Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #981 Alicia78, 10 nov 2010
    Laatst bewerkt: 10 nov 2010
    @Eline. Ik had er ook een pak maandverband inzitten. Tja,heb ik ook nog niet nodig;)
    Poeh,pittig om zo lang 's nachts met Kim bezig te zijn. Lijkt me slopend. Kunnen jullie het niet om en om doen de nachten. Dan heb je in ieder geval een nacht wat slaap? De speen zou je inderdaad mee kunnen stoppen,al zou dat niet meevallen nu ze het gewent si. Om die reden zijn wij niet aan de speen gegaan,je hhort van veel ouders dat ze dan regelmatig naar de kleine moeten omdat die de speen kwijt is. Het is wel zo dat als Kim wat ouder is ze hem zelf kan pakken en in haar mond kan stoppen. Tot die tijd kun je het zo blijven proberen en evt de speen aan een koord (niet te lang want anders draait ze er zelf in) aan een bedspijl vast kunnen maken. Of je zou moeten stoppen met de speen,maar dat zul je waarschijnlijkw el moeten afbouwen. Je zou overdag kunnen beginnen met als ze slaapt de speen uit haar mondje te halen,zodat ze ook zonder kan slapen. Als dat geod gaat zou je dat ook kunnne doen als ze de nacht ingaat. En da overdag gaan proberen om zonder speen i bed te leggen en dan uitbreiden naar de nacht. Al zal dit wel wat tijd kosten. Ben benieuwd wat je gaat doen.
    Lief filmpje.

@Sammie. heb je goed dat je evn hebt laten kijken naar je onderkantje. Ik moet zeggen dat ik dat thuis ook altijd zo noem.
    Bij mij voelde het met 6/7 weken weer als vanouds en had er geen last meer van. Alleen van de week met fietsen was het wel gevoelig.
    Leuk misschien nog een derde. Ons lijkt dat ook wel leuk. Ook eerst van Nina genieten en dan zien we wel over 1,5 jaar of zo. Ik ben natuurlijk ook wat ouder dan jou en als we er nog twee bij willen moeten wij iets opschieten:)

@Eveline. Zware nacht zeg. Was Femke misschien te moe om goed te happen? Ze kan het dus wel.
    Hoe gaat het verder met haar? Kan ze zich al wat beter warm hoduen?
    En hoe vind Jelle het?

@Chantal. Ik hoop dat je manager wat kan regelen. Ik vind dat het wel erg lullig. Ze heeft je tenslotte vrij gegeven,als ze personeelstekort heeft,ha dze dat nmiet moeten toestaan. Hopen dat je niet hoeft.
    je hebt ook nog Infacol voor de darmpjes. Misschien dat dat wat is. Een poepluier op 'n dag is wel goed. Hier poepte Nina in het begin hele dagen door en langzaamaan werd daty steeds midner. Nu heeft ze een poepluier op 'n dag.

@Chiavy. Wat 'n leuke filmpjes. Ook erg leuk voor haar voor later.

@Wendyenr. Ah wat zielig. Ik hoop niet dat je hem vanavond daar weer ziet lopen,want dat is echt een akelige weg wat dat betreft. En net wat je zegt,ze scheuren daar flink. Ben benieuwd of je hem ziet.

@Babykwes. Julian is inderdaad wel heel snel. Je doet maar even opscheppen hoor ;). Iedere moeder is toch trots op haar kindje.
    Wat zielig dat ij niet zo lekker is. Hoop dat het gauw beter gaat.

Hier heeft opa Nina vanochtend in bad gedaan. beide vinden dat erg leuk. Daarna nog een flesje en opa kan er voorlopig ook weer op teren:D
    Nina zit nu sinds twee dagen op 5 voedingen. Dit mocht ze al langer maar vanwege het spugen gaven we haar nog steeds 6 voedingen en lieten het haar bepalen. Nu vraagtz e zelf maar om 5 dus zal wel genoeg binnen krijgen. Al geef ik haar na de borstvoeding ook sinds deze week een klein beetje nog in de fles omdat mijn voeding terug loopt. Wat dat betreft regelt een kleintej het zelf ook wel,heel makkelijk:)

