Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jeanetjuh leuk kamertje hoor!

Alicia bij het september mama topic zeggen ze ook dat dat alleen de eerste maand geld maar ja vraag het voor de zekerheid nog maar even na.

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hallo dames,

we vermoeden dat Jelmer toch koemelkallergie heeft. Ik heb steeds een aantal dagen bepaalde voeding laten staan om te kijken of het verschil maakt. Nu heb ik al 2 dagen geen melkproducten gebruikt en Jelmer heeft nauwelijks meer last en slaapt ook veel beter en huilt veel minder, dus we denken dat dit het is.
    Wel balen want ben een echte melkdrinker,maar alles voor mijn kleine boefje ;) dan maar even geen melk zolang ik borstvoeding geef.
    Hij oogt nu ook veel relaxter en slaapt gewoon zonder problemen in zijn eigen wieg. Het is nog wel even mopperen als we hem weg leggen maar niet meer gillen zoals eerst.

Gisteravond om half 9 had ik hem gevoed en hij kwam pas om 1 uur weer, dus 4,5 uur ertussen. Na die voeding kwam hij pas om half 7 weer!!!! Dus 5,5 uur ertussen. Hopelijk zet hij dit door, heb eindelijk een beetje fatsoenlijk kunnen slapen en wat langer dan steeds een uurtje.

Sex: Tot aan het einde van de zwangerschap deden we het zo ongeveer om de week, niet veel, maar als ik het zo lees, niet slecht.
    Nu zou ik best wel weer willen, maar mag pas na 6 weken ivm de keizersnede dus nog ruim 2 weken geduld, best moeilijk haha.

Jeanetjuh: Mooie kamer hoor!!!

Ingie: prachtige buik meid!!!

Doglover post nog wel bij de oktobermama's. Ze is nu 1 dag overtijd. Van de week dacht ze even dat het begonnen was, maar bleken toch nog voorweeën te zijn. Hopelijk bevalt ze snel.

3. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10
    -2010
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 (Meisje)
    Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010
    Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen)
    missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 (Jongen)
    Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011
    Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011
    Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 26-05-2011
    Banne77
    - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011
    Nbroen - .... - ronde... - ... = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011
    Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150 mg
    Kirin - 31 augustus - ronde 3- 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg
    San84- time out tot maart 2011 i.v.m. huwelijk .
    Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg

Geboren:
    eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm

Vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Wen1975 - Jeanetjuh
    Alicia - Banne77
    Banne77 - San84

helaas weer even aangepast, heb voor de rest niet zoveel te melden. Mooi romantisch weekend gehad in een hoteltje! Waren we wel even aan toe. Ik reageer morgen weer even uit gebreid.

liefs van pluisje

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, fijn dat het zo beter gaat met Jelmer. Kunnen ze daar al testen voor doen?

@ Pluisje, leuk dat jullie zo'n fijn weekend hebben gehad:D

5. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jeanetjuh super mooi kamertje hoor:D:D

Eline wat word Kim al groot:) Tis echt een schatje.

Kwebbelsnoes fijn dat het wat beter gaat. En heerlijk dat je nu wat beter slaapt is voor je energie en humeur ook veel beter.

6. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    :xHey meiden

zo dat is een tijd geleden ik had hier een kapotte laptop maar hij doet het weer gelukkig!
    k heb net een uur alles bijgelezen jeetje wat wordt er hier veel gekletst:D
    en wat heb ik weer mooie babies voorbij zien komen zeg

hier gaat alles goed Julian is een heerlijk ventje slaapt ook lekker door snachts dus geen klagen!
    alleen heeft mijn mannetje ook vervelende darmen en krijg infacol en elke dag 6ml lactulose en heeft dus wel elke keer een flinke luier met als gevolg vieze romper en broek haha
    gister had ik wat minder gegeven omdat we weg moesten nou t was dus gillen gisteravond echt zielig:x gelukkig is het er nu weer uit dus ik ga niet meer minder lactulose geven geloof ik:(

7. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #667 Alicia78, 31 okt 2010
    Laatst bewerkt: 31 okt 2010
    @Eline. Wat een leuke fotos weer van Kim. Zie ziet er erg tevreden uit . Wat fijn dat ze het zo geod doet. Hoe gaat het met jou? Ben je weer iets rustiger?
    Leuk babyzwemmen. Bij ons kan dat ook alleen vind ik het water zo koud. Wat hebben jullie voor temperatuur? Een zwemluier inderdaad met een zwembroek of badpak eroverheen.

