Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    Op zich ging het altijd goed, ze heeft de babytijd van mijn zoontje van 2.5 niet mee gemaakt, hij was een half jaar toen we daar pas kwamen, maar goed, dat neemt niet weg dat ze dit kindje kan op eisen...
    ze woont nu in dezelfde stad als ons, vlakbij ook nog en sinds ze hier woont doet ze raar, alles moet nu gebeuren bij haar thuis en kan dat niet is ze boos zeg maar...
    '
    heerlijk dat jullie met z'n tweeen weg gaan zeg, kunnen jullie lekker bij kletsen...

2. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0

klinkt leuk zeg... :D

3. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0

ohw wat balen zeg dat je verkouden bent en dan de meisjes ook nog...

heerlijk dat jullie al een paar keer samen uit eten zijn geweest...
    doen wij nooit, maar denk dat ik dat maar eens moet doen

4. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    wat een poppie

5. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0

lief hoor

die kleerjtes heeft lyanne ook... :D

6. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

wat een mooie foto's zag ik alweer voorbij komen leuk hoor meer meer meer .

mamanouk vervelend z'n schoonmoeder zeg pppfff daar was ik zo klaar mee . en wat zegt je vriend dan dit is niet normaal heb ook het nodige met schoonmoeders moeten voorduren maar heb met de vuist op tafel geslagen bij mijn vriend van je kiest nu of voor mij of voor haar en dan ga je weg terug naar je moeder of je zegt tegen haar dat wij zelf de boel regelen en nu zo mak als een lammetje. succes in ieder geval.

mereli jammer dat je zo beroerd bent. sterkte.

wendyr leuk hoor een opleiding veel plezier met studeren.

chivay leuk hoor morgen mee lopen hoop dat je plezier hebt en dat je aangenomen word.

kwebbel en chantal hoe gaat het met jullie ?

jane he snotterig niet fijn hoplijk gauw weer over .

eline hoe gaat het met autorijden?

banne hoe is het met jou wanneer mag je voor een echo ben heel nieuwschierig .

volgens mij heb ik iedereen gehad en anders sorry.

hir een druk en leuk weekend gehad gister naar walibi geweest pfff al die atrakties toch wel eng hoor en een zere keel van het gillen en vandaag hadden we wilddag in vierhouten allemaal lekkere hapjes .

fijne avond allemaal

7. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey dames,

Even snel uit m'n hoofd... Ben hartstikke moe en duik zo m'n bedje in met m'n nieuwe boek!

@Chivay, wat geweldig dat je als enige door bent! Succes morgen met je proefdag! Je krijgt vast die baan! En Oona is nu al een echt fotomodel! Ze staat er elke keer weer mooi op!

@Sammie, wat een schatje ook zeg! Erg leuk om te zien!

@Chantal, wat een mooi klein meisje hebben jullie!

MEER FOTO"S DAMES!! hahahaha:D:D
    Het lijkt wel of hier alleen maar mooie kinderen worden geboren!;)

@San, ik mag 28 oktober 's middags naar de vk! Dus nog even geduld opbrengen.. Kan niet wachten om onze kleine uk te zien!
    Walibi, Leuk!! Vooral de Goliath vind ik geweldig! Het liefst helemaal in het voorste karretje! haha

@Jane, wat vervelend zeg allemaal verkouden. Hopelijk zijn jullie er snel weer vanaf met z'n allen! Beterschap!

@Alicia, hoe was het avondje uit met je vriend?

@Wener, leuk weer een nieuwe opleiding! Succes ermee!

Verder weet ik het eigenlijk niet meer... Als ik iemand vergeten ben sorry!
    Slaap lekker allemaal en tot morgen!

8. Chivay, staat d'r goed, een brilletje :p

Mereli, ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Hopelijk heb je donderdag een mooie echo, en daarna lekker even vrij om bij te komen :)

Hihi, wacht maar af tot ze een jaar of 2,5 is :p De hele dag geen rust meer... het werd me vandaag ook even teveel, Sander was het hele weekend weggeweest, Jelle was net flink aan het uitproberen hoe ver ie kon gaan... hij luisterde voor geen meter en toen werd ik alsmaar boos terwijl ik dat helemaal niet wilde.

Roan en Liz zijn ook al van die cuties zie ik... geweldig!
    Geniet er lekker van!

9. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou banne de goliath vond ik het ergste tjonge wat is die eng zeg ga er nooit meer in en die houten achtbaan was ook zo erg maar met de el condor geen problemen mee en die gaat over de kop slaap lekker he ,

o o die druktemaker jelle soms kun je je geduld niet bewaren helaas hoe is het trouwens me je vriend /man?
    en met jou ook alles goed groeit de kleine goed?

10. Ach, zo'n druktemaker is het niet eens, maar inderdaad, soms is het zo moeilijk je geduld te bewaren als ie gewoonweg niet luistert, duidelijk mij zit uit te dagen. Hij heeft verdomd goed in de gaten dat ik nu wat minder kan dan anders.

Met m'n vriend gaat het wel, nog steeds hetzelfde gezeik op het werk, ze gaan nu proberen samen met een mediator het conflict op te lossen, eens kijken of dat werkt. Verder gaat het even zijn gangetje zo, maar echt lekker zit Sander nog steeds niet in zijn vel, merk ik wel.
    Afgelopen dinsdag was alles nog helemaal oké met de uk in m'n buik, komende dinsdag weer controle, mag nu iedere week. Dat gaat wel goed dus!

11. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wat een knappe kindjes heb ik weer voorbij zien komen

Ben trouwens nog steeds niet ongesteld geworden....

12. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @eline;
    ik voel me aardig. kom steeds iets beter op de been. ik ben nu iets meer in beweging waardoor ik eind van de middag en avond nog even flink last krijg van de hechtingen. ach, nog even moed houden! mijn buik krimpt vlotjes waardoor ook daar krampen en steken te voelen zijn....al met al toch nog wat te klagen, haha.....ook met mijn hormoonaanvallen gaat het steeds iets beter, af en toe nog een huilbui.

hoe gaat het met jou?

hier valt de kleine eindelijk in slaap....hij had last van zijn buikje en poept luiers vol bij het leven....het is een goede klant van pampers, haha!

13. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies,

Wat een mooie kindjes heb ik voorbij zien komen jeetje!

Sammie vlotte bevalling!

Jane en kids beterschap

Mereli hoop dat je je snel weer beter voelt.

Hier gaat alles wel goed zit te wachten tot ze komt meer kan ik helaas niet doen. Vandaag lekker naar scheveningen geweest heerlijk. Voel me voor de rest wel oke ben gewoon zo nieuwsgierig naar me kleine meisje...!

Nou ladies ik ga slapen tot snel.

Liefs

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Chantal fijn dat het met jou ook zo goed gaat, en dat je niet veel last hebt van de hechtingen

San leuk zeg naar walibi, je had dus een druk weekendje. Was er wel mooi weer voor

Eveline bij jou schiet het ook al op he. Lijkt me idd best zwaar met 1 van 2,5 erbij rondlopen

Sammie fijn dat je beter op de been bent, het gaat echt elke dag beter meid

Lovelyme bij jou schiet het ook al op, spannend zeg

Hier alles oke. De nachten gaan weer super, Kim heeft echt een ritme.
    Ze slaapt al rond 18.30 savonds, 22.00 wakker maken voor fles, dan snachts rond 4 ren speentje geven, en dan rond 06.30 fles.
    Echt superlang vind ik.
    We hebben zo nog wat aan onze avond, lekker samen.
    Vandaag ga ik met Kim naar mijn werk, voor het eerst alleen met Kim in de auto.
    Het rijden gaat wel goed:D
    Foto van mijn autotje

15. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Goedemorgen meiden

jeetje wat is er veel gekletst zeg teveel gewoon om overal op te reageren en ik kan niet alles terug lezen:)
    k heb wel weer hele hele mooie kindjes voorbij zien komen zeg echt allemaal mooie babies hier:D
    gaat het goed met alle nieuwe mama's?? is de bevalling meegevallen of tegen gevallen??

en wat een gave auto eline!

ik heb zelf een druk weekend gehad zaterdag naar de voetbal geweest helemaal leuk alleen snachts met een huilende julian gezeten dat ventje had het zo zuur echt zielig gewoon hij krijsde de hele boel bij elkaar en hij huilt eigenlijk nooit:(
    gister wilde die ook alleen maar bij mij (op zich wel leuk) ik heb van mn zus nu pilletjes gekregen losec iemand bekend hiermee??

volgens mij helpt het wel wat maar k ga toch zo met hem naar de dokter helaas

Fijne dag allemaal het is nog mooi weer hier

16. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Evelien wat fijn dat alles goed gaat. Ik vond het ook wel fijn dat ik iedere week op het eind op controle mocht. Geeft je toch een gerustgesteld gevoel:)

Jane wat balen dat iedereen verkouden is bij jullie:( Doe het maar rustig aan hoor!

Alicia hoe was het etentje met manlief:)?

Hier hebben we een drukke nacht met Liz gehad. Ze had veel poepluiers en dronk bijna niet aan de borst omdat ik erge last van stuwing heb. Gelukkig was ze wel 60 gram gegroeid:D:D En loopt de borstvoeding vandaag weer erg goed, maar was vannacht behoorlijk chagie omdat hij zo'n pijn deed, dus nu zie ik het weer helemaal zitten met de borstvoeding.

Kwebbel hoe gaat het met jou? Lijkt me erg heavy zo'n keizersnee...Geneest de wond goed? En vind je het moederschap ook zo indrukwekkend?

17. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies, heb ff een vraag volgens mij verlues ik vruchtwater niet veel maar wel iets heb daar bij ook harde buiken heb het nig niet bijgehouden maae laaste 2 uur tot wel last en last van me onderrug. Zal ik gewoon ff de vs bellen?

Xx

18. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    loveley is het vruchtwater helder en gewoon voor de zekerheid de vk bellen spannend hoor

x san

19. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    ik zou de vk wel bellen hoor
    spannendddddddddd:)

20. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Het is helder maar het is ook niet heeeel veel net keek ik weer en was het ook heel weinig en er zat wat afscheiding bij dit keer sorry niet zo voor deze uitleg. Heb nu ook krampen in me liezen dus nu begin in ik toch wel te twijfelen ach bellen kan geen kwaad. Tja dit is voor mij ook nieuw weet niet hoe mijn bevalling begint voel me dan zo lullig om de vs te bellen en dat er dan niks aan de hand is ze zal wel denken... Nou ik ga ff bellen laat het jullie weten.

Xx

Deel Deze Pagina