wat een prachtige foto's Chivay!!! Heerlijk hoe ze zichzelf al kan vermaken!!! Ben benieuwd wanneer Jelmer het leuk gaat vinden in de box, speelgoed genoeg, maar tot nu toe vind hij er nog niks aan.
ooooooo chivay wat een mooie foto's . zit te glunderen van oor tot oor .(en het is niet eens mijn meisje). meer meer meer foto's dames.
Alicia gelukkig gaat het weer beter met de meiden, die verkoudheid gaat maar niet over maar ze hebben er niet zoveel last van met de zoutoplossing. Was wel ff schrikken toen ik de temp van Elize naar 38,9 zag gaan maar gelukkig heeft ze er gister helemaal geen last meer van gehad. Chivay hele mooie foto's van jullie meisje. Babymassage ben ik begin oktober mee begonnen maat de dames vonden het niet leuk. Komt waarschijnlijk doordat het in de ochtend is en ze dan normaal nog slapen. Nu komt die vrouw een avond bij me thuis om het verder te doen in de avond omdat ze dan altijd wakker zijn. Moest vanmorgen de meisjes wakker maken om 09.00 uur, ze hadden om 21.45 laatste fles gehad.
Goedemorgen dames Chivay super leuke foto's van Oona Jane wat balen dat ze nog steeds verkouden zijn. Gelukkig hebben ze er niet zoveel last van. Babymassage geef ik thuis. Heb het in mijn kraamtijd geleerd van de kraamverzorgster. Scheelt me alweer een ritje Over 2 weken begin ik met babyzwemmen. Lijkt me super leuk! Kwebbelsnoes Liz vind het ook niet zo leuk in de box Ik heb een zijslaper geleend van een vriendin voor Liz. Ik vind dat ze nog veel te veel alleen op links ligt. Ben benieuwd hoe het bevalt. Ik heb ook maar wat extran nutrilon ingeslagen, maar denk dat ik maar over ga op etos merk. Chivay moet je dat gelijdelijk doen?
@Wendy Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @Foto's Wederom mooie foto's voorbij zien komen! @Jane Wat slapen die meiden van jou geweldig lang door zeg! Daar zal menig ouder jaloers op zijn... @Miekje Leuk even iets van je te horen en ze slaapt nu al door? Mazzelkont! @Eline Fijn dat de nachten nu goed gaan met Kim. @Jeanetjuh Lekker geshopped, ja je kan blijven kopen. Elke keer zeg ik tegen mezelf: nu koop ik niets meer! Dat hou ik vol tot ik weer iets leuks zie... @Ego Hier gaat alles redelijk, heb alleen steeds meer last van mijn bi. Kan niet meer op die kant liggen nu, dus de nachten zijn beperkt: Of rug of rechterkant. Verder rommelt het al een paar daagjes: Menstruatiegevoel, veel slijmverlies, steken en diarree. Maar neem aan dat dat bij het indalen hoort? Fijne zondag allemaal!
