Kwebbel: Groot gelijk dat je homeopathie gaat proberen ..baat het niet dan schaad het niet! Carpe: Een groepsfoto hebben we haar al heel vaak cadeau gedaan. Hoewel dat voor zon mensje leuk blijft willen we toch iets anders geven. Ook zijn er nog een paar kinderen onderweg dus helemaal compleet wordt de foto niet! Wat knap van Kim dat lopen achter een karretje! Banne: Mijn opa leeft al heel lang niet meer ik heb hem zelfs nooit gekend. We geven mijn oma sowieso een feestavond cadeau met alle kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen. Alle familie, vrienden en kennissen van oma worden uitgenodigd. Nu zoeken we eigenlijk nog iets wat we haar aan kunnen bieden die avond. Wat ik zelf al heb bedacht is om het lied te zingen : 80 rode rozen voor oma lief, en haar 80 rozen te geven. Maar misschien kunnen jullie mij inspireren!!!haha!! Fijn dat je wiegje klaar is! Dat geeft toch altijd weer een gerust gevoel! Babykwes: Jaaa .fotos van Roan heeft ze al genoeg, er staat alweer een nieuwe klaar! En Julian is ook een slaapkopje lees ik Roan kan ook nog heel goed slapen overdag. Ook vaak 3x! Alicia: Applaus voor Nina!!!! * klap*klap*klap* Wat knap van haar! Pluisje: Mijn oma wordt in juni pas 80 jaar .we zijn nog druk aant bedenken wat het nu gaat worden! Chantal: Ach, arme Liz. Hopelijk knapt ze snel weer op! Voor alle moeders onder ons .een fijne Moederdag allemaal!!!!
Hey hey! Niet helemaal goed bijgelezen... Drukke dag gehad... Even kijken wat ik meegekregen heb! @ Carpe & Alicia.. Wat goed van jullie meiden zeg! Lopen achter de loopkar, optrekken! Wauw.. Niets van dat alles hier hoor... @ Chantal.. Ohh wat zielig dat Liz ziek is.. Als Oona koorts heeft gaan er altijd wat kleertjes uit. Afhankelijk van hoe hoog zeg maar... Ik bied extra water aan & meestal is ze dan heel moe dus slaapt veel. Vorige keer had ze weinig trek, toen heb ik haar 6x een half flesje aangeboden ipv 3x een hele.. Zo kreeg ze toch aardig wat vocht binnen... Zetpil geef ik alleen als ze duidelijk ook pijn heeft overdag (Oona gaat dan heel zielig 'piepen') of overdag als ze echt richting die 40 graden gaat.. 's avonds voor het slapen krijgt ze er eentje als ze boven de 38.5 zit (behalve als ze dan wel gewoon lekker in haar velletje zit) Verder goed de plasluiers in de gaten houden, en of ze traantjes krijgt als ze huilt... wordt dit beide aanzienlijk minder dan heb je kans op uitdroging.. Uhhh en verder vooral lekker rustig aan in het eigen ritme.. Oona is helemaal niet zo'n schoothang kindje.. maar als ze ziek is vind ze dat heerlijk... @ Sammie.. Mijn oma is vorig jaar 80 geworden.. Toen hebben we haar een weekend weg cadeau gedaan... mijn opa en mijn ouders gingen mee. Mijn opa werd 80 toen mijn oma in t ziekenhuis lag.. dus helaas is dat feest nogal in het water gevallen.. Ik heb toen met Oona handafdrukjes en voetafdrukjes gemaakt op linnen voor aan de muur... @ Kwebbel.. Groot gelijk hoor ik ben benieuwd! Zo... Oona is gelukkig weer helemaal opgeknapt.. Zo plots als het maandag op kwam zetten, was het woensdag ook weer over. Wel hebben we al sinds woensdag een luier of 6/7 per dag... steeds mini poepluiertjes maar wel heel zurig.. Toch tandjes?! Ik blijf aan het gluren Wel is haar hele slaapschema op de schop gegaan... Ze sliep eerste altijd voor het fruit al een tijdje.. maar nu houd ze het soms ook tot na het fruit vol... Nu ja volhouden?! Ze is doodop maar slaapt niet meer zo makkelijk... 's middags ligt ze ook te keten in haar bedje... Dus ineens heel veel minder slapen, maar het eigenlijk nog wel nodig.. Ook slaapt ze niet meer in de kinderwagen.. Naja we zien wel Wie weet een fase.. of nog wennen aan het nieuwe schema!
