Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Banne. Ik ahd dat ook dat ik het nisk vodn dat allemaal vreemden meekeken daar beneden,maar helaas heb je gene keus. Op dat moment maakt het je ook niet uit. Je bent weeen aan het wegpuffen en alleen daar maar mee bezig. Ik vodn het erger toen ik bij de vk twee keer een poging tot strippen heb gehad,dan he je je gedachten ook echt daar bij,maar met een bevalling ben je met andere dingen bezig.

@helmpje. Wij hebben geen helmpje voor Nina. Ik vidn het nogal zweterige dingen en wij dragen er zelf ook geen als wij gaan fietsen. Wij wonen ook niet in een groet stad dsu dat scheelt enorm en wij fietsen ook alleen over fietspaden en niet langs de auto's op de weg.

2. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kwebbel:
    Roan vindt het prachtig om te fietsen. Hij kan dan alles goed zien! Ik moet wel zeggen dat hij in de box ook vaak zit en dat gaat ook goed. Al ga ik nog niet hele afstanden fietsen natuurlijk!
    Hoe staat het met de waterpokken van Jelmer?
    Enne…gefeliciteerd met je nieuwe baan! Is dat die baan als gastouder of heb ik wat gemist?

Chantal:
    Het fietsen is echt superleuk. Ik fiets nog maar kleine rondjes zo kunnen we elke keer wat verder. Hoe gaat het nu met Liz?

Banne:
    Je bent echt heel mooi zwanger!!! Een prachtige buik! En wat een mooi wiegje

Girllie:
    Het is idd sneu zo’n helpje, maar ik denk dat jij als moeder er meer mee zit dan Bjurn. En als het beter voor hem is dan zou ik dat zeker doen.
    Wat heeft Bjurn een leuk t-shirt aan, waar heb je dat gekocht als ik vragen mag?

Lovely:
    Lijkt me normaal…Roan eet ook al een tijdje brood. Hij vindt het ook heerlijk!
    Mijn oma is pas in juni jarig…haha. We geven haar een feestavond cadeau en daar gaan we een lied zingen nl. 80 rode rozen voor oma lief en dan geven we haar 80 rozen.

Mereli:
    Volg je hart!

Alicia:
    Volgens mij heeft nina het leuk gehad aan de foto’s te zien!

Jeanetjuh:
    Ik zou het ook echt niet leuk vinden als mijn man Moederdag zou vergeten. Ik heb hem daarom wel een hint gegeven.

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Sammie: nee, dit is op een kdv, op oproepbasis, het is niet veel, maar kan in ieder geval af en toe werken. Dat gastouderwerk hou ik nog wel even warm, maar die moeder is nog niet echt toe aan werken, ze vindt het nog wel lekker met die kleine man, ze zou het laten weten wanneer ze denkt weer aan het werk te gaan.

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chivay, oke dan ga ik daar eens even achteraan. Het gaat idd om ferritine dat is een eiwit dat in je lever en beenmerg aanwezig is en daar wordt ijzer opgeslagen ook zit het in je bloed, je lichaam haalt eerst daar het ijzer vandaan en als het daar op is daarna gaat het lichaam te weinig rodebloedcellen aanmaken de waarde van ferritine moet tussen de 20 en 100 zijn en onder de 10 betekent ijzer te kort met als gevolg bloedarmoede. Bij mij was de waarde maar 6 wat was jou waarde de vorige keer?

@ Ingie, leuke foto:)

@ Chantal, het is ook veelste vroeg he. Maak je liz dan wakker? Vind ze dat niet erg? Straks moeten wij Luuk ook af en toe wakker gaan maken ben zo bang dat ik zijn ritme dan verpest.

@ Banne, die mensen om je heen daar moet je je niet druk om maken dat merk je geen eens bij mij stonden er aan het eind 7 om me bed had er geen last van je bent zo in jezelf gekeerd.

Liefs

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Sammie, ja misschien had ik hem ook een hint moeten geven haha.

@ Kwebbel, jammer dat je niet hier woont zou je graag als gastouder hebben:)

Gister ben ik op gesprek geweest bij het kdv waar Luuk straks heen gaat vind het nog helemaal niks al die regeltjes. Zo mogen ze eigenlijk niet inbakeren en baal ook van de breng en haal tijden maar goed vind het zoiezo nu allemaal even niks om mijn kleine mannetje uit handen te geven maar heb geen keus:(

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jeanetjuh: Heb je wel al gekeken naar de mogelijkheden van een gastouder? Dan ben je flexibeler qua tijden.
    Kan me voorstellen dat je het allemaal nog niks vindt, maar je zult zien, het wordt steeds makkelijker.

7. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    heej meiden..!!

Gister Fysio hier gehad en op het oog was het al wel beter geworden met z'n hoofdje.. gelukkig..! ze heeft bandje gemaakt endaar krijg ik de uitslag vandaag of morgen van .. maar leek op het oog al beter zei ze en tussen 5 en 7 maand kan het zoo over zijn omdat ze veel meer bewegen enanders liggen.. dus helmpje is nog ver uit zicht.. Hopelijk kan ik het zo voor komen anders toch maar 1tje..

