Sammie leuke foto's van Roan Wat een schattig sjaaltje en mutsje ook! Banne gefeliciteerd met jullie 4.5 jarig jubileum. Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. Hopelijk hebben jullie volgend weekend ook een top weekend met een top test Vannacht heeft Liz van 22:00 tot vijf uur geslapen en daarna zette ze het op een huilen. Ik dacht kan er nu net zo goed uitblijven. Mevrouw is nu weer stil en ik denk dat ik zo ook nog maar even een uurtje ga liggen
@Miekje Wat een leuke foto's van jullie kleine meid en fijn te horen dat alles goed gaat. @Banne Dat is idd een erg mooi kamertje en die kinderwagen ziet er ook erg mooi uit idd. Persoonlijk vind ik die mooier dan een Stokke. Qua bestellen weet ik niet hoe het daar gaat, maar bij babydump betaal je pas bij aflevering. @Pluisje Gefeliciteerd met jullie 4,5 jarig jubileum! Ik duim voor je dat je 30-11 naar de gyn moet, maar dan voor een echo. @Sammie Wat een liever foto's van Roan. Whahaha en vooral die met dat kleine schoentje en die grote wortel. @Chantal Nog even lekker een uurtje bij kunnen slapen? @Jeanetjuh Jij ook al zo'n last 's nachts van je bekken? Ik heb het maar aan een kant en kan er gewoon echt niet meer op liggen van de pijn. Dus een voedingskussen heeft geen effect helaas. Hier gaat alles nog steeds hetzelfde, weinig te melden. Fijne dag!
@ Sammie, wat een leuke foto's van roan en leuk dat hij iets in zijn schoen heeft gehad van zwarte piet @ Pluisje, gefeliciteerd met jullie 4,5 jaar samen. En nu wordt het weer spannend he ga hard voor je duimen. @ Wen, ja heel erg irritant is dat:x maar goed alles voor het goede doel he. Wij hebben straks om half 3 de pretecho heb er zo'n zin in straks eerst even naar de fysio hebben we dat ook weer gehad voor deze week. En wat een heerlijk weertje he meiden hier een lekker zonnetje. Liefs
Gister een dagje niet heir geweest en ik moet veel bijlezen. @Miekje. Ah,wat lief. Leuk die foto van Sofie toen ze net geboren was. Hoe gaat het nu bij jullie? En wat heelrijk dat je man zo lang thusi kan blijven. Eigelijk zouden ze voor vadres ook een soort van verlof moeten hebben,want eigelijk is het niet eerlijk dat zij al weer zo snel aan hetw erk moeten terwijl er toch ook voor hun heel veel veranderd en het leuk is om hun kind te leren kennen. @Kwebbel. Wat zielig dat hij zo'n last had. Gaat het nu weer beter? Ik ga eens op die site kijken. Is inderdada niet duur. @Banne. Als er al veel korting op zit,zou ik dnek ik niet tot januari wachten. Wie weet is die dan weg en het was een van de weinige die jullie leuk vonden. Je kunt ook als de kinderwagen daar koopt nog extra stapelkorting krijgen,dus dat scheelt ook weer iets. Wij hebben daar ook de kamer,kinderwagen en maxi cosi van. Je kunt afspreken wanneer je alles wilt laten bezorgen. Wij hebben het toen nog 'n paar maanden laten staan bij hun omdat we de kamer nog niet klaar hadden. We hebben daar een afspraak voor gemaakt met ze en bij levering betaald. Ideaal vonden wij. @Girlie. Ah, op die manier. Ik heb nog nooit gehoord dat je niet in je eiegn bed mag bevallen. Al kan me me weel voorsdtellen dat wanneer je toch plotseling nara het ziekenhuis moet, het fijn is dat je beneden ligt en niet boven. Ik heb weleen gehoord dat er een vrouw naar het zieknhuis moest en ze haar niet via het trrappengat naar beneden konden krijgen. Ze is toen door de brandweer via het raam nar beneden gehaald. Tja,dan is het kraambed beneden makkleijker. @Sammie. Lieve foto's van Roan. Volgens mij lijkt hij op jou he? Hoe gaat het met hem? @Jeantejuh. Veel plezier met de echo. Gister hadden we buurtfeest. Gingen bowlen met de hele groep en eerst een puzzeltocht. voor Nina hadden we mijn ouders als oppas. Beetje vies weer maar toch gezellig met z'n allen onder de paraplu naar bowlingbaan gelopen. We waren net 1,5 uur weg en toen belden mijn ouders. Nina schreeuwde alles bij elkaar en ze kregen haar niet stil. Ze hadden alles geprobeet maar het lukte niet en ze vonden het o zielig voor haar. Mijn moeder kwam mij ophalen en ik mee naar huis. Mevr zag mij, gilde nog een keer en toen was het geod. Ze viel bij mij op de arm in slaap. Tja,daar zit je dan he. Al vrij snle wat het flestijd en heb ik haar wakker gemaakt. Terwijl ze bij mij op de arm ligt, lacht ze heel lief naar mijn moeder,echt zo van,het is leuk dat je er bent,maar ik lig lekker bij mijn moeder,lekker puh. Mijn moeder de fles gegeven,geen probleem,maar ze hield mij wel heel goed in de gaten. Daarna heb ik mijn meoder haar in debed laten leggen en ik ben niet meegelopen. En toen was ze druk aan het kletsen tegen mijn moeder,echt niet te geloven. Het si wat met die kleine dame van ons. Ze weet het nu al precies,want er was dus niks aan de hand. Wat moet je daar nu mee. Ik ben daarna toch weer terug gegaan. We zaten vlakbij dus ik heb nog een uur mee kunnen borlwen.
