Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemiddag meiden

gelukkig dat ik niet de enigste ben die zo slecht aan dingen toe komt begon me ook al schuldig te voelen dat ik zo slecht reageer maar goed we blijven het proberen:D

@alicia
    ja we willen wel graag zwemmenk heb al van die zwemluiers gekocht want volgens die vrouw van de klantenservice van centerparcs is het babybadje extra verwarmd dus ga het wel proberen prikjes zijn ook weer goed gegaan donderdag dus moet kunenn ben benieuwd wat die er van vind, wil jij ook zwemmen met nina??
    ben ook al de hele ochtend bezig met alles wassen mn droger was van de week stuk gegaan en gister een nieuwe neer gezet dus druk druk ppff
    denk ook dat wij een aanhanger nodig hebben volgens mij nemen we echt veel te veel mee maar ach beter te veel dan te weinigtoch en als je echt wat vergeet zitten we gelukkig in nl
    vind t ook gewoon een soort van spannend onze eerste vakantie heb jij dat ook?

@chivay
    wat goed van oona dat ze omdraait en nog beter dat het op film staat!! vind het zo geweldig om die ontwikkeling te zien
    en wat heb je toch een mooi vrouwtje

@Eveline
    balen van de nacht valt niet mee om dan weer wakker te worden maar wel fijn dat ze het nu goed doet met haar temperatuur dan kan je idd lekker naar buiten het is goed weer
    en wat een super leuk mutsje op die foto en wat een lieve broer is jelle toch

@kwebbelsnoes
    zo dat is een mooie leeftijd 80 en 85 zeker reden voor een feestje:D
    hopelijk gaat het goed in het restaurant en kan je lekker eten
    gefeliciteerd alvast

@jane
    wat een leuke foto van je oma en wat zijn je meiden gegroeid zeg ook van die knappe dames!!

verder kan ik niet terug lezen dus weet ik t niet meer:)
    ik ga maar weer snel verder wassen

fijne dag allemaal:)

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    alicia: ik heb de minipil al meegekregen gister, ik moest van de gyn gelijk beginnen, dus ik hoefde geen ongi af te wachten.
    ben dus gisteravond gelijk begonnen.

3. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    ff snel reageren

@ pluisje dikke knuffel voor jou!!

@ foto's weer geweldige foto's voorbij zien komen *smelt*

@ chivay leuk je nieuwe baan.

@ jane wat lijkt jou haar donker op die ene foto?

@ dames die op vakantie gaan heeeeel veel plezier!

@ wenenrich ik hoop dat je veel klanten gaat krijgen.

@ ALL een heel fijn weekend
    veel liefs

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Jane, oke ja dan is het wel logisch dat het voor hem moeilijk was. Wat een super foto van je oma met de meiden:D

@ Chivay, wat hebben jullie toch een vrolijk meisje echt leuk. Succes met je gesprek maandag een leuke nieuwe uitdaging lijkt mij.

@ Alicia, ook alweer zo'n mooie vrolijke foto:)

@ Kwebbel, lekker dat het doorslapen steeds beter gaat kom jezelf ook weer wat meer tot rust.

@ Sammie, ben benieuwd naar de fotosessie.

Zo hier net weer eens terug van shoppen weer allemaal leuke dingen gekocht ook eindelijk een pakje gevonden wat we de baby aan doen als die net geboren is :D had ik nog niet gevonden.
    Voor mezelf ook nog een rokje gekocht voor volgend jaar was zo super leuk en kreeg 70 procent korting en nog eens 10 procent over het overige bedrag dus kon het echt niet laten liggen haha.

Fijn weekend allemaal, gaan jullie nog leuke dingen doen? Wij krijgen vanavond visite en morgen middag gaan we op kraamvisite een vriendin heeft do een zoon gekregen van 9 pond:$

Liefs

5. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik heb ook lekker een korte vakantie geboekt voor de eerste week van januari.
    Lekker naar een bungalowtje in Drenthe met zijn drietjes!!

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Even uit het blote bolletje...

@ Kwebbel... Ik heb gelezen dat de minipil wat minder betrouwbaar is dan de gewone pil (die natuurlijk ook niet 100% betrouwbaar is) Daarbij was ik heel snel zwanger (eerste ronde, en heel korte cyclus) dus hier maximale bescherming eerste jaar na de keizersnee.. Minipil & condoom... straks gewone pil weer...

@ Alicia... Lief hè met zo'n popje! Oona is ook al een aantal weken helemaal verliefd op haar popje... Sabbelt erop, slaapt ermee, heeft bijna altijd de puntputs vast ;) Zo lief...
    Als ze hem ziet gaat ze al lachen en haar handjes uitsteken..