Ha dames, heb ff sinds gister weer bijgelezen...maar m'n hoofd is nog vol van alles hier dus weet ff niet te reageren op iedereen...sorry! Hier weer een nacht door geslapen!!Sofie drinkt overdag netjes om 3 uur en laatste dus om 22.30 en dan om 7 uur weer! heerlijk! ze heeft al wel 2 dagen tussen 20-21 d'r huiluurtje, maar als ze beneden bij ons is, is ze snel rustig!ook krijgt ze af en toe d'r speentje, heeft in dat uur gewoon veel zuigbehoefte...ze accepteert het gelukkig wel, en ach leren we t over jaar wel weer af kraam was gister laatste dag, vandaag zelf alles gedaan...gelukkig heeft manlief ook vrij tm begin januari!!!!!!!! dus kunnen huishouden en de hond lekker delen! gister klein rondje buiten gelopen, heerlijk om te doen!wil ik toch weer beetje mee beginnen, al is t alleen maar om ff te kletsen met m'n vriendin! Zal ook proberen iedere ochtend hier ff te komen, is toch makkelijkste moment nu Iedereen veel plezier en succes met alles dit weekend!! x miek
Leuke foto's van Sofie!!!!! Hier was het vannacht drama en mijn man had nachtdienst dus ik stond er helemaal alleen voor. Jelmer had weer heel erg last van zijn buik, maar normaal poepte hij 5x per dag en nu heeft hij al ruim 2 dagen niet gepoept dus dat zit hem erg dwars. Ben van 23:00 tot 2:00 met hem in de weer geweest, toen wist ik echt niet meer wat te doen, wilde zo graag zelf ook slapen. Toen heb ik hem maar bij me in bed genomen op het voedingskussen, heb hem lekker warm ingewikkeld en mijn hand op zijn buik gelegd en zo zijn we in slaap gevallen tot 4:30, toen had hij honger. Na de voeding sliep hij zo lekker verder dat ik hem weer in zijn eigen bedje heb gelegd en heeft hij geslapen tot 8:30. Kreeg gisteren de tip van een collega dat ze op de site http://www.ikenmijnkind.nl hoge kortingen hebben op leuke kinderkleding van o.a. Name-it, Dirkje, Feetje en ik had nog kleding nodig voor Jelmer, dus heb even flink mijn slag geslagen 4 broeken, 4 truien/bloezen en een paar schoentjes en was totaal 70 euro kwijt!!!!! Hij groeit hard uit maat 56 en we hebben veel kleding maar 68 gehad, maar 62 hebben we nog nauwelijks, dus kon ik leuk zelf dingen uitzoeken. Heb ook een leuk setje voor de kerst besteld voor hem, een donkerblauwe ribbroek met een lichtblauwe bloes en donkerbruine sneakertjes Kan niet wachten om hem erin te zien.
@ Chivay, wat een leuke foto's @ Miekje, vind dat jullie meisje echt op jou lijkt fijn dat het zo goed gaat. En heerlijk zeg dat je man zo lang vrij is lekker genieten. @ Kwebbel, ow leuk ik ga ook even kijken haha wat vervelend dat hij zo'n last van buikkrampjes had. @ Wen, ik ken het slaap snachts ook heel erg slecht ik kan geen lekkere houding meer vinden omdat heel mijn bekken gewoon zeer doet als ik weer even lekker lig en dan in slaap val wordt ik wakker omdat ik dan in mijn slaap omdraai en dat doet zeer. Wel helpt bij mij het voedingskussen een beetje zo kan in mijn bekken wat ontlasten misschien een tip voor je. Haha ik denk dat ook elke keer maar mijn man zegt koop maar lekker hoor we kunnen niet genoeg hebben Liefs
Hey dames, heb net alles bijgelezen maar ik denk dat ik heel wat alweer vergeten ben... Gisteren zijn we bij Babypark in Kesteren geweest! Wat een leuke winkel is dat! Voelt eens tuk beter dan babydump eigenlijk.. Leuke kamer gezien ook! Het is een kamer van Kidsmill Shakery Wit Babykamer Shakery Wit MDF » Kidsmill Babykamer (56) Nu zitten we in dubio of we 'm nu al zullen bestellen of dat we gewoon wachten tot januari. Er zit nu wel aardig wat korting op. En het is 1 van de weinige kamertjes die leuk vinden... We hebben nog tot 20 november om er over na te denken. Weten jullie misschien hoe dat gaat als het kamertje binnenkomt, moet je het dan meteen afhalen/laten bezorgen en betalen of kan dat ook nog even wachten tot we de kamer helemaal af hebben? Verder ben ik nu toch weer aan het twijfelen over de kinderwagen!! We zagen daar een kinderwagen van Mima! Wat een mooie wagen vind ik dat zeg! En ingeklapt weer wat kleiner dan de Stokke die we eigenlijk wilden.. Dus nog meer om over na te denken! @Miekje wat een leuke foto van Sofie! Heel schattig met dat handje voor haar gezicht. En wat een mazzel dat ze al lekker doorslaapt! @Chivay, ook al mooie foto's! Oona kijkt vaak een beetje verbaasd! Erg leuk! @Wen75, wat vervelend zeg dat je ook niet meer lekker ligt... Ik hoop voor jou dat de komende weken heel snel voorbij zijn en dat je je na de bevalling weer een stuk beter voelt! @Jeanetjeh, Ook al zo'n last van je bekken! Doe maar rustig aan meid! Sorry dames verder weet ik het niet meer... Ik probeer komende week er weer wat vaker te zijn. Fijne zondagavond!
