Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik ben al bevallen, haha:p:D

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    strakke buik: Ik ben al ruim alle kilo's kwijt, maar nog lang geen strakke buik hoor. Nou komt het bij mij ook doordat ze voor de keizersnede mijn buikspieren hebben doorgesneden, dus die zijn ook nog helemaal slap. Over 2 weken mag ik weer sporten dus dan ga ik eens proberen of ik mijn buik ook weer strak kan krijgen.

3. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vanochtend met Roan naar school geweest. Het was druk maar super leuk!! De kinderen hadden cadeautjes verstopt en een liedje geleerd:

Juf Sandra heeft een babytje
    met kleine roze handjes
    en als je in zijn mondje kijkt
    dan heeft ie nog geen tandjes
    elke keer dan denk ik weer
    die tandjes zijn vergeten
    O, wat zal dat moeilijk zijn
    om zo je brood te eten!

(op de wijs van: in den haag daar woont een graaf)

Schattig, vinden jullie niet?

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @sammie.... sow ben ik ff BlonT! sorry:p
    Wat leuk dat liedje!!

@alicia, ik heb even gemist wat er bij je broer en schoonzus is gebeurd?

5. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    @Sammie manna is gekleurde gepofte rijst.

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Meiden, ik kreeg gister een berichtje van mijn schoonzus. ze zouden dit weeked uitgerekend zijn... haar hoofd is leeg en haar hart is leeg.. zucht alleen die woorden al! Ik kan ook verder niks voor ze doen...

Ik heb vandaag een kaart gestuurd met daarop een roos en de tekst ik denk aan je.
    Meer als dat kan ik niet doen denk ik.

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    #847 carpediem2010, 5 nov 2010
    Laatst bewerkt: 5 nov 2010
    Sammie wat schattig zeg op school echt heel lief, was wel leuk zeker iedereen weer te zien

WEnr o wat erg die datum, zal echt een rotdag voor ze zijn zeg. Lief van je kaartje

Buik: Ik denk ook door mijn werk, ik loop heel veel, 6 uur zeker op een dag, en doe elke dag buikspieroefeningen, en misschien de sex?:D

Ben super trots op mijn meisje.
    Net 2 uur lang weggeweest, was langer dan gepland, ze zat in de maxicosi.
    Naar apotheek, winkelcentrum, badpak gekocht en zwemluierbroekjes, tijd bij slager gewacht, en ze bleef maar lachen.
    Viel net voor ik thuis was in slaap in de maxi, en meestal wil ze dan niet meer slapen.
    Maar kon haar rustig in bedje leggen en slaapt nu.
    Ben helemaal een trotse mama

8. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    En dat jurkje voor kerst, vind hem zo leuk

9. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Sammie. Tuurlijk daar heb je familie voor.

@Wendyenr. Mijn schoonzus en zwanger waren zwanger maar headden twee weken geleden te horen gekregen dat het niet goed was. Al die tijd in spanning en nu maandag echt gehorod dat het niet geod was en het hartje niet klopte. Ging spontaan niet vloeien dus met zetpil op gang gebracht.
    Kan me voorstellen dat dit weekend voor hun erg moeilijk is. Wat kun je voor ze doen? Meeleven en de deur open laten als ze willen praten denk ik. Dat kaartje is wel heel lief.

@Eline Ik vind vooral dat zwempakje erg leuk.
    Welke buikspieroefingen doe jij? Ik doe er 's avonds altijd twee.
    En de sex volgens jou :(. Hoe vaak zou het dan moeten voor je een strakke buik krijgt en ook nog een bepaalde houding :D

Vraagje. Zag gister dat Nina gestreepte nageltjes aan haar handjes heeft. Roze/wit gestreept. Dacht eerst doordat ze haar handjes altijd dicht knijpt,maar ook in rust heeft ze dat. Op internet staat dat dat kan duiden op zink tekort. Al kan ik niet vinden of dat ook zo bij babys is. En er zit ook zink in de voeding las ik op het pak.
    Heeft een van jullie kindjes het ook of alleen Nina? Als dat zo is ga ik het navragen bij CB of de huisarts.

10. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Wendy wat balen bekkeninstabiliteit:( Doe maar rustig aan. Jeuhhh wel verlof geniet er lekker van:D

Eline fijn dat je goed met je man gepraat hebt. Is toch wel heel belangrijk. Ik hoop dat je beetje voor beetje het vertrouwen weer terug krijgt in je man:) Geniet lekker van je vrije dagen.