@ Alicia, wat knap van Nina geniet van jullie weekendje!! @ Chantal, wat zielig hopelijk is Liz weer snel beter. @ Chivay, fijn dat oona weer opgeknapt is. Maar wel jammer dat haar schema zo verandert is en ze moeilijker slaapt. Ik moet donderdag weer beginnen met werken zie er enorm tegen op maar het moet toch he. Nu nog maar even heel erg genieten van mijn mannetje. Liefs
@pluisje, ja hier alles goed, ben net wachtweek 1 voorbij en ga maandag week 2 in. Sinds vandag wel wat steekjes en krampjes hier en daar... dus wacht rustig af...
Hallo dames. Vanmorgen is mijn man met mijn moeder nasr de huisartsenpost gegaan. Vannacht werd ze ongeveer om de twee uur helemaal oversteur en in paniek wakker dus vertrouwde het toch niet. De huisartd zei dat ze valse kroep heeft met verkoudheid erbij en dan nog die koorts. Ik kon vannacht wel huilen zo'n medelijden had ik met liz. De dokter xei dat er niet veel aan te doen wad behalve zetpilletje en stomen en dat de kroep s.avonds erger werd en dat ik dan het matrasje ook nog iets kon verhogen Ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Moet morgen ook weer werken en heb nu ak geen energie meer. Gelukkig hoef ik nog maar een uur te werken. Bedankt allemaal voor jullie tips
hey meiden @chantal ahh zielig meissie je hart breekt dan he zou niet het matrasje verhogen maar het bedje das iets veiliger denk ik lag er altijd een pak pampers onder precies goed en misschien een beetje insmeren met luuf is ook altijd lekker ik zet ook een bakje gekookt water met een schep luuf naast zijn bedje dan blijft het lekker hangen hopelijk gaat het vanacht beter met liz @chivay fijn dat het weer beter gaat met oona alleen een beetje jammer van haar ritme ze veranderen zo vaak he @jeanetjuh jeetje alweer werken wat vliegt de tijd zeg! kan me heelemaal voorstellen dat je er tegen op ziet @sammie zou jij niet zo'n zelfgemaakt fotoboek maken?? wij gaan zo lekker bbq bij mn vriendin en hun kleine man van 4 wken leukkk fijne dag allemaal en alvast een hele fijne 1e moederdag morgen voor ons moeders en bijna moeders liefs
babykwes: haha...dat heb ik voor moederdag gemaakt voor mijn moeder en voor mijn schoonmoeder. Chantal: Machteloos sta je dan hé? Hopelijk heeft ze er niet heel lang last van. Ik ben benieuwd wanneer Roan voor de eerste keer ziek gaat worden. Ik hoop eigenlijk dat dat nog heel lang op zich laat wachten! fijn weekend allemaal!
