Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    dank jullie meiden. Hierna gaan we een ronde pauze nemen, maar we hopen natuurlijk dat het gewoon lukt!

2. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Wendyenr. Oh spannend. Ik ga voor jullie duimen. En idd 3x is scheepsrecht. Misschien maakt het feit dat jullie hierna al voor een maand rust hebben gekozen,wel dat je er iets minder mee bezig bent en dat werkt vaak heel positief,als je snapt wat ik bedoel.

@Babykwes. Wat fijn dat het vanacht beter ging met Julian. het is helemaal nisk als je kidn huilt/verdriet heeft.
    Leuk he dat kletsen. Steeds meer leuke dingen ontdekt ej nu ook vind ik en je krijgt zo veel meer terug nu ze wat ouder worden vind ik.

@Chivay. Hihi jullie ook alles kindveilig aan het maken. Het scheelt dat wij alle draden al weggewerkt hadden. hebben we meteen toen we het huis lieten stucen,inde muren weggewerkt,scheelt nu echt veel. Ook al veel kindveilige stopcontacten. Nu ff wachetn op trraphekje. Alleen de keuken hebben we geen stoppers op de lades. Eieglijk vinden we dat ze er gewoon af moet blijven,maar Nina denkt daar anders over.
    Leuk om papa en mama te horen. Wij hebben elkaar al mneerdere keren aangekeken of de ander ook een papa of mama hoorde,dus kan niet lang meer duren. Voora 's ochtends als ze wakker is in bed lijk ik vaak iets van mama te horen.

Wat een heerlijk weertje. Zonnetje schijnt lekker. Net weer wat porties eten voor Nina gemaakt. Nu bankspullen opruimen en ik hoor Nina ook net,dus die zal ik er ook eens uithalen.
    Fijne dag allemaal.

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wenrich, ik ga heel hard voor je duimen meid!!! Ik gun het jullie zo. Sterkte en succes.

@ Alicia, Genieten doe ik ook enorm. Wat fijn dat je nichtje weer zwanger is wel spannend voor haar. En leuk dat Nina lekker aan het kletsen is lijkt me ook weer erg bijzonder zo heeft elke stap iets he.

4. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

iedereen aan het uitslapen vandaaag?
    allemaal een leuke voor de meeste eerste koninginnedag met kindje gehad?

@chivay
    ja ik ben er eigenlijk wel zeker van dat het die 8 maanden sprong is hij is dan wel iets aan de snelle kant maar weet het anders ook niet meer
    ppff hoop dat hij snel gemaakt is;)

@alicia
    had helemaal over je nichtje heen gelezen wat geweldig voor haar en allemaal natuurlijk
    gefeliciteerd!

@kwebbel
    fijn dat het wat beter lijkt te gaan met je mannetje
    wat goed dat hij al probeert te kruipen echt mooi he wat kan je daarvan genieten he

@eveline
    hoe ie het met jullie?

hier een rustige koninginnedag gehad het dorp was weinig aan helaas dus heel burgerlijk rustig aan gedaan thuis haha
    het slapen is nog steeds drama gister steeds max een half uurtje en weer wakker en dan ook niet meer in slaap te krijgen ppff
    vanacht wel weer goed geslapen tot vanmorgen half 5:$ uiteindelijk is vriendlief er maar uit gegaan om half 6 en hij ligt nu weer op bed helemaal bekaf maar ben benieuwd

iemand nog tips voor me:(??

fijne dag meiden
    liefs

5. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Zooo... Oontje ligt er weer in.. Hoor nog wel een beetje gedraai en gemopper ;) Maar die vertrekt zo wel weer richting dromeland!

@ Kwebbel.. Wat fijn dat de ventolin nu toch wat lijkt te doen! Nog de stad in geweest?? en wat knap van die beginnende kruippogingen!

@ WenR... Wat goed dat je die knoop al doorgehakt hebt van de maand pauze! Hopelijk helemaal niet nodig, maar wel goed als vooruitzicht die rust! Hakt erin deze maanden..

@ Alicia.. Das idd fijn als je alles qua draden al weg hebt kunnen werken! Hier een computerspel verslaafde thuis ;) Dus nogal wat draden achter de tv voor spelcomputers e.d... daar moeten wen og een goede oplossing voor vinden.. Net als hier bij de laptops die ook aardig wat draden produceren.. was eerst erger toen ik nog een pc had ipv laptop...

en en nog meer papa/mama kunnen spotten? Hier is het nu de hele dag door en ook echt op ons gericht.. zo leuk!
    Wat fijn dat je nichtje weer zwanger is.. spannend!

@ Babykwes... Helaas kan ik je hoop dat die sprong snel gemaakt is niet versterken ;)... Denk dat wij er zeker 4 weken mee bezig zijn geweest... hier is de lucht net weer aan het klaren hebben we het idee.. ze slaapt nu sinds 3 nachten weer door & vermaakt zich ook weer iets langer dan eerst... Maar voorbij is de sprong nog niet!

