leuk dat ze zo dicht op elkaar zitten, ik heb 2 vriendinnen en de ene is precies een week ervoor en de andere iets meer dan een week na onze dochter geboren..hoe hebben we het zo uitgekiend of niet..haha.. Wel erg leuk hoor om te zien hoe ze saampjes met elkaar spelen..
Ik hoop dat de misselijkhied snel over is voor je.. Heb je al eerder bloedverlies gehad?Ik denk dat ik toch gelijk de verloskundige ging bellen hoor..al is het alleen maar even voor de zekerheid een extra echo..
weet je al wanneer je de echo krijgt?? Of houden ze het niet in de gaten met echo? Bij mij moest ik vanaf dag 10 om de 2 a 3 dagen terug komen voor een echo en iedere keer werd ook mijn progestoron geprikt..
hoi sammie zelf ben ik er natuurlijk niet mee bekend maar vriendin en schoonzusje gebruikten het en hun vonden infacol fijn om te gebruiken en baat het niet schaat het niet het kan dus verder geen kwaad. de kleine van mijn vriendin wist zelfs van o dat spul krijg ik weer dus dan krijg ik eten hi hi . succes
@Alicia, jeetje wat vervelend voor je schoonzus zeg! Ik hoop voor haar dat ze zich gewoon misrekend heeft! Ik moet zeggen dat zo'n soort scenario ook bij mij wel eens door m'n hoofd gespookt heeft, door de weinige kwaaltjes! @Chivay, wat ziet Oona er weer schattig uit! Een mooie meid is ze! @Wen75, hoe is het nu met je? Ik weet niet meer uit m'n hoofd of je al onderzoeken had gehad vandaag... Heb op m'n werk vanmiddag een beetje bijgelezen.. @San, balen dat je jurk nog niet goed was! Maar gelukkig heb je nog even de tijd en kan je 'm lekker nog een keer aan! Haha @Kwebbel, meid wat ik te doen met je! Het zit je echt niet mee. Is er niks wat je kan doen tegen die krampjes? Je eigen eten aanpassen(je geeft borstvoeding toch?), eventueel een middeltje toedienen voor hij gaat drinken (ik wet zo niet meer hoe het heet). Ik hoop in ieder geval voor je dat hij er snel vanaf is! Dan kan je eindelijk ook genieten. @Eveline, fijn dat alles weer goed was bij de verlos! Ik ben benieuwd wanneer jullie kleine komt! EN natuurlijk ook heel nieuwsgierig naar wat het wordt!! @Lovelyme, wat een mooie meid hebben jullie! @Ingie, ook al een schoonzus met ellende! Wat vreselijk voor hun zeg! Hoe is het met jou verder? @Nbroen, een man met humor! Hahahahaha Hoe voel jij je verder? @All, de spanning stijgt voor morgen! Ik hoop dat hij/zij/hun goed te zien is! Ik ben zo benieuwd! Pffff... eerst nog een halve dag werken!
@Ingie. bah wat erg. En moesten ze ook nog een eileider verwijderen,dat is wel heel drastisch. Jeetje,heel erg als je nu juist met kinderen krijgen bezig bent. Nu weet ik ook wel dat je met een eileider kinderen kunt krijgen,maar toch. Hoe is je schoonzus eronder? @Nbroen. druk aan het klussen. Wat gaan jullie allemaal doen in huis dan? Is het klaar voor de baby? @banne. Ik hoop dat jullie morhgen een super echo hebben. En geen kwaaltje swil niks zeggen hoor. Had ik in het begin ook niet en die kwamen later gewoon. Dus geniet er nog maar van dat je nergens last van hebt
Nog weer even spammen voor jullie vergelijking! Deze foto is van gisteravond... Zo is ie de laatste tijd 's avonds.
Sammie: Wij hebben Cinababy gehaald omdat dat plantaardig is, Infacol is synthetisch en om nou gelijk kunstmatige dingen te gaan geven, vond ik niet fijn. Ik had daarom een beter gevoel bij Cinababy. Alicia: Wat spannend zeg voor je schoonzusje, hopelijk blijkt ze gewoon wat minder ver te zijn. Ingie: Jeetje, wat naar zeg. Hier was vannacht ook weer een drama, Jelmer heeft de hele nacht gegild van de pijn. Uiteindelijk was de enige manier om hem rustig te krijgen met zijn buik op mijn buik en dan een warme kruik tegen zijn ruggetje. Zo hebben mijn man en ik hem om en om even genomen, zodat we om de beurt even een uurtje konden slapen, maar het breekt je wel op. Vannacht ook even een flinke huilbui gehad, je voelt je zo machteloos als je kindje zo overstuur is en niks helpt. Vandaag lijkt het ietsje beter te gaan met de krampjes, hij heeft ze nog wel maar is sneller te kalmeren. Hij vertikt het nu alleen om in zijn wieg te slapen, maar dat komt wel weer. Ben allang blij dat hij even wat slaap inhaalt. Hoop alleen dat hij vannacht ook nog slaapt, zou voor ons wel prettig zijn.
