Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, wat vervelend zeg. Heb je verhaal net gelezen en snap heel erg goed dat je je rot voelt hierover zeker door wat je eerder mee hebt gemaakt. En dat hij het dan ook nog stiekem doet is helemaal vervelend. Ik zie dat veel meiden het normaal vinden in dat forum maar het gaat om jou gevoel en jij moet gewoon duidelijk naar hem zijn dat het je heel veel pijn doet en je er niet mee om weet te gaan. Sterkte meid en een dikke knuffel!

2. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    ha dames,

@kwebbel balen dat je ontstekingen hebt!hopelijjk slaat de ab snel aan!En dan ook nog Jelmer die zo'n last van krampen etc heeft....veel sterkte hoop dat je mannetje zich snel beter voelt!!Dikke knuffel!!

@Eline Snap je verhaal, vooral balen dat je man er om liegt, dat hij kijkt is ergens best te begrijpen maar gezien jou verleden ermee zou hij beter moeten weten en het gewoon bespreken met je!
    misschien voelt hij zich nu beetje tekort gedaan na zwangerschap en de bevalling??en misschien is het zijn manier van ontspanning zoeken.....
    Praat er samen over, en anders inderdaad met een psycholoog, want zit misschien ook nog onverwerkt verdriet uit je vorige relatie??
    Sterkte!! en een dikke knuffel!!!

@pluisje wat een schattige kat!!!hopelijk snel posi ovu test!

@banne hoe was je echo??mooi buikje krijg je al!

@missy dat van die babyshower klinkt erg leuk!idee ga ik onthouden voor als mijn vriendin ooit zwanger is;)

@ingie spannend zo met je schoonzus!hopelijk knapt ze snel op van de operatie!!sterkte!

@girllie succes met verhuizen!is inderdaad wel pittig nu je zwanger bent!neem op tijd ook je rust he!succes!!

@alicia leuk dat Nina t zo naar d'r zin had!en als ik t zo lees heb ik voor je schoonzus ook goede hoop, al kan ze zich inderdaad beter wat relaxed houden...maar ja is vast makkelijker gezegd dan gedaan!

@all dinsdag naar vk geweest, alles prima, frummel was al ingedaald, controles blijven netjes!
    ben lekker thuis bezeig, fotoboek new york is al klaar, vandaag weer mee paard gereden en lekker gepoetst,
    geloof dat ik toch wel nesteldrang heb,want wil gewoon alles aan kant hebben....stofzuig iedere dag dankzij hond die al t zand en slik van buiten mee naar binnen neemt...
    maar het poetsen is ook beetje tijdverdrijf, want van zomaar zitten wachten wordt je ook beetje simpel....

iedereen fijne dag nog!

x miek

3. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @jeantjuh ik heb zo'n anita buikband, vind hem ideaal,
    gebruik hem bij t werk, wandelen met de hond en t huishouden.
    kan niet zeggen of hij ook je rug ondersteunt, want het elastiek loopt over je onderrug...
    heb m nog paar weken nodig anders had je m wel mogen lenen...maar sorry....
    je kan zeook 2de hands op mp kopen trouwens!

succes, hoop dat het snel over is!misschien fysio of cesartherapie proberen??want je hebt ook best zwaar werk he, vond zelf de tips die ik kreeg erg handig!

strekte!

x miek

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Miekje, oke fijn om te horen. Ja hoorde van iemand dat het kan helpen bij lage rugklachten. Als ik hem koop dan doe ik het ook via marktplaats ga geen nieuwe kopen voor dat even. Idd jammer anders had ik hem kunnen lenen. Maar vraag het maandag even aan de fysio hoe die erover denkt. Ja idd op het werk moet ik toch veel tillen enzo maar ben nu 4,5 week vrij geweest moet morgen weer beginnen en zie wel hoe het gaat anders moet ik gewoon wat lichtere dingen gaan doen.

Fijn dat je fotoboek klaar is ik heb er vorige week 2 gemaakt en moet er nu nog 2 dan ben ik ook helemaal bij. Ook fijn dat de baby is ingedaald!

@ Kwebbel, wat vervelend allemaal nu heb je al zo'n zware zwangerschap gehad en nu dit er ook allemaal nog bij. Ik hoop dat het allemaal snel beter gaat en jullie eens lekker kunnen genieten.

