@ Alicia, 6.00 is wel erg vroeg idd hopelijk verandert dat weer snel. Hier wilde Luuk vannacht ook een fles heb het maar gewoon gegeven hij zal het wel nodig hebben, vraag me wel af wat er in de lucht hangt omdat er veel kindjes vroeg wakker zijn enz. Luuk krijgt vanmiddag zijn eerste prikken:x zie er erg tegen op. Liefs
Wenenr: Oh, wat naar dat het zo'n pijn deed. Hopelijk word je beloond met een posi test op 16 mei! Chivay: O, alweer koorts, sterkte! Misschien toch tandjes? Banne: Geniet van je verlof! Lekker toch, die laatste klusjes. En zo bijzonder, al die kleine kleertjes aan de lijn. Vroeg wakker: Hier gelukkig niet, even afkloppen maar. Jelmer werd om 10 voor 8 wakker, dus keurig. Ik ga zo even een ochtendje naar mijn moeder om te poetsen, ze kan het niet zelf en de huishoudelijke hulp is langdurig ziek (baarmoederhalskanker ) dus zolang ik niet werk, kom ik haar af en toe helpen.
goedemorgen meiden @chivay ahh oona weer koorts het is wel raak bij haar arme meissie hopelijk heeft ze er niet al te veel last van dit keer dat extra flesje kan julian makkelijk hebben hij heeft nog maar 2 flessen dus geef hem ook gewoon lekker als hij er behoefte aan heeft ow echt stom ik heb jou niet op hyves haha als je hem wil xxbernicexx.hyves kan je misschien spieken bij de luiertaarten sterkte vandaag bij de dermatoloog en met oona @alicia vanacht gelukkig een stuk beter hij was wel super onrustig steeds huilen in zn slaap maar hij is niet wakker geweest die nachten breken je zeker op ben normaal nooit echt sago maar de afgelopen dagen toch wel ernstig prikkelbaar en dat vind ik dan ook weer zo zielig voor julian flesje had ik al klaar gezet voor vanacht maar gelukkig niet nodig gehad jeetje nina is een vroege vogel zou ook niet weten wat je daar aan kan doen misschien haar laatste fles wat ophogen?? @sammie leuk idee zo'n mini album zullen opas en omas zeker blij mee zijn @banne heerlijk he je verlof maar rustig aan joh anders heb je straks niks meer te doen @kwebbel mooie tijd van jelmer zelfde als julian lief om je moeder te helpen met het huis zal ze vast fijn vinden en gezellig natuurlijk met jelmer @wen jeetje meid wat vervelend ppff hoop zo voor jullie dat het nu lukt sterkte de komende 2 weken!! @san natuurlijk heb je het druk logisch toch! het komt nu echt dichtbij 3 weekjes nog maar leuk hoop dat het zo mooi weer blijft! gister was een niet zo leuke dag ik haalde meneer niet snel genoeg uit bed na zn slaapje en meteen ging de sirene aan ppff heeft hij ruim een half uur vol gehouden k heb hem snel aangekleed krijsend en al en in de wagen gegooid en naar dorp gegaan toen was het goed rest van de dag hele dag huilerig geweest ppff nu ligt hij heerlijk te spelen dus hopelijk vandaag beter fijne dag meiden liefs
Helaas... Hier is de koorts nu wel minder, maar nog steeds een heel zielig hoopje Oona... Vanacht om 2 uur begon ze te spoken.. Uiteindelijk sliep ze weer om kwart over 4 met een nieuw zetpilletje... Helaas maar tot 6 uur en toen was ze weer helemaal overstuur.. dus een vroege fles vandaag! Tussen half 5 en half 9 heeft ze nog wat hazeslaapjes gedaan.. en ik ook Maar veel stelt het niet voor... Nu ligt er ze weer in.. denk dat ik er nog maar even achteraan kruip!
@Jeanetjuh ik heb je een pb gestuurd. Hier alles goed. Vanmiddag worteltjes proberen. Kijken hoe hij het vind.
