@Alicia En hoe was het bij Prenatal? Beetje kunnen slagen? @Jeanetjuh Kan me voorstellen dat je nog niet helemaal thuis wil komen te zitten. In ieder geval voor deze 3 dagen is het wel verstandig om even thuis te blijven, maar misschien erna een paar uurtjes minder? @Chantal Da's ook lullig van je werk, vakantie is vakantie. Kan me voorstellen dat je pissed ben. Ik ben erg benieuwd hoe je gesprek is gegaan. De fysio was zeer pijnlijk, ze heeft de spieren in ieder geval weer wat losser gemaakt. Mag alleen nog maar het noodzakelijke lopen en fietsen mag ik zolang ik het nog kan. Uhm dat zal niet lang meer zijn, want kan bijna niet meer mijn fiets op komen. Mijn stang is best hoog en kan mijn been er bijna niet meer overheen krijgen. Ach we zullen zien.
@Chantal: Hoe is je gesprek gegaan? Je hebt groot gelijk dat je er niet mee akkoord gaat afspraak=afspraak! @Alicia: Haha, grappig dat Nina dat al zag!! Een slimme meid volgens mij!! Ik vind het ook heerlijk de kraamvisite doordeweeks, Roy is er op het moment helemaal klaar mee en net wat je zegt, dan heb je in het weekend meer tijd voor elkaar. Wij spreken sowieso op vrijdag en zaterdag niks af .deze dagen zijn van ons drieën. Och, af en toe heeft ie zon jengeldagje vandaag gaat het weer heel relaxed! Misschien dat de druppeltjes cinababy weer aanslaan ..het is soms maar een beetje proberen! @Jeanetjuh: Balen meid, inderdaad niet verstandig om te gaan werken, dat heeft je teamleidster goed gedaan! Rustig aan want je moet nog een tijdje. Vanmorgen bij de VK geweest voor nacontrole grappig om daar zonder buik naar toe te gaan!! Hb was goed, bloeddruk was goed, het onderkantje heeft ze ook nog bekeken één gedeelte is vrij hard, ze dacht dat er misschien nog een hechting onder zat die er nog uit kan komen. Raar hé? Ach, ik heb er geen pijn meer aan. Ze zei dat ze mijn wond erg groot vond toen ze vlak na de bevalling op bezoek kwam, maar dat het verder goed geheeld was. Wie weet kom ik daar over een aantal jaar weer een keer. Ik zou dit alles nog wel een keertje mee willen maken, het is toch erg bijzonder!
wendy, Doe jij ook nog even rustig aan? je moet toch nog een aantal weken!!! Geen gekke capriolen meer uithalen met een fiets met stang...
Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen) missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 (Jongen) Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011 Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 26-05-2011 Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 Nbroen - .... - ronde... - ... = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011 Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150 mg Kirin - 31 augustus - ronde 3- 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg San84- time out tot maart 2011 i.v.m. huwelijk . Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg Geboren: eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Magic - 5 oktober 2010 - Anouk - 6 pond en .. cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Miekje28 - 6 november 2010 - Sofie - .... gram en .. cm. Vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Wen1975 - Jeanetjuh Alicia - Banne77 Banne77 - San84 in dec en januari komen er iig wat jongentjes bij!!!
heeii meiden eindelijk zitten we lekker in ons nieuwe huis helemaal klaar voor de baby .. Ik zie dat na mij een aantal jongens komen .. wat zou het bij ons worden het z'n zin in om te weten wat het word is echt z'n verrassing haha.. Hier verder prima word wel erg zwaar nu ga proberen iets rustiger aan te doen.. zodra de baby zich meld laat ik zowiezo wat horen .. heb niet veel tijd gehad om mee te lezen helaas.. Zag wel dat aantal geboortes zijn .. GEFELICITEERD!!! Zo even snel berichtje van mij .. hoop me zelf snel weer te melden hier.. dikke kus voor you all..
Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen) missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 (Jongen) Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011 Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 26-05-2011 Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 Nbroen - .... - ronde... - ... = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011 Wendyenrichard - Vanaf mrt 2011 puregon spuiten, arpil 2011 KID Kirin - 31 augustus - ronde 3- 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg San84- time out tot maart 2011 i.v.m. huwelijk . Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg Geboren: eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Magic - 5 oktober 2010 - Anouk - 6 pond en .. cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Miekje28 - 6 november 2010 - Sofie - .... gram en .. cm. Vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Wen1975 - Jeanetjuh Alicia - Banne77 Banne77 - San84 Ook hier even mezelf bijgewerkt..
@ wenenrich leuke foto's van jullie. echt een klein ventje zo schattig. @ jane hele leuke foto's van de meiden. @ jeanetjuh lekker rustig aan doen hoor. @ alicia en lekker geshopt? en was de babydoos leuk? @ mereli hoop dat je je snel beter voelt. @ girllie voor jou gaat het nu op schieten. @ sammie fijn dat alles goed was bij de vk. @ san hoe is het met jou? @ wen ga maar niet meer op de fiets. @ pluisje ook ik denk dat het verstandig is als je de zaad van je vriend na laat kijken. wil je niet pushen maar dan weten jullie wel meer. @ ego ik voel me met de dag dikker worden en veel steken van onderen dat is geen pretje maarre nog 7 en een halve week en idd weinig jongetjes. veel liefs
@Wen75. Ik had zo gehoopt voor jou dat je nu minder last zou hebben,maar dus nog steeds. Het is te hopem dat de kleine op tijd komt. Wat zegt je vk er dan van? En op een fiets met een hogere stang? Doe daar maar voorzichtig mee. Fietsen is wel erg lekker en zo kom je nog eens wat verder dan lopens,maar je stapt wel minder snel op en af,dus pas op. Ik heb weer 2 leuke stelletjes voor Nina gekocht. Een broek met shirtje en een jurkje,erg lief allebei. Zag ook een leuke spijkerovergooier. Vind dat altijd zo leuk staan,maar heb me maar even ingehouden,want daar zitten allemaal van die gespen aan en dat lijkt me niet lekker liggen voor zo'n kleintje,dan maar over een tijdje. @Sammie. Fijn dat Roan vandaag weer een goede dag heeft. Misschien inderdaad een baaldag,dat heeft iedereen weleens. Wat betreft visite. Wij spreken nu wat meer af doordeweeks,maar als we het weekend iets afspreken,houden we wel een dag vrij. Zo hebben we altijd alle avonden zo wie zo en een hele dag samen. Apart he met een baby erbij naar de vk. Ik vond het wel een leuk nagesprek. Toch nog naar je onderkantje gekeken. Bij mij hebben ze dat niet gedaan. Doordat in het ziekenhuis de gyn erbij kwam, moest ik ook naar haar voor nacontrole en heeft zij gekeken en hoefde dat niet meer bij de vk. Ik hoop daar ook nog eens te komen. Zoals je zegt zie ik het ook. Ik heb alles als een hele mooie ervaring gezien en nog steeds geniet ik heel erg. Wij hopen nog wel een broertje of zusje voor Nina te krijgen en evt nog een derde. Wat jullie? @Jeanetjuh. Misschien wel verstandig om even niet te werken.Misschien niet zo leuk,maar je hebt je rug nog hard nodig aan het eind van je zwangerschap. @Chantal.Hoe is het afgelopen? @Girlie. Wat fijn dat jullie in het nieuwe