@Jeantjuh ja volgens mij moet je dan naar de Fysio je krijgt allemaal tips en oefeningen tenminste kreeg ik ..
    Als hij voorkeurshouding recht is moet je het heel aantrekkelijk maken aan de linker kant idd zo als inge zei mobiel aan de andere kan .. bedje in de kamer draaien (indienmogelijk) zodat zijn voorkeurs houden een muur zit en de andere kant na de knuffels deur raam ect.. en natuurlijk ook afwisselen maar ik moest hem wel veel na zijn NIET voorkeurs kan laten kijken liggen enz.. Ik zou fysio bellen .. JE kan scheef schuin plat hoofdje nu nog voorkomen !!

@ alicia ja idd dat is ook zoo.. maar tot nu toe heeft ze er niet meer over gehad dus gaa mooi zo door met zij liggen enz.. komt vast goed..!
    En jullie hadden groot gelijk om dat te doen tegen het advies van CB.. als we nog een kleintje mogen krijgen ga ik het ook zeker doen ..!

@merili hopelijk houd ze haar mondje!!

@ inge lieve foto !!

@sammie : Het is geen shirtje maar een rompertje :D van z'n marktkraampje maar ik heb het vorig jaar op het truckstar festival in assen gekocht maar denk op een markt / braderi enz.. dat ze er vast wel ergens zijn..

8. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL

Nou wel fijn dat je aan de slag kan!;)

9. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap helemaal wat je bedoeld..Ik vond het ook vreselijk om Roan achter te laten. En dat was dan zelfs bij mijn moeder, het KDV zou k persoonlijk nog meer moeite mee hebben, mijn moeder is tenslotte vertrouwd. Al moet ik wel zeggen dat het steeds ietsje makkelijker wordt. Ik bel nu zelfs niet meer tussen de middag...goed hé?:p

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    nog een paar posts dames, dan zijn we weer aan een nieuw deel toe.

voor mij wel sentimenteel, want de eerste post van dit deel is een felicitatie voor de geboorte van Jelmer en die lees ik dus iedere keer weer als ik dit topic open.....*snif*

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Even snel showen ;)

Bekijk bijlage 150075

Hij is af :D

Uiteindelijk een pak maat 3 in gegaan...
    tube gel van zwitsal (Mannetje heeft al aardig wat haar :D)
    Wasgel en Shampoo van zwitsal kleine flesjes
    Een knisperboekje
    Een rompertje met erop: Boys are cool
    Een poloshirtje
    Een broekje
    Een slabbetje van bert en ernie
    Potje sperzieboontjes
    Potje peer
    en 3 lepeltjes

Zondag gaan we op kraamvisite :D

12. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @alicia, nee je ziet het helemaal goed de andere twee hebben al wat ruimte gemaakt en de bevalling bij hun ging ook super snel 20 min en 4 min persen waren ze eruit.

@sammie, ik volg zeker mijn hart.

@banne, ik vond het ook maar niks al dat gegluur in mijn gleuf, maar op het moment van de bevalling ben je er helemaal niet mee bezig, en zelfs daarna ook niet.

@chivay, leuke geboorte taart.

Vandaag hier druk geweest, eerst vanmorgen een ochtendje ziekenhuis ivm groeiachterstand van Veerle en 's middags de was weggewerkt van 2 weken. Verder alles klaar gemaakt voor een thuisbevalling en voor een ziekenhuisbevalling. Ik begin het langzaam maar zeker te accepteren dat het misschien een ziekenhuis bevalling gaat worden. Ook wilde ik eerst in het Reinier de graaf gasthuis bevallen, maar de vk adviseerde mij om in 't lange land te bevallen omdat ze meer ervaring hebben met stuitbevalling dus als het een stuitbevalling wordt dan ga ik naar 't lange land.
    Maandag nog even met Veerle naar het ziekenhuis om bloed te prikken en dan mag van mij de baby komen. Ik heb veel last van mijn buik en zit echt in de weg. Soms zou ik in de toekomst willen kijken hoe dit avontuur af gaat lopen. Een ding is zeker over 4 weken heb ik een baby in mijn armen.

13. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Sammie, Luuk gaat deze maand eerst naar mijn ouders en vanaf juni gaat hij 1 dag in de week naar het kdv en 1 dag naar mijn ouders, naar mijn ouders vind ik wel erg fijn.

@ Girlie, dat is goed nieuws.

@ Merili, hopelijk kondigd jullie kleintje zich snel aan.

Liefs

14. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chivay, de taart ziet er mooi uit en leuke cadeautjes!! Ik heb er ook nog een staan die ga ik van het weekend eens uitpakken.

Liefs

15. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
  16. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Zal ik hem dan maar uitblazen pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :p:p:p

17. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.275
    2.978
    113

Deel Deze Pagina