@Jeanetjuh. ja idnerdaad. HEt valt me op dat er meer vroeg wakker zijn. Misschien overgaan naar het weer wat minder warme weer. Ah de eerste priukjes. Inderdaad voor moeders zelf heel erg. Ik weet het nog goed. Ht scheelt wel dat de kleintjes het zekf niet zo heel erg vinden. Ik had er zelf toen ook hele veel moeite mee. Ga je alleen? @Babykwes. Ah gelukkig dat hij nu doorsleip,allen wel vervelend dat het zo onrustig was. Zou er ook een tandje aan komen dat hij daar last van heeft? Ik kan daar helemaal niet geod tegen dat mijn nacht onderbrioken word en eigelijk moet ik ook 9 uur hebben,maar nu met nina gaat dat niet lukken. Merk wel zoals vanochtend als het zo vroeg is,ik daar wel beetje slecht tegen kan. Nu ligt Nina lekker te slapen,dus doe ik even rustig aan. In d elaatste fles heeft ze al 210 water en denk ook niet datz e meer wil drinken,meestal blijft daar het bodempje in zitten. Doe jij iets in de laatste fles qua pap? @Chivay. Ah wat zielig voor Oona. Hopelijk doet een slaapje haar goed.
@alicia ow ja er zal vast wel een tandje broeien hier of daar maar heb nog niks kunnen ontdekken valt niet mee he zo kort slapen helemaal als je daar niet tegen kan eigenlijk zou je ook lekker een uurtje moeten gaan liggen als nina slaapt dat doe ik nu ook hoor anders hou je het niet vol joh julian krijgt meestal pyjama papje van nestle dat is eigenlijk hetzelfde als 210+7 en rijstebloem en soms maak ik zelf een fles van 210 met 3/4 scheppen rijstebloem dus dat is het niet bij nina misschien over de dag iets meer eten zodat ze goed vol zit? en anders heb je gewoon een vroege tante julian eet tegenwoordig bijna 2 hele boterhammen echt een vreetzak haha @jeanetjuh ow die prikken ja dat valt niet mee zeker niet als je zelf nog vol in je hormonen zit maar troost je moeders vinden het meestal erger als het kindje zelf ik spreek uit ervaring sterkte iig en lekker vertroetelen je mannetje straks liefs
Babykwes hopelijk huilt Julian snel wat minder s'nachts. Vooral s'nachts is dat zwaar en klinkt het ook nog eens dubbel zo hard. Carpediem maakt niets uit Ik ken dat wel als je een paar dagen achter elkaar hebt gewerkt dan typ ik hier ook wat minder. San wat spannend zeg nog even en dan is het zover. Jane wat fijn dat het beter gaat met je opa. En je meiden alweer negen maanden! Jeetje wat gaat dat snel. Alicia dat is niet zo fijn dat ze nu weer wat vroeger wakker is. Merk het ook aan Liz. Zij is de laatste tijd ook een stuk vroeger, maar ik laat haar wel liggen want net wat je zegt straks kun je er om vijf uur uit. Zit ik ook niet op te wachten En ze vermaakt zich wel, want ze heeft altijd nijntje enz in haar bedje liggen en daar hoor ik haar dan tegen "praten". Chivay wat zielig voor Oona dat ze weer verhoging heeft. Misschien idd aankomende tandjes? Ik hoop dat ze zich snel weer wat beter voelt! Zo de badkamer is weer schoon. Pfff vind dat altijd zo'n vreselijke klus van de huishouding. Vanmiddag even zo'n speelkleed kopen voor Liz. De fysio zei dat ze hierop makkelijk kan leren rollen aangezien ze hopelijk volgende week haar spreidbroekje in de vuilnis kan gooien
Chantal: ja, de badkamer, heb vanmorgen de badkamers bij mijn ouders gepoetst, die hebben zelfs 2 badkamers, pfffff.... Hopelijk kan het spreidbroekje bij het vuil volgende week en kan Liz lekker gaan rollen. Echt ideaal een speelkleed of mat op de vloer, ze zijn dan veel vrijer, Jelmer begint gelijk te oefenen met kruipen sinds hij meer op de vloer speelt.