@Jane. Ik snap er niks van. Wij waren bij de arts op het bureau toen Nina 4 weken was en die zei dat we haar max 9 uur mochten laten slapen. Als dat alleen de eerste maand zou gelden zou ze ons dat niet zeggen. Ik zal het morgen eens vragen.

Nina doet vandaag alleen maar slapen. Wat dat nou is. Misschien iets van de leg door de klok verzetten. Nou ja,als ze het nodig heeft.
    Morgen haar eerste prikje. Ik vind het niks en mijn vriend erbij. We gaan fijn met z'n tweetjes mee en dan zien we wel. Hoop dat ze erna er geen last van heeft.

@Jeanetjuh. Wat een leuke kamer. Veel lime groen,vind ik erg mooi hebben wij ook veel. Altijd leuk voor jongens en meisjes.
    Leuk he dat het allemaal staat. at moet je nu nog doen/hebben.

@Kwebbelsneos. Wat fijn dat hjet zo veel beter gaat met jelmer. Dat moet een hele geruststelling zijn dat je waarschijnlijk de oorzaak hebt gevonden. En eindelijk zelf ook weer wat langer slapen,dat is zeker beter voor je humeur. Wel jammer dat je geen melkproducten mag nemen,maar inderdaad ;alle voor je mannetje.

@Babykwes. had je al gemist. Wat sneu dat ook jullie mannetje last heeft van de ontlasting. Hopelijk gaat dat snel wat eter en zonder medicijnen.

Ik heb Magic een berichtje gestuurd om te horen hoe het aar haar gaat.

8. Hihi, dat je toch zo blij kan zijn dat je kleintje gewoon lekker poepluiers produceert hè? :p

Babyzwemmen is leuk! Inderdaad zo'n zwemluier, is wel verstandig, en in sommige zwembaden ook verplicht. Veel kindjes poepen niet in het water, maar Jelle vond/vindt het schijnbaar erg relaxed in het water, die doet dat regelmatig wel. En dan (hoewel het echt niet handig schoonmaken is) ben je blij met een zwemluier! Je kan er een zwembroekje/badpakje overheen doen, maar dat hoeft op zich niet. Vind ik zelf wel leuker kijken dan zo'n zwemluier alleen.
    Qua zwemluiers zijn volgens mij die van de kruidvat het goedkoopst, maar die kosten nog 50 cent per stuk ongeveer. Als je echt wekelijks wil gaan zwemmen kan het de moeite waard zijn een uitwasbare zwemluier te kopen (heb ik voor Jelle gedaan op een gegeven moment), dat scheelt uiteindelijk wel in de kosten dan.

Jeanetjuh, leuke kamer joh!

9. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babykwes,
    misschien kun je Julian ook in ons lijstje zetten (je hoort er toch ook bij!)

kwebbel,
    fijn dat alles goed gaat nu, voorlopig geen melkproducten meer dus!

Alicia,
    ik zal snel weer een foto plaatsen! En de keuken komt in ons nieuwe huis (feb). Vrijdag gaan we de puntjes op de i zetten. Goeie tip van de stopcontacten, daar had ik nog niet overna gedacht!

Jeanetjuh,
    mooi kamertje, leuke kleur!

10. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag gaat het iets minder met onze kleine scheet. Hij is zo hongerig, het lijkt dat hij steeds eerder komt ipv later. We hebben de nutricia hulplijn gebeld, zij zeggen dat je de standaard voeding kunt mengen met de forte zodat hij een voller gevoel krijgt! Morgen even checken bij het cb.
    Vandaag is de kleine van m'n vriendin gedoopt. We hebben roan meegenomen naar het doopfeestje daarna. 'S middags was hij helemaal van de leg. Hij heeft van 15.30 tot 19.00 gejankt! Iets te veel indrukken opgedaan denk ik! Pfffff!!!!hij wilde alleen maar bij ons zijn!

Ik ben jarloers op al die doorslapers..... Roan heeft daar nog weinig zin in.

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, ja vind het echt een leuke en frisse kleur voor beide. We willen nog een hemeltje voor boven het bedje en boven de commode komt nog een plank die moeten we nog even ophangen. En we willen nog iets achter het bedje eerst zou daar de kast komen en het bedje in het midden maar zo vonden we het leuker maar nu is de muur wel erg wit. We zouden graag een muursticker willen maar het is soort kalkverf en daar kan een muursticker niet direct op dus nu moeten we iets anders bedenken.

12. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Kreeg net een bericht van Magic. Ze is 5 oktober van een dochter bevallen (Anouk ,6 pond) . Ze is zelf na die tijd erg ziek geweest;kraamkoorts en baarmoederontsteking.Ze is komt snel weer hier en dan horen we haar verhaal.

13. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden ,

leuk kametje jeanetjuh en misschien een idee om hout te verven eventueel in de kleur van de andere muur en daarop de muursticker maken .

missy wat een mooie buik heb je en er was nog iemand leuk leuk leuk .

chivay leuk een meeting met al die kleintjes was het een geslaagde dag.

hhhhmmmmm weet het niet zo goed meer.

zijn er hier ook dames die van koken houden had vandaag 2 grote schalen met eiersalade gemaakt en alles was in no time op:$.

en sávonds had ik jachtschotel gemaakt heerlijk.

trouwens hebben de kleintjes een speen of gebruiken ze de duimen?
    (bedenk me dit in 1 keer)

groetjes san84

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    MAGIC EN MAGICMAN, ALSNOG GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER ANOUK!

@Jeanetjuh Wat een mooi kinderkamertje is het geworden! Muursticker is leuk, hebben wij ook besteld en komt komende week binnen. Dan is het ons kamertje echt helemaal klaar.

@sammie Lekker een nieuwe auto, nu kan alles zo mee. Moest trouwens lachen om de "oorlogswond". :D

@alicia Mooie foto's van Nina in de box.

@Missy Mooie buik!

@Eline Ook al zulke mooie foto's van Kim.

@Chivay Veel plezier bij je nieuwe baan morgen!

Zo lekker naar bedje toe, morgen mijn laatste werkweek. Nou ja week ;), 2 halve dagen. :p Verder gaat alles zijn gangetje hier, heb niet elke dag de energie om bij te lezen en te reageren. De kleine viert hier de laatste dagen ook een aardig feestje in mijn buik, terwijl de ruimte echt minder is geworden. :D

Trusten allemaal!

15. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 (Meisje)
    Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010
    Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen)
    missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 (Jongen)
    Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011
    Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011
    Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 26-05-2011
    Banne77
    - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011
    Nbroen - .... - ronde... - ... = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011
    Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150 mg
    Kirin - 31 augustus - ronde 3- 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg
    San84- time out tot maart 2011 i.v.m. huwelijk .
    Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg

Geboren:
    eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Magic - 5 oktober 2010 - Anouk - 6 pond en .. cm.
    Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm.

Vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Wen1975 - Jeanetjuh
    Alicia - Banne77
    Banne77 - San84

Magic even op de bevallenlijst gezet en aangezien Doglover hier niet meer komt, haar van de lijst afgehaald.

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Magic proficiat met jullie dochter Anouk!