Oona stopt ook altijd met alles als ik de camera in de buurt heb ;) Behalve kletsen.... Maar dit keer begon ze juist voor de camera.. Erg lief!

@ Eveline... Leuke foto's! Idd lekker fotograferen... zo fijn om te hebben..

Helaas lijkt ons BV-momentje over... Morgen is waarschijnlijk onze laatste keer :( Heb het idee dat het op is.. Oona drinkt steeds korter, en nu zelfs al 3 dagen maar enkele minislokjes... Ze wordt ook sneller boos nu.. En daar doe ik t niet voor.. Moet echt fijn zijn voor ons 2tjes..
    Net nog even geprobeert.. rechts was meteen huilen.. links maar 3 slokjes, en ook snel huilen... Pff, moet wel even slikken hoor.. Morgen nog 1x... Zal wel een traantje kosten ben ik bang..

Maarja.. aan de andere kant... Na alle pijn, tranen en het doorzetten ben ik wel heel erg blij dat we alsnog zo lang dit samen hebben mogen doen.. 1 week volledig, 1.5 maand 2x per dag... en nog 1.5 maand 1x per dag... Nadat de pijn weg was is het echt genieten geweest...

8. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy:
    Eigenlijk maar raar dat het op deze manier geregeld is! Ik heb nog veel vriendinnen die ook thuis zijn en mijn ouders en schoonouders wonen dichtbij…voor ons is oppas zo geregeld, maar als je dat allemaal niet in de buurt hebt lijkt het me erg lastig. Daarnaast idd het feit dat je je bezwaard zou voelen. Het is niet zomaar voor een dagje, maar echt voor langere tijd. Moeilijk hoor, je wilt het toch allemaal zo goed mogelijk geregeld hebben. Ik ben blij dat ik daar geen last van heb (mijn moeder past twee dagen op) het zou me heel onrustig maken.

@jane:
    Ik kan me voorstellen dat zo’n broekie daar een beetje de zenuwen van krijgt…haha…zal hij toch aan moeten wennen!!:p En wat preutsheid betreft…Dat had ik voorheen heel erg, maar zou er nu ook minder moeite mee hebben. Leuke foto..je oma met de tweeling op haar armen. Ik kan me voor stellen dat ze super trots is. Heeft ze nog meer achterkleinkinderen?

@Chivay:
    Ik hoop dat je droombaan doorgaat…zal voor je duimen! Mooie foto’s van je kleine meid…blijft leuk om naar te kijken. En wat knap van Oona..omrollen!

@Alicia:
    Nee, ik ben ook nog niet ongi…ben benieuwd wanneer dit door gaat komen. Toen ik stopte met de pil werd ik na ong. 40 dagen pas ongi. Zal nu misschien nog wel langer duren. Volgens mij is het voor iedereen verschillend, ik geef geen bv en bij mij duurt het ook lang. Wel wil ik eerst een ongi afwachten voordat ik weer aan de pil ga. Neem denk ik toch maar mijn oude vertrouwde pil (microgynon 30) Twijfel nog wel een beetje..Wat neem jij ?

@Kwebbel:
    En hoe was het etentje van je opa en oma? Heeft Jelmer zich gedragen?

@Eveline:
    Leuke foto’s hoor..zeker die met Jelle! Schattig! En je hoort wel vaker dat ze van een tweede minder foto’s maken…ik ben ook de tweede uit het gezin en ik vind het super jammer dat er minder foto’s zijn gemaakt van mij als baby…al was die tijd nog weer anders. Gewoon je toestel pakken en plaatjes schieten!

@Jeanetjuh:
    Leuk hé om dat eerste pakje te gaan kopen…dat blijft toch bijzonder..het allereerste pakje!

Vannacht echt een supernacht gehad. :DOm 23.30 de laatste fles en toen kwam hij om 5.30. Nog een half uurtje kunnen rekken met een speentje. Om 6.00 dus de fles! Ik ben benieuwd of hij dit door gaat zetten!

Roan is zo’n kleine drukte maker…in de box grijpt hij al naar knuffeltjes en speeltjes. Hij gaat er dan lekker op liggen sabbelen als hij er met zijn mondje bij kan. Ook in zijn bedje grijpt hij vaak naar zijn knuffelaapje. Het gaat zo snel ineens…zo ligt hij en kijkt ie een beetje rond en nu dit al! Ook kan hij als hij op zijn buik ligt zijn hoofdje al optillen…hij is vanaf dag één heel sterk geweest in zijn nekkie! Wat ben ik trots!

