Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Banne gefeliciteerd met je goede echo, super

Alicia lijkt me heerlijk, dat ze bij je in slaap valt. Kim heeft dat nooit, als die moe is wil ze alleen maar haar eigen bedje in

Jane, je hebt wel goede nachten zeg, dat is lekker

Sammie wat super dat de dental speen werkt, hier ook nog altijd hoor

Girrlie succes met verhuizen, rustig aan he

Eveline hoe voel je je?

Ik voel me nog steeds rot, probeer het niet te doen, maar het gevoel blijft.
    Ik verwen mijn mannetje soms wel 2 x per dag, en daarom is het helemaal moelijk te begrijpen.
    Hij zegt het niet meer te doen, en als hij het wel weer moelijk krijgt, dat ie het eerst met mij erover heeft.
    Maar ja dit is al 2 keer eerder gebeurd. Ik wil hem zo graag vertrouwen, en het vergeten, maar ik kan het gewoon niet.
    Dat nare gevoel komt steeds bij me terug
    Tis jammer, dit moet zon leuke tijd zijn met de kleine, en ik voel me zo rot

xxx

2. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik heb dit jurkje bij hm besteld, voor kerst.
    Zag hem gisteren in de winkel, maar ze hadden haar maat niet.
    Tis echt zon feestelijk jurkje, beetje glimmend

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    heb toch foto's gemaakt van de v&d foto's

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    nog een

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    laatste

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    deze heb begin deze week gemaakt samen met papa in bad

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    dit is echt de laatste

8. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Ik heb zo met je te doen. Ik heb het idee dat je de schuld bij jezelf zoekt maar dat moet je niet doen. Je zegt dat je hem al 2 keer per dag verwent,maar het lijkt mij ook niet de bedoeling dat je dat heel vaak moet doen,omdat hij anders achter de computer gaat. Ik vind 2x per dag al veel. Wat Eveline al zegt;waar haal je de tijd vandaan met een kleintje. Maar wat ik ermee wil zeggen;doe dat alleen als je daarz elf ook behoefte aan hebt. Misschien zou je vriend eens met iemand kunnen gaan praten om er vanaf te komen,want hij klinkt wel verslaafd;je steeds beloven om het niet meer te doen en dan toch niet zonder kunnen.

9. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #609 Alicia78, 29 okt 2010
    Laatst bewerkt: 29 okt 2010
    Oh Jane wat een leuke foto's. Het was inderdaad wel een duur geintje maar ik vind ze helemaal geweldig. En wat een mooie mieden zijn het. En die in bad is ook leuk met allebei hun arm omhoog. Gingen ze zelf toevallig zo hetzelfde liggen?
    De foto waar jij en je vriend met de rug tegen elkaar zitten is ook erg leuk. Eigelijk zijn ze allemaal hartstikke leuk.

Wat fijn dat ze zo goed doorslapen nu. Laten jullie ze van half 11 tot half 9 doorslapen of maak je ze tussendoor wakker?
    Er is ons gezegd dat we Nina niet langer dan 9 uur mogem laten slapen, anders zou haar suikerspiegel kunnen dalen. Door haar wakker te maken schijnt dat weer god te komen en dan mag ze weer doorslapen. We maken haar daarom altijd naar 9 uur wakkker. Eigelijk raden ze 8 uur aan,maar 9 uur was max.

10. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ All... Tnxs voor de reacties op de foto's :D Blijft erg leuk om met haar te pronken!!

@ Kinderdagverblijf...
    Pff, blijf het erg moeilijk vinden! Helaas volgende week weer beginnen met werken dus 3 dagen opvang.. Maarja.. this niet anders, hoop dat ik er snel aan wen!

