Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Nou het gaat allemaal lekker wordt ik net gebeld door de assistente van de ka is de ka ziek:x maar zei gaat met een andere ka overleggen of de nexium omhoog kan en ook adviseerde zei om met de nutrilon pepti te beginnen en dit even aan te kijken en als het werkt dan kan de arts papieren naar de zorgverzekering sturen en krijgen we ook nog een deel van de voeding vergoed.

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    jeanetjuh ik kreeg de pepti altijd helemaal vergoed,mijn verzekering deed nooit moeilijk erover

3. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Sammie. Nina vidnt die toetjes erg lekker,maar zit dan ook meer suiekr in. Vandaar dat wij dat dus bij gelegenheden doen en normale dagen gewoon yohghurt met fruit of sap erdoor.
    Hihi leuk he zo'n tafelkleed.

@Lovelyme. Nina drinkt haar laatste fles wel geod leeg en is ook nog eens 210 cc water +7 schepjes,dus daar kan het niet aan liggen. Waarcshijnlijk een ochtendmens net als haar vader.

@Chantal. je hebt inderdaad speciale smeerkaas voor kidneren,alleen zit daar net zoveel zout in als in de andere kaas,wat dus niet goed is voor de niertjes. Nina hier krijgt geen smeerkaas. Worst is inderdad niet geod teveel. Zit vit A in,wat schadelijk kan zijn voor hele kleintje. Dit zegt het voedingscentrum althans dus wij hoduen ons daar maar aan.

@Banne. het schuurwerk is idnerdaad een kriem. WIj hadden een rieten mand,Allemaal gevlochten dus echt piep werk,maar resultaat is wel mooi. Je kunt het in allerlei kleuren krijgen.
    Fijn dat alles weer goed was bij de vk. Altijd weer een opluchting he en mooi even het hartje horen. Ik vodn dat altij zo'n mooi geluid.
    Fietsen is inderdaad zo leuk. Ik vidn fietsen normaal ook wel leuk,maar zo'n kleintej voorop is wel heel bijzonder. De weg kletst ze aan een stuk door,heel gezellig.

@Carpe. Volgens mij is er nisk mis met dat schema. Ik vdin het persoonlijk wel vroeg om nu al de laatste fles eraf te halen. Hier adviseren z ook om die tot 1 jaar te geven.
    Wat vid Kim van de nijntje koekje. NIna vandaag ook voor het eerst gehad en dat vind ze erg lekker.

@Babykwes. Wat fijn dat Julian weer zo lekker heeft geslapen. Weer helemaal de oude dus. Nu aun jij ookw eer lekker slapen.
    Is de rug van je vriend weer helemaal over?

@Jeanetjuh. Fijn dat Luuk lekker ligt te slapen. nina sliep ook zoveel na de prikjes.
    Lekker dat je KA ziek is,dat schiet dan niet echt op. Zou wel fijn zijn dat je de veoding vergoed krijgt. IS die veel duurder dan de gewone?

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Werd net terug gebeld door een andere kinderarts ze wil de nexium nog even zo doorlaten maar wel starten met de pepti en dit dan 2 weken aankijken ben erg benieuwd.

@ Carpe, zo dat is helemaal mooi bij welke verzekering zit jij? Ik zit bij de cz met pakket gezinnen. Had jij een brief van de arts of gewoon de bonnen zelf opgestuurd?

5. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    @all, gisteren naar de gynaecoloog geweest, ons meisje groeit nog steeds erg goed, is nu 2400 gram..
    Gelukkig ligt ze nu weer met haar hoofdje naar beneden..
    Ik dacht dat ik een griepje te pakken had, maar dat is dus niet zo...Onze meid neemt nogal de ruimte in mijn buik en schopt mijn linker ribben helemaal beurs..Ik hoest steeds de longen uit mijn lijf en dit komt omdat ze met haar lange benen de boel aan de kant drukt..Ook moet ik steeds overgeven...Over 4 weken wil onze gyn haar halen als we dit willen...komt nu ineens heel erg snel dichtbij..Ik heb afgesproken dat ik het eerst even aan wil kijken, als ik denk dat ik het langer vol hou dan wil ik dat natuurlijk proberen, maar ja 4 weken in deze situatie is best nog lang...Over 2 weken weer een echo..

Helaas nog niets bij kunnen lezen verder..

6. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    jeanetjuh, mijn huisarts had gelijk een brief aan apotheek gestuurd, en toen ik alles gewoon halen.
    Ik zit bij Menzis

xx

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ carpe, ow oke ja de ka gaat ook een brief maken en zou die naar me opsturen dus even kijken. Moest jij niks zelf naar je zorgvezekering sturen?

