he dames, zo heb wel meegelezen maar geen puf om te reageren. sorry sorry sorry. zag dat miekje bevallen was gefeliciteerd . wendyr wat een avond zeg. missyf het gaat hier goed hoor alleen erg verkouden voel me zo beroerd en zit weer te balen want had alweer ongi moeten worden maar helaas nog niet daar gaat mijn telling. verder leuk nieuws gehad heb een contract voor 28 uur gekregen bij het bedrijf waar ik al werkte dus helemaal leuk. nou ja en verder honds beroerd. fijne avond allemaal sorry dat ik niet op iedereen reageer .
Heb ik net een heel stuk getypt, druk ik blijkbaar een verkeerde toets in! Alles weg! Goed gaan we weer overnieuw.. @San, gefeliciteerd met je contract! Wat goed zeg! Balen dat je je niet zo lekker voelt. Beterschap en vanavond maar lekker vroeg je bedje in! Balen zeg dat je toch weer geen regelmaat hebt in je cyclus! Hopelijk wordt je snel ongi! Of eigenlijk hoop ik gewoon stiekem van niet... @Wenenr, Onee, niet de pleyroute! Wat zielig zeg! Zijn jullie nog terug geweest vanavond? @Buiken, wat een mooie buiken allemaal!! Jeanetjeh, die van jou groeit ook goed zeg! Ziet er goed uit! Hier sinds vandaag de knoop van mijn broek open! @Pluisje, ook al niet lekker! Lekker rustig aan doen morgen! Beterschap! Hopelijk heb je binnenkort een mooie test in handen! Heb je al een idee wanneer je zou willen testen? Wanneer was je eisprong ook alweer? @Kwebbel, ook al in de lappenmand! Het zit jou ook nog echt niet mee hè! Beterschap meid! Veel sterkte met je moeder ook, hopelijk is het niks ernstigs... @Alicia, wat is het toch een mooie meid! De folder van babypark heb ik ook gehad inderdaad. Misschien zaterdag even kijken... Ben wel erg benieuwd! Op hun site staat niet zoveel als bijvoorbeeld bij babydump. Zijn jullie daar toevallig ook nog geweest? @Filmpjes, ik zag wat leuke filmpjes voorbij komen! Superleuk om te zien! @Sammie, hopelijk kan je snel zijn glimlach vangen op een foto! Ik ben heel benieuwd! Fijn dat je weer zo'n lekker dagje met Roan hebt gehad! Verder weet ik het niet meer dames! Sorry als ik iemand vergeten ben! Wij gaan dinsdag weer naar onze frummel kijken! Heb er zo'n zin in! Vind het ook erg spannend hoor, het is toch voor de combinatietest! Ik slaap de laatste weken best slecht! Ik word vaak 's ochtends heel vroeg wakker... Tussen 3:30 en 5:30 en kan dan niet meer meteen in slaap komen.. En 6 uur gaat de wekker weer! Dan heb ik juist het gevoel dat ik net weer in slaap ben! Pfff... en ik heb nog niet eens een kleine die me wakker houdt! Vind het ook wat vroeg om me daar al op voor te bereiden! haha
ha ha banne moet ook zeggen dat dat door mijn hoofd gaat want mijn (.)(.) zijn gevoeliger en nu ziek erbij maar durf geen test te doen stom he . groetjes san84
ja de mogelijkheid zit erin berekening klopt niet meer hhhhhhhhhmmmmmmmmmmm ben echt de weg kwijt als ik zondag nog niet ongi ben dan ga ik testen .
Hee meiden Wen fijn dat alles goed was bij de verlos Girllie mooie buik, en leuk truitje Eveline gelukkig gaat de nachtvoeding nu goed Kwebbel wat balen borstontsteking. Heeft je moeder niks ernstigs? Knuffel Jeanetjuh je buik groeit ook lekker Pluisje ook al de griep, ik ook. beterschap Missy wow wat een grote buik al zeg, mooi hoor Het was erg vannacht, ze kwam om half 3 ofzo voor speen, en toen half 4 weer. Om half 4 heeft mijn man haar alleen een aai gegeven, en hebben we geen speen gegeven. Ze heeft een uur gekrijsd, ik moest ook zowat janken, vond het hartverscheurend. En toen was het over, en is ze gaan slapen, slaapt nog. Zouden ze dat op een gegeven moment echt weten, dat je niet komt, en niet meer gaan huilen? Voel me wel slecht, dat ze een uur heeft gehuild, maar ja, pfff xxxx Ik ben nog steeds niet lekker, erg hoesten snachts, en grieperig. Moet vandaag bellen of ik zaterdag kom. DEnk dat ik maar even goed moet uitzieken, al 3 weken verkouden ook
Eline ik begrijp je helemaal. Liz begon vannacht om half drie. Ik fles gegeven en daarna heeft ze alleen maar gehuild. Had al 2 poepluiers gehad dus dat was het niet. Ik heb haar laten huilen, maar mevrouw is niet in slaap gevallen helaas. Om zeven uur weer de fles gegeven en nu slaapt ze dan eindelijk. Ga nu ook nog even een uurtje plat. Nou ja dat wilde ik maar mevrouw huilt net weer. Pffff vermoeiend hoor. Even een klaagberichtje Ik denk dat ik mijn moeder straks maar bel om te vragen of ze me vanmorgen even wil helpen.
Pff zwaar ook Chantal, we zijn blij als die nachten beter gaan he Kim heeft haar duim gevonden. Gisterenavond zag ik haar al duimen, denk dat ze dat vannacht ook gedaan heeft na uur huilen. Net in bedje gelegd, zonder speen. Het was stil. Ik kijken, was ze aan het duimen.
@Eline. Je moet dat niet lezen over duimen hoor. Er is altijd wel iemand die het slecht vind. Het is wel iets lastiger afleren dan een speen,maar als Kim zelf de duim pakt,kun je r niks aan doen. Ik zou het lekker laten. Als zij zo lekker slaapt,kunnen jullie ook lekker slapen en dan zijn jullie ook gezelliger overdag en dat is ook in haar belang. @Chantal. Oh jee,ook al zoveel gehuild. Wat denk je dat het was? Of wilde ze gewoon haar bedje uit? @Sammie. Ik ben net de maand voordat Nina werd geboren 32 geworden,dus ben niet de jongste moeder ,maar dat maakt mij niet uit. Wij hebben er bewust voor gekozen om er eerst nog even met z;n tweeen van te genieten en nu richten we ons helemaal op Nina. Een tweede willen we zeker en een derde latenm we nog even open. We willen geen drie jaar wachten met een tweede,want het bevalt ons erg goed en dan hebben we ook nog een optie voor nr drie. Ik ken ook meerdere mensen die geen tweede meer kregen. Vind dat wel heel raar,zeker omdat er wel een kind is gekomen,maar misschien was dat wel een groot geluk. We zien het wel. We zijn in ieder geval heel blij met Nina en als het alleen bij haar zou blijven zijn we ook heel gelukkig. @Missy. Poeh al een flinke buik voor 32 weken. Ik ben benieuwd hoe je buik eruit ziet met 40 weken. @banne. Wij zijn niet naar babydump geweest. Is niet heel dichtbij en we hoorden er ook niet zulke hele geod berichten over. heb allen een boxkleed besteld via hun site. Kesteren vonden wij allebei een hele mooie winkel met degelijk spul en daar houden wij wel van. Je betaald dan msischien iets meer maar hetgaat ook veel langer mee. De knoop al los. Kijk dat is een geod begin,leuk he. Misschien is knoopgatenelastiek wat voor je. dan zakt je broek niet af. Nina en ik gaan zo metene op kraamvisite bij een meisje van het zwangerschapszwemmen. Haar kleine is nu 4 weken. Dat is nog wel heel klein. Nina zal naats haar wel heel groot lijken. Ben benieuwd.
