Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    hey meiden,

magic@ gefeliciteerd met jullie dochter anouk! Leuke naam!

banne@ en voel je je al meer zwanger?? Niet zo mooi van het scimmen, je denkt altijd dat overkomt mij niet. Gelukkig ben je er op tijd achter gekomen!

eline@ hoe is de thuis situatie nu? Gaat het alweer een stuk beter? liefs

jeanthje@ leuke babykamer! Mooie kleuren en leuke meubels.

aerosleep wat is dat? ik weet het echt niet:(.

hier gaat alles prima. Ik ga morgen beginnen met testen, en dan hoop ik snel weer een positieve test vast te houden.
    Me moeder had me tante gesproken, en die had vroeger het zelfde probleem. Zij heeft er 5 jaar over gedaan:$, en me moeder 3 jaar:$.
    Gelukkig is er wel veel veranderd in de loop der jaren. Maar we gaan er maar wel vanuit dat het nog een jaar gaat duren helaas. Me vriend en ik kunnen er wel gelukkig heel goed over praten. We zijn al heel blij als het 1 kindje wordt. En dan maakt het ons zeker niet meer uit of het jongen of meisje is. Me vriend baalt er wel van dat we niet eerder zijn begonnen, maar ja dat is achteraf kijken. Dat is nu te laat!:p

Gaat slecht op me werk, er is nog steeds crisis. Als het zo door gaat, moeten er mensen weg. En helaas ben ik degene die er het laatst bij gekomen is:(. Dus een spannende tijd voor mij, tot maart loopt me contract.

liefs van pluisje:)

2. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jeanetjuh leuk een muursticker:D

Banne jeetje wat schrikken zeg. Wel fijn dat je het geld van de bank terug krijgt en dat je niet zo veel op de rekening had staan.

Babykwes wat een super leuke foto's van Julian:D Ik zal zo ook eindelijk eens wat foto's spammen.

Magic+ man gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Hopelijk ben je weer snel opgeknapt.

Kwebbelsnoes wat een leuke foto's van Jelmer zeg:D Fijn dat het een stuk beter gaat.

Nou ik ben begonnen met flesvoeding bij Liz. Hoop nog wel de komende tijd s' ochtends en s' avonds borstvoeding te geven. Ik ga nu eerst drie dagen proberen om haar s' avonds om 20:00 een hypoallergene voeding te geven om te kijken hoe ze hier op reageert. En verder heb ik een schema van een vriendin gekregen om af te bouwen met het kolven. Ben benieuwd hoe het gaat. Moet wel zeggen na deze flesvoeding slaapt Liz direct en na de borstvoeding ligt ze altijd te " jengelen" . Misschien toeval;)

3. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    even een mixje van alles

4. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Liz in haar bedje

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia het is altijd zo raar met die bureaus, de ene zegt dit en de ander zegt dat. Gewoon doen wat je gevoel zegt, hier worden ze smorgens niet duf wakker dus gaat allemaal goed. Krijg zelfs een stralende glimlach als ik de luier ga verschonen.

Hier morgen een dagje werken, de moeder van een collegaatje is overleden aan kanker en ik val voor haar in. Aangezien ze bij ons al omhoog zitten met personeel omdat ik en een andere collega verlof hebben. Vind het niet erg om 1 daggie te werken kan ik weer ff kijken wat me vanaf 22 november weer te wachten staat. Papa is morgen vrij en die gaat ze lekker verwennen. Ook mijn schoonmama die komt hem morgen helpen.

6. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
  7. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Nog eentje als afsluiter van vandaag;)

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Wendy Leuke hobby hoor, je krijgt het nog druk met al die dingetjes bij elkaar. Gelukkig allemaal leuke dingen. Maar wil je weer in Leiden gaan wonen?

@Jeanetjuh Wij gaan de sticker op een canvasdoek plakken die we limegroen hebben geverfd. Deze sticker is het geworden: Bekijk bijlage 105220

@Chantal Mooie foto's van de kleine Liz.

@Sammie Veel succes morgen bij het CB en rustig aan.

@Banne Vervelend dat je geskimd bent, las in mijn andere topic ook al iemand erover. Daar was in Casa Blanca het geld gepind. Gelukkig krijgen jullie het geld terug.

@babykwes Leuke foto van de kleine met papa.