@ Nbroen, 4 weken is idd nu wel erg snel maar als het zo blijft gaan in je buik dan is het ook nog best lang. Gelukkig doet jullie kleine meid het goed.

@ Alicia, ja 1 bus kost 25 euro dus is best duur maar als Luuk het er goed op doet heb ik dat er graag voor over:)

8. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jeanetjuh. Poeh best duur ha. Dat heb je natuurlijk voor je kind over,maar als je het terug kan krijgen zou dat wel mooi zijn. Kun je altijd proberen.

@Nbroen. 4 Weken,dat gaat inderdaad snel. Moet je het laten weten voor een bepaalde datum zodat e je inplannen of kun je zelf bepaeln tot hoe lang je het volkhoud en gewoon elke week aankijken.

Hier heeft Nina tot 6:45 uur geslapen,heerlijk. Heb gister haar edje anders gezet,zodat de met haar hoofd in de schaduw van het hoofdeinde ligt. Zo heeft ze midner snel het licht in haar gezicht. Hopelijk is dit het probleem.
    Ook heeft e iets nieuws ontdekt en is dara helemaal trots op. Wij hebben vouwgordijnen in de kamer. Nu heeft ze door dat wanneer ze aan het touwtje bij de deur trekt en deze dan los laat,het hele gordijn naar beneden komt. Lachen vidn ze dat. Over vindingrijk gesproken,ik verbaas me daar echt over.

9. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

@alicia
    fijn dat nina langer heeft geslapen dat scheelt toch weer:D
    hoe knap dat ze dat door heeft met het vouwgordijn haha slimme tante!
    ik las dat nina geen smeerkaas krijgt wat geef jij haar op brood als ik vragen mag??
    met de rug van mn vriend gaat het goed 2 weekjes rustig aan en fysio heeft goed geholpen lief dat je het vraagt
    jou mannetje ook weer helemaal opgeknapt?

@jeanetjuh
    zo dat is zeker duur maar wat je zegt alles voor je kindje he hoop zo dat het helpt

@nrboen
    joh 4 weken nog maar snel hoor maar wel lekker!
    hopelijk kan je de laatste weken nog een beetje genieten zonder al teveel pijn en dingen
    sterkte!

@wen
    hoe gaat het met jou en jenz?

@wendy
    en hoe gaat het met jullie??

hier weer een heerlijke nacht gelukkig
    gisteravond wel een keer of 6 wakker geweest dus was alweer bang dat het zo'n nacht zou worden maar meneer heeft heerlijk geslapen (of ik heb gewoon niks gehoord)
    wel vroeg vanmorgen 7.00 dan mag ik nog niet klagen maar vond half 9 wel erg lekker gister haha
    hij heeft gister ook sins 4 dagen eindelijk weer brood gegeten en zn flessen goed gedronken dus ben helemaal blij:D

fijne dag vanaag meiden tis hier heerlijk weer
    liefs

10. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. Wat herlijk dat Julian weer zo goed heeft geslapen en ook weer goed gegeten. Waarschijnlijk is hij de dut weer door.
    Was inderdaad blij dat Nina wat lanegr bleef liggen vanochtend,hopelijk morgen weer.
    Nina krijgt boter en appelstroop op brood. Alleen boter heeft eieglijk haar voorkeur en met appelstroop vind ze het geweldig om haar haar mooi te maken ;)
    Wat geef jij Julian dan op brood?
    Fijn dat het weer beter gaat met je vriend. Mijn vriend is ook weer beter. Vandaag moet hij nog een dagje werken en morgen gaan we een weekendje weg. Ben benieuwd hoe dat met Nina gaat. Mijn ouders en broer gaan mee,dus ze zal wel alle aandacht krijgen. We hebben heerlijk weer als ik de berichten mag geloven,dus we hebben er zin in.

Ff wat wasjes en strijekn voor het weekend. Nog ff een cake gebakken om morgen mee te nemen. Nog wat potjes voor Nina gekookt,dus ik ben bijna klaar voor morgen. Straks nog even naar het centrum fietsen met nina om voor mijn moeder wat voor moederdag te kopen. De zon schijnt hier al lekker.
    Fijne dag allemaal.

11. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nbroen:
    Jeetje wat spannend…dan lijkt 4 weken alweer dichtbij. Vervelend dat je je zo beroerd voelt. Nog even volhouden, voor je het weet heb je je kleine meid gezond en wel in je armen!