Liefs

5. Jeanetjuh ik heb van een vriendin zo'n buikband van Anita te leen. Heel veel heb ik hem niet gebruikt, op een gegeven moment met een dag weg (winkelen ofzo), als ik wist dat ik veel moest lopen of wat extra steun kon gebruiken. En de laatste weken op mijn werk wat meer.
    Was toch wel fijn, al had ik ook niet echt last van m'n rug ofzo.
    Hmmm, ik heb hem nu niet meer nodig, maar hij is dus van die vriendin. Kan eens vragen of ze hem nu wil verkopen toevallig...

6. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Gisteren even bij mijn schoonzusje geweest. En gelukkig gaat het naar omstandig heden redelijk. Ze is alweer thuis.
    Haar moeder heeft het 30 jaar geleden ook gehad, dus daar kan ze er heel goed mee over praten. Ze moet nu 2 weken rust houden.

Verder met mij gaat het goed. Alleen een beetje moe. Vooral als ik de maandag van 9-18 heb gewerkt. Hakt er wel in hoor. Maar ben aan het aftellen. Nog 3 weken werken. En dan lekker verlof. Kan er nu al naar uitzien. Verder eigenlijk nergens last van.
    Proefdruk geboorte kaartje is de deur uit. Adressen allemaal compleet. Kleertjes gewassen. Alleen nog bedje opmaken en alles is klaar.

7. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #587 Alicia78, 28 okt 2010
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
    @Jeanetjuh. Ik gebruik geen voedingsbh. Ik heb een gewone beugelbh met van de bandjes die je kunt wisselen voor 'n ander. met voeden maak ik die dan los. Ik vond de voedingsbh's beetje iuderwets (het oog wil ook wat ;) ) en toen een gewone gekocht in 'n paar maten groter.
    Ik probeer jou een prive bericht te sturen met die bon ,maar zie dat ik geen document kan meesturen. Heb je anders een mailadres voor mij,kan ik het daar naar toe sturen?

@Miekje. Wat schoonzus betreft. Ik vind ook dat ze nu niet zo moet stressen ene eerst afwachten maar zij vind dat ze zich op het ergste voor moet bereiden. Tja,het is als buitenstaander inderdaad wat makkelijker zewggen. Het is te hopen dat het snle maandag is en ze een hartje horen.
    Fijn he die nesteldrang. Ik had het hele huis ookschoon,zelfs de plinten had ik gedaan ;) en toen dat allemaal klaar was kon ik 'n paar weken alter weer opnieuw beginnen :)
    En wat leuk fotoboeken maken. Ik doe dat ook vaak. Heb er nu een klaar van de zwangerschap van Nina en ben nu bezig voor een van haar vanaf de geboorte. Ben alleen bang dat ik veel te veel foto's heb gemaakt.

@ingei. Lekker bijna verlof.

@Banne. Hoe was de echo?

@Eline. Ik kan me helemaal voorstellen dat je er ontzettend van baalt dat je man daar naar kijkt. Mijn vriend hoeft dat ook niet te doen. Ik kan me voorstellen dat hij er misschien wat meer behoefte aan had toen jij zwanger en net bevallen was. Ik neem aan dat jullie het toen niet deden,dus als hij dan daarna kijkt,vind ik tot daar aan toen. Maar nu jij weer opgeknapt bnet,vind ik het niks. En er dan ook nog over liegen,zou ik heel erg vinden. Vind het raar dat iedereen daar op het forum het zo normaal vind. Als je een goede en gezonde relatie hebt,lijkt het mij dat je daar geen behoefte aan hebt. Ik zou proberen erachter te komen waarom hij dat kijkt en voor jezelf kijken hoe je dit en ook uit je vorige relatie kunt verwerken. Sterkte.

Vanmiddag bij mijn vriend op het werk geweest. Hij mist Nina heel erg overdag en ik ha dhem belooft dat ik dan wel mat haar langs zou komen. Hij was helemaal blij om zijn dochter te zien en natuurlijk werd ze ook geshowt aan de collega's. Nina vond het prima,want papa had haar veilig vast. Ik vind dat zo lief om te zien vader en dochter samen,kan dan helemaal smelten:)

8. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden .

banne en en en hopelijk alles goed .

eline als eerste pfff wat een ellende en snap je helemaal en wat een rara reacties zeg werd je ook niet wijzer van.
    vind het heellastig om je advies te geven weet het echt niet sorry . maar probeer er wel over te praten.
    knuffel voor jou

groetjes san

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eveline, ik ga het maandag even aan de fysio vragen maar denk wel dat ik er een wil aanschaffen. Ja wie weet wil je vriendin hem wel verkopen ik hoor het wel.