hey meiden, ik zou nog reageren op jullie, maar weet niet zo goed wat ik moet typen. Jullie zitten allemaal in een ander schuitje dan mij. Heb een heel mooi weekend gehad! Gister heerlijk sinterklaas gekeken op tv, en daarna heerlijk geshopt met me moeder en zus. En natuurlijk even uit eten met ze 4! Een top dag! En vandaag 4, 5 jaar samen met me vriendje. We zijn net naar de bios geweest, de film Sint! Echt een aanrader als je van horror houdt. Dus een top weekend gehad, helaas alweer bijna voorbij. We moeten nog steeds zwangerschapstesten kopen, ik denk dat het pas donderdag word dat we ze halen. Maar om eerlijk te zijn, voel ik me weer helemaal top, dus geen kwaaltjes helemaal niks! Dus ben bang dat we netjes op onze afspraak moeten wachten 30 nov. We zullen zien. liefs van pluisje
@Pluisje, dat klinkt als een heel goed weekend! Lekker joh! Gefeliciteerd met jullie 4,5 jarig jubileum! Ik zou als ik jou was zo laat mogelijk de testen halen, dus zaterdag. En dan zaterdagavond of zondag een test doen. Dan weer je zeker dat je 14 dagen na je eisprong zit.. Ik voelde me ook helemaal top en had nergens last van dus dat zegt niks! Hopelijk hebben jullie volgend weekend ook een topweekend met een mooie positieve test!! Het is jullie zo gegund!!
@jeanetjuh: Er zijn idd te veel leuke dingen, niet goed voor je portemonnee!! Haha!! @Kwebbel: Wij gebruiken de difrax fles met de difrax dental speen (maat s) Roan dronk veel te gulzig. Wij zijn overgestapt van de avent flesjes naar de difrax flesjes, dit was al een heel grote stap vooruit. Daarna nog op aanraden van Chivay en Eline een bijpassende dental speen gekocht. Hier moet hij iets harder voor werken, en tot nu toe hebben we daar veel plezier van!!! @Chivay: Ik ga eens op zoek naar de 123 ring, zit inderdaad altijd te tobben met die speen er recht op te krijgen, Thanks!!! @Girllie: Raar dat je niet in je eigen bed mag bevallen. Wat is de reden daarvan eigenlijk? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord. @jane: Wat fijn dat die vrouw van de babymassage bij je thuis komt! Wat een slaapkopjes zijn die twee meiden van je, ze maken een hele lange ruk zo!! Heerlijk! @Chantal: Leuk hé, babyzwemmen .wij gaan als Roan zijn eerste prikjes heeft gehad. Lijkt me een mooi moment om te beginnen. @Miekje: Wat heerlijk dat je man tot januari vrij heeft!!!Lijkt me super luxe heeft hij zoveel vrije dagen dan? En mooie plaatjes van je meisje!! @Wendy: Vervelend dat je zon last hebt van je bekken nog even volhouden meid! @Banne: Ze vragen naar de datum, je kunt dat helemaal zelf aangeven! Dus als je het kamertje nu met korting kunt kopen dan zou ik dat doen als ik jullie was! (Als je tenminste zeker weet dat dit m gaat worden) @Pluisje: Een dikke knuffel voor jou! Roan is (Afgelopen 6 weken) heeeel lief geweest volgens de sint, want hij heeft een mooie winnie de pooh knuffel gekregen in zijn schoen! haha Zal nog even wat fotos plaatsen is alweer een tijdje geleden.