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik ben even radicaal geweest, puckababy net vervangen voor slaapzak, en speen niet meer in.
    Ze huilde 10 min, en toen toch gaan slapen.
    Ga dit toch proberen vol te houden, want het is geen doen anders. Ben echt kapot, en nog ziek ook

3. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
  4. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    Jaaah .. ik ben de volgende spannend hoor haha.. ben nu wel erg nieuwschierig na de kleine uk..
    En wat het geslacht is ook natuurlijk..
    Ben alleen ook steeds banger voor bevalling rare dingen ga je denken en zoo.. maar het komt vast goed..
    Spannend nog paar daagjes dan zou ik thuis mogen bevallen maar helaas gaat dat niet door vanweg zwangerschapsdiabeet moet ik in het ziekenhuis bevallen..
    Vraagje meiden.. hadden jullie allemaal een kraambed?? ik twijfel zooo of ik hem ga bestellen..
    Vele zeggen ik zou het wel doen wat zeggen jullie meiden??

Voel me opzich prima doe alles nog haha word wel iets moeilijker!! maar ach dat hoort erbij .. heb wel sinds vorige week af en toe flinke voor weeen .. fikse ongi gevoel.. dus ben benieuwd hoe lang de uk nog blijft zitten!!

Heb ook prachtige foto's voorbij zien komen wat een prachtige kindjes hebben jullie super!!

x

5. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    Chivay hier is 1:
    Foto van buikie..:D

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @girllie, wat een mooie buik!

@alicia, wat een poppetje!

7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Filmpjes Leuke filmpjes voorbij zien komen.

@Alicia Wat een mooi meisje is het toch...

@Girllie Mooi buikje hoor.

@Wendy Aaahhh wat zielig voor die hond, ik hoop de hij snel gevangen wordt. Nu staan witte herders erom bekend trouwens angstig te zijn, maar dat terzijde.

@Eveline Vervelend zo'n nacht, ik hoop dat het bij deze nacht blijft.

@Jeanetjuh Hoe was het bij de huisarts?

@Eline Ook al zo'n vervelende nacht achter rug. Ik hoop dat het snel voorbij is. Is het idd geen optie dat jullie om de beurt een nacht doen, zodat je af en toe wel een goede nachtrust krijgt.

@Missy Elke dag dikker :$, het is niet te hopen. Die steken heb ik ook af en toe, da's de kleine helaas. Nog maar 7,5 week te gaan, schiet ook alweer lekker op.

@Sammie Fijn dat alles goed bij je nacontrole. Lijkt me idd vreemd dat je dan zonder buik naar de vk gaat.

@jongetjes Naar verhouding idd weinig jongetjes, maar volgens mij zijn er sowieso meer meisjes dan jongetjes geboren de laatste maanden in Nederland. Hier wordt het echt een jongetje, dus het gemiddelde gaat weer iets omhoog. :D

Vandaag weer bij de vk geweest en alles was goed. Was niets aangekomen (YEEEEAAAHHHH :D) en bloeddruk was goed. De kleine ligt nog steeds goed en al naar beneden.

8. Afgelopen nacht/dag is alles weer gewoon goed gegaan met de voeding, echt no problems. De temperatuur is nu ook wat stabieler, hoewel ze nog wel echt de kruiken nodig heeft enzo.
    Jelle wil heel lief de hele tijd mee helpen, vindt alles interessant, is alleen af en toe wat aandacht aan het trekken en luistert niet als wij wat zeggen, gewoon iets extremer dan normaal. Maar we mogen niet klagen.

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wenrich, ahhh wat zielig. Hopelijk kunnen ze hem snel vangen.

@ Wen, fijn dat alles goed was met jou en de kleine. Nog maar 7,5 week gaat echt snel. De ha vond dat ik ook maar een dag minder moest gaan werken dus ga nu ipv 24 16 uur werken en dan kijken wat voor vervangend werk ik kan doen. Vrijdag ga ik zoiezo werken maar dan is de teamleider vrij. Dus volgende week even met het rooster erbij kijken hoe we het gaan doen.