huis zitten,kun je indelijk rustig aan doen. Hoe voel je je nu? Je schiet ook al aardig op nu. @Banne. Ik zit net de folders te kijken en zie er ook een van Babypark. Ze hebben 8 tot 20 november actieweken. In de folder staan veel kinderwagen afgeprijst en ook kamertjes. Ook krijg je nog 10% kassakorting extra op het hele assortiment. Misschien iets voor jullie,is nu waarschijnlijk wel de moeie om eens te kijken?? Hier heeft Nina vandaag een inspirende dag geloof ik. Mevr lag op haart buik in de box en tilde vanmiddag haar hoofd in een keer een heel stuk op en hield dat ook lang vol. Gister lukte dat nog niet. Of ze heeft ineesn de smaak te pakken of ze is normaal lui en houd ons voor de gek. Toen ik haar uit bed haalde, lag ze met haar hoofd tegen het hoofdeinde terwijl ik haar onder in bed had gelegd . Ook lag ze helemaal scheef en had de arm door de spijlen hangen. het si me wel een madametje. Volgens mij krijgen we daar de handen nog vol aan De babydoos bij Prenatal opgehaald. Viel mij een beetje tegen. Hoop folders met reclame en een potej groente en paar sokjes. Maar je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he
Hee meiden Miekje je bevalling is snel gegaan. Bij mij deed die knip en dat hechten ook zon pijn. ZE hadden 3 keer bijverdoofd, maar ik zat tegen het plafond. Duurde ook 3 kwartier. Vond dat zowat ergste van de bevalling. Ben benieuwd naar fotos Babykwes zielig van julian zijn darmen, ging het vandaag betr? Wen wat naar al die pijn, knuffel Chantal, wat naar dat lizz zo spookte zeg, hier nog 1 Hie ging je gesprek met je manager? Jeanetjuh rustig aan he meis, je moet nog even Sammie fijn dat controles goed waren bij verlos Kwebbel hoe gaat het bij jou? Alicia die doos viel me ook tegen idd haha. Ook een pak maandverband toch zat erin Hier een zware nacht, Vanaf half 2 , 7 keer bij kim op haar kamer geweest. Tot half 6 zon beetje. Ik moest ook erg hoesten, heb me ziek gemeld. Ben al 2 weken erg verkouden enzo. Moet nu pas zaterdag weer werken, even uitzieken xx
@Alicia: Ze heeft aan mij gevraagd of ze nog eventjes naar mn onderkant (wat een woord, maar ik weet het niet anders te omschrijven!!!) moest kijken. En aangezien het nog niet helemaal als vanouds voelde heb ik dat dus maar aangenomen kan nooit kwaad lijkt me. Wij willen voor Roan ook wel een broertje of zusje, voorlopig nog niet eerst even van onze kleine man genieten!!! Misschien ook nog wel een derde, wie zal het zeggen! @Girllie: You are next!!! @Eline: Grappig filmpje Leuk hé, als die kleintjes lachen is je hele dag weer goed! Ik kan er helemaal gelukkig van worden.
Wendy, niet leuk dat je je zo belabberd voelt, en je weet dat je toch nog wel een paar weken moet. Ik hoop dat het met de fysiotherapie beter gaat. Jeanetjuh, ik begrijp wel dat je je werk zoveel mogelijk wil blijven doen enzo, maar doe je wel voorzichtig? Die BI kan nog zo lang na je bevalling voor vervelende gevolgen zorgen als je niet oppast... beter nu een tijdje rustig aan dan dat je naderhand niks kunt als je eenmaal je kleine hebt. Girllie, fijn dat je huisje af is, logisch dat je weinig tijd en puf hebt hier nog uitgebreid te komen. Eline, Kim ziet er echt supergezond en happy uit! Ik heb een redelijk onrustige nacht achter de rug. Moest rond 1 uur Femke voeden, en heb een uur lang zitten proberen maar het wilde gewoon niet. Ze hapte telkens de borst wel aan, maar liet vervolgens na 2 keer zuigen weer los zelf. Nog even wat gekolfd, misschien waren m'n borsten te vol en kon ze daardoor de tepel niet goed vasthouden. Maar dat hielp ook niet. Op een gegeven moment was ze zelf zo gefrustreerd dat ze telkens ging gillen/brullen. Uiteindelijk toch maar weer naar bed gegaan, om 4 uur wilde ze toch echt wel weer wat eten, dus weer proberen, maar het lukte weer niet en nu was ze pas echt snel gefrustreerd. Bleef maar gillen dat ze honger had, daarom heb ik de melk die ik had afgekolfd maar met een spuitje aan d'r gegeven. 