Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
  2. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
  3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
  4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Chivay wat een mooi meisje hebben jullie toch.

Hier lachen ze nu ook volop echt leuk nu hoe je met ze kan communiceren. Elize draaide zich gister al bijna van rug naar buik! Wat gaat het toch snel. Ze beginnen nu ook geluidjes te maken. En het doorslapen gaat super vannacht weer van 22.30 tot 07.00 uur

5. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Chivay wat een super leuke schattige kleertjes heeft Oona aan:D Echt mijn smaak!

Banne spannend de eerste echo. Hopelijk gaat de tijd een beetje snel voor je. Foto's van Liz zal ik binnenkort plaatsen. Ik snap het fototoestel niet helemaal, dus die moet mijn zusje even uitleggen;)

San veel plezier vandaag met het passen van je jurk:D

Kwebbelsnoes hoe gaat het met je?

Banne fijn een nieuwe bank. Achteraf gezien hadden wij ook beter leer kunnen nemen. We hebben nu een zwarte stoffen bank waar je alles maar dan ook echt alles op ziet. Erg handig met kinderen:D

Sammy van je schoonouders kun je iets minder hebben, dan van je eigen ouders. Tenminste dat vind ik ook.

Hier een rotnacht gehad. Liz kwam drie keer voor de fles! Hoe doet iedereen dat toch met die fles. Ik heb er totaal geen ritme in:( En drie keer breekt me helemaal op s' nachts. Nou had ik geluk dat mijn man vandaag een dagje vrij is, dus hij heeft 1 keer overgenomen, maar moet er niet aan denken als ze iedere nachts zo vaak komt. Zou het niet beter zijn om haar gewoon flesvoeding te geven? Als ik haar meer cc geef drinkt ze het niet op, dus dat is ook geen optie. Graag jullie tips:)

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chivay, wat een lieve foto's. Waar heb je dat truitje gekocht? Echt super!!!! En hopelijk went het wegbrengen snel. Ik gebruik de tabletjes niet zoveel en als ik goed slaap en als ik wakkeer wordt meteen eet heb ik ze ook niet nodig maar van de week had ik tekort geslapen en dan moet ik weer overgeven. Vrijdag moet ik weer werken en om half 6 uit bed maar neem dan 1 tablet voor het slapen gaan eens kijken of dat helpt.

@ San, zie hierboven;) wat voor werk doe je nu dan? Of wisselt dat?

@ Banne, zo strak buikje hoor:D

@ Jane, wat heerlijk voor jullie dat de meiden zo goed doorslapen snachts.

Wij kwamen zaterdag avond thuis en 1 van de katten wilde naar buiten maar snachts zijn ze altijd binnen dus hij mocht niet en voor onze neus sproeide hij zo tegen de deur dus wij hem buiten gegooid. Toen ging ik eens nadenken en hij is de laatste dagen heel erg aanhankelijk wil de hele tijd bij ons zitten (terwijl hij normaal heel veel buiten is) en zat te miauwen bij de kattenbak snachts. Dus maar even naar de dierenarts geweest gisteren en moest hij een dag blijven om urine op te vangen en blijkt hij een zware blaasontsteking te hebben, echt zielig!! Maar ben wel blij dat we weten hoe het komt dat hij tegen de deur sproeide.

Liefs

7. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0

Het lijkt net of ik mezelf hoor. Gelukkig hebben wij niemand die Nina zo zlf uit de box pakt,maar jouw gevoel komt wel helemaal met dat van mij overeen. Ik merk dat mijn hormonen nog steeds geod aanwezig zijn en ik verzorg Nina het liefst zelf of mijn vriend natuurlijk. Ik heb ook moeite om Nina uit handen te geven. Mijn vriend zegt ook dat ik heftig kan regaeren,maar als ik zie dat Nina het bij iemand niet leuk vind,gaat mijn moedergevoel met mij lopen:D

8. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chivay. Wat 'n leuke foto's van Oona. En wat een geweldig shirtje heeft ze aan.
    jammer dat je toch weer wat bent aangekomen. Ik zit met hetzelfde buikje. Voor mijn zwangerschap had ik dat niet,maar lijk er nu niet echt vanaf te komen. Wil gewoon weer mijn eigen kleren aan
    Ik hoop dat Oona ook haar tweede wendagje goed doet,zal voor jullie makkelijker zijn om har dan weg te brengen. Wat vind je van de leidsters op haar groep/ Lig je een beetje op een lijn met ze?