@ Eline, hopelijk werkt dit bij Kim. En kunnen jullie vannacht lekker slapen.

@ Alicia, wat een lieve foto van Nina:)

@ Girlie, mooie buik heb je:D

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hier weer een borstontsteking, maar nu aan de andere kant. Ineens 41 graden koorts en ontzettend veel pijn. Heb echt zitten gillen van de pijn met aanleggen.

Ook ligt mijn moeder in het ziekenhuis, dus zit nu echt niet lekker in mijn vel.

11. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Girllie. Wat bedoel je met een kraambed? Ik lag in ons eigen bed en die hadden we op kratten gezet. Na de kraamtijd hebben we het nog even zo laten staan,was wat makkelijker voor mij om met de hechtingen inbed te komen.
    Mooie buik heb je en wat een leuk shirtje.

@Wen75. Fijn dat alles geod was bij de vk en niks aangekomen,netjes hoor. Hoeveel ben je nu in totaal aangekomen? En heb je nog een buikfoto?

@Kwebbel. Wat vervelend die borstontstekingen. Hoe komt dat dat je dat alweer hebt of is dat domme pech?
    En je moeder in het ziekenhuis. Wat heeft ze als ik vragen mag?

@Eveline. Fijn dat het geod gaat. Lijkt me ook heel normaal dat jelle aandacht probeert te trekken. Is ook een tijd alleen geweest en nu moet hij ineens tijd voor hem inleveren,is ook wel moeilijk voor zo;n kleine mannetje. Misschien kunnen jullie allebei een middagje allee wat met hem doen. Een mama en Jelle middag en dan heeft papa alleen met de kleine meid,lijkt me ook lekker. En de week erop andersom?

Net even met Nina naar buiten ind edraagzak. Mevrouw widle natuurlijk niet erin zoals het hoort en zoals de meeste kinderen hangen. Nee, Nina wilde andersom. Dan kan ze natuurlijk ook veel meer zien en dat wil mevrouw graag,want ze is nogal nieuwgierig ;):D

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, ahhhh beterschap. En wat vervelend van je moeder is het ernstig? Sterkte meid.

@ Alicia, haha wat grappig dat Nina andersom in de draagzak wilde:)

13. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
  14. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Ja het was een heftige periode, vooral omdat je ook zag dat ze zoveel pijn had..ze heeft er gelukkig niks aan overgehouden..haar grove en fijne motoriek zijn zelfs erg goed zeiden ze op het CB, Ze loopt behoorlijk voor met een aantal dingen..
    Ik had nog niet eens gezien dat de sterfte dag ook de geboorte dag van Oona is...gelukkig is het wel een ander jaar..

Ja we hebben ook een website...is al een tijdje niet meer aangepast hoor..het is: misueno.net
    Wij hadden 10 volwassen katten en 3 kittens toen onze meid geboren werd..nooit geen problemen mee gehad..ze gingen ook niet in de box liggen ofzo..Ragdolls zijn wat dat betreft hele rustige/lieve en sociale dieren. Als ze al slaan dan doen ze dit zonder nageltjes.:D

15. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    teveel klussen kan nooit geen kwaad..hahaha..
    Waarom vraag je niet of ze het zaad van je man eens willen onderzoeken?? Dit is vaak het eerste onderzoek wat ze doen..is ook zo gedaan..
    Ik ga voor je duimen dat het deze ronde wel raak is voor jullie..:D

16. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Je hebt altijd recht om je kindje mee naar huis te nemen.
    Het is niet altijd gebruikelijk, maar wettelijk gezien zijn ze het verplicht!!! Wij hebben Calvin ook gewoon mee naar huis mogen nemen.
    Vresellijk voor ze dat ze dit ook nog mee hebben moeten maken en dat ze niet eens afscheid van hun kindje hebben kunnen nemen..
    Krijg er gewoon rillingen van dat een ziekenhuis zegt dat het kindje te klein is en daarom niet meegenomen mag worden...dit klopt gewoon niet!
    Fijn dat jullie zo van de kleine milan genieten...ik hoop dat in april ook jullie grote wens uit gaat komen meid..

17. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    hey meiden,

ik heb wel even snel bij gelezen, maar heb geen puf om op jullie te reageren. Ik zit namelijk ziek thuis, heb vreselijk de griep. Dus ben zowiezo morgen nog thuis, en vrijdag moet ik weer aan het werk van de arboarts. Maar ach weer lekker een dagje extra om uit te zieken.
    Me hoofd is er nu nog niet helemaal bij volgende week, misschien komt dat volgende week wel weer.
    En ja jullie hebben gewoon gelijk, ik ga anders een afspraak maken, om ook een test te doen voor me vriend. En hoop dat we dan snel antwoorden hebben.
    Ik ga nog even weer me neus sneuten en dan morgen weer hier te vinden:p.

liefs van pluisje

18. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    spannende tijd hoor..dit zijn duidelijk de voortekenen dat het nu niet heel erg lang meer gaat duren..
    Ben ook erg benieuwd of het een jongen of meisje word..

19. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chantal;
    Wij gebruiken ook cinababy van vsm. Bij roan helpt het goed! Hij laat er veel scheetjes van en heeft minder last van zijn buikje! Enne…roan poept nu ook maar één of twee keer op een dag, niks geks volgens mij!

@chivay:
    Leuke filmpje van Oona!! Nu al een filmster.:p

@eveline:
    Jeetje…dat zijn zware nachten. Hopelijk gaat ze vannacht wel goed doordrinken.

@eline:
    Balen zeg…dit is voor mij ook de reden dat ik eigenlijk geen speentje voor roan wilde. Nu hij er ééntje heeft krijgt hij m niet altijd. Als hij rustig is als hij naar bed gaat krijgt hij m niet, hij moet ook leren om zonder speen in slaap te kunnen vallen. Misschien kun je Kim dit ook aanleren, alleen zul je zelf eerst een paar rotnachten krijgen voordat het beter gaat.

@Wen&R:
    Zo maak je nog eens wat mee…wat een verhaal!

@Alicia:
    Ach…we schelen maar 3 jaar!! Ik wordt deze maand 29 en jij bent 31? Maar als je er drie wilt en je niet te “oud” wilt zijn dan is 3 of 4 jaar ertussen best lang. En dan moet het nog maar weer eens allemaal lukken, dat is toch ook niet zo vanzelfsprekend (ook niet als je al een kindje hebt) Ik ken iemand die dolgraag een tweede kindje wilde maar die is er nooit gekomen…tja dat kan ook hé?

@Girllie:
    Ja, het wordt nu spannend voor jou, maar het gaat vast allemaal goed komen. Je hebt een behoorlijke buik! Mag ook wel met bijna 37 weken! Heb je zelf een idee wat het gaat worden?

@wendy:
    Dat idee heb ik ook, dat er over heel Nederland meer meisjes dan jongens worden geboren op het moment….haha dan hebben onze knullen de meiden straks voor het uitzoeken!!!:p

@Kwebbel:
    Dikke knuffel!!!

@Jeanetjuh:
    Mooi buikie hoor!

@Pluisje:
    Beterschap meis!! Knuffel

Vandaag weer een heerlijk dagje gehad met de kleine…hij drinkt en slaapt zoals het moet en als hij even wakker is dan is hij supergezellig naar mama aan t lachen!! :D(Behalve als er net een foto van wordt gemaakt, haha, zodra ik zijn lachje te pakken heb kom ik m hier spammen!)

20. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @wenenrich wat een avond/nacht hebben jullie beleefd zeg, hoop maar dat het goed komt met de hond.

@ girllie spannend hoor.

@ wen ik heb nu ook veel pijn soort spierpijn in onderbuik net boven schaambeen.

@ filmpjes schattig allemaal.

@ alicia leuke foto van nina.

@ sammie ben benieuwd naar de foto van jullie binkie:D

@ eline weer heftige nachten voor jullie pfff.

@ pluisje lekker uitzieken, en goed dat je nu meer zekerheid wil.

@ kwebbel het zit je niet mee he *knuf*

@ jeanetjuh mooie buik gaat echt hard groeien nu.

@ nog een foto van ander halve week geleden Bekijk bijlage 107266

Deel Deze Pagina