Hee meiden Alicia een heel fijn weekend, je boft met het weer. Chantal zielig zeg je meisje ziek, hoop dat ze snel weer opknapt babykwes was het leuk het bbquen? Echt lekker weer voor he Chivay, hier heeft kim nog nooit geslapen in de wagen. Ook slaapt ze smiddags vaak niet meer, gaat ze alleen maar staan in bedje. Zal idd wel weer een periode zijn Jeanetjuh erg donderdag weer werken. Als je die 1 e dag maar gehad hebt, dan gaat het wel weer Sammie, hmm lastig dan, zou het even niet weten een cadeau. Ik had vandaag extra gewerkt, een half dagje, en bij een vriendin geweest, die is over 4 weken uitgerekent. Morgen mijn verjaardag vieren, ik ben maandag jarig. Fijne moederdag allemaal morgen xxx
@ Jeanetjuh... Oeh donderdag weer... lastig hè... Heb je er ook een beetje zin in of helemaal niet?? Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds met tegenzin ga... Maandag moet ik weer na 2.5 week vrij.. @ WenR.. Hoe voel je je nu?? @ Babykwes.. Hoe was het BBQen? Gezellig geweest?? Jaaaa wat veranderd dat vaak Vorige week afgesproken met vrienden.. moet je toch vaak weer tijden veranderen omdat mevrouw weer ineens een ander schema heeft @ Chantal... Ohh pff dat schrik je zeg! Wat naar.. Je staat zo machteloos dan.... Pseudokroep ziet er echt heel naar uit.. Ik denk dat Oona een 'kleine' versie gehad heeft een maand of 3 terug... Ik herkende het door veel meepraten op een astmaforum... Huisartsenpost gebelt toen en t verhaal klopte idd... Dus toen niet langs hoeven komen omdat we het zo goed herkende en de hap er dus wel gerust op was.. Ze viel na die 'aanval' ook als een blok weer in slaap.. Hoe was de rest van de nacht gegaan? werkte het stomen?? Hoe gaat het met eten en haar koorts?? Hopelijk knapt ze snel op!!! @ CarpeD.... Kim heeft het ook niet nodig hè? Het slapen... Of is ze dan ook zo overmoe aan het eind van de dag?? Fijne dag morgen! Krijg je veel visite??? Zooo.... Leuke dag achter de rug.. Vanmorgen met vrienden en hun dochter van 21 mnd naar t zwembad geweest.. Zij en Oona zijn allebei enorme waterratjes... Leuk dus! Oona viel daarna total loss in slaap in de auto thuis overgelegt in bed... in het totaal 3 uur geslapen Oona heeft ook weer een paar nieuwe dingen... Ze kan klakken met haar tong.. doet ons dan ook na.. Zwaait naar ons als we haar in bed leggen en weer weglopen... & het tijgeren gaat steeds beter..vooral ronddraaien op haar buik haha Hoe gaat het met t eten nu bij iedereen? Nog leuke receptjes of ideeën?? Ik maak nu steeds een schema van wat wij/Oona eten.. om wat meer richting het 'met de pot mee-eten' te gaan... Stem nu meer op elkaar af wat zij eet en wij eten... Vandaag heeft ze voor het eerst 'echt' met ons meegegeten.. Wij aten franse sperziebonenschotel... (mild gerecht) en dat at zij precies hetzelfde.. ging prima!
goedemorgen dames , gister vrijgezellen dag gehad . was erg gezellig alleen jammer dat iedereen om 22:00 uur al weer wegging maar goed je kunt niet alles hebben . ook maar 4 uurtjes slaap gehad . vriendlief besloot even de boel eruit te kotsen dus beddegoed zit al in de machine . Fijne moederdag allemaal . groetjes san
goedemorgen meiden ligt iedereen hier te genieten van een ontbijtje op bed @san zeker jammer dat je vrijgezellenfeest zo vroeg afgelopen was wat hebben jullie gedaan en ben je nog toegetakeld?? oei lekker van je aanstaande je kan nu nog terug he @chivay recepten kan ik je niet echt aan helpen wij eten zelf al zo weinig groente moet nu gewoon koken omdat julian wel gewoon elke dag groente moet eten dus eigenlijk eten wij met hem mee haha lekker hoor dat oona zo van zwemmen houdt en helemaal als ze daarna zo lekker slaapt @chantal hoe gaat het met liz?? @carpe veel plezier vandaag met je verjaardag vieren hopelijk wordt je flink verwend!! @sammie en heb je nog iets kunnen bedenken voor je oma? @wen hoe is het met je?? bbq was super gezellig gister heerlijk weer had voor julian een badje meegenomen dus die heeft heerlijk in een laagje water liggen spelen hoe leuk ze dat vinden haha alleen niet slapen he hij vindt dat veel te gezellig logisch natuurlijk dus meneer lag om half 11 pas in bed ach moet kunnen voor een keertje denk ik dan vandaag weer een drukke dag ppff ouders, schoonouders en een verjaardag fijne dag allemaal liefs
@ Chivay, heerlijk zo'n dagje. En lekker dat oona zo goed geslapen heeft. @ San, ow dat is jammer. Wat hebben jullie gedaan? @ Wenrich, hoe gaat het met je? Wij hebben vanmorgen lekker uitgeslapen Luuk werd om half 7 wakker toen heb ik hem de fles gegeven en meestal is hij dan wel een uur wakker maar nu viel hij meteen in slaap dus ben zelf ook nog even terug gegaan en tot 9 uur geslapen
Goedemorgen dames, Fijne moederdag! Jelmer is de dag gespikkeld begonnen, hij heeft de waterpokken. Ik vermoedde het gisteren al, maar toen had hij alleen wat spikkels in het gebied waar hij ook eczeem heeft, dus ik twijfelde. Maar vanmorgen waren het er toch echt een stuk meer, ook op zijn buik en 2 in zijn gezicht, dus ik weet wel bijna zeker dat het toch waterpokken zijn, er beginnen nu ook lichte blaasjes op te komen.