Ik heb zo'n lekkere vingers. En het fijnst is om er zoveel mogelijk in mijn mond te proppen Bekijk bijlage 108313
@Alicia Wat een superschattige foto's van Nina! En wat een kleine donderstraal is het toch, brullen totdat mama er weer is. @Jeanetjuh Heel veel plezier met je pretecho vanmiddag en sterkte bij de fysio. Ik mag morgen weer naar de pijnbank.
Alicia: Wat een boefje zeg, die Nina van jullie, nu al de boel naar haar hand zetten! Topfoto's weer!!!! Gisteren de hele middag avond bij mijn ouders geweest voor de verjaardag van mijn zusje. Jelmer heeft zich van zijn beste kant laten zien, heeft zich echt voorbeeldig gedragen. Alleen is hij vandaag wel wat uit zijn hum, misschien toch wat veel indrukken geweest gisteren. Mijn zusje heeft nog wel leuke foto's gemaakt van ons en Jelmer Bekijk bijlage 108339
@Jeanetjuh: Veel plezier met het maken van een pretecho! Dat wordt weer genieten .kun je later misschien een foto plaatsen? Kunnen wij je kleine ook eens bewonderen! @Alicia: Nou hij wel iets van mij, maar het meeste lijkt hij op zn vader. Ach, ik heb gewoon twee knappe mannen!!haha Een slimme tante is die Nina Jammer van je bowlavondje! Maar wel fijn dat je moeder je gewoon belt. Mooie fotos van Nina! @kwebbel: Jelmer is ook echt een snaks manneke! Leuke fotos! Hier even een relax dagje De kleine slaapt (na een hele ochtend wakker te zijn geweest) en mama doet ook even lekker niks! Heerlijk af en toe! Vanmorgen heeft Roan een heel verhaal proberen te vertellen (soms met en soms zonder geluid!) ook heeft hij onwijs liggen lachen, zooo leuk!
Even een vraagje aan alle mama's: Maken jullie voor de nacht nog een kruikje klaar voor in bed? Wij doen dat wel, maar ik heb het idee dat dat eigenlijk niet meer nodig is..
Sammie wij geven Liz s'avonds ook nog een kruikje. Dat is lekker warm Kwebbelsnoes leuke foto's van Jelmer!
@ sammie wat een leuke foto's van roan, aah en die wortel in zn schoen @ jeanetjuh veel plezier bij jullie echo!! @ pluisje gefeliciteerd met jullie 4,5 jarig jubileum. @ kwebbel leuke foto's van jelmer. @ alicia nina blijft foto geniek @ wen vervelend allemaal maarre we kunnen nu echt beginnen met aftellen veel liefs
Wat een leuke foto's heb ik weer voorbij zien komen! Kim, Oona, Nina, Roan, Jelmer, Sofie.....wat een mooie kindjes en namen zijn hier toch allemaal. Vind dit echt het leukste topic van allemaal, vind het wel jammer dat ik niet op iedereen kan reageren, lees jullie verhalen wel hoor maar soms echt niet de tijd om te reageren omdat ik hier erg druk ben met huishouden, hond en twee aandachtvretertjes overdag. Kruiken gebruiken wij sinds we ze inbakeren helemaal niet meer, ze blijven lekker warm in de woombies. Vanmorgen heb ik ze weer wakker moeten maken om 09.00 uur!! Morgen krijgen ze hun 2e spuitjes en vanaf dan wil ik mijn flessenschema aanpassen zodat we rond 20.00/20.30 uur uitkomen voor de laatste fles. Dan wil ik dit proberen 07.00 uur 10.30 uur 13.30 uur 16.30/17.00 20.00/20.30 Als ik moet gaan werken dan kunnen ze toch niet uitslapen. Pluisje ben ook benieuwd naar de film Sint Heb nog een leuk filmpje van onze dames in de schommelstoel, ze hebben hun eigen efteling thuis YouTube - CIMG0488
haha, leuk filmpje Jane!!! over die namen, kreeg vanmorgen van de doktersassistente ook weer een compliment over de naam Jelmer, ze vond die naam helemaal fantastisch. Toch leuk om te horen.
Heeii meiden.. @ sammie : de reden is idd zoals alicia zegt Als je thuis bevalt en met spoed na het ziekenhuis moeten willen ze voor komen om iemand via het raam met de brandweer in de ambulace te krijgen daarom hebben ze hier gezegt dat beneden bevallen moet en dat je een gratis kraambed kan aan vragen.. @alicia het is inderdaad zoals je zegt dat het via de trap niet kan hebben ze liever beneden daarom moet nu iedereen beneden bevallen voor het geval dat.. maar dat is bij jullie niet zoo dus?? @foto's PRACHTIG!!! helemaal verliefd op die kleine ukkie's!!! @ wen75 ik heb precies de zelfde klachten als jij krampen ongigevoel hefig!! en diaree en kan op 1 zijkant niet meer liggen verga ik van de pijn.. weet niet wat het voor klachten zijn Iemand die het weet ??? misschien hoort het wel bij het indalen zoals jij vroeg.. Hier wel heel veel gerommel maar dat zegt niks natuurlijk hahah de klachten komen nu wel echt bij de laatste loodjes maar ik mag niet klagen ...
girllie: wow, je bent de 37 weken voorbij! Toch weer een mijlpaal! Word jij nog eerder ingeleid ivm de zwangerschapsdiabetes? Of is het allemaal voldoende onder controle?