's Ochtends toen de kraamzorg er was wilde ze nog steeds niet drinken. We hebben de VK gebeld, die kwam 's middags langs, natuurlijk dronk ze toen ineens wel weer goed Nu lijkt het weer wel goed te gaan, maar je zal natuurlijk zien dat ze vannacht weer moeilijk gaat doen
Evelien ik had dat toen ook. Liz hapte wel maar liet ook zo weer los. Ben toen ook snel over gegaan op kolven. Gesprek met de manager: laten we zeggen dat ik heb gezegd hoe ik erover dacht en dat ik mijn hart heb gelucht. Ik heb haar de situatie uitgelegd, maar ze bleef erbij dat er personeel te kort was. Uiteindelijk zei ze dat ze het waardeerde dat ik zo mijn gevoel uitte en dat ze me vrijdag zou bellen. Ze zei niet dat ze wat zou proberen te regelen maar dat kwam wel zo over bij mij. Dus ik wacht vrijdag wel af. Verder ga ik er al vanuit dat ik moet werken valt het ook niet tegen. Liz is de hele dag al wakker en als ze al slaapt en ik haar terug wil leggen zet ze hem op een gillen. Ze heeft heel veel last van haar darmen. Ze heeft nu maar 1 poepluier op een dag. Iemand nog tips?
wij hebben cinababy van vsm tegen de krampjes en wat bij Jelmer ook goed hielp was hem met zijn buik op mijn buik leggen en dan een warme pittenzak of kruik tegen zijn ruggetje en dan nog lekker warm een wikkeldoek om hem heen.
Hey Allemaal! Wel alles gelezen.. maar geen fut meer om op iedereen te reageren.. @ Eline... Leuk filmpje! @ Bolle buikkies hebben jullie nog leuke foto's?! @ Eveline.. Hopelijk gaat het drinken vannacht weer goed! Nog even het complete filmpje waarin Oona lekker aan het kletsen is en Hallo zegt YouTube - Oona zegt Hallo YouTube - Oona & de rammelaar Oona en haar rammelaar Vooral vanaf 45 sec doet ze erg goed haar best om te rammelen..
meiden, ik lees straks bij, ben een beetje wanhopig. Ze was vannacht van half 3 tot 6 in de weer. IK moet steeds erheen om die rotspeen te geven. Dan slaapt ze weer even, en lijkt of ze wakker wordt en speen mist. Zijn er wel 6 keer heengegaan. Zit te denken, kan je die speen helemaal stoppen? Of kan dat niet meer. Ik ben gewoon kapot xxx
@ Chantal, hopelijk heeft je gesprek geholpen en krijg je gewoon vrij. @ Eveline, vervelend zeg van de borstvoeding misschien was het maar voor 1 nachtje en gaat het nu gewoon weer goed. Ja ik denk ook dat ik daar aan moet denken wil straks natuurlijk wel kunnen genieten en alles weer kunnen doen. @ Eline, lief filmpje. @ Chivay, ook hele leuke filmpjes @ Wen, straks om 11 uur moet ik even naar de huisarts en ga dan even vragen wat hem het beste lijkt. werk nu 24 uur dus 3 dagen misschien naar 2 dagen per week. En doe jij ook voorzichtig want je moet ook nog even he. Liefs