hoi dames , ik werd om 14:00 opgehaald toen zijn we wat wezen drinken in dorp kreeg ik allemaal kadootjes wat met een S begon daarna vond een vriendin van mij het leuk om een plaatselijk bandje dat over dorp liep een liedje voor me te spelen (dus stond zeker voor lul) daarna hebben we bonbons gemaakt was erg leuk om te doen . daarna nog een drankje drinken en die hakte er goed in zo wat draaide de wereld (drink nooit ) en daarna was er een grote party tent achter in de tuin gezet en hebben we gebbq. het was ook wel heel gezellig hoor . en ik was als heidie verkleedt
Hallo met liz gaat het al beter. Gelukkig wel. Vannacht heeft ze doorgeslapen en om half zes bwgon ze te huilen. Ik moest er toen toch uit,want moest werken. Gisteren lag ze wel pas om negen uur in bed door het hoesten wat haar zo'n pijn doet heb een heel leuk cadootje gekregen voor moederdag eebn paar onderzetters van rubber met een foto van liz erop. Echt leuk en vond het ook wel heel lief van mijn man dat ie dat geregeld heeft. Ben nu nog op mijn werk.om half vier vroj en dan gourmetten bij mijn ouders. Mijn man is nd bekerfinale twente_ajax. Uiteraard hoop ik dat twente wint haha.
hey meiden ik heb de hele week geen puf gehad om te reageren jovi is al de hele week aan het huilen dag en nacht, drink zn flesjes niet leeg. kortom ben helemaal op. heb alles vluchtig doorgelezen en zal proberen om meer tijd te maken. knuffel voor de zieke kinders!! ook voor de andere kinders!!! veel liefs
Ik hoop dat iedereen een leuke moederdag heeft gehad....hier wel in ieder geval. Goed verwend Verder denk ik dat er hier tandjes gaan komen....Elize was gisteravond veel wakker en ze hebben beide uitslag op hun kont en knauwen op alles. Nog ff gauw een spam omdat ik jullie niet ben vergeten hoor
Even mijn moederdagcadeautje showen!!!! Een kinderzitje voor op de fiets! Helemaal leuk...we hebben gelijk een rondje gefietst!
Goedemorgen meiden! Allemaal een leuke moederdag gehad? @Carpe, VAN HARTE MET JE VERJAARDAG!! Ben je goed verwent gisteren?? @Jane, wat een leuke foto van jou en je meiden! @Missyf, wat vervelend dat Jovi zoveel huilt! Heb je een idee wat het zou kunnen zijn? @Chantal, ik ben blij te lezen dat het met Liz alweer wat beter gaat! Heeft ze weer goed geslapen vannacht? Enne, Twente heeft gewonnen hoorde ik! Hahaha @Kwebbel, ah Jelmer de waterpokken! Hopelijk wordt hij snel weer beter! Ik zal zo eens gaan douchen en dan verder met de laatste kant van het wiegje. En in huis mag ook wel weer wat gedaan worden! We hebben een vrij lui weekend gehad en ik heb heerlijk in de tuin gezeten. Ik zal straks ook even een foto van het wiegje plaatsen.