Vanmiddag lekker gewandeld…(Was niet de enige las ik:p) Heerlijk als het mooi weer is!

9. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jeanetjuh leuk he dat shoppen en allemaal spulletjes voor de kleine te kopen:D En wij hadden ook een pakje speciaal gekocht om voor het eerst aan te hebben.

Chivay fijn dat je (bijna) aangenomen bent:D

Sammie fijn dat Roan nu langer slaapt. Krijg je zelf ook wat meer rust;)

Eveline super leuke foto's van Femke:D Fijn dat Jelle er nu ook meer bij mag.

Vanmiddag zijn we naar de intocht van de sint geweest. Mijn vriendin speelde voor zwarte piet en ik vond het wel leuk om daar een foto van te hebben. Dus Liz staat op de foto met piet. Alleen wilde ze er neit wakker voor worden;) Ook heb ik eindelijk kleertjes kunnen kopen die ik leuk vind voor het dopen van Liz, dus dat is ook klaar.

10. Jeanetjuh, heb je een foto van je eerste pakje? Leuk altijd, die kleine kleertjes, en de eerste pakjes zijn nog het schattigst van allemaal.
    Trouwens, als je een meid hebt krijg je toch echt wel überschattige kleertjes cadeau! Voor Jelle heb ik destijds ook leuke spulletjes gekregen, maar dit is toch nog 10 keer zo gaaf. Erg roze/paars/rood uiteraard allemaal, normaal niet helemaal mijn ding, maar nu even wel hoor!

Alicia en babykwes, wanneer gaan jullie precies?
    Lekker hoor, even er tussenuit.

Chivay, op zich niet heel gek volgens mij, dat het bij 1 keer per dag toch vlot achteruit loopt. Wel jammer dat die momentjes nu voorbij zijn voor jullie.

Sammie, lekker dat Roan zo flink doorsliep, ga zo door vent!

Hier zijn mijn 3 kanjers straks samen in bad geweest... papa, Jelle en Femke... en natuurlijk heb ik foto's gemaakt. Ik zal ze zo even plaatsen hier.

11. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chantal:
    Wanneer wordt Liz gedoopt?
    Roan wordt 16 januari gedoopt. Ik moet ook nog op zoek naar kleertjes om hem in te dopen, want ons ventje mag geen jurk aan van papa!:p:D Zelf vind ik gewone nette kleertjes net zo leuk!
    Wat heb je voor Liz gekocht?

@Eveline:
    Leuk hoor, met de hele family in bad! dat is idd een kodakmomentje!:D

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Jeanetjuh Leuk he het 1e pakje kopen? Wij hebben er meerdere in verschillende maten. Vond het zo moeilijk en ging elke keer zitten twijfelen. :D En wow een kindje van 9 pond :$, hoop dat dat ons bespaard blijft. :p

@Chivay Leuk dat het zo goed als zeker is dat je je banenwissel kan gaan doen. Eindelijk doen wat je echt zou willen. Leuke foto's van Oona en jou trouwens.

@Chantal Ook flauw dat Liz niet even wakker wilde worden voor Zwarte Piet. ;)

@Alicia Ik smelt elke keer weer als ik foto's van Nina zie, ze heeft zo'n leuk koppie. :)

@Eveline Leuke foto's van Femke.

@Sammie Op zich heb ik me er nu bij neer gelegd en zie het wel als ze in december bellen. Komt tijd, komt raad. Eerst maar eens focussen op de bevalling. ;) Overigens had ik al wel even gekeken naar gastouder hier en er waren nog plekken bij mensen op de door ons gewenste dagen. Vrienden e.d. werken allemaal en hebben geen kinderen nog, familie ook allemaal niet naast de deur helaas. Trouwens fijn te lezen dat Roan het zo goed doet en had volgens mij ook nog een leuke foto van hem voorbij zien komen.

Hier rommelt het inmiddels voor de 2e avond achter elkaar. Gisteren echt menstruatiegevoel en volgens mij voorweeen. Vanavond ook weer flinke menstruatiegevoel en veel vochtverlies. :)

Fijne avond allemaal.

13. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

even bij gelezen, een hoop foto´s gezien, en het ging veel over hoe het allemaal met de baby´s gaat!! Goed om te horen dat het allemaal lekker loopt!