Alicia ik weet niet wat ze had. Wist ik het maar Heb net het consultatieburo gebeld. Wist niet hoeveel voeding ze nou mocht en zei vertelde dat Liz 6 keer 120 cc met vier schepjes voeding op een dag mag. Dat scheelt. Ze vertelde ook dat als ze overdag verzadigd zijn ze s' nachts sneller doorslapen. Ik gaf haar tot nu toe 6 keer 90 met drie schepjes. Ben benieuwd wat ze ervan maakt.
o eline en chantal heb met jullie te doen pppfff wat jammer dat ze zo spoken s'nachts en duimen is slecht maar je kunt het zelf stimuleren dat jullie afspreken dat ze alleen de duim mag op bed of met een knuffeltje dat helpt bij mijn nichtje en nu zijn ze bezig dat ze nu al een grote meid is en dat ze nu moet proberen niet meer te duimen en het werkt . ze is nu dan al 4 bijna maar ik zou me geen zorgen maken. nou dames ben vanacht ongi geworden was wel even angstig hoor maar als het zo was was het zeeeeeer welkom. groetjes san
Hey meiden, san@ je maakt je het zelf wel heel spannend haha! Maar eigenlijk willen jullie nog geen zwangerschap toch? Maar aan de andere kant is het wel heel leuk!! spannend meid, en we horen snel van je!! banne@ Spannend weer een echo van de beeby! Blijft leuk denk ik, om samen heen te gaan en te genieten van het moment. Me eisprong heb ik op dag 17 gehad, dus op 5 a 6 november. Ik ga pas volgende week kijken hoe ik me voel, tot nu toe voel ik weer helemaal niks. Dus kijk even wanneer ik aan het testen sla! eline@ minder zulke nachten, en dan vooral als je je al beroerd voel. Ik zou gewoon doorgeven dat je ziek ben voorlopig. Want zo werkt het wel hier in nederland! Beterschap namens de zieke haha. filmpjes en fotos@ heleboel leuke grappige filmpjes gezien op tube you!! blijft leuk om vrolijke beeby´s te zien. En ja foto´s heb je denk ik nooit genoeg. En dan vooral leuk om die mooie buiken te zien van jullie!! Ik ga denk ik een filmcamara kopen als ik een beey krijg leuk me leuk om alles te filmen, voor later! kwebbel@ hoe gaat het nu met de borstontsteking? Hopelijk snel beter, sterkte knuf!! wendyric@ jij bleef nog avonturen zo in een politieauto haha. Als de hond maar veilig te recht komt, dat weet je nu helaas niet he? Ik heb iedereen echt gelezen, maar weet het even niet meer. meiden ik heb me stoute schoenen aan getrokken. Ik heb een afspraak op 30 nov bij de gyn gemaakt. En nu twijfel ik weer, want ik niet eens wat volgende week me brengt. Ik weet nog wel dat me schoonzusje vertelde dat ze net een afspraak gemaakt had in het ziekenhuis voor de eerste keer, en toen was het net die ronde raak. Het zal leuk zijn bij ons, maar ik heb me twijfels. De assistent vroeg waarom ik een afspraak wou, me medicijnen slaan toch aan? Ik zeg hallo, ik ben al een jaar verder, en wil weten hoe het komt dat ik geen cyclus heb uit me zelf. Oke, nou de eerst plek is pas over drie weken, laat he! Maar oke we wachten al een jaar dus deze maand kan er ook bij. Ik ben er vanmiddag weer!! liefs van pluisje
@ Eline en Chantal, wat balen zeg die gebroken nachten van jullie. Hopelijk kunnen jullie vanmiddag even wat slapen. @ Missy, mooie buik @ Pluisje, ik vind het erg vreemd hoe ze dat bij jullie regelen want een paar vriendinnen van mij zitten ook in dit traject en eerst controleren ze het sperma van de man en maken ze ook echo's bij de vrouw. En als je met clomid bezig bent moeten ze op een bepaalde dag terug komen om te kijken of ze een eitje hebben gehad vind het zo raar dat jij helemaal geen echo's krijgt zou echt om duidelijkheid vragen en anders naar een ander z'huis gaan. @ San, balen van je ongi. En gefeliciteerd met je contract
@san: Gefeliciteerd met je contract. Bij een bloembinderij? Jij zat toch in de bloemen of ben ik in de war met iemand anders? Ik kan jou de hand geven .ik ben ook snotverkouden ineens, en vannacht heb ik er ook nog keelpijn bij gekregen. Niet echt fijn als je er dan uit moet voor je kleine maar goed, het gaat redelijk en ben toch van plan om vanmiddag met mn broer en Roan op stap te gaan. Lekker winkelen in Veenendaal (daar is veel overkapt) Zo jij maakt het spannend .toch ongi geworden, dan klopt je planning dus toch! @banne: Zo jij zit alweer bijna op de 12 weken wat gaat de tijd toch snel. Ik moest ineens denken aan hoe het hier bij mij allemaal begon. Het is toch iets heel speciaals en al mis ik mijn buik niet, ik mis toch wel het gevoel van zwanger zijn (ik hoop het ooit nog eens mee te maken)Geniet er maar van, voor je het weet zijn de 9 maanden om! Nu aftellen naar dinsdag, krijg je meteen de uitslag te horen of hoor je dat later? (wij hebben de combi-test niet gedaan) @Missy: Flinke buik, je buik begint echt een beetje te hangen, haha! Grappig, ik heb dat nooit echt gehad. @Eline: Dat is inderdaad even afzien ik vind het ook vreselijk om Roan te laten huilen. Maar die kleine ukken zijn slim genoeg en weten het precies als je telkens gaat kijken. Wij laten hem ook weleens brullen, daar wordt je echt geen slechte moeder van hoor! Je zult zien dat op den duur de huilbuien steeds korter worden. @Chantal: Er is niks mis met hulp vragen, en ik denk dat oma het nog wel leuk vindt ook! Hopelijk kun je een paar uurtjes bijslapen vandaag! @Alicia: Nou, ik vind je geen oude moeder hoor! Als je de bladen leest zijn er veel moeders die een stuk ouder zijn dan 32 voor hun eerste kind. Hopelijk gaat het bij jullie allemaal voorspoedig .heb je al een idee wanneer jullie weer voor een tweede gaan? @Pluisje: Wat goed..je moet echt voor jezelf opkomen want een ander doet het niet voor je. En als het deze ronde wel raak ik, bel je de afspraak gewoon af. Ik hoop het zo voor je . Meiden, Wat geniet ik toch van dit forum ik moet gewoon elke dag even kijken hier! Het is gezellig en het is fijn om te kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten! Wat mij betreft houden we dit nog wel een hele tijd vol haha !
Chantal, ik hoop dat het beter gaat nu lizz meer drinken krijgt Pluisje goed zeg dat je naar de gynacoloog gaat meid, en ben je al opgeknapt? san, toch ongi, jammer, was wel leuk geweest Alicia hoe was het op kraambezoek? Zeker echt alweer een verschil he met Nina Heb haar vandaag 2 keer in bed gelegd zonder speen, en het gaat goed. Wat leren die kleintjes snel he, denk door vannacht, dat ze denkt er komt niks meer Heb me net toch maar beter gemeld voor het weekend, ik werk dan halve daagjes, tot half 12 maar
@pluisje, wat goed van je meid!!! Je weet maar nooit, wacht het rustig af en je hebt de afspraak dan in elk geval alvast staan!
Ik ben ook verslaafd aan dit forum. Zo erg dat mijn man gisteravond de computer stiekum had uitgedaan, zodat ik eens een keer niet achter de computer ging Vind het ook fijn omdat we elkaar adviezen kunnen geven. Liz slaapt al vanaf half 12 En ben van plan om haar dan vanavond wat meer wakker te laten, zodat ze wat moe is als ze naar bed gaat. Vraagje (ja alweer en zal ik wel vaker doen Als jullie kindje huilt hoelang laten jullie ze dan huilen? Pluisje goed van je dat je een afspraak gemaakt hebt. Ik hoop natuurlijk dat je deze maand op roze mag, maar stel dat je deze maand ongi word dan heb je in ieder geval een afspraak staan in het ziekenhuis en kom je hopelijk ook meer te weten. Sammy ik mis mijn buik ook helemaal niet. Ben blij dat ik weer de normale kleren aan kan nu en kan eten wat ik wil Heerlijk brie, biefstuk enz San gefeliciteerd met je contract Missy wat een mooie buik Voor je het weet is ie weer helemaal weg. Geniet er nog maar even van.
chantal, ik liet kim meestal 5 a 10 minuutjes huilen, en dan weer even erheen. Dat van vannacht was echt een uitzondering. Denk ook als ze echt nog heel klein zijn het toch niet snappen. Kim heeft nu bijv echt door dat huilen om speen geen zin heeft Kim slaapt ook al vanaf half 12, en dat zonder speen haah. Ze werd wel 2 keer wakker , hoorde 1 piepje, en dan sliep ze weer xxxx