even off topic. Gister toch weer iets stoms meegemaakt. We waren naar tafeltennis van richard in Huissen. Om half 12 was de wedstrijd afgelopen en wij trg naar huis. OVer de pleiroute ( banne en alicia zullen het kennen, andere die naar geldredome zijn geweest waarschijnlijk ook) en ik kijk in de berm.. zie ik ineens een grote witte herder rondlopen die graag over wil steken. Arme ding zag er heel bang uit... Richard zag um ook en in paniek draait hij bij de eerstvolgende stoplichten om rijd heeel hard om weer aan de andere kant van de vangrail te kunnen komen. Hij was helemaal emotioneel :O nah goed ondertussen was er nog een auto die dit deed en kwam er een politieauto aan. Met 3 autos geprobeerd het beest in te sluiten, ik liep een stuk voor de auto ( met mijn rok en hakjes door de blubberige berm ) en er stond aan de andere kant nog een man. Na meerdere pogingen liep het beest alleen maar verder... na meerdere keren hem ingesloten te hebben... rende hij de andere kant weer op, ver weg van de plei ( weg waar ze 80 moeten maar meestal 100 rijden). Nah goed, ik stond bij met de auto midden op de weg voor de politie auto... uiteindelijk hebben we de autos in de berm gezet en ben ik samen met nog een meisje mee gereden met de agenten ( achteraf stonden onze auto's open ). Erg leuke agenten trouwens Ondertussen was ries en de vriend van dat andere meisje achter dat beest aan gegaan samen met nog een agent.. hebben een heel stuk gerent ( zonder conditie) en helaas zijn ze het beest uit het oog verloren... zo zielig!!! We gaan er vanavond nog een keer naartoe om te kijken of we hem zien en ik ga een adv op mp zetten om te kijken of er een baasje is die meekan om zijn naam te roepen. HIj was gewoon bang van alle auto's lichten en vooral ook van ons.. Op de terug weg was er beperkt plek in de politie autos en we dachten eigenlijk dat we die hele weg terug moesten lopen, maar we mochten in een donker blauw politiebus met een blik agenten (6) achterin een cel zitten haha. Wat zat dat k*t. Kogelwerend glas voor mijn neus en keiharde stoeltjes. zucht... we waren om half 2 thuis... sow ik moest mijn verhaal even kwijt
hey meiden ik kom er steeds maar niet aan toe om te reageren ik lees vaak tijdens zijn laatste fles alles bij op mn telefoon maar dat is een beetje lastig reageren sorry ben gister de hele dag druk met hem geweest hij is niet helemaal lekker heeft verhoging en drinkt niet zo goed hopelijk gaat het vandaag wat beter het is zo zielig @eline ik weet niet of het echt krampjes zijn dan zou die echt moeten krijsen toch en dat doet die nog net niet, hij heeft wel pijn dat zeker maar hij mag 30nov naar de osteopaat misschien eerder als er iemand af belt hopelijk helpt het krijsde kim ook erg?? vervelend dat je weer zo in de weer bent snachts misscien kan je er een doekje tegen de speen aan leggen dat die er niet zo snel uit kan vallen?? leuk filmpje trouwens @chivay ook al zo'n leuk filmpje echt schattig @chantal ik duim voor je dat je gewoon vrij bent! @alicia druk vrouwtje zeg echt een meid nou moet ik zeggen dat julian dat al heel snel deed en hij rolt ook al van zn buik op zn rug vanaf dat die een week of 3 was en geen toeval want hij blijft het doen gek ventje haha ze zeiden in het zh al dat die zo sterk was ff opscheppen hoor haha @jeanetjuh balen van je bi het doet echt pijn k weet er alles van helaas maar 1 troost na je bevalling is het bijna gelijk weg bij mij dan rustig aan en sterkte @wendy wat zielig die hond hopelijk krijgen jullie hem vanavond wel te pakken zo dat was het geloof ik wel zo'n beetje sorry voor wie ik vergeet jullie kletsen ook zoveel echt vrouwen he fijne dag allemaal geniet van t mooie weer t schijnt morgen te gaan stormen:x