Vandaag weer met Oona haar het CB geweest.. ze is nu 61cm en 5750gram.. Netjes gegroeit weer, maar niet meer tegen de bovenlijn aan, meer gemiddeld nu... Mogen langzaam aan naar flesjes van 180+6, en als ze op 4 flessen gaat uitkomen is dat ook geen probleem..
    Prikjes waren even wat minder... GILLEN! Vorige keer viel dat wel mee, nu bleef ze gillen totdat ze in de kinderwagenbak lag.. Arme meid.. Gelukkig ligt ze nu wel heerlijk in de box te spelen..

Nog even pronken:
    YouTube - Babbelen met Oona Wanneer ik Oona nadoe gaat ze zich heerlijk uitsloven... :D
    YouTube - Sabbel Oona Oona sabbelt heeeel graag overal op :D Dit knispersterretje smaakt vooral erg lekker..

@ Jane.. Wat goed dat Elize zich al bijna omdraaide! En leuk he dat babbelen :) Leuke foto's!! Vooral die laatste in bad.. Wat super lief samen!

@ Chantal.. haha tnxs, Er zijn zoveel leuke kleertjes..... Marcel zegt vaak: Je hebt nooit met poppen gespeeld maar nu haal je alles in haha... Is Nutriton iets voor jullie? Dat de fles wat zwaarder valt?

@ Jeanetjuh.. Werkte de tablet savonds? Hoop t..
    Dat truitje komt bij Hans Textiel vandaan.. Hebben veel leuke dingen..
    Enne footoooo fotooo van de kamer ;) ben heel benieuwd!

@ Alicia... De mensen van Oona's kdv liggen ons wel... this een nieuw kdv, dus ze kunnen nog alles naar hun hand zetten, en dat werkt natuurlijk voor hun fijn, en dat straalt wel door vind ik..
    En balen dat je nog niet in je eigen kleren kan.. dat kan ik gelukkig wel... ben je al gaan sporten oid?
    Wat lastig die eenkennigheid! Heb alleen geen tips! Hopelijk iemand anders wel! Wel kan Oona niet goed tegen drukte.. is snel overprikkend, dus wij houden haar ook op schoot bij visite, en geven haar niet te veel rond..
    en oeh, hoe is het nu met je schoonzusje?

@ Eline.. He gatver, vervelend als dingen met vertrouwen niet goed gaan... Hoe is het nu??? Heb je beginverhaal van je topic gelezen maar nog niet de reacties.. Maar snap je helemaal!
    Wel fijn dat het goed gaat zonde de lactulose.. Ik ga er volgende week eens op aanraden van het CB voor bellen naar de Huisarts...

@ Miekje.. Ohhh lekker pedicure :)

@ Missy.. Wauw wat klinkt die babyshower super gezellig!

@ Kwebbel... Pff wat naar zeg dat het zo moeizaam gaat.. Hoop je niet na zo'n zwangerschap.. Heb je hulp om je heen? Hoop echt dat jullie snel een goed ritme samen krijgen en de borstontsteking snel over is... Heb je al eens aan een osteopaat gedacht? Helpt vaak goed bij kindjes die veel huilen..

@ Lovely me.. Wauw wat een knappe meid.. Wat een super leuk rompertje ook die rode!

@ San... Wat leuk weer je jurk gepast.. wel jammer zo kort!

@ Wen.. Ben benieuwd of de gyn iets voor je kan betekenen met de pijn.. Wat vervelend zeg..

@ Pluisje.. Heel benieuwd naar een foto van je katje! Ohhhhh zie hem al.. Wat een schatje zeg!!

@ Eveline... Wat ga je snel! Heeel benieuwd wanneer jullie kleine komt!

@ Ingie... Oeh wat schrikken van je schoonzusje.. Hoe is het nu met haar?

@ Sammie.. Ai das niet fijn idd een uur huilen snachts.. hopelijk eenmalig? Wij gebruiken cinababy soms bij krampjes.. dat is homopatisch, En Infacol niet.. .daarom voor cina gekozen...
    Ohhhhhhhh lees dat de speen werkt! Wat goed!