@ Babykwes, fijn dat het vannacht beter ging. Luuk heeft dat ook vaak dat hij in zijn slaap huilt vooral overdag. En als ik Luuk iet snel genoeg uit zijn bed haal na zijn slaapje is hij ook boos en overstuur haha ze hebben al zo'n eigen willetje. @ Banne, heerlijk om van alles te doen, maar je moet idd niet teveel willen ook een beetje genieten he. Nog 4 weekjes het schiet echt op @ San, dat snappen we wel hoor. Moet je nog veel doen? @ Wenrich, ahhh dat is wel erg zeg dat ze je zoveel pijn hebben moeten doen of het allemaal nog niet erg genoeg is he. Maar hopelijk is dit de laatste keer, we gaan weer duimen!!! Nou werd ik vanmorgen gebeld kunnen de prikjes vandaag niet door gaan want er zijn zieken dus of ik volgende week wilde maar zag dat niet zitten dan moet ik weer gaan werken nu mag ik morgen is ook wel erg fijn want dan is mijn man een dagje thuis en hoef ik niet alleen te gaan. Liefs
Hey meiden, Zo weer even bij gelezen allemaal, wendyric@ hopelijk is dit jullie laatste keer, ik duim voor jullie!! Weer een lange tijd wachten meid! san@ bijna de grote dag spannend! Ik kan me helaas niet voor stellen hoe het is, want ik ben nog niet getrouwd haha. Maar lijkt mij een super mooie dag uit de geschiedenis. Nog effe meid! banne@ ook je rust pakken hoor meid! Doe ik ook smiddags heerlijk even een boekje lezen, tv kijken of effe interneten! Geniet er maar lekker van nu het nog kan haha. chivacy@ beterschap voor oona! Hopelijk gaat het snel beter met haar. chantal@ grappig ik ga morgen de badkamer doen! Maar dan wel alle voegen helaas. Zal blij zijn als dat klaar is. Voor al als de ozn schijnt, wil ik heerlijk naar buiten. Hier gaat alles lekker. Soms verveel ik me wel en denk ik was ik maar aan het werk. Maar als ik dan de kleine voel geniet ik er wel echt van. Soms kan ik me niet echt beseffen dat ik een kleine meid krijg. Als ik dan naar me buik kijk, is het gewoon heel onwerkelijk. Hadden jullie dat ook?? Dat je denk heb ik echt straks zon lief klein babytje?? Die dan echt van mijn is?? Vandaag 28 weken, dus vandaag precies nog 3 maanden. Hopelijk gaat alles zo goed, zoals het nu verloopt. Mij hoor je nog niet klagen. Enkel snachts slaap ik slecht. Maar goed kan ik al vast wennen aan korte nachten. liefs van pluisje
@Babykwes. Nian krijgt dan wel evenveel,amar zij krijgt niks in de melk. Zou dat het kunnen zijn? Wij doen er bewust niks in omdat in veel dingen zoveel suiker zit. Eist je dat er in een pyamapapje 5 klontjes suiker zitten? Was laatst op dat tv bij Radar. Overdag eet ze goed. Ze eet een hoeveelheid gelijk aan een potje groente,yoghurt erna en beetje sap. Ook 1 boetrham gaat erin met daarna nog een fles van 180 cc. Ook fruit en soepstengel of liga tussendoor,dus dat kan het niet zijn. @Jeanetjuh. Heb je goed dat je volgende week niet wil. Je weet nooit of hij er msischien last van heeft en nu ben je nog lekker bij hem thuis. EN ideaal dat je man mee kan. Sterkte voor alledrie voor moregn vast.
