Wenr, van harte met jullie neefje, eindelijk is wat positiefs voor jullie, wat een lief koppie heeft ie jane wat lief dat je voor een collega hebt gewerkt, lekker nog even vrij tot 22 nov. Hoeveel ga je werken daarna? Chivay gelukkig dat Oona nu weer kan poepen Chantal heerlijk een avondje uit. Kim zit nu nog in maat 62, zit nog best ruim, en daar zit ze al 4 weken in ofzo, denk nog wel een paar weken, Dus 68 moet dan wel goed zijn Kwebbel heerlijk dat ie afgelopen nach 6 uur tussen de voedingen liet Pluisje, leuk al 4,5 jaar samen met je vriend. Heb even geen inspiratie wat je kan geven, toen mijn man en ik een half jaar samen waren, kocht ik een zilveren ketting voor hem Hier alles goed, kim gaat vannacht voor het eerst in haar eigen kamer slapen. Gaat ze daar maar geluid maken, want ik word gek ervan naast me bed. Vannacht hield ze ons wreer 2 uur wakker. Morgenochtend om 9 uur babyzwemmen, ben benieuwd. WElterusten allemaal xxxx
eline: wow, dat heb je lang volgehouden, kim bij jullie op de kamer, Jelmer sliep na 2 weken al op zijn eigen kamer, omdat ik echt wakker werd van ieder zuchtje en kreuntje van hem. had het wel langer vol willen houden, maar het ging echt ten koste van mijn eigen nachtrust en hij slaapt prima op zijn eigen kamer.
Wendy wat een super mooi mannetje Eline dan ga ik ook vast kerstshoppen Heb al veel leuke dingen gezien. Man lief is naar een voetbalwedstrijd en gaat daarna nog even een borrel doen in het cafe. Ik ga dus zo lekker slapen. Heb Liz vanavond in bed gedaan. Had gelezen in het blad Wij jonge ouders dat veel kinderen eerst even huilen voordat ze in slaap vallen (wist ik toch niet) en dus heb ik haar gewoon even laten huilen en madam slaapt nu als een roosje, dus ga ik ook maar de slaap pakken die ik kan pakken. Weltrusten allemaal
Ohh leuk babyzwemmen Eline! Wil ik ook gaan doen... Hoe lang en zwaar is Kim nu? Oona zit ook in 62 ondertussen.. al passen sommige broekjes 56 ook nog (korte beentjes) En hoe was dat? Kim de eerste nacht op haar eigen kamer? Oona slaapt ook nog bij ons in de kinderwagenbak.. Maar ik denk dat ze daar niet heel lang meer in gaat passen helaas... Vind het erg fijn haar nog zo dichtbij 's nachts.. In het begin werd ik ook van elke zucht en kreun wakker.. Ondertussen niet meer Vannacht zelfs niet 1x eruit geweest... Om 07.00 werden we ongeveer tegelijk wakker.. Zij lag rond 22.00... wij rond 23.30... Maar gek genoeg... (en dit hebben we beide!) We werden harstikke brak wakker!! Niet meer gewent om zo lang en diep te slapen denk ik haha... Beetje dat zondag-uitslaap gevoel van 'vroeger' dat je eigelijk te lang gelegen en geslapen hebt!!
Chantal, roan heeft na de fles van 19.00 ook altijd even een huilmomentje om in slaap te vallen. De ene keer iets langer dan de andere keer. Soms wordt hij dan rustig met een speentje in zijn mond. Wen&r wat een mooi manneke dat kleine neefje van je!
Chantal: Jelmer huilt overdag ook altijd even voor hij in slaap valt, wij laten hem dan ook altijd even. Het gekke is dat hij 's nachts niet huilt voor hij in slaap valt. Eerst pakte ik hem ook gelijk weer als hij huilde maar daardoor viel hij juist moeilijker in slaap. Wij hebben afgesproken dat we hem maximaal een kwartiertje laten huilen, maar zover komt het nooit. Als er echt wat aan de hand is heeft hij een ander huiltje, die herkennen we inmiddels.
Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen) missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 (Jongen) Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011 Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 26-05-2011 Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 Nbroen - .... - ronde... - ... = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011 Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150 mg Kirin - 31 augustus - ronde 3- 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg San84- time out tot maart 2011 i.v.m. huwelijk . Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg Geboren: eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Magic - 5 oktober 2010 - Anouk - 6 pond en .. cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Miekje28 - 6 november 2010 - Sofie - .... gram en .. cm. Vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Wen1975 - Jeanetjuh Alicia - Banne77 Banne77 - San84
MIEKJE EN MIEKJEMAN, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER SOFIE! LEKKER GENIETEN NU MET ZIJN 3-TJES. Ik ben erg benieuwd naar je bevallingsverhaal en een foto van jullie kleine meid. @Wendy Wat een mooi mannetje. @Eline Hoe is het gegaan met Kim de 1e nacht op haar eigen kamertje? Zo nu toch maar eens een poging tot slapen wagen.
Miekje van harte gefeliciteerd met jullie dochter Chivay, Kim was laatste keer 62 cm lang, ze heeft ook lange beentjes lekker dat ze ook nog bij jullie op de kamer gaat. Reden dan ze naar eigen kamer moest, is dat gejammer van 2 uur achter elkaar. Het brak me helemaal op Nou de nacht ging met Kim goed. Heb om half 3 en om 4 uur speentje gegeven, verder niet gehoord. Normaal is ze achter elkaar bezig van 4 tot 6. Alleen ik heb hele nacht liggen hoesten, kriebelhoest. Kim slaapt nu nog, zo maar is kijken of alles goed is. xxxx
Goeiemorgen meiden, Heb een smsje van Miekje, en het was een pittige bevalling maar ging voorspoedig. Sofie weegt bijna 3 kilo.
@ Wenrich, wat een lieve foto en gefeliciteerd. @ Eline, fijn dat het zo goed is balen dat jij zo moest hoesten. Veel plezier met babyzwemmen @ Chantal, ik ben benieuwd hoe dat straks bij mij gaat herken mezelf helemaal in jou verhaal
Miekje gefeliciteerd Leuke naam! Geniet er lekker van, Eline ik ga binnenkort ook babyzwemmen.Ik heb een bikinibroekje gekocht voor Liz. Zo schattig Chivay heerlijk doorslapen Hier ging het vannacht ook goed, Hoefde er maar 1 keer uit:d
goedemorgen meiden ff snel kijken ben ik toch nog een kwartier bezig met bijlezen we hebben een beetje druk weekend vrijdag op mn werk geweest met julian gister verjaardag van mn schoonvader en straks ook weer weg eigenlijk teveel van het goede maar goed Miekje GEFELICITEERD MET SOFIE!! leuke naam ook @Alicia julian heeft ook roze witte nagelsweet ook niet wat het is was me nog nooit opgevallen eigenlijk, zal het ook is navragen op het cb @Wendy gefeliciteerd met je neefje lekker ventje hoor @eline fijn dat het goed ging met Kim op haar eigen kamer voor wie ik vergeten ben (iedereen bijna) sorry sorry morgen heb ik weer meer tijd dan is mn vriend weer aan het werk haha Fijne dag meiden
@mieke, gefeliciteerd met jullie dochter sofie! @milan, ja ik zie hem over 3 uurtjes.. kan niet wachten!!!!
hee meiden Het zwemmen ging super, Kim vond het even koud, maar later niet meer. Het was ook met een lesje, gingen we zingen, en naar de overkant, en op het vlot zitten. Kim was de jongste. Ze lachte vaak, en niet gehuild. Echt superleuk