Alicia:
    Die Nina is een echte ontdekkingsreiziger….haha! Roan begint ook steeds meer te ontdekken. Hij maakt nu rondjes over de vloer en kruipt een beetje achteruit. Ik ben benieuwd wanneer hij doorkrijgt hoe kruipen moet….de wil is er iig al!

Beleg op brood:
    Wat bij ons een topper is…de vegetarische paté (tomaat en champignon) van zonnatura. Ook de jam en appel/peer stroop vindt Roan heerlijk van dat merk. Ik wissel dit per dag af. Ik moet zeggen dat aan de paté volgens mij wat zout is toegevoegd, maar ik smeer dit heel dun uit over de boterham. Roan smult er iig van.

Babykwes:
    Fijn dat het met Julian weer beter gaat en de nachten weer lekker door tukt.

Jeanetjuh:
    Zo….dat is aan de prijs! Maar zoals je zelf zegt, voor die kleine heb je het er voor over!

Mijn oma komt straks op bezoek.
    In juni wordt ze 80 jaar….heeft iemand nog een leuk idee?

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Sammie: Wat leuk dat je oma komt! Veel plezier!

Broodbeleg: Ik wilde juist niet met appelstroop beginnen omdat dat vrij zoet is en ik bang ben dat hij dan straks geen hartig beleg meer wil.
    Ik heb dus toch de kindersmeerkaas gekocht, ik smeer er zo'n dun laagje op, dat kleine beetje zout wat hij daarmee binnen krijgt lijkt me minimaal.

Nbroen: Wauw, nog maar 4 weken, dat is al snel! Succes met de laatste loodjes.

Alicia: Ondernemend typje die Nina, leuk hoor :D

Ik heb een afspraak gemaakt met een homeopaat voor Jelmer. De Ventolin doet weinig en het is iedere keer een drama, Jelmer raakt er helemaal overstuur van en dat 3x per dag.
    Ook verergert zijn eczeem, hij heeft een hele vervelende plek op zijn borst, waar hij erge jeuk aan heeft, hij heeft het vanmorgen open gekrabt en nu komt er pus uit. Het enige wat de huisarts ervoor wil geven is hormoonzalf en dat is vrij agressief en dat wil ik liever niet. Mijn man had als kind dezelfde klachten en met hem zijn zijn ouders toe naar een homeopaat geweest. Die gaf hem 3 balletjes met een natuurlijk middel en als hij die ingenomen had was hij 3 maanden klachten vrij!!!
    De meningen over homeopathie zijn verdeeld, maar ik vind het de moeite van het proberen waard, want zoals het nu gaat is ook niks.

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Sammie, mijn oma was pas 90 geworden, en toen hebben we een foto gemaakt van haar kinderen, en kleinkinderen, allemaal bij elkaar, en die in het groot gegeven. Misschien een idee?

Alicia grappig van het gordijn. Fijn van het slapen, ze ontdekken steeds wat nieuws he

Nbroen nog 4 weekjes, gaat hard he

Jeanetjuh ik heb nooit wat aan mijn zorgverzekering hoeven sturen.

Broodbeleg, hier gewoon appelstroop en jam, ook geen light ofzo. Vindt dat niet zo erg op brood, ze eet gewoon van alles.
    Vind dat later met koek en snoep anders, dat wil ik niet, maar op brood geen moeite mee.

Vandaag gewerkt, en morgen ook hele dag.
    Kim loopt al stukjes achter haar loopwagen, knap he
    xxx

14. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ babykwes,ik hoop ook dat het helpt. Maar ga morgen de ka nog een keer bellen ik wil de nexium gewoon verhoogd hebben ze zei kijk het nog even aan want ze verhogen het niet graag maar eerst ging het prima maar hij heeft nu weer steeds meer last van het zuur. Wat fijn dat Julian weer goed geslapen heeft en 7.00 vind ik prima Luuk slaapt ook meestal tot 7.00 heb dan zelf echt wat aan mijn dag:D

@ Carpe, heb een mail naar de cz gestuurd en idd de ka moet een verklaring maken en dan moet de apotheek waar ze bij aangesloten zijn dit goedkeuren en wordt het helemaal vergoed:)

@ Alicia, heerlijk een weekendje weg. Waar gaan jullie heen? Het wordt idd heerlijk weer. Geniet ervan.

@ Kwebbel, zelf zou ik het ook proberen je weet maar nooit.

Liefs

15. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Goeiemorgen meiden!

Zo, het wiegje is zo goed als klaar! Toch alle spijltjes geschuurd en opnieuw geverfd met een ander rollertje! Dat ging een stuk beter..
    Ik moet nu nog 1 zijkant, maar omdat we hem als co-sleeper gebruiken heeft dat een haast op dit moment. Dus vandaag lekker rustig aan denk ik!