Onze vrolijke dame op het fietsje dat ze van haar overgrootmoeder heeft gekregen. Bekijk bijlage 148058
En de laatste. Het mag van mama niet,maar als ze niet kijkt,even snel aan het tafelkleed kauwen. En zie mijn twee tanden. (de andere twee zijn nog te klein om te kunnen zien) Bekijk bijlage 148061
@Alicia: Leuke foto's van Nina...en aan het tafelkleed kauwen en trekken is hééél herkenbaar! @San: Druk, druk druk.....nog even aftellen. Moet je nog veel regelen? Zijn vaak de kleine dingen...wordt het te doen-lijstje bij jou ook steeds groter ipv kleiner? dat was bij mij het geval! @wen&r: Ai...niet prettig nee....Hopelijk was dit de laaste keer. @banne: leuk een wiegje....ik denk dat wij dat bij een volgend kindje ook doen. Nu hadden we op het laatste moment besloten om hem lekker bij ons op de kamer te laten slapen...moest wel in de bak van de wagen. Een wiegje is dan leuker. @Jeanetjuh: oei de prikjes...dat is zeker spannend. Fijn dat je gewoon deze week kan gaan. Hopelijk heeft ie er weinig last van. Bij Roan viel het mee, hij was er vooral erg moe van en heeft geslapen als een roosje! @Pluisje: Zo, ook alweer 28 wkn. Wat gaat de tijd toch snel. @toetje: Geven jullie je kind een toetje na het eten? Ik geef vaak het gepureerde fruit wat ik over heb van die middag met wat yoghurt of alleen fruit. Ik ben benieuwd wat jullie geven.....En zal een danoontje mogen?
hoi dames , leuke foto's weer van de jongens en meiden ben nogsteeds verliefd op ze . wendyr ooeeeiii dat lijkt me zeer doen . succes mijn duimen draaien voor je . vandaag productief dagje bijna alles is geregeld alleen de burgelijke ambtenaar nog langskomen en kadootjes voor de bruidskinderen en voor de chauffeur en de ceremoniemeester en dan is het klaar gelukkig . groetjes san
@alicia dan zal het niet in het eten zitten dat nina zo vroeg wakker is ik weet het van de pyjama papjes daarom krijgt hij nu gewoon rijstebloem in zn laatste fles maar geloof niet dat daar nou echt voedingswaarde in zit maar je zou het kunnen proberen wat een leuke fotos van nina wat is ze groot geworden zeg!! mooi blond koppie met haar echt een lekker meissie @sammie julian krijgt altijd yoghurt na zn eten dan wel vanille yoghurt want gewoon vind ik ook niet lekker heb van de week een keer toetjes van olvarit gehaald die zijn lekker joh haha volgens mij mogen ze van alles alleen zit overal veel suiker in dus zou je zelf moeten kijken wat je wel en niet wilt geven @san ow de kadootjes uitzoeken leuk maar het blijft een hoop werk @chantal fijn dat het zo goed gaat en liz van haar spreidbroekje af kan! @jeanetjuh jeetje nog een week wachten heb je je helemaal voor niks druk gemaakt maar wel fijn dat je man dan mee kan ik had mijn zus de eerste prikjes mee genomen voor support @chivay hoe gaat het met oona?? julian heeft vanmorgen ruim anderhalf uur geslapen weer als vanouds jeeejjj alleen vanmiddag werd hij na een half uur wakker omdat hij gepoept had heb hem wel terug gelegd maar heeft een half uurtje in bed gespeeld maar niet meer gelsapen ach hij blijft gelukkig super weer liefs
Ik geef Liz altijd roeryogert na het eten. Het CB zei juist tegen mij dat ze altijd nog toetjes kunnen eten en dat het juist goed was om ze eerst yogert of roeryogert (dit is minder zuur) te geven zodat ze straks aan alle smaken gewent zijn. Alicia misschien helpt het als je in de laatste fles bambix doet. Hier zit bijna geen suiker in en het verzadigt wel. CB zei dit tegen mij dat ze hiervan 1 fles per dag nodig hebben qua voedingsvezels. Ik weet het ook niet hoor. Banne spannend het is bijna zover. Ben zo benieuwd! Babykwes fijn dat Julian zo goed sliep vandaag Hoe laat gaan jullie kleintjes altijd naar bed? Liz word rond zes uur zo moe dat ik haar de fles geef en naar bed heen breng en dan slaapt ze vaak tot zeven a acht uur s'morgens. Vraag me af hoe laat die van jullie naar bed gaan en tot hoe laat s'morgens. Ik heb de wij jonge ouders binnen gekregen. Dat word heerlijk lezen vanavond