Hier sinds vanmiddag erge pijn links bij de bil, morgen maar even bij de fysio navragen. Morgenmiddag naar de gyn, ben benieuwd maar verwacht er maar niets van.

Fijne avond.

9. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @kwebbel,babykwes en chantal leuke foto's!!!!!

@jeantjuh leuk kamertje!!!wij hebben ook geen aerosleep, vond t maar n duur ding, en net alsof je ukkie zoveel kracht heeft om door een matras van 10cm te ademen.....(de demo was met een omgekeerde stofzuiger...duhhh daar zit kracht achter!)
    vroeger hadden ze die dingen ook niet, en wij zijn ook groot geworden!

@jane lief dat je toch gaat werken!in zo;n situatie doe je dat toch sneller he!succes!!!

@chantal, ben echt meisje meisje, al aantal roze kleren gekocht, en ook roze hydrofielluiers;) en heb t roze dekentje van lief!;)

@wen miss is je ukkie aan t indalen en drukt ie op een zenuw?of hij s gedraaid...succes ermee!

@wenr zooo jij hebt drukke plannen zeg!maar ook wel lekker om bezig te zijn, hoop dat je bij ah mag komen!
    je bent ook wel een wchte crea bea geloof ik!knap hoor!!

@de rest heb t allemaal bijgelezen....maar s nogal veel om te reageren...
    ben vandaag naar dermatoloog geweest, waren 2 moedervlekken gaan groeien, zijn gelukkig goedaardig dus volgend jaar naar plastisch chirurg om ze we te laten halen(kan ik gelijk rest laten liften en wegzuigen;) )
    verder niks gedaan!!!heerlijk, morgen weer actief in huis...

@eveline bij jou nog steeds rustig in je buik???

@magic gefeliciteerd met je dochter!!

slaap ze!!!

x miek

10. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wat een mooie foto's van Liz zeg!

Zo meiden ik ben eens een keer wakker voor onze meiden, ik ga over een uurtje naar het werk.

11. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen allemaal

@Chantal1234
    wat een mooie fotos van Liz en wat een onwijze leuke deken met al die kleurtjes!

@pluisje1985
    ik hoop dat het voor jou sneller gaat, wel fijn dat jullie er goed over kunnen praten dat is wel belangrijk denk

@Alicia
    nee ik vind het helemaal niet eng julian ligt wel in een zijslaper dus er ligt wel een schuimrubber ding tussen ons in maar je gaat er niet op liggen dat geloof ik niet zeker niet als moeder ik heb elke morgen zo'n pijn in mijn lijf omdat ik doodstil lig in bed haha
    en ons dekbed zit niet in de hoes voor hem dus wij liggen onder het dekbed en julian ligt tussen onze kussens in onder zijn eigen deken en half onder het laken k vind het heerlijk dat die zo dicht bij ligt:D

@Jane
    werkse zal wel wennnen zijn voor je knap hoor ik zou het nog niet kunnen
    ik werd gister gebeld door mijn zus voor een intake op het kdv (hij zit bij haar op de groep gelukkig) ppff ik ben gister al begonnen met huilen dat ik mn kind weg moet brengen strax dat wordt nog wat:x meer meiden hier last van of ben ik de enige muts:)

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Zo ik had een hoop bij te lezen, 3 dagen gewerkt, en nu 1 dagje vrij.
    ga proberen op iedereen te reageren

Jeanetjuh mooi kamertje zeg, en lekker frisse kleur dat groen

Kwebbel fijn dat het beter gaat, je zou dus toch denken een kma inderdaad

Pluisje fijn dat je weekend leuk was. Wat erg van je werk zeg, dus ook daarmee een spannende tijd. Succes met testen

Alicia geen idee wat temp van water is, we gaan er zondag heen. Tis voor babys tot 1 jaar, met liedjes enzo, lijkt me leuk
    Fijn dat alles goed was bij cb, wow jullie zijn lang zeg

Sammie, tis niet zo gek dat ie niet doorslaapt. Kim begon daar met 6 weken mee, tot 10 weken, en toen was het afgelopen.
    Vannacht was ze 2 uur wakker:x

Magic gefeliciteerd met jullie dochter anouk. wat erg kraamkoorts ook

Kwebbel mooie fotos zeg

Babykwes mooie foto, ook met je mannetje die slaapt. Pff lijkt me eng ertussenin.
    Ben je niet bang dat ie daar aan went?

banne jeetje gescimd, ik heb dat paar jaar terug ook gehad, was er 1600 euro af, kreeg alles binnen paar dagen ook terug

Chantal leuk die fotocollage, en die taart met Liz erop

Jane werkse weer meid

Eveline, hoe gaat het met jou?

Hier gaat het wel wat beter, mijn man is morgen hele dag alleen thuis en zie er wel tegenop, maar ja, dat heeft de tijd nodig denk ik.
    Kim poept opeens elke dag, en gisteren zelfs 2 keer.
    Vannacht was ze vanaf 4 uur wakker, pff die nachten blijven hier zwaar.
    Ik kan niet 1 nacht doorslapen, als je moet werken is dat echt zwaar.
    De fysio is net geweest, de afplatting was bij 1 e meting zelfs 112 procent, dat is echt heel fors.
    Ze vond het er veel beter uitzien, 2 dec wordt er een mal gemaakt van hoofdje weer, en dan kijken we verder.
    Ze vermoed dat ze geen helmpje hoeft, ik hoop het zo.
    Vandaag 1 dagje vrij, en dan weer 2 dagen werken.

xxx

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    #713 lillyenco, 2 nov 2010
    Laatst bewerkt: 2 nov 2010
    hey meiden,

de oorzaak van het overlijden van mijn nichtje is bekend.

Toen ze haar vrijdag niet voelde en in het ziekenhuis hebben gekeken met de echo, is er niet naar de nagelstreng gekeken.
    Wat blijkt nou, er zat een bloedprop in. Op dat moment was mijn nichtje Vere dus al aan het overlijden.
    Dus als ze op die vrijdag gehaald zou zijn, zouden we nu een mooi poppetje erbij hebben in de familie. En waren mijn broer en schoonzus de trotse ouders geworden van Vere.

Dus een hoop verdriet, ongeloof, en woede van de hele familie is nu gericht op het ziekenhuis. Ze vinden je vaak een zeur als zwanger/jonge moeder.. maar meiden als jullie merken dat er iets mis is, blijf dan zeuren tot ze je ECHT goed onderzoeken... want er worden in NL genoeg blunders gemaakt..:(:(:(

14. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jane. Daar heb je helemaal gelijk in. Wij doen wat denken dat goed is voor Nina. Al vind ik het wel raar dat er zo verschillend advies word gegeven en ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig vertrouwen hebben in de verpleegkundige. Wij gaan liever naar de arts op het bureau,maar dat is om de keer maar.
    Vanochtend Nina tot half 8 laten liggen en ze lag rustig in bed te spelen,dus we kijken wel even waar het schip strand.
    Wat lief dat je voor je collega gaat werken. En inderdaad wel lekker om even te kijken hoe het gaat. Dus eind november moet je ook weer werken. hoe hebben jullie het met de meisjes geregeld?

@Babykwes. Oke op die manier. Je hoort inderdaad vaker dat moeders zeggen dat ze niet op hun kindje gaan liggen,schijnt moederinstinct te zijn.
    Ik kan zelf helemaal niet slapen als Nina op onze kamer ligt,hoor dan elk geluidje. In het ziekenhuis stond ze twee nachetn bij mij maar thuis is ze gelijk in haar eiegn bedje gegaan. En ik moet eerlijk zeggen dat ik 's avonds voor het slapen gaan lekker tegen mijn vriend aan lig en nu we na het genezen van de hechtingen weer sex kunnen hebben,wil ik Nina ook niet bij ons hebben.
    Hoe lang willen jullie dat doen met Julian?

@Eline. Wij zijn inderdaad allebei lang en Nina zal dat dus ook wel worden. Verklaard wel waarom zo z'n end gegroeid is afgelopen maand. Ik zie nu al mijn figuur in haar terug; normaal bovenlijf en lange slanke benen.
    Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet dat je vriend alleen thuis is. Helaaas zal dat nog wel vaker voorkomen. Misschien kun je erover praten dat je er erg tegenop ziet. Ook zou je die dag alleen van hem kunnen bespreken samen. Hoe het hem bevallen si en of hij het moeilijk vond. Misschien door er smaen over te hebben dat het voor hem wat makkelijker is en hij er eerlijk over zal zijn.