Sammy Liz poept wel wat minder vaak nu. Eerder had ze iedere keer een poepluier en vanmorgen pas na vier luiers ofzo. Volgens mij heeft ze er ook wel een beetje last van, terwijl ik haar nog maar op 2 flesvoedingen heb.

Liz is de laatste 2 dagen wat jengelig. Misschien maakt ze haar sprongetje?

Pluisje jippie een positieve ovulatietest:D:D Veel klusplezier en hopelijk over 2 weken goed nieuws!:D

Doglover gefeliciteerd met jullie dochter:D

Nbroen ik duim voor je dat nu alles goed mag gaan. Kan me wel voorstellen dat het erg spannend is voor jullie.

Wendy ik vind het zo zielig voor je schoonzusje. Wel lief dat je een kaartje hebt gestuurd. Heb je al klanten voor de nagels?

Chivay leuke foto's weer van Oona. Ik las op hyves dat ze doorslaapt:) Wat is je geheim;)

Ik zit al 2 kilo onder mijn gewicht van voor de zwangerschap. Ik begin volgende week ook weer met sporten. Wilde ik 2 weken geleden al maar kon ik beter nog even mee wachten volgens zwangerschapsgym. Vanavond ga ik lekker met mijn man naar de bioscoop. Liz blijft bij mijn moeder. Gistermiddag had ik even een inzinnking. Was zo moe, omdat Liz al 2 dagen aan het spoken is en ik alles graag wil plannen, maar met een kindje erbij valt er niets meer te plannen en dat vind ik erg moeilijk. Dus gisteren is ze ook bij mijn moeder geweest, zodat ik even een paar uurtjes kon bijtanken. Vond het heerlijk om haar gisteravond weer op te halen:D

11. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ehmm, ik zit ook vaak bovenop:D Heb idee dat ik mijn buikspieren dan wel voel

Alicia ik heb geen idee met die nagels, Kim heeft het niet.
    Ben benieuwd of er meer zijn die het hebben

xxx

12. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Hmm, zou dat de tip zijn voor een platte buik:(:D Is maar een manier om erachter te komen he ;)

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    haha geen idee, maar denk alles bij elkaar misschien

14. Jelle heeft gisteren op de peuterspeelzaal gewoon biscuitjes met muisjes uitgedeeld. Simpel, maar ach, gaat maar om het idee.

Eline, dat badpakje, zo cute!! Oeh, mag ik ook nog voor gaan shoppen over een tijdje :)
    En dat jurkje, ik had het al eerder gezegd, maar zo leuk inderdaad! Nu nog een foto van als ze het aan heeft met kerst :)

Wendy, flink balen dat je bekkeninstabiliteit hebt, hopelijk krijg je er niet al te veel last van.

We hadden vandaag een nieuwe kraamzorg, erg gezellig iemand. En ik ben nu ook weer beneden, ook wel lekker. Jelle is net met opa en oma mee om daar te gaan logeren, dat vond ie helemaal leuk en dan is het wat rustiger, en kan ie misschien de ergste waterpokken bij opa en oma uitzieken, hopen dat Femke ze niet krijgt dan.
    Femke heeft nog steeds moeite zichzelf op temperatuur te houden, ze heeft telkens 2 hete kruiken nodig, ligt dan in de badcape onder dubbel dekentje met nog een extra fleece dekentje in de reiswieg. Ze is gewoon een klein meiske nog, 2720 gram bij geboorte, ondertussen afgevallen tot 2510. Allemaal nog wel te doen, maar het is zo opletten of anders moeten we alsnog naar het ziekenhuis vrees ik.
    Fototijd dan:
    www.jellegijsbers.nl/uk/Femke1.jpg
    www.jellegijsbers.nl/uk/Femke2.jpg
    www.jellegijsbers.nl/uk/Femke3.jpg

15. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hee dames,

Wat kletsen jullie toch veel....
    maar wel heel gezellig o!alleen moet je veel onthouden, en da's soms best pittig;)

@eline leuke kleren!!!en heel fijn dat je man lief is voor je!geniet van jullie vrije weekend samen!

@doglover, gefeliciteerd met jullie dochter!!!

@nbroen heftig zeg jullie verhaal!Ga duimen voor hele voorspoedige zwangerschap voor je!

@pluisje, veel klusplezier!!Misschien heb je nog wat aan de tips van eline, gelijk buikspieren trainen ;-P

@jeantjuh fijn dat je geen avonden meer hoeft te doen, ik heb dat bij ons op een gegeven moment ook aangegeven, hopelijk hebben ze aangepast werk voor je mocht het overdag niet gaan!
    sterkte ermee!!

