@ Alicia.. En hoe beviel de badstoel??? Normaal gaat Oona met mij samen in het grote bad, of met marcel onder de douche... Vandaag was ik alleen en heb ik nog eens dat ligstoeltje te voorschijn gehad... ging verbazingwekkend goed nog! Hoewel het allemaal wat krap wordt haha.. Maar voor zo een keertje was het prima.. @ Kwebbel... Emotioneel moment zo samen met z'n 3 zeg!! Herken dat wel hoor... je voelt je zo enorm machteloos als je zo'n kleintje het moeilijk ziet hebben en niets kan betekenen... Hopelijk doet week 2 van de ventolin Jelmer veel goeds... Leuke avond gehad? @ Chantal.. dat zijn de betere werkweken! Geniet ervan! @ Sammie.. Oh dat kan ik ook wel eens proberen zo het bad! Al vind ik het samen ook wel erg leuk Klopt, Oona zal er een aardig risico op hebben.. Naja prima! This fijn om het zo bewust te weten en er altijd rekening mee te houden... Volgens die test heb ik het juist best behoorlijk, maar had wel Oona op schoot die niet helemaal happie was, dus helemaal kijken naar die test kan niet.... Wel weet ik dat ik mezelf heel veel foefjes aangeleerd heb. Officiele verslagen/brieven leest mijn moeder voor me na Op mijn werk ben ik gewoon open en nooit beroerd om een collega een schrijfwijze te vragen... En in teksten zoals dit omzeil ik heel bewust woorden... gebruik heel weinig d & t (of vervang hem voor een woord waarbij ik het wel zie/weet)... en net wilde ik het woord vermeiden/vermijden gebruiken... Maar weet dus niet welke het moet zijn dus gooide ik de zin weer om.. d/t & ei/ij zijn mijn grootste struikelblokken. @ Jeanetjuh... Ohh over 2 weken alweer! Wat gaat dat hard! Kun je niet een weekje of 1/2 extra eraan plakken? En waar gaat je mannetje straks naar toe? @ Ingie.. Hopelijk lukt het!! Zoo.. weer een lekker dagje met mijn meissie gehad.. Samen beetje uitslapen, eerste in de tripptrapp! (Groot succes) Even boodschappen wezen doen.. Genieten hoor! Morgen een afspraak bij de kapper! Normaal ben ik echt een kinki-kapper typ... maar nu al heeeeel lang niet geweest... tijdens mijn zwangerschap was mijn haar mooi vol, dus liet het groeien.. daarna viel mijn haar zo uit dat ik er even helemaal niets mee durfde... en nu is het dusdanig herstelt dat het weer eens tijd wordt voor een schaar Kort ga ik nog niet... van de zomer wel lekker dat er een staartje in kan (Zeker nog even met spiegel-tijdgebrek met Oona haha)
hey meiden, Alweer een tijdje niks getypt, maar wel elke dag gelezen. Ik gun me zelf dan niet de tijd om even te gaan zitten. Hier gaat alles lekker, heb alleen last van me onder rug. Maar voor de rest geniet ik nog volop! Volgende week alweer 28 weken, de tijd vliegt voorbij. De zwangerschapscursus was wel leuk. Raar om te zien dat iedereen een ander buikje heb. Ik kan dan wel echt zien dat ik het ver naar achteren draag. Maar ja ik krijg even goed nu gelukkig een buikje! En kwa oefeningen is het wel goed voor me rug. Ik slaap snachts nu met een kussen tussen me benen, en dat helpt gelukkig. Nu sta ik niet meer met rugpijn op. Ik moet nog wat kleine dingen kopen, maar het meeste is in huis. Geeft toch altijd nog een lekker gevoel. wendyric@ hoe is het met je? Ik denk vaak aan je meid! san@ spannend he bijna de grote dag voor je! ga je ook kijken naar het huwelijk op tv vandaag in london? chicay@ veel plezier bij de kapper, mooi zitten en lekker genieten altijd! ingie@ en heeft de kleine door geslapen vanacht?? Hopelijk wel voor jullie! nbroen@ meid ik zou ook voor een keizersnee kiezen hoor, veiligheid staat voor alles in dit geval. En wie weet draait de kleine uk nog. Maar om eerlijk te zijn ben ik er ook wel een beetje bang voor dat de kleine niet goed gaat leggen, maar ja we wachten af. Met hoeveel weken kan de baby niet meer draaien dan ? sammie81@ heerlijk he dat de kleine mooi gegroeid is, geeft toch altijd een goed gevoel! chantal@ sterkte met de kleine, beterschap, en hopelijk is ie snel weer de oude! kwebbelsnoes@ zielig allemaal zo met elkaar even lekker huilen haha! Maar dat lucht wel op, en het is ook sneu voor zon kleintje! Sterkte! Als ik iemand ben vergeten sorry, maar wil wel iedereen een hele fijne koningendag toe wensen!! liefs van pluisje
chivay: veel plezier bij de kapper pluisje: fijn dat het goed met je gaat, die pijn in de onderrug hoort er helaas een beetje bij. etentje met mijn ex-collega's was erg gezellig! Had alleen beetje veel wijn op haha. Kon er altijd wel goed tegen, maar heb natuurlijk tijdens de zwangerschap niet gedronken en daarna ook maar 2x een glaasje ivm de borstvoeding, dus was best wel aangeschoten haha... Jelmer heeft vannacht gelukkig weer een keer goed geslapen. Hij werd alleen om 7:00 wakker door een enorme hoestaanval, waar hij weer helemaal overstuur van raakte, dus dat was wel zielig. Nu gaat het gelukkig weer. Mijn schoonvader is vandaag jarig, dus daar gaan we zo even naar toe, verder niet veel plannen vandaag, manlief gaat vanmiddag vissen met collega's.
goedemorgen meiden @kwebbel jeetje wat zielig voor je mannetje logisch dat jullie even emo waren zeker omdat je zo weinig voor hem kan doen hoop echt voor hem dat de ventolin snel zn werk gaat doen ow een wijntje teveel op haha heerlijk toch voor een keer moet kunnen! @chivay veel plezier bij de kapper @jeanetjuh 2 weken alweer wat vliegt de tijd he kan helemaal begrijpen dat je nog geen zin heb! mooie fotos trouwens wat ligt luuk er heerlijk bij echt genieten is dat he de koorts schijnt normaal te zijn zo lang het geen 38.5 is hoef ik me niet druk te maken zegt hij dus het zal wel dan @sammie zo roan is zeker goed gegroeid wat ben je trots dan weer als moeder he hij gaat julian bijna in halen ons ukkie haha @ingie heeft hij doorgeslapen?? @alicia ja die nachten breken je echt op ppff wat las ik nou gaat nina staan??? knap van haar hoor zeker een geluk voor jullie dat nina nog nooit naar de ha is geweest maar ik moet wel zeggen dat ik misschien toch wat mutserig ben hoor zo hier eindelijk weer een paar nachten rust gehad goh wat is dat lekker zeg daar knapt een mens van op haha het enige is hij gaat overdag bijna niet meer slapen gister over de hele dag 3x een uurtje max maar goed het zal de sprong wel zijn en zo lang hij mij snachts laat slapen hoor je me niet klagen haha fijne dag meiden liefs
Hij heeft doorgeslapen. Heb alleen zelf slecht geslapen. Denk dat je erop gaat liggen of hij wakker wordt.