Sammie wat vervelend dat Roan van de leg was, en ja doorslapen dat doen ze hier ook pas echt goed vanaf 21 oktober. Vanaf eind september sliepen ze hier tot een uur of 04.00/05.00 uur. En opeens werden we wakker om 07.30 en keken we elkaar aan van hebben ze nou een fles gehad? Echt raar als dat opeens gebeurt.

Alicia ben benieuwd wat ze zeggen maar vooralsnog gaat het hier zo goed en ga ik ze niet eerder wakker maken. Gister om 21.00 uur laatste fles om 21.30 uur in bed en om 08.00 uur kwamen ze weer.

17. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen allemaal

Magic gefeliciteerd met jullie dochter!!

Jeanetjuh leuke kamer zeg ben gek op groen:)

@sammie81
    echt zielig is dat als je kindje zo van slag is maar het is ook wat al die mensen hopelijk gaat t vandaag weer beter met hem en anders wordt het veel knuffelen (is ook niet vervelend toch)
    en ik zal julian in het lijstje zetten leuk:)

hoe doe ik dat eigenlijk:)

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @magic, gefeliciteerd met jullie dochtertje anouk!!!

@all, ik ben om de tijd te doden begonnen met een nieuwe hobby, kraamkado's maken. Oh wat is dat leuk zeg! Ik maak motortjes, begin van de week met het maken van een kinderwagen, allemaal van luiers/flesjes/hydrofielluisers/sokjes e.d. ( dus als je nog een leuk kado zoekt?! :p) Foto's zet ik in mijn album.
    Daarnaast ben ik natuurlijk bezig met de opl tot nagelstyliste en tot gewichtsconsulente. Druk druk druk dus! Helaas iets te druk om hier bij te lezen :( sorry meiden! Denk wel vaak aan jullie!

Per eind november begin ik weer te werken als gastouder. Ik moet een gezin vinden en dan word de cursus via het gastouderbureau aangeboden. Dat alleen al vind ik erg fijn ( al is het maar voor paar uurtjes) ik wil nagelstyliste in het weekend doen en uiteindelijk uitbreiden zodra ik in Leiden woon.

AL met al druk druk druk! Ik ben wel nogsteeds opzoek naar werk, morgen sollicitatie bij de AH hier om de hoek voor 20 uur.. het is in elk geval iets.. ik hoop dat ik er aangenomen wordt! ( kan me niet voorstellen van niet)

En dan over 3 weken bellen voor afspraak in t ziekenhuis.. man wat is dat spannend zeg.. helaas duurt de inseminatie nog 6 maanden :( zucht.. maar we hebben iets om naar uit te kijken!

19. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Dames even een ego berichtje ik lees straks even bij.

Ik geef afgekolfde borstvoeding via de fles. Nu ben ik dat kolven vreselijk zat, omdat het teveel energie kost. Hoe kan ik nou het beste de borstvoeding afbouwen? En eventueel wil ik ook bijvoorbeeld nog wel 3 borstvoeding aanbieden en 3 flesvoeding, maar hoe doe ik dat met kolven (volgens mij deed jij dit toch ook chivay) en vanaf wanneer mag Liz 6 voedingen ipv 7? Ik hoop dat iemand van jullie de antwoorden weet:)

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Chantal: Via de site van Borstvoeding Natuurlijk kun je telefoonnrs opzoeken van vrijwillige lactatiekundigen, misschien eens bellen voor advies? Kan me voorstellen dat het erg veel energie kost. Mag ik vragen waarom je het afgekolfd geeft?

Hier weer een goede nacht gehad, Jelmer kwam wel iets vaker voor zijn voeding, om de 3 a 4 uur, maar ging daarna wel weer makkelijk slapen.

Nu heeft hij even geen zin om te slapen, erg aan het mopperen. Straks maar even lekker een stukje wandelen, misschien dat hij dan lekker gaat slapen.

Nog even fotospam!
    Bekijk bijlage 105047

Deel Deze Pagina