Tips.. Hmm nee.. alleen hier wel de ervaring dat Oona meeeega moe is de laatste weken.. dus veel op bed.. en ook tussendoor soms spelen in haar bedje.. De rust van haar kamertje, beetje speelgoed, weinig licht doen haar goed merken we.

Zo.. volgens mij is het stil beneden! (Woonkamer/slaapkamers hier andersom)

Gisteren een gezellige dag gehad.. met vrienden en hun dochter hier over een vrijmarkt gewandeld.. 3 stuks speelgoed voor Oona meegenomen.. (Activitycenter, ringentoren en houten speelblok met beweegdingen en een spiraal)

Gisteren ben ik met een luiertaart voor Marcels nichtje+zoontje begonnen.. Wat leuk om te doen!!!
    & Vandaag op een (heel) late kraamvisite.. Ben benieuwd naar dat t meissie.. ze was veel te vroeg geboren vandaar dat de kraamvisites e.d daar heel laat pas op gang kwamen..

Zo.. en het is echt stil
    En omdat het zondag is kruip ik lekker nog even zelf terug :D Heerlijk! Even t gevoel van 'uitslapen'

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Babykwes, hopelijk is hij snel over deze sprong heen want dit breekt je erg op. Tips nee heb ik ook niet.

wij hebben ook rustig aan gedaan gisteren hier was ook niks te beleven we zijn even bij mijn ouders op het dorp wezen kijken en savonds hebben we hier lekker gegeten met mijn ouders. Wel was Luuk helemaal in het oranje:D

Bekijk bijlage 147523

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wenenr: ls je dit nog leest, succes!

Babykwes: Wat vervelend dat hij zo'n last heeft van die sprong, heb geen tips voor je helaas.

Jeanetjuh: Leuke foto's!

We hebben gisteren uiteindelijk niks meer gedaan, Jelmer was nogal moe gisteren, dus die heeft zowat de hele middag liggen slapen.
    Vanmorgen was hij om 7:00 wakker, omdat hij moest hoesten. Ik vond het nog wat vroeg voor de zondag, dus had ik hem nog even bij ons in bed genomen en vervolgens heeft meneertje nog lekker liggen slapen tot 9:45 :D Dus ik heb ook nog even lekker verder geslapen.

Vanmiddag viert mijn moeder haar verjaardag. Ze was 2 weken geleden al jarig, maar toen lag ze in het ziekenhuis, dus vandaag in de herkansing.
    Ik heb een kaart namens Jelmer voor haar gemaakt met een hand- en voetafdrukje van Jelmer!

8. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    !Chivay. ja dat scheelde inderdaad. We hoduen allebei wel van opgeruimd en netjes dus dat maakt dat ons huis wel aardig kindvriendelijk is. Nu alleen af en toe een ontploffing van speelgoed van Nina.
    Veel mamama en papapa. Af en toe hoor ik ook mama,maar of het toeval is of heel bewust is ons nog niet duidelijk. Wel horo ik het als ze iets wil of als iets haar niet lukt,maar in ieder geval klinkt het wel heel goed. Ben al vaak door andere kinderen mama genoemd (op werk) maar bij toeval door mijn eiegn dochter is helemaal geweldig.

@Babykwes. Wij hebben niks bijoznders gedaan gister. Mijn vriend was ziek geweest ,dus heerlijk rustig aan gedaan. 's Avonds vriendin op visite.
    Qua slapen van Julian zou ik proberen om hem in bad te doen voor het slapen gaan. Daar slapen de meeste kinderen goed op.
    Misschien is hij toe aan minder slaap overdag. Nina ging bij 7,5 maand ineens ook minder slapen. Nu nog 2 slaapjes overdag.

@Jeanetjuh. Wat een leuk foto van Luuk in het oranje. Wat ene mooi mannetje is het toch.

Vanochtend heerlijk uitgeslapen. Vriendlief heeft zich et Nina vermaakt. Vinden ze allebei leuk,al zegt mijn vriend wel dat Nina mij dan mist. Ik haal haar natuurlijk 6x per week uit bed en mijn vriend maar 1x dus blijkbaar heeft ze dat heel goed door.
    Zon schijnt hier la lekker dus vanmiddag naar buiten even wandelen.
    Nu nog even achter de pc,ben stamboom aan het uitzoeken. bven ik altidj wel in geinteresserd en leuk om te doen.

9. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even uit mijn hoofd...

Chivay:
    nou, hier is weinig te merken dat je moeite hebt met spelling. Al verzin je daar na verloop van tijd wel trucjes voor. Als ik even een woord niet weet maak ik ook een andere zin. Ik heb geen dyslectie maar soms heb ik dat. Ik vind het knap hoe je er mee omgaat. Ik denk dat als oona het wel zou hebben, jij haar grote voorbeeld bent.