@JEanetjuh. Wat fijn dat het zo geod gaat met Luuk. Mijn moeder zou altijd: als een van mijn kinderen iets heeft,voel ik me ook niet goed. Ik vond dat altijd maar onzin,maar nu we Nina hebben kan ik het me helemaal voorstellken. nu moet ik wel zeggen dat Nina het eigelijk gewoon altijd goed doet en we heel veel geluk daarmee hebben,maar snap het nu wel. Geniet maar lekker van Luuk. Het gaat allemaal zo snel. Helemaal super dat de medicijnen zo goed z'n werk doen. @Chivay. De badstoel beviel goed. Nina wilde er alleen de hele tijd in gaan liggen,dus liet zich express onderuit zakken. is dat natuurlijk haar hele leventje al gewent. Ik vind het ook leuk om met haar in abd te gaan,maar wil dat alleen doen als mijn vriend ook in huis is. Vidn het gevaarlijk om alleen met haar uit bad te stappen,gezien de gladdigheid. Aangezien mijn vriend pas om 18:45 uru thusi komt ,we dan eerst moeten eten en dan is het te laat voor Nina. Ze moet dus echt overdag in bad. En over de rand van het bad hangen om haar vast te houden,houd mijn rug niet vol,dus dan maar een stoeltje. Ik heb nooit gemerkt dat jij moeite hebt met schrijven. Tegenwoordig zijn er zoveel mensen die niet weten of ze een d of t moeten gebruiken en die zijn niet dislectisch,dus niet raar dat jij moeite hebt daarmee. Ook de ei en ij is een veel voorkomende fout,dus zou me er niet druk om maken. Je bent heel goed te begrijpen hier Fijn he de tripp trapp. Zit Oona erin of gaat ze staan. Nina vindt het leuk om erin te staan. Doet dit dus ook tijdens het eten als het haar niet snel geneg gaat en dat is meestal wel zo. Heb het voetenplankje iets lager gezet dodat ze zich minder goed kan afzetten. Naar de kapper. Leuk. Het gaat dus weer goed met je haar. Fijn hoor,lijkt me zorgwekkend als je haar ineens zo dun wordt. Veel plezier. @Babykwes. Fijn adt Julian weer beter slaapt en jij een beetje hebt kunnen bijtanken. 3x 1 uur overdag vind ik nog wel normaal gezien zijn leeftijd. Ze hebben ineens dan toch wat minder slaap nodig. Nina gaat niet zelf staan,maar als je haar bij de tafel zet,blijft ze zelf staan. Ze is zo sterk in haar beentjes. Zal wel van dat gespring komen en ze staat ook altijd in haar stoel. Zitten en rusten doet Nina in bed en overdag gaat ze los Ik vidn jou niet mutserig. Ik zou me ook kapot schrikken als mijn kind zou benauwd is,dan neem je toch het zekere voor het onzekere. Wij hebben gewoon geluk dat Nina zo gezond is. Heb wel vanaf het begin elke dag gewandeled met haar,ook in de winter en dan extar ingepakt. Denk datz e daar ook wel extra weerstand van heeft opgebouwd en ik ben door 10 jaar op kinderdagverblijven te hebben gewerkt,wel iets gewent,dus schrik niet zo snel. Ben heel blij met die ervaring nu we Nina hebben. Straks een bruilogt op tv., Wil wel even een stukje kijken . ben benieuwd naar haar jurk en zijn kleding. Altidj leuk de kelding op ene bruiloft. Hopelijk gaat het huwelijk van hun beter dan de drama met zijn ouders. Vond dat toenw el heel erg van prinses Di.
hee meiden Sammie weer goed gekeurd bij cb, hij is lekker gegroeid he 1 juli krijgen we de sleutel, dus schiet op. De muren moeten gedaan, en de vloer beneden Pluisje fijn dat alles verder goed gaat met je Alicia lijkt me heerlijk met je meisje in bad, ben blij dat ik straks ook een bad heb Babykwes gelukkig weer bij kunnen slapen zeg, lijkt me zo erg snachts. Hier nog een kortje slaper overdag, in totaal 1 tot 2 uurtjes kwebbel leuke avond gehad dus, hahaha, aangeschoten, niet meer gewent he. Gaat het helemaal goed weer tussen jou en je man? Gefeli met je schoonvader Chivay lekker naar de kapper, gelukkig is je haar weer beter Ingie heeft pim doorgeslapen? Hier valt kim erg veel, ze staat dan een tijdje, en laat zich opeens los. Gisteren bijv aan de bank, ze slaat dan stijl achterover, met hoofd keihard op grond. Vind het wel eng. Meer die dit doen? Ga zo ff in de tuin zitten denk ik, tis mooi weer. Vanmiddag naar mijn oma. xxx
er is zoveel geklets dat ik het ff niet bij houd om te reageren wil jullie allemaal een heel fijn weekend wensen!!!!
Meiden heb een beetje bijgelezen maar mijn hoofd staat er niet echt naar om te reageren....mijn Opa van 83 ligt in het AZU in Utrecht op de intensive care want hij heeft een hartinfarct gehad en als gevolg daarvan 4 omleidingen. Hij is stabiel maar toen ik hem vandaag zag liggen aan al die toeters en bellen dat doet je toch wel wat. Hij mocht ook Elize en Naomi even snel zien dat heeft hem goed gedaan. Vind het zo sneu voor mijn Oma, wonen ze net in een nieuw huisje krijgen ze dit. Meiden ik wens jullie alleen alvast een fijne koninginnedag
@ Alicia, idd het is gewoon helemaal waar maar zulke dingen weet je pas als je zelf kinderen hebt. @ Ingie, wat fijn dat het goed is gegaan
Goedemorgen meiden! Mijn verlof is officieel ingegaan!!!! Ik was er ook echt aan toe! Heb alles bijgelezen maar het is teveel om nog op te reageren... Maaarrrr vanaf nu heb ik meer tijd om lekker mee te kletsen! Afgelopen week controle gehad bij de vk. Onze dochter is nu al best groot voor haar "leeftijd".. De vk schatte haar op zo'n 7,5 a 8 pond bij de geboorte! En ik ben niet eens zo groot (1.60)! hahaha Ze ligt al wel goed, maar is nog niet ingedaald. Helaas was op de liggingsecho weinig te zien. Dat vind ik wel een nadeel van deze praktijk, ze maken alleen de nodige echo's en het is ook nog eens een waardeloos apparaat. Zelf staan ze er ook bij alsof ze het voor het eerst doen. Erg jammer... We leren nu ook de rest van de verloskundigen kennen. Deze vk vonden we allebei ook niet zo leuk. Dus al met al een teleurstellende controle. Woensdag moet ik nog even langskomen om m'n bloeddruk extra te meten, de onderdruk was erg verhoogd sinds de vorige keer. Verder voel ik me goed, alleen komt er nu wel een verkoudheid aan vermoed ik... Iedereen een fijne koninginnedag! @Jane, veel sterkte met je opa! Hopelijk wordt hij weer helemaal beter! Wel fijn dat hij Elize en Naomi nog even kon zien. Dat zal hem wel wat extra kracht hebben gegeven!
@Jane. He bah,wat een narigheid. Heel veel sterkte en fijn dat jullie meisjes nog even bij hem mochten zijn. Hopelijk zien ze snel vooruitgang. @Jeanetjuh, Dat klopt. Nu ik Nina heb,snap ik helemaal wat iedereen altijd bedoelde. We genieten lekker van onze kindjes he. @Banne. Heerlijk joh,eidnelijk verlof. Lekker de laatset dingetejs doen en uitkijken naar de komst van jullie kindje. Is erg spannend de laatste weken vond ik,maar wel een hele leuke tijd. Nog even genieten van je zwangerschap,want die ga je sytraks wel misse. Fijn om ook de andere vk's te leren kennen,je weet maar nooit welke je treft tijdens je bevalling. Ik hoopte ook de ene wel en de andere niet,maar als het zover is maakt het je nisk uit. Zou niet inzitten over het gewicht. Nina was ook bijna 8 pond,maar is er ook uitgekomen en als je je meisje vast hebt,ben je inderdaad het harde werken alweer vergeten. Geniet lekker van je verlof. @Carpe. Ja een bad is heerlijk. vooals mijn vriend zit graag met Nina in bad. Als zit het dametje tegenwoordig niet meer zo rustig want ze heeft de lichtjes van de bediening van het bubbelbad gevonden. Daar wil ze constant naar toe en haar tanden in zetten. Is Kim bij jullei ook zo onderzoekend en bezig? Het zonnetje schijnt al lekker. Hopelijkk krijgenw e een mooie dag. Mijn vriedn moet nog tot 13 uur werken en vanmiddag hebben we lekker weekend. Heerlijk,heb daar echt zin in. Vriendlief is net 2 dagen ziek geweest en eieglijk nog niet helemaal lekker,maar ja de plicht roept. Nina begint steeds meer te kletsen. het is nu ook veel: mamamama en papapapa. De juiste tonen zitten e rdus al in. nu nog even halveren die zinnen van haar Mevrouw zit nu overal met haar vingers aan. De deurtjes van de keukenkastjes gaan los,de stofzuigerslang vind ze erg interessant en ook de videoapp werkt als een rode doek. Dus Nina gaat de box in als ik zuig en het trahekje si bestelt,ook plaatjes voor in de stopcontacten zijn er,dus het husi maar eens wat beveiligen Ze is ook zo onderzoekend en als ze iets in haar hoofd heeft,heeft ze het niet ...hihi precies haar moeder. Leuk nieuwtje. Mijn nichtje die vorig jaar haar kindje van 'n half jaar heeft verloren is weer zwanger. Echt super voor haar,hopelijk gaat deze zwangerschap voorspoedig en krijgen ze een gezond kindje.