Hier helemaal niks geen ongesteldheid, geen bloed en geen bruine afscheiding meer. Ik heb gister in de stad ook geen zwangerschapstest gekocht. Koop ik wel van de week een keer. Voel me namelijk helemaal kip lekker, dus zwanger zal ik niet zijn. Ik heb gewoon echt helemaal geen cyclus uit me zelf, raar he!?

iedereen hele fijne zondag toe gewenst!

heel veel liefs van pluisje:p

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @pluisje, spannend meis! Geef de moed niet op he?! Ik weet hoe je je voelt! Ik moet nu weer tot april wachten.. zucht

@FOTO S, wat een schatjes allemaal!!!!

@wendy spannend zeg!!!

@ego, morgen naar de urloog met ries.... kanker uitsluiten.. pfff weer zo een spannend momentje!

15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    wenenr: o jee, dat is wel heel erg spannend. heel veel sterkte alvast en hopelijk vinden ze niks.

pluisje: zeg nooit nooit, wie weet is het nu wel raak, ik blijf voor je duimen.

sammie: het etentje is vandaag pas ;) dus nog even afwachten hoe hij het gaat doen.

jeanetjuh: leuk he, eerste kleertjes kopen. Jelmer paste helaas zijn eerste pakje niet, omdat hij zo flink was. Gelukkig had ik ook een mooi setje in maat 56 meegenomen die hij wel paste.

wen75: ik had ook al vanaf week 33 voorweeën, kan goed van het indalen zijn, als je toch al last heb van je bekken, kan je daar wat heviger last van hebben.

dopen: Jelmer wordt 19 december gedoopt :D Hij krijgt wel een doopjurk aan, dezelfde als mijn man met zijn doop gedragen heeft. Die heeft mijn schoonmoeder toen van haar trouwjurk gemaakt.
    Vind het wel bijzonder dat Jelmer hem nu aankan.

Eveline: wat een leuke foto's, vooral die van Jelle en Femke in bad.

Jelmer had gisteren zijn dag niet, overdag helemaal niet geslapen, alleen maar brullen, hij had weer last van krampjes, hij was alleen rustig als ik hem op zijn buik in de box legde, terwijl hij eerder nooit op zijn buik wilde liggen.
    Daardoor was hij gisteravond zo moe dat hij voor het slapen maar 1 borst dronk. Gelukkig heeft hij het daar wel 5 uur op volgehouden.
    Vannacht om 4:30 weer maar 1 borst gedronken en om 9:00 vanmorgen ook.
    Maar omdat ik gewend ben dat hij 2 borsten per voeding drinkt stonden mijn borsten vanmorgen echt op klappen, dus heb ze maar even leeggekolfd.
    Dus nadat hij gedronken had en dan nog 160 cc kunnen kolven, dus heb weer een voeding in de vriezer kunnen opslaan.

Zo, ik ga zo lekker zelf douchen en daarna Jelmer in bad doen en zijn mooie outfit aandoen voor mijn opa en oma, hopelijk houdt hij het schoon, maar hij poept weer wat af de laatste dagen, ik blijf aan het wassen. Hij heeft het af en toe bijna tot in zijn nek zitten.

16. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Wendy Spannende dag weer morgen. S6 morgen!

@Pluisje Misschien toch een innesteling geweest? Knap hoor dat je nog geen testje hebt gedaan, ik weet niet of ik dat had gekund.

@Eveline Dat zijn leuke foto's geworden?

@Kwebbel Veel plezier vandaag bij je opa en oma.

Hier nog steeds niet helemaal rustig, maar goed we zien wel waar het schip strandt. Zal allemaal wel voorwerk zijn, maak me er niet druk om. Als het komt, dan komt het en anders niet. ;)

17. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chivay. KAn em voorstellen dat het moeilijk is de laatset keer borstvoeding. Ik geef ook met veel plezier borstvoeding en probeer dit zolang mogelijk vol te houden. Bij mij word het ook minder. Doe het nu nog 2x per dag maar ze moet nu ook wat uit de fles bijdrinken. Zie wel waar het schip strand. Maar je hbet wel gelijk. Als het niet meer leuk is,houd het op. En Oona huilt nu dus vrij snel,ze moet ook geen hekel aan de drinken krijgen. Geniet dan in ieder geval van het laatste dagje nog geven.

@Sammie. Ik heb de minipil liggen om te gaan slikken:Ministat. Di heb ik van de gyn. Ook heb ik Migrogynon liggen van voor de zwangerschap. Zolang ik borstvoeding geef wil ik Ministat slikken maar ik wil daar mee beginnen als ik ongesteld word en dat ben ik dus nog niet. Vind ik zelf helemaal niet erg,omdat ik ook iets mindere verhalen hoor over de minipil. Misschien houd binnenkort mijn borstveoding wel helemaal op en ga ik meteen terug op mijn oude. Die heeft ook wle heel erg mijn voorkeur.
    Wat leuk dat Roan al dingen gaat pakken in de box. Geweldig om te zien he. Ik vind dat het steeds leuker word als ze ouder worden.

