Wendy fijn dat alles goed was en dat kanker voor bijna 100% is uitgesloten Toch een opluchting voor jullie! Wat fijn dat de eerste datum bekend is. Het begin is er! 2011 word een topjaar voor jullie Kwebbelsnoes wat heeft Jelmer zich netjes gedragen Heerlijk toch! Alicia veel plezier! Wendy spannend als je de slijmprop verliest! Ben benieuwd wat de gyn morgen zegt. Ik heb een uber schattig jasje voor Liz gekocht. Die kan ze waarschijnlijk tot ongeveer maart aan Ik zal er wel even een foto van maken.
Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen) missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 (Jongen) Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011 Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 Nbroen - .... - ronde... - ... = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011 Wendyenrichard - Vanaf mrt 2011 puregon spuiten, arpil 2011 KID Kirin - 31 augustus - ronde 3- 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg San84- time out tot maart 2011 i.v.m. huwelijk . Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg Geboren: eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Magic - 5 oktober 2010 - Anouk - 6 pond en .. cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Miekje28 - 6 november 2010 - Sofie - .... gram en .. cm. Vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Wen1975 - Jeanetjuh Alicia - Banne77 Banne77 - San84 Het was even zoeken maar hier is de lijst weer, ik heb even de uitgerekende datum aangepast.
@ wenenr wat fijn dat de kanker is uitgesloten. pfff gelukkig maar meid echt een opluchting. @ chantal ik ben benieuwd naar liz dr jasje. @ mereli gelukkig dat je je eigen veel beter voelt. @ jeanetjuh ik heb ook 4/5 pakjes maat 50. @ wen verlies je je slijmprop ja op zich maak dat niks uit dacht ik. maar hoe ziet het eruit? ik verlies zelf de laatste dagen veel afscheiding echt van dat dikke.
@Wendy: Jeetje, jij maakt het nu al spannend! Voorweeën + slijmprop! Al zegt dit idd niks over de uiteindelijke bevallingsdatum ..het is toch een begin! Ik ben benieuwd wat de vk erover zegt, daar moest je morgen heen toch? @Wen&R: Nou, dat is al een hele opluchting. Wel raar dat ze niet weten waarom je man geen zaad heeft .er moet toch een oorzaak zijn zou je denken?!?! Gaat hij dan woe mid ook naar de uroloog? Gelukkig is dat al snel! @Missyf: Ik had de laatste weken van mijn zwangerschap ook meer afscheiding. Volgens mij is dat heel normaal. Hoe voel je je verder? @Girllie: Voor jou begint het ook echt op te schieten voel je je nog goed? @mamanouk: We hebben een tijdje niks van je gehoord? Hoe gaat het met jou en je gezinnetje?
hey meiden, hier gaat alles rustig zijn gangetje. Geen ongesteldheid, geen bloed, en geen bruine afscheiding meer. Raar he meiden! En nee nog steeds geen zwangerschapstest gedaan, ik heb ze namelijk niet gekocht. Ik heb ze gister via internet besteld dus zal ze van de week wel binnen krijgen, en ja dan zal ik wel even een poging wagen. Maar voel me echt gewoon super goed, zoals altijd eigenlijk. En anders zou ik wel wat zwangerschapsverschijnselen moeten hebben denk ik. Zere borsten of misselijk of buikpijn weet ik veel. Ik kijk nu uit naar volgende week dinsdag, een afspraak met de gyn. En hopelijk krijg ik dan weer snel medicijnen en dan kunnen we weer. Liefs van pluisje
wendyric@ goed nieuws voor jullie! En nu kan je er naar uit kijken om er aan te gaan beginnen volgend jaar. Spannend meid! eline@ ik wou dat ik wat aan de thuissituatie kon doen voor je. Hopelijk komen jullie er nog wel uit samen, dikke knuf!! merelli@ lekker he meid alweer 13 weken zwanger!! Geniet ervan nu het echt gaat beginnen voor je! meiden die snel uit gerekend zijn@ spannende tijd, maar denk er aan het is allemaal voor het goed doel!! jane@ beviel je eerste werk dag een beetje? Of het zwaar tegen? leuke foto´s meiden!! liefs van pluisje
Hey meiden! Zo, ik heb alles bijgelezen... Weer een paar mooie foto's voorbij zien komen! Jelmer met een mooie frons! erg leuk! @Pluisje, ik wil je niet teveel hoop geven maar ik voelde me ook heel goed hoor! Ik had nergens last van, voelde eigenlijk als normaal! Ook heel anders dan andere rondes, toen voelde ik vanalles. Ik hoop echt voor je dat je nu gewoon positief test!! Het is inderdaad gek dat je niet uit jezelf ongesteld wordt. Maar gelukkig krijg je met medicijnen wel een eisprong! @Alicia & Babykwes, een hele fijne vakantie!! Al lezen jullie dit waarschijnlijk als jullie terug zijn.. @Kdv, we zijn vandaag in Velp bij een kdv wezen kijken. We hebben daar op zich wel een goed gevoel bij. Al ben ik thuis wel erg geschrokken van wat het per maand kost om je kindje 3 dagen weg te brengen. We zijn dan zo'n beetje 400,- kwijt per maand! Vind dat echt veel geld.. En dan is de belastingteruggaaf er al af! @Wenenr, pfff weer een spannende tijd bij jullie! Sterkte ermee! Gelukkig is het al bijna zeker geen kanker.. @Mereli, ik draag al zwangerschapsbroeken! Ik heb afgelopen zaterdag bij Prenatal even ingeslagen! Een broek, 2 shirts, een heel mooi zwart jurkje voor kerst (en daarna!) en een mooi vest! Helemaal blij.. Ik ben blij te lezen dat je je al wat beter voelt! @Wen75, klinkt toch al spannend bij jou!! Ik hoop dat de kleine nog wel even blijft zitten.. @namen, hadden jullie snel een naam bedacht? Ik heb al diverse sites afgezocht maar ik vind het erg moeilijk hoor. Nu heb ik wel 1 naam voor een meisje die ik heel erg leuk vind, alleen is m'n man er nog niet zo zeker van! Dus ja, dan blijf ik nog maar even verder zoeken..