@banne. Leuk een nieuwe bank.Goed dat je vast rekening houdt met kids. Wij hebben dat niet gedaan 3 jaar geleden toen we gingen samenwonen en nu hebben we een stoffen zandkleurige bank en Nina erbij :( Ben benieuwd wat dat gaat worden.
    Leuk dat je een foto met 6 weken hebt gemaakt. Kun je straks vergelijken. Ben jaloers op je figuur. Ik had hetzelfde figuur voor mijn zwangerschap maar lijkt nog niet echt terug te komen:(

@Chantal. Wat betreft flesjes. Wij geven Nina om ongeveer 19 uur een fles. ZE heeft voor die tijd dan een tijd in de box gelegen en is dan wat moe. We voeden haar dan ook beneden in het licht. Daarna gaat ze naar bed. Als we haar voor de laatste voeding eruit halen,praten we verder niet en hebben een schemerlichtje aan. Ik geef haar dan borstvoeding en zij is dan ook halfslaperig en dat laat ik zo,zodat ik haar dan meteen weer in bed kan leggen. Dit werkte bij Nina meteen en zij sliep dag 4 al de nacht door. Ik weet natuurlijk niet of dat komt door wat wij deden of dat Nina uit zichzelf zo goed slaapt.

Hier gister een raar dagje met Nina. De zus van mijn vriend kwam van 10 tot 15 uur bij ons. Nina had 's ochtends goede zin en lachte veel. Toen haar tante kwam en zij bij haar op schoot zat begon ze te huilen. Ik heb toen mijn pink bij haar in de mond gedaan en toen stopte ze ,maar bleef haar tante in de gaten hoduen. Ik dacht dat het lag aan dat ze naar bed moest,maar ook s middags weer hetzelfde. Het lijkt dat Nina de mensen die ze niet geregeld ziet niet leuke vind en huilt. Heel vervelend is dat. Niet leuk voor haar tante ne ook niet voor Nina. Weet niet zo goed hoe ik dat moet doen. Ik vind het lullig voor mijn schoonzus,maar vidn Nina het belangrijkst. Nadat ze weg was,was het ook weer over> kunnen kinderen op deze leeftijd al eenkennig zijn? Ik heb daar nog nooit van gehoord. Wat zouden jullie doen?

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    #529 carpediem2010, 26 okt 2010
    Laatst bewerkt: 26 okt 2010
    Alicia, Kim is ook eenkennig.
    Maar ook soms naar mijn moeder die oppast, of mijn vader die ze geregeld ziet. Ze trekt dan een pruillipje, en gaat huilen.
    Ik heb gelezen dat je niets moet forceren.
    Ik blijf er tegenwoordig maar naast zitten of staan dan, en praat tegen haar.

Chivay lieve fotos van je meisje, ze lacht lief zeg
    Leuk he dat ze naar hun eigen handjes kijken.
    Kim trekt nu ook wel is dingen van de speelboog af

Chantal wat balen zeg je nachten, lijkt me heel zwaar 3 keer

Jeanetjuh hoe gaat het met je?

Banne bijna echo he? Spannend

kwebbel hoe is het met jou?

Sammie geweldige foto zeg van jullie samen

Ongesteld, ik na 4 weken ofzo weer, en niet zon beetje ook. Ben toen aan de pil gegaan, dus alles is regelmatig nu weer.

Figuur, het begint er weer wat op te lijken, moet nog 4 kilo. Sinds ik werk gaat het sneller met de kilos

Hoop dat ik niemand vergeten ben, het gaat niet zo lekker hier thuis.
    Het heeft met vertrouwen te maken, mannetje had ergens over gelogen voor zoveelste keer, en mijn hart is gebroken.
    Heb nu al aantal dagen erg gehuild.
    Met kim gaat het wel goed gelukkig.
    Sinds een week poept ze uit haar zelf, 1 keer in de 2 a 3 dagen.
    Zonder lactulose.
    Afspraak kinderarts maar even afgezegt ook.
    Vanavond en morgenavond werken(16.00-23.00) zal best even tegenvallen, slaap altijd rond 22.00

Knuffel voor iedereen

xxx

10. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @ Eline Balen dat het thuis niet zo super gaat!Dikke Knuffel voor je!!!!!!
    en dat 1kennigje vang je wel goed op zoals jij t doet denk k...
    die kleine ukkies hebben ook zoveel nieuws wat ze iedere x meemaken en zien....