heeii meiden.. Even een berichtje van deze kant.. We zijn zooo druk met verhuizen enzo dus kan niet echt mee lezen of reageren probeer het wel maar heb nu al 20 pagina's gemist dat lukt me nooit om bij te houden .. Maar zag geboorte GEFELICITEERD!!! Gaat hier opzich wel heb het verhuizen enzo beetje onderschat is zwaarder dan gedacht!! Hier inmiddels de 34 weken alweer voorbij tijd vliegt nu echt.. Mijn zwsuiker gaat erg goed hoef verder een insuline te spuiten gelukkig.. alleen heb hogebloeddruk erbij daar heb ik nu pillen voor en is het ook op regel de baby groeit gelukkig ook goed.. Vorige week op zwangerschapsvergiftiging HELLP bloedgeprik en urine in geleverd alles was brand schoon gelukkig.. Verder word het wel zwaarder nu hopelijk zijn we volgende week over en kan ik dan eindelijk rustig in ons nieuwe huis weer met jullie mee lezen en kletsen.. Nieuwe zwanger SUPER gefeliciteerd!!!! Lekker genieten.. Sorry meiden voor mijn afwezigheid.. Wendrich Super nagelstyliste heb ik ook gehaald maar in deze omgeving wil het niet echt vlotten dus helaas moest ik er afstand van doen .. Meiden fijne avond!! Ga nu GTST kijken en dan maar na bed ben kapot.. Dikke Kiss voor jullie all!!
San helaas geen dubbel lang verlof.....zit er volgens mij wel aan te komen maar daar heb ik nu niks aan Sammie wij hebben ook infacol, gebruik het nu sinds afgelopen vrijdag en vanaf zaterdag slapen ze in de nacht een stuk langer door. (22.00-07.00 uur) Ze lieten hier ook veel scheetjes vandaar dat ik het ging proberen, heb het idee dat ze de lucht nu beter kwijt kunnen. Volgens mij hadden ze geen darmkrampjes maar buikkrampjes
nbroen@ nee ik heb nog nooit geen echo gehad. Heb alleen maar medicijnen en voor de rest niks. Ik krijg ook helemaal geen clycus, geen ongesteldheid en dus geen eisprong uit me zelf. Raar he. Maar ik leg me er al meer bij neer, dat het helaas zo is. Ik zal de volgende keer eens vragen aan de gyn over echo´s. Heb jij ook die medicijnen geslikt dan? san@ ik heb een beetje een nieuwe hobby gekregen ja. Kranzen maken. Maar heb nu een pepernoten krans voor sinterklaas. En dan ga ik straks een kerstkrans maken. Ik maak wel de kranzen in 3 voud. Dus 1 voor me zelf en 1 voor me zus en 1 voor me moeder. Zo ben ik lekker zoet. En vind het leuk om te doen! En jij ben je ook zo creatief? liefs van pluisje wen@ ik wil liever niet dat jullie met ze allen op me hyves gaan. Het kan nog heel lang duren voordat ik zwanger ben. En wil echt niet dat me familie erachter komt. Sorry maar vind het zo hier erg gezellig
@pluisje, wat een schatje!! Ik weet hoe je je voelt meid! Waarschijnlijk ga je na clomid 150 een ronde hormonen spuiten. Is je man al getest trouwens? @girllie, mag ik vragen waarom het niet aansloeg?