@ Banne.. Wauwww Gefeliciteerd met je goede echo! Mooie foto! Toch best duidelijk hoor... en gaaf dat jullie het op film hebben.. wij ook en heb hem echt vaak bekeken! Blijft zo bijzonder.. Helemaal om Oona nu te zien, en dat dat filmpje.. Onwerkelijk!

@ Girllie.. wat fijn dat er geen aanwijzingen zijn voor zwangerschapsvergiftinging! Wat spannend al zover nu.. ben benieuwd wanneer jullie ukkie er is.. Succes nog met verhuizen!

Hopelijk niemand vergeten!
    Fijn weekend allemaal!

11. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    banne@ nog even snel voor me werk vanochtend op het forum kijken of je iets had getypt. Was wel nieuwsgierig namelijk naar je eerste echo. Moet wel eerlijk zeggen dat ik er de hele dag al een beetje jarloers op ben:p:). Wil nu toch dan eindelijk ook wel heeeel erg graag. Maar wel heel blij voor jullie! Hoe vonden je ouders het?

kirin@ hoe is het met jou? tijd al niks gehoord!

eline@ wil je toch een beetje sterkte toe wensen, het is moeilijk als je je zo rot voel! Geniet evengoed maar van je kleine meid, en wees maar trots op haar! knuf

ik ga van het weekend heerlijk in een hoteltje in amersfoort! Er even samen tussen uit. We vinden het allebei nu toch wel al moeilijker worden na een jaar. En dan vooral hoe het allemaal gaat met mij cyclus. Me vriend blijft me gelukkig steunen, dat vind ik wel lief van hem!

liefs van pluisje

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    eline: jeetje wat een rotsituatie. klinkt idd zowat als een verslaving. denk dat het belangrijkste is dat jullie er over blijven praten en dat jij duidelijk moet zijn over wat het met je doet.
    Heel veel sterkte.

Je had het over kma bij jelmer, wij denken zelf ook dat dat het weleens zou kunnen zijn , aangezien het zo lijkt op hoe het bij jullie met kim ging. ik laat nu dus zelf even een poosje alle koemelkproducten staan, even kijken hoe het dan gaat.

Vanmiddag ben ik eindelijk wezen wandelen met jelmer, steeds als ik me goed genoeg voelde was het rotweer, maar gelukkig was het nu droog.
    we hebben er allebei van genoten.

Het slapen van jelmer gaat nu iets beter, we moeten hem wel echt bij één van ons op de borst in slaap laten vallen en pas als hij diep genoeg slaapt overleggen in de wieg.
    Hij komt 's nachts nog wel om de 3 uur voor een voeding, hopelijk gaat hij snel minder vaak komen, want hij drinkt behoorlijk lang en dan ook nog wachten tot ik hem in zijn wieg kan leggen, ik kan dus zelf hooguit anderhalf uur slapen tussen zijn voedingen.

13. Jane, wat een leuke foto's! Maar badfoto's zijn toch ook altijd superleuk he... ik heb ook redelijk wat foto's van Jelle met papa in bad... lekker tussen het schuim.
    Je kan zelf ook zoveel leuke foto's maken, maar zo met het hele gezin bij elkaar heeft toch ook wel wat, misschien ook eens kijken of we naar een fotograaf gaan als onze tweede uk er is.

Chivay, filmpjes zijn nog leuker dan foto's :)
    Oona is echt een vrolijk meisje zo te zien; ik snap dat je die liever niet naar het KDV brengt :p

Als we een meid krijgen ga ik toch ook wel redelijk wat leuke kleertjes kopen, vrees ik... voor jongens is dat toch anders vind ik. Komt snel neer op een broek met truitje (bloesjes vind ik onhandig, zitten toch ook niet fijn voor zo'n baby), terwijl je voor meisjes veel meer mogelijkheden hebt, veel meer variatie.
    Maar goed, ook als het een jongen is wil ik toch wel wat leuke nieuwe dingen kopen, niet alleen maar spulletjes aantrekken die van Jelle en neefje Ivar geweest zijn.

14. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    jane geweldig die fotos, ook in bad. Kan je trots op zijn

Chivay leuk je filmpje. Lijkt me moelijk weer werken, en 3 dagen kdv, maar gaat vast wel wennen

kwebbel het lijkt me zwaar zeg, ik hoop dat het beter gaat, nu jij anders gaat eten, knuffel

Pluisje, fijn weekend, knuffel voor jou

Het lijkt idd een verslaving. Wanneer ik het met hem doe is het wel vrijwillig hoor hahaha.
    qua tijd valt het mee, kim slaapt savonds al rond 18.00.
    Ben wel bang als het nog een keer gebeurd, ik bij hem wegga.
    En daarom beangstigd mij het zo, ik kan gewoon niet geloven dat het niet meer gebeurd, en hij niet meer liegt.
    Tis echt een rotsituatie. Als ik er aan denk ben ik misselijk.
    En tja ooit komt zoiets wel uit, maar een tijd liegen is makkelijk
    Tis zo jammer, verder gaat alles zo goed tussen ons, nooit ruzie ofzo.
    En dit ene ding staat zo tussen ons in

xxxx

15. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies,

Chivay bedankt!

Jane wat een leuke foto's

sorry heb niet echt bij kunnen lezen kleine is wat onrustig geweest vannacht en nu ook weer. eerst kwam ze om de 3 uur nu om de 2-2,5 heb het idee dat ze te weinig binnen krijgt! Zo graag willen kolven ( al voorraad) maar ben dan bang dat ik de kleine niet genoeg binnen krijgt omdat ze al om de 2,5 3 uurtjes komt. Heeft iemand nog tips? Is misschien een combi van fles en borst voeding iest? borst overdag en fles in de avond?

liefs

16. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Jane, woooow wat een prachtige foto's. Idd wel duur maar ze zijn super!

@ Kwebbel, fijn dat het wat beter gaat.

@ Eline, zooo 2 keer per dag:$ ik heb op het moment soms geen puf voor 1 keer per week haha. Gelukkig heeft mijn man alle begrip voor mij. Maar ik vind echt dat jullie moeten blijven praten zeker als je veel van elkaar houdt en jullie hebben toch samen een kindje he. Ik hoop echt dat je je snel beter voelt.

Liefs

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ze gingen zelf zo liggen, echt een tweeling ;)

Tegen ons hebben ze dat nooit gezegd van die 9 uur, maar ja dat is eigenlijk ook nog niet echt van toepassing geweest. Is ook wel uitzonderlijk hoor want er waren ook dagen dat ze om 07.00 uur of 08.00 uur kwamen

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Hier is nu 1 keer per week al veel......blij dat we in bed liggen

19. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Banne Gefeliciteerd met de mooie echo!

@Eline Meid, ik heb echt met je te doen. Ik ga je geen advies geven aangezien ik er simpelweg geen ervaring mee heb. (Mijn man kijkt er echt nooit naar) Ik hoop dat het vertrouwen weer herstelt kan worden, zeker omdat je aangeeft dat jullie relatie verder hartstikke goed is.

@sex Frequentie ga ik het helemaal niet over hebben, aangezien manlief al een tijdje "droog" staat. :) Heb er totaal geen behoefte aan en gelukkig manlief super begripvol en van hem hoeft het nu ook niet zo nodig. Komt straks wel weer goed hoor.;)

@Jane Supermooie foto's van jullie als gezinnetje.

@Chivay Leuke filmpjes van Oona! Maandag begin je bij je nieuwe baan toch?

@Pluisje Wat een lief poezenkindje... *smelt smelt*

Verder weet ik het even niet meer, sorry :)

Hier alles rustig, alweer 31 weken, gaat echt shocking hard in een keer. Hoef gelukkig komende week alleen nog maar maandag en donderdagochtend te werken en dan lekker 5,5 maand verlof. :p

Fijn weekend allemaal!

20. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina