt heel erg goed. Hij slaapt van 19.30 tot 7.00 sochtends dus geen klagen maar hij heeft wel 6 weken zo vreselijk gespookt en het breekt je enorm op. Fijn dat alles goed was bij de ka maar waar komt die verhoging dan vandaan?
Uit t bolletje, dus sorry als ik iets of iemand vergeet!! @ NBroen... Ik duim met je mee dat deze uk wat minder eigenwijs is... @ Jane.. Wat een leuke foto's... wat doe je nu om ze aan het lachen te krijgen voor de foto's? @ Alicia... Neeh klopt eigenlijk ook wel dat boren.. Maar we letten wel op dat soort dingentjes.. we denken dat het hier best lastig te verkopen zal gaan zijn, dus alle kleine dingentjes tellen mee als we daar al op letten zeg maar.. @ CarpeD... Het badje is hier al lang out of order, Oona pastte nog wel maar gaat zo enorm te keer met haar voetjes dat het niet lekker meer ging Ze gaat 1x per week met mij in het grote bad, en doucht 2x met Marcel.... Hij houd haar gewoon vast en dat vind ze prachtig.. Ik neem haar dan van hem over voor afdrogen/aankleden.. en als ik met haar in bad ben geweest neemt Marcel haar over.. Ik heb nu wel het idee dat haar eczeem wat beter eruit ziet nu, hopelijk met nog wat warme dagen steeds minder zodat ze nog wat vaker kan.. ze is echt een waterratje! @ Babykwes... Pff this idd een pittige hè deze sprong.. Hier ook duidelijk merkbaar.... Zoooo ontzettend moe is ze.. De nachten vallen gelukkig wel mee, pop & speentje terug en vaak is het dan goed.. maar soms idd 4/5/6x per nacht.. @ Jeanetjuh.. Wat een leuke foto's weer!! Zo... Vandaag weer met Oona naar babytaallab geweest.. Ze onderzoeken de taalontwikkeling bij baby's en jonge dreumessen.. Erg interessant.. Ook is er een testje bij mij afgenomen of ik dyslectisch en.. Nou absoluut... Dus Oona hoort tot de risicogroep en zal gevolgt worden hoe het zit met erfelijkheid.. (Mijn vader, broer, oom en neef hebben het ook) Daarna lekker samen even gaan winkelen.. samen broodje gegeten bij de hema, nieuwe slaapzak, leggings en rompertjes gescoord, boodschapjes gedaan... Oona lekker getukt in haar wagen nadat ik er toch maar een hydrofieldoek ervoor gehangen had even Ze zag zoveel moois dat haar oogjes maar niet dicht wilde... doek ervoor en binnen 2 minuten was ze vertrokken haha Daarna kwamen mijn ouders, broer en schoonzusje nog even langs.. Mijn ouders vertrekken morgen weer naar Amerika voor een rondreis, vaste prik is dan om hier 'het laatste avondmaal' te doen zoals wij het noemen En nu uitgeblust hiet bij de pc, en nu ga ik richting mijn bedje rollen!
@Babykwes. Dat zal wennen zijn om Julian niet meer tussen jullie in te hebben. Ben benieuwd hoe hij slaapt dan. En hoe mama dat vindt Fijn dat de huisarts nisk kon vinden bij Julian. Hopelijk gaat het nu weer beter met hem. Nu nog een beetje mooi weer erbij,dat scheelt ook altijd. Wij zijn nog nooit met Nina bij de huisarts geweest zit ik me nu te bedenken. Nina is nog nooit ziek geweest,afkloppen***. Alleen 1x verkouden geweest. Hoe voel jij je nu? Weer een beetje bijgeslapen? @Chivay. Oh op die manier. Al denk ik dat een gaatje meer of minder niet uit zal maken. Mischein denken mensen:"he wat handig,een geschikt huis voor kinderen,hopelijk latenze het hekje zitten,kunnen wij hem gebruiken" @Banne. Hoe gaat het met jou? Nog maar 'n paar daagjes. Nina zo in bad doen. We hebben gister een badstoel gekocht. Nina blijft niet meer in dat ligding liggen,dus word gevaarlijk. Zitten alleen in bad kan ze ook ng niet,dus nu hebben we een stoel met 4 zuignappen eronder die zich vastklemt aan het bad. Ben benieuwd.
Goedemorgen dames, Ik lees wel mee hoor, maar het is hier zo hectisch, dat ik geen tijd heb om op iedereen te reageren. Jelmer heeft erg veel last van de astmatische bronchitis, hij blijft maar hoesten,het slijm komt nu een beetje los, maar hij spuugt het niet uit, waardoor hij het steeds opnieuw op blijft hoesten, af en toe raakt hij echt even in paniek omdat hij het niet kwijt kan en maar blijft hoesten, tot kokhalzen aan toe. Mijn man vond het vanmorgen zo zielig dat hij er zelfs van lag te huilen, hij werd helemaal emotioneel van het feit dat Jelmer tussen alle hoestbuien door nog zo gelukzalig naar hem kon lachen. En ik werd weer emotioneel omdat hij emotioneel was, emotioneel zootje dus hier vanmorgen. Ik ga vanavond lekker met een paar ex-collega's borrelen en hapjes eten. Iedereen maakt wat. Hebben ze georganiseerd omdat ik weg moest en ze nog op een leuke manier afscheid willen nemen. Heb er zin in. Ik maak knoflookgamba's en gevulde eitjes. Dadelijk maak ik alvast de marinade voor de gamba's, dan kunnen ze lekker een poosje marineren.
@Jeanetjuh. Wat een leuke foto's van Luuk. Voorla die waar hij op je borst ligt. Wat ziet hij er tevreden uit zo. Hoe gaat het nu met hem?
Kwebbelsnoes wat zielig voor Jelmer Hopelijk gaat het gauw iets beter De pufjes die helpen dus niet? Wendy en Richard hoe gaat het met jou? Liz is hier ook nog nooit ziek geweest, maar ze zeggen dat het wel beter is als ze af en toe ziek zijn om het afweersysteem actief te maken. En toen wist ik het niet meer. Vandaag nog lekker vrij en dan morgen even 1 dagje werken en dan weekend heerlijk vrij en dan 1 dagje werken en dan alweer drie dagen vrij. Zo mag ik het graag zien!
Volgens mij doet de puf wel wat, want het komt behoorlijk los, dus denk wel dat het door de ventolin komt. Maar we zijn pas een week bezig, we moesten het 2 weken de tijd geven en als er dan geen verbetering was, dan moesten we terug komen.
Babykwes: Die Julian .pittig voor je als hij snachts zo vaak komt. Ik kan me voortstellen dat je daar lichtelijk uitgeput van raakt. En hij is ook goed gegroeid hé? Roan krijgt nog steeds drie flessen. Ik heb er vandaag bij het CB ook niets over gehoord, dus het zal wel goed zijn. Huh?...voeten insmeren met luuf? Daar heb ik nog niet eerder van gehoord .haha! Leuke foto lekker spetteren! Carpe: Ja, echt heerlijk. Wij hebben ook de hele dag zon in onze tuin. Wanneer gaat jullie verhuisavontuur beginnen? Nbroen: Probeer je niet te druk te maken. Het komt heus allemaal goed. Al kan ik me voorstellen dat je bang bent om dit kindje ook te verliezen. Dan maar een keizersnede ..veiligheid voorop! Alicia: Lang leve de bultenzalf!!! Het zal de laatste keer nog niet zijn! Ik verhuis Roan ook altijd naar de schaduw. We hebbe buiten een extra box waar hij in kan ook zit hij graag in de kinderstoel en af en toe mag hij in de loopkar door de tuin scheuren. Ik moet hem dan wel goed in de gaten houden anders heeft hij zo alle planten kaal! Binnen is alles aardig op de rit. Wel moeten we nog wat kasten kopen, maar daar sparen we nog even voor omdat we wel in één keer goede kasten willen kopen. Ook vinden we andere dingen belangrijker zoals de tuin. En Roans spullen kunnen zolang wel in onze kast. Jeanetjuh: Wat een lekker jochie is het toch! Chivay: Tja als jij het hebt en een hoop familie ook dan is de kans aanwezig dat Oona ook dyslectisch is. Toch heb jij het niet in erge mate of niet? Weinig moeite met schrijven iig. Bad: Wij leggen Roan altijd op de rug in het grote bad met een klein laagje water. Na een tijdje draai ik hem op zijn buik. De grootste lol heeft hij dan. Hij spettert de hele badkamer nat, helemaal als ik het badeendje voor zijn neus laat drijven. Wij hebben echt geen ligstoeltje nodig. Chantal: Roan is ook nog niet echt ziek geweest. Wel verkouden maar geen verhoging of koorts. Kwebbel: Dat doet je dan echt wat hé, als die stoere mannen ineens zo emotioneel worden van zon klein ventje . Vandaag bij het CB geweest .wat een stel chaotische mutsen, maar goed we zijn er weer geweest. Roan was goed gegroeid. Hij zit nu iets boven het gemiddelde maar dat was prima. Hij weegt nu 8420 gram en zijn lengte is 69 cm.
Wen&R: Als je hier nog meeleest...hoe is het met jou? San: Al volop in de voorbereidingen? Heb je je jurk al thuis?
@ alicia, het gaat heel erg goed met Luuk hij is erg vrolijk en tevreden dus de meidicijnen doen goed hun werk. Ook slaapt hij overdag lekker veel maar hij zal het wel nodig hebben snachts slaapt hij ook door van half 8 tot de volgende morgen 7.00 ik geniet dus enorm van mijn mannetje @ Wenrich, ik vroeg me ook af hoe het met je ging? Trek je het nog een beetje. @ Nbroen, hopelijk draait de kleine uk nog, was je vorige ook een keizersnee? Vanmorgen ben ik even om de koffie geweest op mijn werk moet over 2 weken alweer beginnen zie er zo tegen op. Heb nog 8 weken vakantie staan zou die liever opnemen nu haha. Liefs
Vanavond maar eens proberen of Pim de hele nacht door kan slapen. Hij heeft om 19.30 de laatste fles gehad. 210+7. Ben benieuwd of hij doorslaapt. We zullen het zien. We hebben er nog geen rb in gedaan. Misschien volgende week. Maar eerst eens kijken of hij zonder door slaapt.