@jane succes met de dames, je hebt t er maar druk mee denk k....helpt je man ook nog mee in huishouden of komt dat nu echt op jou neer?

@chantal Fijn dat je ff kon bijtanken!ben zelf ook redelijk van t plannen dus zal wel flink wennen zijn....komt waarschijnlijk vanzelf!Sterkte en geniet van je bios!

@wenr Lief dat je kaartje naar je schoonzus hebt gestuurd!inderdaad laten merken dat je aan hun denkt,meer kan je niet!
    Ik ben nu trouwens de volgende die mag gaan bevallen...;)

@wen balen dat bi hebt!gelukkig inderdaad heb je nu verlof!lekker eerst paar dagen gewoon niks doen!!kan je daarna net als ik iedere dag s iets doen....heerlijk gevoel hoor!

@weet niet of ik er nu nog gemist heb...sorry!denk wel aan jullie!

@all hier gaat t prima, geen klachten, ook geen voorweeén oid,
    kon alleen gisternacht niet slapen, had de enge gedachte dat ons ukkie t niet zou redden bij bevalling (na hele dag dit op nieuws gehoord te hebben)
    gelukkig bewees mw het tegendeel door constant actief te zijn, uiteindelijk in slaap gevallen, en wat denk je staat er volgende dag rouwadvertentie in krant van iemand die kindje bij 38 weken levenloos geboren werd.....KIPPEVEL!!!!!!
    maar goed ben ook wel zo realistisch dat ook dat kan, bedoel niemand heeft t voor t zeggen in t leven....
    maar ga toch maar uit van t goede, wil mezelf niet gek maken!

Ga nu echt eten maken, en appeltaart bakken, heb hele dag gepoetst en vanavond s man naar cabaret, heerlijk rustig weekend voor de boeg!!!

x miek

16. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @eveline wat een lief klein meisje!!!!
    Hopen dat ze snel zelf d'r temperatuur kan regelen!!
    Gelukkig dat jelle zin had om te logeren!en hopelijk is hij snel van die waterpokken af!!!

x miek

17. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Eveline fijn dat jelle even uit logeren is, ook voor die waterpokken.
    Wat een poppetje, een lichtgewicht

Miekje je schiet ook op zeg, spannend meid
    Je word naar he als je zulke dingen leest, had ik toen ook.
    Hmm appeltaart

18. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eveline, wat een klein poppetje. Ik heb dat pakje ook in het bruin erg lief:)

@ Eline, wat een schattig badpakje:D

@ Miekje, ja dat las is ook echt zielig maar moet je idd maar niet teveel bij stil staan he.

@ Wenrich, lief je kaartje meer kan je op dit moment niet voor ze doen denk ik.

@ Merili, hoe is het met jou?

@ Chantal, geniet van jullie avondje samen.

19. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Eveline. Wat een schatje. Je ziet inderdaad dat ze klein is. Moeite met warm hoduen komt bijna altijd wel voor in het begin en met haar gewicht lijkt het me ook wat moeielijker. Hoop wel datz e nu geod aan gata komen. Geef je borst- of flesvoeding?
    Fijn dat opa en oma Jelle even willen nemen al lijkt het mij best balen. het zou juist zo leuk zijn om lekker met z'n viertjes te zijn,juist omdat je Jelle er ook bij wil betrekken. maar ja,het is niet anders,dan maar wat dagen later.

@miekje. Luister maar niet naar al die nare verhalen. En ook naar je eigen gevoel luisteren. Zolang je je kleintje gewoon voelt is er niks aan de hand en bij twijfel altijd na laten kijken. Ik moet zeggen dat ik nu nog steeds niet goed tegen al die verhaeln kane. Kindrziekenhuis keek ik vroeger,maar kan dat nu ikm Nina heb niet meer zien.
    Geniet je nog van je zwangerschap of mag de baby nu wel komen?

@Anouchka0902. hallo Anouchka. Ik ie dat je regelmatig meeleest hier. heb je ook zin om mee te praten?

Ik ben nog even aan het zoeken geweest voor de nagels van Nina,maar overal word zink genoemd als ooraak. Alleen in de Nutrilon zit dat,dus dan zou het misschein niet in de borstveoding zitten en zouden hier baby die borstvoeding krijgen alleen last van hebben. Dus wil vragen aan de meiden die borstvoeding geven of hun kleintje sdat ook hebben??

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    alicia: Jelmer heeft geen witte lijntjes in zijn nagels. Misschien eens informeren bij het cb?

Deel Deze Pagina