@Lovely me, wat is Zulay toch een schatje om te zien! Weet je al of en wanneer je oorbelletjes gaat zetten bij haar?

@Nbroen, Wat fijn dat jullie meisje weer met haar hoofdje naar beneden lag. Oeh je ribben al beurs geschopt...
    4 weken dat is echt snel! Gelukkig ben je dan al wel 37 weken, dus kan ze in principe gewoon komen. Sterkte nog even met de laatste loodjes!

@Jeanetjeh, hopelijk helpt de nieuwe voeding. Wat fijn dat je het helemaal vergoed krijgt van de verzekering!

@Alicia, wat is Nina toch een slimmerik! Hahaha, dat ze dat al doorheeft van het gordijn! Ik sta er echt van te kijken hoe ondernemend Nina is. Dat is zo'n verschil met mijn nichtje, die ouder is dan alle kindjes hier maar naar mijn idee een stuk minder ondernemend met staan, kruipen, ontdekken..
    Ach ja, ieder z'n tempo!
    En heeft Nina vandaag weer uitgeslapen?
    Geniet lekker van jullie weekendje weg! Jullie hebben in ieder geval heerlijk weer!

@Babykwes, wat fijn dat het gisteren weer goed ging met Julian! Heeft hij vandaag ook weer uitgeslapen?

@Kwebbel, Ik hoop voor jullie en Jelmer dat de homeopaat wat kan doen! Inderdaad proberen kan altijd! Je weet maar nooit! Het zou toch fijn zijn als Jelmer met een "simpel" middeltje een tijd van zijn klachten af is!

@Sammie, je bedoelt een kado voor je oma?
    Een mooie foto doet het altijd goed denk ik... Leeft je opa ook nog? Anders misschien iets wat ze samen kunnen gaan doen of dat jullie haar/hun een dagje meenemen naar iets? De dierentuin ofzo.

16. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

@carpe
    jeeejj wat gaat kim snel ineens joh:$ knap hoor van haar:D

@jeanetjuh
    gewoon blijven bellen hoor jij kent je kind het beste tuurlijk verhogen ze niet graag maar als je mannetje pijn heeft
    hopelijk werkt de ka mee
    7 uur vind ik ook niet echt een probleem maar half 8 is toch net iets lekkerder haha

@alicia
    julian krijgt eigenlijk altijd smeerkaas soms smeerworsrt en in het weekend soms jam want ik ben zelf niet echt van de zoetigheid op brood maar heb toch gister appelstroop gehaald;)
    lekker een weekend weg waar gaan jullie naar toe?

@banne
    fijn dat het wiegje zo goed als klaar is!
    wel een beetje je rust nemen he straks kan het niet meer;)
    ik zeg lekker van het zonnetje genieten vandaag

@kwebbel
    hoop dat jelmer er wat aan heeft bij de homeopaat
    ik heb er voor mezelf ook een tijdje gelopen kan nooit kwaad!
    en een osteopaat heb je daar al aan gedacht??

@sammie
    leuk dat je oma komt!
    mooie leeftijd 80 ik denk een leuke foto van jullie mannetje is altijd goed hoor

@chivay
    hoe is het met oona al een beetje opgeknapt??

gister heeft julian wel 3x geslapen overdag 2x anderhalf uur en nog een keer een uur heerlijk
    en gisteravond vanaf 8 uur tot vanmorgen half 9 en nu ligt hij alweer bijna een uurtje:$
    hij heeft geloof ik wat in te halen haha
    ga zo als meneer wakker wordt even naar mn vriendinnetje en haar mannetje is ook alweer 3weken gaat hard

fijne dag meiden
    liefs

17. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Sammie. Hihi eerst acbhteruit. De meeste beginnen daar mee he. Zonnatura dat is ook een idee. Ik zal eens kijken.

@Kwebbel. het blijft lastig wat je op brood moet doen. Zit er geen suiekr in,dan wel zout,beide niet goed. Aangezien zout slecht is voor de nieren,kiezen wij dan voor iets zoet. Wij smeren heel dun en poetsen ook haar tanden,dus dan maar dat.
    Nina is zeker ondernemend,je kunt al nu al niet meer ruit het oog verliezen. Ik vidn het wel heel leuk,ze wil gewoon alles zien en niks missen.
    Balen dat de medicijne Jelmer niet helpen. Hopen kan de ka wat voor jullie doen.

@Carpe. Ja ze ontdekken inderdaad steeds weer wat. Wel erg leuk deze leeftijd.
    Wat knap van kim dat ze al iets gaat lopen.

