Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
  2. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
  3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    wat een mooie foto's komen er weer voorbij :D

girllie: met een borstontsteking moet je juist doorvoeden omdat je anders de boel verergert.

Jelmer was erg goed gegroeid, hij was 1,5 kilo zwaarder dan vorige keer. Hij weegt nu 5760 gram en is 59,5 cm lang!!!
    Heb wel een verwijzing voor de diëtist gekregen omdat ik geen koemelk meer drink vanwege zijn krampen. Daardoor mis ik natuurlijk bepaalde voedingsstoffen.

4. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    o wat een mooie foto's weer leuk leuk leuk leuk.
    ben helemaal verliefd op al die mooie lieve schattige meiden en jongens.

verder zat ik even te denken heb tijd zat om dat te doen.
    probeer al weken iets af te spreken met een vriendin en ze is zwanger van de 2 de maar krijg iedere keer te horen ben druk of voel me niet lekker nu zie ik iedere keer op hyves dat ze dan daar koffie aan het drinken is en dan weer ergens anders.
    vind het een beetje raar en durf het niet tegen haar te zeggen wat moet ik doen heb er zelfs al een gedichtje over geschreven en wou het op hyves zetten maar durf niet . hier het gedichtje

Waarom besluipt mij soms het gevoel,
    Dat niemand mij leuk vind.
    Waarom , heeft dit soms een doel?
    Zal er toch en bedoeling zijn in het leven
    Om te nemen en te geven.
    Elkaar respecteren en waarderen.
    Waarom besluipt mij dan toch dat nare gevoel.
    Ben ik niet leuk ,
    Ben ik niet eerlijk,
    Ben ik niet gezellig,
    Of is dit toch echt mijn gevoel.
    Wat kan ik doen om dit gevoel niet op te laten spelen
    Of misschien mijn gedachten met iemand te delen.
    Zal dit een weg zijn in mijn leven zoals God heeft bedoeld.
    Of is het echt alleen mijn gevoel.
    groetjes san

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chantal wat een leuke fotos zeg

Alicia wat een leuk idee, van die handjes in de verf ook.
    Je vriend zal vast blij zijn met de fotos ook

San wat naar van die vriendin zeg. Kan je haar niet bellen, en vragen wat er is? Lijkt me ook moelijk hoor, maar ja dan weet je het wel meteen

kwebbel zo die is flink gegroeid. Dacht ze ook dat je bv te vet was of niet?

Ik ben ook blij met dit topic, vind het zo leuk

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    eline: ze dacht dat het wel mogelijk was dat mijn voeding erg vet is gezien zijn groei.

heb voor woensdag een afspraak gemaakt met de diëtiste, ben benieuwd.

7. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chantal:
    Roan heeft vaak in de avond zo’n huilmomentje als hij naar bed gaat. Vaak laten we hem even 10 á 15 min huilen, dan gaan we hem troosten, maar we laten hem vaak wel in bed liggen (als er verder niks aan de hand is tenminste) anders gaat hij op den duur huilen om maar uit bed gehaald te worden en dat willen we niet! Als hij echt verdriet heeft zoals bij buikkrampjes dan halen we hem er wel uit om te troosten en te knuffelen…vaak kun je dit aan het huiltje wel horen. Hij heeft dan ook vaak echte traantjes… Bij etenstijd of vieze billen laten we hem natuurlijk ook niet liggen!!
    Hoe doen jullie dat bij Liz?
    En Liz heeft doorgeslapen tot 7 uur?!?! Hoe doen jullie dat toch??

@Alicia:
    Ik vind twee jaar ertussen ook heel mooi, maar ik weet niet of ik over ruim een jaar alweer op een zwangerschap zit te wachten. Wellicht wordt het wel drie of vier jaar, haha. Maar zoals je zegt nu eerst van onze Roan genieten!

@Eline:
    Wat fijn dat de spenentruc helpt! Kunnen jullie ook van je nachtrust gaan genieten! ZZzzzzzz!
    Dat zou ik toch ook graag willen een keer een nachtje doorslapen, Ga er met veel liefde uit , maar pffff t is wel vermoeiend! Hij heeft zo’n vast ritme dat hij trouw elke nacht om klokslag 4.30 uur komt om een flesje….nu zijn wij ook bezig met een trucje…minder voeding in de fles…tot nu toe helpt het nog niet maar wie weet….

@Chivay:
    Bevalt het werken een beetje?

@Kwebbel:
    Succes met de tips van de lactatiekundige..hopelijk hen je er wat aan en kun je nog lekker lang BV geven!

@Girllie:
    Ben benieuwd naar dat bed van jou, zet je m dan in de huiskamer?

@San:
    Jij hebt veel kwaliteiten zeg…mooie bloemstukken en nu ook al een gedicht. Fijn als je zo je gevoelens van je af kunt schrijven, ik kreeg er even kippenvel van mag je weten , want hij klinkt echt heftig! Volgens mij ben je een heel onzeker meisje die niemand wil kwetsen of lastig vallen met haar gevoel. Als ik jou was dan zou ik naar die vriendin toe gaan en vragen of haar iets dwars zit? En waarom ze je een beetje ontloopt? Je kunt haar best zeggen dat (juist nu vlak voor de trouwerij) haar vriendschap mist. Als ze dan nog geen contact met je zoekt, is het geen echte vriendin!

@Mamanouk:
    Ik vroeg me ook af hoe het met je gaat....heb je al een tijdje hier niet meer gezien.

Er roept er één om een lekker flesje: Wheeh, wheeh!! haha, Ga hem maar snel blij maken!:D:p

8. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    hey meiden,

Vandaag een halve dag gewerkt. En vanmiddag heerlijk aan me suprise geweest. En ga zo nog even naar leen bakker een leuk tafeltje op halen:D.
    Ik heb voor de rest niet zoveel nieuws. Voel wat af en toe steken in me onderbuik. Maar ja dit kunnen ook de darmen zijn denk ik dan maar. En ja laat je niet gek maken de komende dagen pluisje!!:D:x
    Voor de rest ga ik extra genieten van het weekend! morgen heerlijk met me moeder en zus, shoppen!!! En zondag romantisch met me vriendje naar de bios naar de fim SINT!! Dus me hoofd heeft het druk genoeg!!

Ik reageer vanavond weer even moet nu naar leen bakker!

liefs van pluisje

9. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ben inderdaad onzeker en kan soms erg raar uit de hoek komen maar daar werk ik aan dus weet dat het soms aan mij kan liggen maar het viel me gewoon op dat ze zo doet en vind het zo moeilijk want haar vriend en mijn vriend zijn hele goeie vrienden . en heb het idee dat ze mij ontlopen omdat wij nog geen kinderen hebben dat ik het misschien niet leuk vind maar vind het wel leuk hoe meer kleintjes hoe leuker. denk dat ik maar de stoute schoenen aan trek. pppppffffffffffff nu al geen zin in en inderdaad hoe met de bruiloft ze zou mijn make up doen .

groetjes san
    is trouwens een stukje voor iedereen hoor
    en kwaliteit valt wel mee toch???;)

10. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chantal. Wat een leuke foto's van Liz. En wat is ze al weer gergoeid. Hebben jullie haar trouwens bewust op de kop in het badje?
    Leuk om ook jou op de foto te zien. Had jou niet blond voorgesteld.
    Hoe gaat het met jou? Ben je weer helemal opgeknapt.

@Kwebbel. Zo Jelmer is flink gegroeid. HIj is net zo lang als Nina nu is. Maar zij weegt nog niet zoveel. Dan loopt jelmer flink voor in groei. Zat in de groeicurve van het bureau te kijken,maar hij ligt boven de gemiddelde lijn he. Komt dat door jouw voeding of heeft dat er ook mee te maken dat hij tijdens de zwangerschap ook al voor lag qua groei ?

@San. Ik vond het ook een mooi gedicht. en ik kan je alleen maar dezelfde tip geven als Sammie;met haar praten en aangeven dat je het contact mist. Misschien kan zij je van je onzekere gevoel afhelpen.

***Mieden allemaal even een tip. Ze gaan Nutrilon naar China brengen voor het goede doel,maar daardoor word de babyvoeding schaars in Nederland. Staat vandaag in de krant. Ik weet niet hoe hard het gaat,maar misschien een tip om wat in te slaan!!!!!****

11. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Sammy ik kan ook horen wanneer Liz eigenlijk niets heeft. Gisteravond hebben we haar een half uurtje laten huilen (want ze heeft dus al heel goed in de gaten dat als wij komen ze er ook uitgehaald word) en toen is ze gewoon in slaap gevallen tot vanmorgen zeven uur:) Verder mocht ze van het consultatieburo 6 flessen van 120+4 en ze heeft er gisteren dus maar vijf gehad. Zij zeiden als ze overdag verzadigd is zal ze s' nachts eerder doorslapen. Nou en dat was dus vannacht:) Heerlijk hoor. Net wat je zegt die nachten zijn behoorlijk pittig.

Alicia hoe bedoel je op de kop? Die waar mijn man haar in bad doet?

San ik zou die vriendin gewoon bellen dan weet je meteen waar je aan toe bent en hoef je ook niet te denken en te denken. Succes!

Eline leuke foto's van Kim!

Pluisje mijn duimen draaien voor jullie:D In ieder geval heel veel plezier zaterdag bij de film Sint!

Vanavond lekker romantisch avondje met mijn man. Heerlijk op de bank filmpje kijken.

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Alicia: Jelmer had natuurlijk al een voorsprong door de zwangerschapsdiabetes, maar zoveel groei in een paar weken is wel veel en komt echt door de voeding.
    Gelukkig is het niet erg, op borstvoeding maakt het niet uit als ze te hard groeien, dat herstelt zich later makkelijker dan op kunstvoeding.

13. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Meiden heb wel gelezen maar ben te moe om te reageren ga lekker vroeg naar bed.

Liefs

14. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chantal. Met op de kop bedoel ik dat haar hoofdje bij de zwitsalpompjes ligt. Haar hoofd hoort eigelijk bij het schuine stuk. Dat schuine is zodat je daar fijn je arm kwijt kan,die hoef je dan niet zo recht te houden. En als je haar vasthoud zoals jullie en ze wat groter is en met haar hoofd omhoog komt zit ze met haar hoofd tegen het pompje. Ik bedoelde het niet als commentaar hoor,maar ik had het nog nooit zo gezien en het viel mij zo op. Vroeg me af of jullie dat bewust deden.

@Kwebbel. Oke op die manier. Jij hebt dan echt super voeding. Ik schrok al van het gewicht en de lengte,maar hij had inderdaad al een voorsprong. En fijn om te weten dat het niet erg is. Ik ben trouwens wel benieuwd naar nieuwe foto's van jullie wondertje.

Heb hier maar even wta Nutrilon in huis gehaald. Bij ons is het in d emeeste winkels uitverkocht. Normaal ben ik niet zo van het hamsteren maar ja, het idee dat we niks voor Nina zouden hebben,maakt me onrustig. Nu kunnen we weer even vooruit :)

15. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey Meiden..

wel bijgelezen.. maar ;).... Jeanetjuh.. ik doe met je mee..
    Te moe om op iedereen te reageren.. volgende keer weer!

@ Hamsteren..
    Hier ook gedaan... Wij gebruiken etos hypo.. en daar kwam bericht van dat het slecht leverbaar was.. toen ook maar even gaan hamsteren.. Ondertussen is het weer normaal leverbaar gelukkig..

@ Sammie..
    eerlijk... nee, niet echt ;)
    Ga echt nog met tegenzin naar mijn werk.. vind het heel lange dagen en mis Oona enorm... Dat ik voor ukkies ga zorgen maakt het vooral niet makkelijk.. Wil gewoon voor mijn eigen meissie zorgen.. maarja.. ;) Daar verdien je niets mee..
    Gelukkig kan ik het aardig faken dat ik het wel leuk vind ;)

Vandaag met Oona voor het eerst naar babymassage geweest.. erg leuk! Oona vond het heerlijk en viel na een flesje als een blok in slaap!

16. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Ha dames,

hier eindelijk ook weer bericht van mijn kant.....
    tsjonge tjsonge wat heb je t druk met zo'n klein dametje....
    zal ff update geven;)
    de bv is super goed op gang, na 2 dagen stuwing zijn m'n borsten nu weer normaal gelukkig!mw drinkt heel erg goed, na eerst 200 gr af gevallen nu nog maar 90 gr onder geboortegewicht...
    heb net als kwebbel slagroom ipv melk:D:D
    maar dit motiveert enorm om door te gaan, geniet ook echt van de momenten samen voeden!
    zelf voel ik me ook al beter,regelmatig overdag beneden, 1 dag echt flink last van m'n inwendige hechtingen, nu steeds minder.
    Sofie doet het 's nachts ook prima, laatste paar nachten alleen om 3 uur en toen pas weer om 7, en vannacht hele nacht doorgeslapen:D:D:D
    Overdag horen we haar ook weinig, echt tevreden meisje!kan ook heerlijk met haar handjes en vingertjes spelen!!

kortom ben helemaal in love!!!
    vandaag laatste dag kraamzorg, zal ze gaan missen!:(

nog wel ff vraag voor de dames met kids, sofie d'r onderbenen zijn best o vormig, komt omdat ze in kleermakerszit in m'n buik zat...
    zijn er bij jullie ukkies die dit ook hadden, en zo ja trekt dit weg???

zal straks eind vd ochtend foto plaatsen!!!en weer s bijlezen:):):)

iedereen heel fijn weekend!!

x miek en sofie

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    miekje: wow, nu al doorslapen, ben jaloers!!! Jelmer komt meestal ook alleen nog ergens tussen 3 en 4. Vannacht ook om 3:00 en toen om 8:15, dus valt ook nog wel mee.
    die o-benen zijn volgens mij wel normaal in het begin en trekt vaak nog wel bij.

18. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #1058 Alicia78, 13 nov 2010
    Laatst bewerkt: 13 nov 2010
    @Miekje. Geweldig dat Sofie het zo geod doet. Appart he dat je zo verliefd kunt zijn op je iegen kindje. Heerlijk dat ze al doorslaapt. Net zo'n natuurtalent als Nina :)
    Fijn dat het met jou ook weer wat beter gaat. Die hechtingen hebben gewoon tijd nodig om te genezen maar komt helemaal weer goed.
    Ik heb ook weleend kindjes met 0-benen gezien en dat is weer weggetrokken.

@voeding hamsteren. Hier bij ons is dus niks meer te krijgen. Alle Nutrilon 1 is weg. 2 En 3 hebben ze wel,maar daar hebben wij nog niks aan. Dus ik ben bkij dat we wat in huis hebben. Moet er niet aan denken dat ik Nina wil voeden en we niks meer hebben. En de komende 3 maanden drinkt ze het toch nog dus dat komt wel op.

Hier geen nieuws. Nina en ik gana zo eens naar de stad om d foto's voor haar papa op te halen. Vanmiddag komt sinterklaas er aan en dan wil ik liever niet meer daar zijn. Dan kun je er amper lopen,laat staan met een kidnerwagen. Dus dat slaan we sit jaar maar over en dan wagen we ons er volgend jaar aan. Hebben jullie nog plannen met sinterklaas. Hoe gaan julli het vieren met een kleintje. Wij willen er wel wat aan doen. Ik bedoel,wij vinden met een kleintje erbij vier je sinterklaas,maar Nina is er veel te klein voor.

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Nou meiden heb jullie een beetje verwaarloosd, zo druk geweest de laatste dagen dat ik alleen ff snel heb bijgelezen en niet kunnen reageren. Daar komt nog bij dat Elize gister 38,9 koorts had en ik heb daar vannacht tot 02.00 uur met haar beneden gezeten. Had haar om 21.00 uur een zetpil gegeven en om 22.00 uur laatste fles maar ze bleef maar huilen. Dus eerst ff bij ons genomen maar ook bij ons huilen huilen huilen. Uiteindelijk naar beneden gegaan, ze voelde koud aan en had 36,4. Heb haar nog 100 cc gegeven en daarna weer in bed gelegd bij haar zus die overal niks van gemerkt heeft. Heb ze om 09.00 uur wakker moeten maken voor de fles en nu liggen ze weer in bed.

San ik zou ook met je vriendin gaan praten want die onzekerheid is niks.

Voeding die bestel ik per 6 blikken bij iemand op marktplaats, wij hebben nutrilon forte. 55 euro incl. versturen.

Miekje leuk je weer te zien.

Kom snel weer ff kijken

20. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Chivay ik gebruik ook hypoallergeen maar dan van de nutrilon. Heeft etos ook een eigen merk hypoallergeen? Want dan zal dat in prijs wel schelen.

Alicia je hebt helemaal gelijk van het badje. Had het mijn man vanmorgen gevraagd en die zei ja ze moet de andere kant op. Had ik het dus verkeerd begrepen van de kraamverzorgster. Bedankt hoor! Zag het ook niet als commentaar;)

Ik ga straks in de stad even kijken of er nog voeding is. Net wat je zegt straks heb je geen voeding voor je kleintje. Moet er niet aan denken. Liz is vannacht alleen maar om drie uur gekomen. Weer in bedje gelegd en ze heeft niets gehuild heerlijk:)

Deel Deze Pagina