hee meiden Alles bijgelezen, hoop dat ik een beetje op iedereen reageer,bennff kapot na 2 avonddiensten tot 23.00 en de problemen thuis Lovelyme leuke fotos van je kleintje Kwebbel jeetje meid, wat erg dat ie zo huilt. Je geeft borstvoeding he, denk je ook niet dat het bijv een kma kan zijn? Alles wat je omschrijft herken ik zo van Kim Sammie infacol heb ik ook gebruikt, maar hielp hier niet echt. Pluisje wat een dotje dat katje Girrlie je gaat ook alweer hard, zwaar met verhuizen lijkt me Eveline fijn dat alles goed was bij de verlos. Spannend wordt het nu ook Ban veel succes vandaag met de echo, spannend Heb veel met mijn man gepraat, hij belooft datgene niet meer te doen, maar ja tis 3 x eerder ook geweest. Voel me niet echt happy over de situatie, maar moet me er maar bij neerleggen Kim slaapt sinds 3 nachten weer redelijk door xxx
@Girllie. Fij n dat het goed met je gaat. Verhuizen is inderdaad een flinke klus maar zal zeker tegenvallen als je zwanger bent. Ik hoop dat je toch wat rust momenten kunt pakken. Wanneer willen jullie over gaan? @Banne. Kijk,nog een mooi slank buikje. 's Avonds had ik ook dat ik een dikkere buik had en al snel moest toen de knoop open. Ik ben erg benieuwd naar jullie echo en hoeveel het er zijn @Jane. Hoe gaat het met de meisjes? Zijn ze precies hetzelfde qua karakter of merk je nu al verschil? @Eline. Late doenst is zo wie zo al pittig maar met zo'n kleintje lijkt het me extra moeilijk. Fijn dat jullie hebben gepraat,maar ik vin dniet dat je er bij neer moet leggen. Ik weet verder niet wat het probleem is,maar je moet wel een oplossing hebben,mwant je erbij neer leggen,maakt dat het voor jou niet opgelost is en dan zal het later nog weer gaan spelen. Hier gaat alles goed. Nina is gister naar haar overgrootmoeder geweest en die vond het helemaal geweldig en was zo blij Nina te zine. Nina zelf moest even de kat uit de boomkijken maar von dhet daarna wel redelijk oke bij haar. Ik denkl dat het met mijn schoonzusje wel mee gaat vallen. Ze is 1 september nog ongsteld gweest dus was gister pas 8 weken zwanger,dus toen ze de echo had 7w+6 dagen. Dan zou het kunnen dat ze nog geen hartje hoort. Het vruchtje was ook gegroeid na de vorige echo en ik neem aan dat een door vruchtje niet groeit dus ik hoop dat het meevalt. Zelf is ze helemaal overstuur en al 2 dagen bij huis. Denk dat ze zich nu heel veel stress op de hals haalt en dat si ook niet goed voor het vruchtje. We wchten af tot maandag.
Ik kreeg net een kortingsbon voor Zwitsal mama producten. Iemand belangstelling ,dan zet ik 'm ff op het forum?
Girlie lijkt me zwaar om nu nog te verhuizen. Gelukkig is het einde bijna voor jullie in zicht en wonen jullie lekker in je nieuwe huisje Wel rustig aan blijven doen hoor! Eline wat een narigheid. Ik zou daar ook niet tegen kunnen. Dat hij kijkt tot daar aan toen, maar hij moet er niet om liegen. En vooral ook om wat je in het verleden hebt meegemaakt. Ik hoop voor jullie dat het snel beter gaat en dat hij er niet meer om gaat liegen. Dikke knuffel! Merili hoe voel jij je? Nog steeds misselijk? En hoe gaat het met de bloeding? Kwebbelsnoes jeetje meid dat lijkt me erg zwaar. Vooral ook omdat je nu s' nachts erg weinig slaap krijgt en je dus overdag ook weinig energie hebt. Hopelijk gaat het gauw beter. Banne hoe was je echo gegaan? Ik hoop goed!
@ Alicia, ik heb wel intresse gebruik de buikcreme is heerlijk. @ Ingie, dat is heftig. Mijn schoonzusje heeft dat een paar maanden geleden ook gehad hopelijk kan ze er een beetje mee omgaan mijn schoonzusje kan dit niet en negeerde in het begin alle zwangeren. Hoe gaat het met jou? @ Banne, spannend vandaag jullie 1e echo. Hoelaat moet je? En je krijgt echt al een beetje een buikje @ Pluisje, wat een schatje Zijn er hier meiden die voedings bh's dragen met beugels? Ik hoorde van iemand dat dat niet goed is is dit ook echt zo? En zijn er hier die de buikband van Anita hebben gedragen of dragen zit er over te denken om die te kopen om mijn rug te ondersteunen. Moet maandag naar de fysio hoop dat dat helpt. Liefs