Nina heelijk geslapen na haar spuiten. Vanochtend wel iest verhoging,maa ze heeftw el erg goede zin. De fles heeft ze niet opgedronken,maar viel in slaap. Nu is ze heerlijk in dromeland,dus maar kijken hoe het vandaag gaat.
    Schoonzus heeft gister weer een eco gehad en het was weer niet goed. Heo en wat weten we verder nog niet. Ze smste dit naar mijn vriend en nemen verder geen telefoon op,dus dit weten we alleen. Wel smste ze dat ze van de week naar het ziekenhuis moet of dat voor een echo is of voor een curretage weten we niet. Neem aan dat ze vandaag wel contact zoekt met haar oduers of mijn vriend,dus ff afwachten.

15. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Jeetje Wen. Ik krijg ik hier echt kippevel van. Wat een verhaal. Wat erg en wat ongelooflijk slecht van het ziekenhuis. Ik kan me voorstellen dat jullie woede nu op het ziekenhuis is gericht. Dit was dus helemaal niet nodig geweest. Ik heb er echt geen woorden voor.
    Gaan je broer en schoonzus hier nog iets mee doen?
    Sterkte meid.

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Pff wen wat erg zeg, echt vreselijk

Misschien niet goed, maar keek net in mijn mans mail, en zie ik bij verwijderd mail van fuckbook ofzo, zon site met allerlei geile plaatjes
    En alles geopend, dus ik confronteer hem ermee, zegt ie ja die mail staat als gelezen, maar heb het niet gelezen.
    Dat kan toch niet? Als je een mail niet hebt geopent, kan ie toch niet als gelezen staan?
    Het was gisteren, het gaat mij er gewoon om dat het gelijk weer verder gaat.
    Hij vind mij nu triest wat ik allemaal denk.
    Pff vraag me af wat er van ons terecht moet komen

17. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0

Og meid,wat erg dat je dat hebt gevonden. Misschien inderdaad niet verstandig om in zijn mail te kijken. Je geeft hem zo niet de kans om het vertrouwen terug te winnen, maar blijkbaar wel terecht gezien wat je hebt gevonden. Naar mijn weten komt een niet gelezen mail niet bij geopend,maar ben ook niet echt een computerkenner. Ik zou proberen om samen hulp te zoeken. Samen praten helpt blijkbaar niet en zo komen jullie niet verder. Het is duidleijk dat er iest moet gebeuren want jij hebt geen vertrouwen meer in je man en hij zal zich ook niet prettig voelen naar wat er nu is gebeurt. Ik zou samen naar een psycholoog gaan,zodat hij wat aan zijn verslaving kan doen en jij om aan het vertrouwen te werken. Jullie hebben samen een kindje en daar moet je voor gaan.

18. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een aerosleep in het ledikantje:D

19. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Proefdruk geboorte kaartje is binnen. Helemaal geweldig geworden. Ben er helemaal blij mee.
    Verder een druk mannetje/vrouwtje in mijn buik. Zal het straks wel weer gaan missen hoor. Verder eigenlijk niets te melden.

20. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @eline
    ja hij zal er vast aan gaan wennen dus dat zullen een paar flinke rot avonden worden als die straks weer in zn eigen bedje moet maar ik heb het er wel voor over nu;)

fijn da kim nu beter poept hopelijk blijft het ook zo had jij ook speciale voeding voor haar?
    wat een verhaal van je man ik denk dat het idd misschein beter is om te gaan praten met een psycholoog ofzo k hoop dat jullie er wel uit komen vooral voor kim sterkte!!

@alicia
    ik weet niet hoe lang we dat nog gaan doen ik denk todat ik hem een beetje los kan laten of tot dat hij zelf gaat omdraaien dan lijkt het me niet meer zo veilig hij ligt nu nog op zn zij dus kan geen kant op alleen op zn rug
    en ja ik mis het wel hoor lkkr tegen mn mannetje aan liggen maar het is tijdelijk en wat betreft de sex dan gaat hij gewoon even in zijn wieg want hij slaapt daar gelukkig ook lekker in

@wendyenrichar
    wat een verhaal zeg ben er gewoon stil van niet normaal dat die dingen nog gebeuren vreselijk!
    ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven t is niet niks als je zoiets hoort
    ook voor jullie sterkte!!

@jane
    en hoe ging het werken??

Deel Deze Pagina