@Jeanetjuh. Dank je dat gaat wel lukken. We gaan naar Huttenheugte van Cenetrparcs. Samen met mijn ouders,broer en schoonzus. ben erg benieuwd,voorla nu de eerste keer met Nina erbij.

@Banne. Ondernemend is ze wel ja en je hodut haar ook niet voor de gek,weet precies wta ze wil. Ze wil constant aan de videoapp zitten en dan zet ik er een doos voor. Bij de meeste kinderen is het dan zo dat wanneer ze het niet meer zien,ze het vetgeten en iets naders zoeken. Bij Nina dus niet,zij mept de doos gewoon aan de kant en zit er weer aan.
    De een is idnerdaad sneller dan de ander. Zoalng ze zich maar in un eiegn tempo ontwikkelen is het prima vidn ik en zker niet pushen.
    Nina heeft geslapen tot half 8,dus heelrijk. Wij zijn al zo aan het vroege gewent ,dat wij aan aangekleed waren tpen.
    Fijn dat het met het wiegje lukt. Ben benieuwd naar het resultaat. Plaats je een foto dan.

Nog even laatste nieuws heir van een trotse moeder:Nina ging gister staan. We vaatwasser aan het inruimen en Nina kwam erbij en troik zich zo op aan het rekje en stond toen trots te glimlachen. Wij ook apetrots natuurlijke en verbaast dat ze dit nu al kan.
    De auto is ingepakt,nu is het wachetn op Nina die nog heerlijk ligt te slapen. Jullie allemaal fijn weekend vast en zie jullie maanddag weer.

Groetjes Alicia

18. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    hey meiden,

Zo te lezen gaat alles goed hier!
    Mooi weer van het weekend dus iedereen lekker gaan genieten!!
    Ik vier morgen moederdag bij mijn thuis samen met me zus. Want we gaan smiddags gezell met ze 4 naar de 3 d echo!! Spannend om die kleine meid weer eens te zien.
    Als sochtends de wekker gaat en we praten tegen elkaar, dan gaat de baby heerlijk trappen. Zo van ik ben ook wakker hoor!! Echt vet lief!
    Voor de rest gaat alles heerlijk, me rug gaat gelukkig veel beter. Ik heb zon rug leuning gekocht bij blokker, gebruik hem elke keer. En het gaat heel goed, dus ik ben zeer tevreden. En ja de ene nacht is de andere niet, maar daar hoor je mijn niet over.

een hele mooie moederdag allemaal toe gewenst!!!

banne@ gelukkig is je wiegje bijna af, ik moet nog beginnen aan het schuren en lakken. Volgende week is het net zon leuk project voor me.

wendyric@ hoe is het met jullie??

carpe@ leuk die eerste stapjes straks los, spannend hoor!! Is wel leuk zo voor haar eerste verjaardag toch?!

babykweb@ en de kleine eindelijk uit geslapen? Toch misschien ook wel lekker voor je haha.

alicia@ fijne vakantie!!

sammie@ en wat heb je gegeven aan je oma? Blijft toch bijzonder vind ik altijd oma´s!!

nbroen@ sterkte meid , en hopelijk gaat het snel beter met je!

liefs van pluisje

19. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Chivay en andere dames vraagje als Oona koorts heeft wat doe je dan allemaal precies? Liz heeft 38,9 en heb haar net een zetpil gegeven. Ze heeft ook gespuugd. Verder slaapt ze nu en vraag me af of ik haar wel een potje moet geven met eten. Ik denk dat ik alleen een fles maak en dat ik haar daarna weer laat slapen. Verder heeft ze alleen een pyama broek aan met haar romper eronder met lange mouwen en dan dekbedje over haar heen. Verder laat ik haar goed drinken. Is dit goed zo? Zo zeg ik dat Liz nooit ziek is en zo is ze zo ziek als wat:( Word je meteen weer een stuk onzekerder van als je het nog nooit hebt meegemaakt.

20. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @chantal
    ahh je meisje ziek dat is zielig he:(
    als ze echt ziek is zal ze niet echt willen eten ik denk dat je het even aan moet kijken het is zeker niet erg als ze is een dagje wat minder eet
    een flesje is altijd goed denk zo lang ze maar blijft drinken komt het vast goed
    kleding is volgens mij ook genoeg hoor het is warm zat buiten
    heeft ze ook een slaapzak?? anders zou ik zelf de broek uit laten maar dat komt dat julian het al snel warm heeft hij slaapt alleen in een pyjama shirtje+romper en een slaapzak

sterkte met liz hopelijk knapt ze snel op
    liefs

Deel Deze Pagina