Babykwes:
    ja, roan doet het goed. Hoe lang en zwaar is Julian nu? En slaapt jullie ventje goed in zijn eigen bedje?

Banne:
    verlof!!!!!!!!joepie. Heb je nog leuke dingen op je lijstje staan die je nog wilt doen?

Wen&r:
    spannend....mijn duimen draaien weer.

Jane:
    jeetje, dat was schrikken. Hopelijk knapt je opa weer op! Sterkte ermee.

Alicia:
    wij hebben tijdens de verbouwing ook alles weggewerkt. Als roan gaat kruipen hoeven we alleen plaatjes in de stopcontacten te doen.
    Ook roan begint steeds meer te kletsen. Als hij op z'n buik ligt en terug wil draaien dan roept hij: mmmmmaama! Haha echt grappig. Ook wil hij vaak papa zeggen als roy thuis is hij zegt dan: p p soms plakt hij de a er achter.

Kwebbel:
    fijn dat de nachten alweer wat beter gaan. Zielig als ze zo verstopt zitten.

Gister Koninginnedag gevierd in het dorp. Roan heeft een ballon opgelaten. Ik had de wagen versierd. Ik zal snel een foto plaatsen.

10. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Ik heb Luuk opgegeven als baby van de maand willen jullie stemmen?
    Oona staat er ook bij:D

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    haha, leuk he, al dat geklets.

ik heb van de week met Jelmer "papa" zitten oefenen. Hij zat heel geconcentreerd naar me te kijken als ik het zei en dan zei hij steeds ta-ta.....na ja, komt in de buurt. En iedere keer als ik papa zei zei hij tata....dus toen manlief thuis was wilde ik het even demonstreren dus ik "pa-pa" en Jelmer begon te schateren, maar iets na zeggen ho maar. Kleine boef :p

12. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roan in bad.....
    Hij vindt het prachtig om op zijn buik in een klein laagje water te liggen. Niets blijft droog!

13. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oranje boven!

14. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een lekker broodje eten.

15. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roan heeft de laatste paar nachten op zijn zij geslapen. Als we hem terug draaien op zijn rug, draait hij in zijn slaap gelijk weer terug op zijn zij. Mijn man vindt het maar niks.....ik zei tegen hem dat er een tijd gaat komen dat hij waarschijnlijk achterstevoren ondersteboven in bed ligt.

Nog meer kindjes die een eigen slaaphouding hebben?

16. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo ladies,

Zo dat was weer veel om bij te lezen ff uit me hoofd

sammie Zulay slaapt sinds een paar dagen ook liever op der zij dus leg ik een klein opgerolt handdoekje tegen haar buikje aan zodat ze niet door rolt. Wat een leuke foto's

Jane heel veel sterke

Banne geniet lekker van je verlof!

wenr heel veel succes.

pluisje helaas hoort dat er ook bij. wel fijn dat je oefeningen daarbij helpen

Weer een druk weekend er op zitten vrijdag hadden we een bruiloft ( niet van william en kate hahah) en zaterdag BBQ bij vrienden was weer gezellig.Zulay heeft voor het eerst bij me ouders geslapen was wel even wennen hoor ineens geen kind in huis het was fijn maar ben zooo blij dat ze weer thuis is

sorry dames ik weet het niet meer

fijne zondag

liefs

sorry meiden

o meiden sorry ben het al weer kwijt

17. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Sammie, wat een leuke foto's en wat ligt roan heerlijk in bad. Luuk sliep juist in het begin op zijn zij hij wilde echt niet op zijn rug ik heb zo'n zij slaper en is echt super kon hij niet door rollen nu ligt hij weer liever op z'n rug en dan ligt hij sochtends ook vaak overdwars haha:D

18. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hey meiden

volgens mij het slaap probleem gevonden hij lag de laatste week alleen onder een lakentje omdat het best warm is op zijn kamer maar bedacht me ineens om zn deken weer terug te leggen en ja hoor meneer heeft vanmiddag 2x anderhalf uur geslapen:$
    hij wil dus blijkbaar strak ingedekt worden hoop dus dat dit het echt is

@sammie
    wat een leuke fotos van je mannetje joh lekker ding zeg!!
    julian woog van de week 8560gr en was 69cm een klein propje haha
    julian slaapt altijd op zijn zij in een zijslaper ivm spugen maar gaat nu wel lekker op zn buik draaien om te slapen had het nog aan zijn ka gevraagd maar ze zijn nu groot en sterk genoeg om hun hoofd weg te draaien
    maar ook ik vind het eng hoor;)

@alicia
    julian gaat ook tegenwoordig elke avond onder de douche maar savonds slaapt hij wel goed dat is het gekke
    maar iig bedankt voor je tip:D
    toch wel fijn om te horen dat nina jou toch mist he
    heb je nog nieuwe foto van jullie vrouwtje??

@jeanetjuh
    ikke ga stemmen hoor!

fijne avond meiden
    liefs

Deel Deze Pagina