@ Alicia, ik stuur je wel even een pb met mijn emailadres. Wat leuk dat je met Nina naar je vriend zijn werk bent gegaan:D Ja ik vind ze ook wel ouderwets idd maar het lijkt me wel makkelijk.

@ Ingie, vervelend niet vermoeidheid maar idd nog 3 weekjes heerlijk dat aftellen:)

10. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0

11. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Eline. Ik heb even bijgelezen bij het topic wat jij bnet gestart en ik sta echt verstelt wat ik de eerste 4 paginas heb gelezen. Al die vrouwen die dat normaal vinden en zelfs zeggen dat het bij mannen hoort. Ik vind dat ecjt belachelijk. Ik ken juist geen mannen die daar naar kijken en mijn vriend doet dat ook niet. Als ik er achter zou komen als hij wel keek,zouden we voor het eerst ruzie hebben. Mijn vriend las net mee en zei dat echt niet alle mannen daar naar kijken en dat jij je echt niks aan moet klaten praten en ook niet dat het aan jou ligt.
    Sterkte ermee en ik hoop dat jullie eruit komen want als ik jouw verhaal zo lees kun jij je er niet bij neer leggen.

12. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eline & Chivay:

Bedankt voor de gouden tip!!!
    De dental speen van Difrax is geniaal!!!:D
    Roan doet nu ongeveer 20 minuten over een fles van 110 ml, waar hij voorheen 5 minuten over deed! Hij wordt er ook helemaal slaperig van, zo hard moet hij er voor werken. Dat had hij eerst helemaal niet! Ook het spugen lijkt stukken minder.

Ook ben ik begonnen met het geven van cinababy. (dit is homeopatisch en infacol niet) Dat moet ik nog even afwachten, de krampjes blijven tot nu toe nog wel aanwezig...moeten het gewoon even aankijken.

13. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kwebbel:
    Je voelt je inderdaad machteloos als je kindje het uitschreeuwt van de pijn. Dan gaat door merg en been. Roan heeft het ook maar volgens mij niet zo hevig als jullie Jelmer. Hopelijk wil hij snel weer een beetje slapen en kunnen jullie ook weer een beetje bijtanken! Succes met alles.

@Girllie:
    Succes met de verhuizing, enne…niet te veel sjouwen hoor!

@Pluisje:
    Sjaak is een schatje!

@Eline:
    Ik snap dat je dit moeilijk vindt meis, Ik hou er ook niet zo van, maar misschien moet je samen afspreken dat hij er eerlijk voor uit komt de volgende keer. Eerlijkheid gaat boven alles! Zeker na alles wat je in je vorige relatie hebt meegemaakt…..blijven praten!

@Jeanetjuh:
    Ik heb voedingsbh’s met beugels (Een hele leuke van Noppies). Ik wist dat ook niet maar het schijnt dat de kans op ontstekingen groter zijn daardoor (Kan melkkliertjes afknellen) Ik heb er geen last van gehad! Maar ik heb ook geen borstvoeding gegeven dus ik weet niet of dat nog verschil uitmaakt!

@Ingie:
    Je kunt nu lekker gaan aftellen!!!

@Banne:
    Hoe was je echo??? Die had je toch vandaag of zit ik er naast?

14. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik stond ook te kijken van de reacties daar!!! Eline, ga af op je eigen gevoel en zoals ik net al zei, blijven praten met je man!

15. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey dames!

Daar ben ik dan eindelijk!;)
    Internet lag eruit hier en we zijn naar m'n ouders geweest om het goede nieuws te vertellen.
    De echo was super! Hij/zij (het is er 1:D) heeft naar ons gezwaaid. Ik wees een vlekje aan wat eruit zag als voetje, zegt die verloskundige "nee dat denk ik niet hoor". Even later bij bewegend beeld schopte hij/zij dat voetje omhoog! Haha Had ik het toch goed gezien.:p
    De verloskundigen zelf vond ik niet zo mijn types eigenlijk. We hadden er 1 voor de echo en 1 voor de uitleg over vanalles. Maar ach er zijn er nog meer daar dus misschien is de volgende wel leuk.