@Eveline. Ik en ook Babykwes trouwens gaan morgen op vakantie. Allebei voor een midweekje. Ik heb er erg veel zin in. Bemn benieuwd wat Nina ervan vind,want ze heeft altijd erg geod in de gaten dat ze ergens anders is. Wel heel bijzonder de eerste vakantie met z'n drieen.
    Wat een leuke foto's van het badderen. heelijk zo met z'n alleen in bad. En ook van jou en Femke is erg leuk. Wat ene lief poppetje.

@WEndyenr. Wat zeg je nu??? Kanker uitsluiten? Heb ik misschien iets gemist,maar is het ene optie dat hij kanker heeft? Ik schrik ervan. Jeetje meid wat een narigheid toch allemaal voor jullie. Jullie hebben veel te verduren gehad in 2010. 2011 Heeft heel wat goed te maken voor jullie. Dat moet wel helemaal jullie jaar gaan worden.

@Wen75. Dank je voor je lovende woorden over onze dochter. Dat doet ene moederhart goed.
    Al weer gerommel bij jullie. Ik hoop toch niet dat het doorzet,want is toch nog wel een beetje vroeg. Aan de andere kant is 5 weken nog te doen. Ben benieuwd heo dat afloopt. Hoe voel je je nu? Gaat het wat beter of word het alleen maar zwaarder? Ik hoop dat je nog een beetje kunt genieten van de laatste weken,want na de hand mis je af en toe best het zwanger zijn.

@Kwebbel. heel veel plezier bij je opa en oma. Hopelijk gaat het met jelmer allemaal goed. Zal vast wel,die heeft vanalles te zien.
    Hihi,die poepluiers tot in de nek ken ik wel. Hier net zo een,maar ik ben allang blij dat ze het kwijt kan.

Hier nog even een wit wasje voor we morgen vertrekken. Heb er zo'n zin in. We hebben al wat plannen gemaakt wat we willen doen. 's Avonds lekker de open haard aan in het huisje,heerlijk.
    Nina heft er ook zin in. Ik heb haar al verteld waar we naar toe gaan en ze lacht heel breeduit,dus blijkbaar valt het in de smaak. Morgen na haar tweede flesje willen we vertrekken,dan heeft zij de buik vol en kunnen we mooi gaan rijden. Het is ook maar een uur rijden,vonden we wel mooi om te proberen zo'n eerste keer.

18. Alicia en Babykwes, hele fijne midweek! Geniet ervan :)

WenR, dat er misschien sprake zou zijn van kanker heb ik ook even gemist, jakkes... succes dan maar!

19. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy:
    Je hebt helemaal gelijk dat je je eerst op de bevalling richt. Tegen de tijd dat je weer moet gaan werken is er vast een oplossing! Het is in ieder geval een fijn idee dat je altijd nog bij de gastouders terecht kunt. Apart gevoel lijkt me die voorweeën. Ik heb dat helemaal niet gehad. Dan weet je bij de bevalling in ieder geval hoe een wee ongeveer voelt.

@Eveline:
    Volgens mij is Jelle helemaal trots op zijn kleine zusje. Hij glundert zo! Die foto dat jij Femke kust is ook erg mooi! (Ik had jou met kort haar voorgesteld, grappig om dan ineens een gezicht bij een naam te zien!:D)

@Pluisje:
    Ik vind het knap van je dat je kan wachten met testen….hopelijk wordt het beloond!;)

@Wen&R:
    Dat blijven spannende momenten voor jullie…positief denken…alles is vast goed!

@Kwebbel:
    Leuk hoor..en 19 dec is een mooie datum (Is mijn schatje jarig!) Wel even wat foto’s spammen tegen die tijd! Ik wil Jelmer wel in zijn doopjurkje zien!
    En lekker he die poepbroekjes…ik ben met Roan overgestapt naar een maatje groter van pampers, daar past meer in!:p (tip: Ariel vlekverwijderaar spray…alle vlekken worden echt goed schoon!)

@Alicia & babykwes:
    Geniet van jullie midweekje vakantie!!!;)

Roan had er vannacht minder zin in dat gisternacht, alhoewel we niet mogen klagen!!!….om 23.30 de laatste fles (moesten hem wakker maken) daarna rond 4.00 uur het speentje gegeven om 5.00 uur weer en om 5.30 uur de fles! Ik heb wel het idee dat hij zijn ritme s’nachts aan het veranderen is!!:D:p:D

Deel Deze Pagina