Uhm moet ik echt in vieze details treden? Het lijkt net snot, zeg maar. Het zijn echt "klonten", wit/geel/groen van kleur. Had wel afgelopen dagen ook al veel witte vloed. @Pluisje Jeetje meid, je houdt het wel spannend he? Geen klachtjes hoeft niets te zeggen over wel of niet zwanger zijn. @Sammie Ik ben ook wel benieuwd morgen bij de vk, moet er om 12:00 uur zijn. Afspraak stond al, dus komt nu wel goed uit. @Wendy Phew eindelijk weer eens goed nieuws bij jullie! @Mereli Fijn dat je je energie weer een beetje begint terug te krijgen. @Chantal Ben erg benieuwd naar het jasje voor Liz.
@ Wen, ik heb wel 4 pakjes in maat 50 maar eigenlijk niet 1 die ik meteen aan zou willen doen haha maar kijk nog wel voor een ander pakje ow spannend zeg ben benieuwd wat de vk zegt morgen. @ Merili, fijn dat het beter met je gaat. @ Ingie, heerlijk nu lekker genieten van je verlof. Wij hebben gisteren een nieuw wiegje besteld, we hadden een wiegje van mijn nichtje maar moest toch wel erg opgeknapt worden en nieuw matrasje heb nu maar een nieuwe gekocht op internet ben benieuwd wanneer het binnenkomt.
Hey Allemaal.. @ Wen&R... goed nieuws lees ik... fijn! geloof goed dat er dan een flinke last van je schouders valt! @ Alicia en Babykwes... Fijne vakantie! @ Wen... Jeej je maakt het spannend zeg! In t augtopic toen waren er ook veel die zelfs meerdere keren een slijmprop verloren... daar ging het ondertussen steeds over naaktslakken @ Naam... Wij hebben uiteindelijk 2 complete boeken doorgewerkt met z'n 2... ik rondjes bij namen gezet.. marcel kruisjes Degene die we allebei leuk vonden weer apart opgeschreven... En helemaal uiteindelijk een naam gekozen die niet in de boeken stond haha..... @ namen2... Heeft de naam van jullie kleine nog een betekenis? Vernoeming? En hoe zou de naam zijn geweest als t een jongen of meisje was? Oona betekent lammetje, maar je leest ook wel eens dat het '1' betekent (komt dan weer van Una) Haar tweede naam is Marthe.. dat is een vernoeming naar mijn oom Martien die lang geleden overleden is.. Enigste broer van mijn moeder, zijn overleden heeft zoveel impact gehad op iedereen...Zo blijft hij nog deel van de familie ook als mijn opa en oma er (hopelijk over pas heel lang) niet meer zijn. Voor een jongen waren we er nog niet uit... maar de shortlist was nu: Liam, Alec, Caleb, Jonah en Elian.. Oona gaat lichamelijk ineens heel hard de laatste 2 weken.. Hoofdje omhoog houden... zaterdag voor het eerst omrollen.. en vandaag had ze ook weer iets nieuws... Op haar zij rollen, en zo vaak achter elkaar dat ze ineens met haar hoofdje aan de andere kant van het boxkleed lag Wat gaat het toch allemaal snel zeg... voelt nog als gisteren dat ik zo'n klein popje op mijn arm had dat nog amper iets kon... en moet je nu eens zien! Bekijk bijlage 109947 Oona op haar stoerst
Bekijk bijlage 109948 Eerste schoencadeautje voor Oona (Papiertje was mooier dan de draairammelaar die erin zat haha)
@Chivay, wat een mooie foto's!! Ze ziet er heel stoer uit! Een mooie gedachte om haar naar je oom te vernoemen.. Wat betreft de naam die ik in mijn hoofd heb hoop ik dat mijn man overstag gaat! hahaha Ik vind het een stoere maar toch ook zachte naam die niet vaak voorkomt.
Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen) missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 (Jongen) Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011 Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 Nbroen - .... - ronde... - ... = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011 Wendyenrichard - Vanaf mrt 2011 puregon spuiten, arpil 2011 KID Kirin - 31 augustus - ronde 3- 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg San84- time out tot maart 2011 i.v.m. huwelijk . Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg Geboren: eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Magic - 5 oktober 2010 - Anouk - 6 pond en .. cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Miekje28 - 6 november 2010 - Sofie - 2930 gram en ?? cm. Vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Wen1975 - Jeanetjuh Alicia - Banne77 Banne77 - San84 Zo ff gewicht van sofie ingevuld, lengte is niet gemeten, doen ze niet meer standaard ivm de heupjes...
lieve meiden, heb t zo druk met ons meisje en alle visite dat ik tot mijn grote schande niet alles heb bijgelezen sinds vorige week(zouden 20 paginna's zijn!!) las dat wenr goed nieuws had qua onderzoeken!gelukkig maar meis!!!je nagels lukken ook goed zag ik op je hyves en voor wen75 word t spannend met al dat slijm, zo begon t bij mij in ieder geval wel!Succes alvast! pluisje hoop vor jou dat je snel een posi test hebt!en klachten hoef je echt niet altijd te hebben! verder heb ik niet kunnen lezen....moet zo sofie ook weer drinken geven...met die bv gaat tijd echt zo snel voorbij! sofie doet t super, slaapt bijna hele nachten door....zit al 100gr boven geboorte gewcht, nu eindelijk naar buiten als t beetje weer wordt! met mij gaat t lichamelijk ook prima, fietsen en lopen gaat goed, nog wel snel moe als ik veel doe,maar da's logisch... merk wel dat ik soms teveel wil.... zit alleen nu ff met kwestie met m'n beste vriendinnetje..heb gevoel dat er iets is,misschien heb ik te jaloers omdat ze nu met andere vriendin gaat lopen...lastig lastig lastig.... ga d'r morgen bos bloemen geven omdat ze vorige week hond mee heeft genomen, en zaterdag komt ze sofie in bbad doen... al die hormonen maken t er ook niet beter op geloof ik..... sorry voor dit ego berciht moest t ff kwijt... ga echt proberen meer te komen buurten hier,maar nu eerst weer bv geven en dan lekker slapen! slaap ze! x miek
heeii meiden.. Hier even snel berichtje van deze kant.. rommelt hier aardig maar zet niet door.. Fikse pijne maar niet zo heftig dat ik moet bellen en komt ook niet regelmatig.. Over het slijm(vieze details ) Heb ik ook al sinds 35 weken en word nu weer wat erger ik denk dat het slijmprop is in stukjes dat gebeurt ook erg vaak.. inderdaad snot hahahahha en dikke witte afscheiding.. hier ook dus Maar zoals je bij mij ziet kan het nog heel lang duren .. Zag wat voorbij komen bij eline gaat niet goed tussen jullie?? heb een deel niet gelezen sorry.. Wenrich wel opluchting.. Meiden die weg gaan veel plezier! Als er hier iets komt meld ik het haha Kom deze week vast nog wel even kijken en reageren .. Dikke knuf..
Goedemorgen allemaal Jane hoe beviel je eerste werkdag? Pluisje het kan nog steeds dat je zwanger bent hoor. Ben benieuwd Miekje fijn dat je je goed voelt en dat alles zo goed gaat. Ook wel prettig dat Sofie soms al doorslaapt Hier komt ons meisje sinds drie dagen weer 1 keer s' nachts. Je kunt er geen touw aan vastknopen Nou ja zolang het bij 1 keer blijft en meteen weer slapen vind ik het niet erg:d Nou ik ga de badkamer even schoonmaken blehhhhh.......
Was wel ff lekker om gewerkt te hebben, nu weer daggie vrij en morgen en donderdag weer werken en dan weer weekend. Alleen ben ik nu hardstikke verkouden, hoop dat ik de meiden niet aansteek........ Ook ff geen puf om iets te doen naar het moet toch.
Girllie: spannend hoor, ben erg benieuwd!!! Wenenr: Pfoe, fijn dat het allemaal goed was. Doorslapen: Jelmer laat 's nachts sinds vrijdag 7 uur tussen zijn voedingen, erg lekker, maar mijn voeding is er nog niet op aangepast, dus ik word na een uur of 5 wakker met borsten als kanonskogels, waardoor ik niet meer kan slapen, dus dan sta ik boven de wastafel wat melk eruit te masseren, zodat er wat minder spanning op staat. Namen: De naam Jelmer hadden we met 20 weken, daar kwam Dennis mee, vond hem ook gelijk erg leuk. De meisjesnaam vonden we erg moeilijk, hebben we pas echt in de laatste weken een knoop over doorgehakt. Als het een meisje was geweest had ze Amber geheten. Kan ik wel zeggen, want bij een volgende zwangerschap gaan we verder kijken omdat we niet overtuigd waren van deze meisjesnaam.