@jane fijn dat de dames zo lekker slapen!

@chantal voor jou balen dat liz zo vaak komt 's nachts, hoop dat ze snel een gewoon dag-nachritme vind!

@chivay leuke foto's van jullie schattige meisje!
    denk dat ik straks ook moeite heb om mijn ukkie weg te brengen, misschien nog wel meer naar schmoeder als naar kdv...(bloos)

@banne bijna de echo!!!

@alicia balen dat nina zo apart deed,maar misschien had ze gewoon ff geen zin in andere mensen....zo klein en toch stiekem al eigen willetje!Succes ermee!

@all weer lekker relaxdagje vandaag, vanavond naar vk voor uitleg over bevalling en straks komt pedicure m'n voeten verwennen!O daar is ze al!

x miek

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, wat vervelend voor je meid hopelijk komen jullie er samen uit. Liegen hoort zoiezo niet maar zeker in een relatie niet.
    Fijn dat het wel goed gaat met Kim. Een dikke knuffel van mij.

@ Miekje, heerlijk geniet van je behandeling!!

De babykamer is binnen:D:D:D vanavond gaan we beginnen met in elkaar zetten:) heb er echt zin in als het af is krijgen jullie de foto's te zien. Ben net nog even naar de Hema een Leenbakker geweest even aankleedkussen gekocht en hoezen en lakentje voor ledikant enz. En wat leuke mandjes bij de leenbakker zoek nu alleen nog een leuke limegroene.

Liefs

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, ik voel me opzich wel goed hoor merk wel dat alles wat trager gaat dan normaal en ik gewoon sneller moe ben moet daar nog steeds aan wennen.

Meiden even een vraag ik heb nogal veel last van lage rugpijn hebben jullie tips?

13. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ babyshower ik moest babyfoto's raden wie wie was en bij ieder goed antwoord mocht ik grabbelen:D bij een foute een kinderliedje zingen.
    potjes proeven en raden wat het was ( bah de aardappetjes met zalm is niet aan te raden) hahahha
    poepluiers ruiken wat daar in zat ook zoooo goor.:$
    ze hadden vragen lijsten gemaakt over mij en ze moesten raden hoeveel cm buik ik nu had :)
    de kadoo's waren oa rompers, babykleding, projector nachtlamp, boxmobiel, badeendjes, bijtring, sokjes, chocola:p en nog veel meer en als klapper op de vuurpijl een kindereetstoel.
    alles was blauw versierd champagne glazen met blauwe gazeuze;) beschuit met blauwe muisjes.
    ze hebben het heel leuk georganiseerd.

@ san veel plezier met je jurk passen, enne samen iets beginnen? ahahah ik zit al 12 jaar in het vak en zo heel leuk vind ik het niet meer.

@ eline ik hoop dat je problemen snel oplossen.

@ jeanetjuh ik heb ook zón lage rugpijn loop nu ook bij de fysio.

@ banne spannend bijna je echo:D wie weet zijn het er twee.

@ foto's zoveel leuke foto's voorbij zien komen geweldig gewoon.

ow visite nog een fijne dag allemaal

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hoi dames,

sorry voor mijn afwezigheid.
    hier lijkt alles tegen te zitten.

eerst een zware zwangerschap, toen een zware bevalling, toen ontsteking van de keizersnedewond en nu weer een borstontsteking. Dus heb nu antibiotica, maar wat is zo'n borstontsteking pijnlijk zeg, vooral tijdens het voeden.

Ook worstelen we nog steeds met Jelmer, hij is erg onrustig door buikkrampjes en hij huilt niet, hij gilt echt en dat soms uren per dag.
    hij heeft ook een aantal dagen gehad dat ie om de 2 uur voor een voeding kwam, ook 's nachts.
    Dat gaat nu gelukkig wat beter. Gisteravond laatste voeding om 23:00, de volgende om 4:00 en daarna om 7:00.
    Maar sinds zijn voeding van 7:00 is hij al weer onrustig vanwege de krampen, de enige manier om hem te kalmeren is in de draagdoek, dus heb hem nu al de hele dag zowat aan me hangen, maar weet het anders ook niet.

15. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies,

Zo we hebben eindelijk ons ritme een beetje gevonden dus ik probeer wat meer hier online te kunnen zijn.
    Ik geef bv dus ja die nachten waren ff moeilijk maar me kleine meis slaapt nu lekker door word netjes om de 3 uur wakker.

Ik heb geen last meer van me hechtingen we zijn ook al wezen wandelen dat was ook wel weer ff lekker.

Hier een foto van me meisje.

Het is weer etenstijd zal proberen later nog te reageren en foto's te plaatsen.

hier alvast 1

Bekijk bijlage 103632

liefs

16. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
  17. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Miekje. Op zich heb ik er geen probleem mee dat ze raar doet tegen visite. Ze hoeft ook geen allemansvriendje te wordne van mij. Het is alleen vervelend voor de visite en ook voor Nina zelf natuurlijk. Het zal wel weer overgaan,maar een eigen willetje heeft ze zeker,maar dat vinden wij wel erg leuk. hOud je scherp.

@Eline. Dus Kim heeft dat ook. Ik dacht echt dat Nina er te jong voor was,maar dat kan het dus toch. Ik zie dat bij mij op hetw erk altijd pas met 'n paar maaden vandaar.
    Wat erg dat je man voor de zoveelste keer je vertrouwen heeft beschaamt. Vertrouwen is juist erg belangrijk in een relatie. Ik hoop dat jullie er samen over kunnen praten en het op kunnen lossen.

@Jeanetjuh. Leuk dat het akmertje er is. Veel plezier met opzetten.
    Ik heb ook heel veel last van mijn rug gehad. Je kunt oefeningen doenb om je rugspieren sterker te maken,rechtop zitten en niet tillen.

@Lovelyme. Wat een mooi kindje. Ook al een donker kleurtje,mooi. Is een van jullie donker?

@KWebbelsnoes. Wat vervelend allemaal. EN die krampjes van Jelmer,erg zielig. Wat zegt het bureau daarvan? Hebben ze geen goede tips voor je?

Hier een superdagje. Als we geen visite hebben,is Nina helemaal in haar element. We hebben een bankrekening voor haar geopend en kregen een kleed met zp'n babygym eraan cadeau. Nina moest even wennen,had wel door dat het iets nieuws was,maar vind het nu helemaal leuk. Ligt er zo lief onder te lachen. Het onrustige houden we nu maar even op eenkennig,want als er niemand is,is het oke. Als er visite is houden wij hara maar vast of ze moeten maar in de box kijken. We forceren het niet,gaat vanzelf over of mensen moeten vaker komen dat Nina ze beter kent.

18. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden ,

jeanetjuh fijn dat het beter gaat en leuk de kinderkamer kan niet wachten op een foto kan je helaas niet helpen aan een lime groene mand.

loveleyme mooi meisje hoor verder alles goed

kwebbel wat vervelend zeg hopelijk gaat het gauw wat beter.

hier vanmorgen mijn jurk weer aangehad de juurk was nogsteeds mooi maar het moest allemaal vlug vlug en de jurk zat niet goed dus dat was wel minder maar ja de grote dag is nog niet .

fijne avond allemaal

19. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies,

Alicia wij zijn beide getint, vandaar haar kleurtje!

San thnx! Met je jurk komt het allemaal goed!

liefs

20. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eline:
    dikke knuf voor jou! Ik hoop dat jullie er samen uit gaan komen.

@Alicia:
    zou best kunnen dat ze al eenkennig begint te worden. Jij bent tenslotte haar stukje veiligheid!

@jeanetjuh:
    ik zou zo min mogelijk bukken en door de knieën gaan, het zware werk laten staan, train je buikspieren dat scheelt al een heel stuk en ga desnoods naar de fysio! Je moet nog even en rugpijn is erg vervelend( ik spreek uit ervaring)

@missy:
    lijkt me leuk, je bent verwend!

@kwebbel:
    dikke knuf van deze kant!

@lovely:
    wat een schatje!

@san:
    jammer dat het snel moest, het liefst wil je m al de hele dag aan!

Deel Deze Pagina