Vergeet ik nog het belangrijkste! De eerste foto...:D
    het rondje rechts op de foto is nog het dooierzakje. Rechts zijn de billen en links het hofdje. De foto is verder niet zo heel erg duidelijk maar gelukkig heeft mijn man de hele echo gefilmd!

16. Gaaf Banne, gefeliciteerd met de goede echo!
    En hoe reageerden je ouders?

17. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een gave echo banne leuk leuk leuk hoe vonden je ouders het?

18. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    @wenrich: Hoge noorden daar willen de mensen het op 1 of andere manierniet hebben haha weet niet precies maar in deze hoek is er ook heel weinig vraag naar en je moet wel aardig wat klanten hebben wil je het echt opzetten naast je andere werk van 40 uur wat ik had dus heb het opzij geschoven hopelijk kan ik het ooit weer doen .. heb ook visagie het zelfde verhaal hier.. als je niet veel klanten hebt raakt je spul over de datum of word het raar dus dat word niks.. misschien in de toekomst..

@ all ja valt me zwaar haha bijna 35 wken had het liever iets eerder gehad probeer me rust te pakken ook al lukt niet heel goed maar zaterdag hopen we het meeste over te hebben hopelijk gaat het zo snel .. maar is heel gedoe en zwaar..

Rustig blijven .. schietnu op !!

Welterusten voor straks meiden!!

XX

19. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Banne. Gefeliciteerd met je goede echo. Wat vonden jullie rvan om je kleintje voor het eerst te zien? Gaaf he en ook een beetje onwerkelijk vonden wij.
    Wat vonden je ouders ervan?

@Girlie. Zaterdag het meeste over is wel fijn. Dan kun jij wat meer rust pakken en ook fijn dat je dan lekker in je huis zit voor de kleine komt. Verhuizen met een kleine lijkt mij ook niks.

@Jane. Hoe gaat het bij jullie? Lukt het met het slapen van de dametjes?

@Chivay. Hoe ging het met Oona op het dagverblijf? Volgende week beginnen voor jou he. Heb je er een beetje zin in?

Ons meisje ligt nog heerlijk te slapen. iK voed haar altijd om 7 uur in ons bed en daarna vind ze het heerlijk om tegen mij aan te liggen ( en mama zelf natuurlijk ook :D) en valt dan in slaap. Laat haar dan maar even liggen en ga haar zo ophalen. Vnadaag een rustig dagje ne niks op de planning,heerlijk.

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia merk nog niet heel veel verschil, wel kan Elize echt zielig huilen Ze kan zo op de toneelschool ;) savonds in bed leggen gaat hem niet worden helaas. Eergisteren weer ruim een half uur krijsen en dat kan m'n moeder hart niet aan. Ze slapen overdag echt veel dus denk dat dat dan hun wakkere uurtjes zijn en willen knuffelen. Meestal doen we ze nu in de avond ff in de schommelstoel van Fischer price en dan slapen ze soms ook nog een uurtje. We hebben ons er bij neergelegd en proberen het later weer. Als we er deze nachten voor terugkrijgen dan vinden we het niet zo erg. Gister en vannacht weer van 22.30 tot 08.45 geslapen.

Eline meid ik wil je alleen maar zeggen dat je er echt goed over moet praten want je erbij neerleggen is geen optie. Je kropt zo alles op en dat komt jullie relatie niet ten goede. Hier een paar jaar geleden ook met vertrouwen geworsteld en ik weet dat het niet makkelijk is om dat "even" terug te krijgen maar wij zijn er wel sterker van geworden mede door er veel over te praten.

Banne waaauw mooie echo zeg, fijn dat alles goed is

Rest ben ik alweer kwijt ..... Sorry

Hier gister bij de v&d foto's gekeken en dat was niet goed voor onze portemonnee. 212 euries ligter, zal als ik de cd binnen heb de foto's ook plaatsen. Zitten wel leuke tussen maar vond m'n eigen foto's met schaap ook erg leuk. Eigenlijk is het schandalig duur, nu zitten er ook lijsten bij maar ja omdat we er met z'n viertjes op staan is het toch erg leuk om ze te hebben want normaal sta of ik met de kids op een foto of papa met kids.

Deel Deze Pagina