goedemorgen meiden @jane jeetje wat erg hopelijk komt je opa er bovenop en kunnen ze nog genieten van hun nieuwe huisje sterkte!! @banne eindelijk verlof heerlijk geniet er van!!! en zou me niet te druk maken over dat je meisje te groot is ze zitten er nog zo vaak naast een pond is al heel wat @alicia haha die nina knap dat ze al zo "praat"ik moet zeggen ik hoor het bij julian ook steeds meer echt super leuk en ja hier ook niks meer veilig haha @wendy we gaan weer duimen hoor meis 3x is scheepsrecht toch na een dag van veel huilen en niet slapen ppfff echt niet gewend van hem maar gelukkig wel weer een goeie nacht hij is maar 1x wakker geweest gelukkig zometeen lekker dorp in en over de markt leuk fijne koninginnedag meiden liefs
@ WenR... Oehh spannend! Ga weer volop voor je duimen! Hopelijk 3x scheepsrecht idd.. @ Alicia... heeeel herkenbaar Oona kletst de oren van ons hoofd af... hier ook veel mama en papa in allerlei variaties.. Maar donderdag viel het toch wel heel erg op dat ze overdag vooral met 'mama' bezig was.. en zogauw marcel thuis kwam was het alleen nog maar 'papa'.... Hier dus iets wat bewust aan het worden.. zo leuk! Oona is ook heel onderzoekend... Wij zijn ook langzaam aan begonnen met alles baby-proof maken.. is nog wel een aardige klus hier want we hebben ook nog veel draden lopen enzo. cd's, platen en boeken op grijphoogte maar helaas valt daar niets aan te doen (ja compleet andere kast halen ) Het meest interessant is hier nu een plant met lange dunne bladeren tot op de grond.. Elke keer een dikke glimlach als wij weer zeggen dat het niet mag @ Banne... Verlof! Wat lekker! Geniet ervan!!! Ze zitten er idd vaak naast... ze dachten dat Oona echt een kleintje was, maar bleek netjes gemiddeld.. Jammer zeg van zo'n slecht echo-apparaat... Er zit echt een enormmmmm verschil in al die aparaten... Bij de gyn zag je zo ontzettend veel meer. @ Babykwes... Fijn weer een goede nacht.. kunnen jullie idd wel gebruiken na zo'n dag!! Hopelijk heeft hij ook een goede dag.... Misschien de 8/8.5mnd sprong?? Zo.. nog even wat opruimen... Oona ligt lekker te tukken, zometeen komen er vrienden waarmee we even over de markt gaan wandelen.. Fijne dag allemaal!
Jane: O, wat naar van je opa, sterkte! Hopelijk knapt hij op. Banne: Heerlijk, verlof, geniet ervan!!!! Wenenr: Oeh, ik ga alvast duimen De Ventolin lijkt toch wel wat de doen, Jelmer is 's nachts wat rustiger, pas tegen de ochtend gaat hij weer hoesten. Hij probeert te gaan kruipen, echt zo schattig, dan probeert hij zijn knietjes onder zich te trekken, maar het boxkleed schuift natuurlijk mee, dus dan lukt het niet. Op de grond op de puzzelmat lukt het wel een beetje. Knapperd Vandaag Koninginnedag, maar we gaan niet echt wat doen, manlief is druk bezig in de tuin,die gaat een afdak bouwen aan de schuur, zodat onze fietsen daar onder kunnen staan. We hebben maar een heel klein schuurtje en met onze fietsen erin staat hij al zowat vol. Misschien dat ik vanmiddag even met Jelmer de stad in loop om bij de muziek te gaan kijken, Jelmer is dol op muziek, net als wij, dus daar doe je hem altijd een groot plezier mee.