Wooooowwww Pluisje ben zo blij voor jullie en zo benieuwd naar je foto!!! @ Wen, hoelaat moet je naar de gyn? @ Chivay, wat knap van Oona en ze gaat idd snel nu. @ Eline, wat zielig voor Kim en dan helemaal vervelend als je aan het werk bent. Liefs
Ik heb ook al die 3 spenen die jij nu noemt geprobeerd. Femke wordt toch zo te zien (net als Jelle) een Bibi-kind, de rest wordt hier meteen teruggeduwd (hoewel difrax dental nog wel gaat). Maar ze is ook nog zo ongecontroleerd met d'r handjes aan het zwaaien dat ze hem er vaak zelf uittrekt. Goed dat Oona al omrolt, vlot hoor! Gaat inderdaad ineens hard dan hè? Pluisje, echt geweldig nieuws, weer een positieve test! Ik hoop dat er heel snel een mooie echo achteraan komt
YES YES YES YES YES PLUISJE EEN POSI TEST!!!!!!!! @eline balen dat kim zo moest huilen....succes met werken! Goed dat je met manlief praat over alles! @wen hoe was het bij de gyn?hopelijk valt het allemaal mee!sterkte!!! @san voor jou zal de tijd straks ook snel gaan,zeker met alle druktes voor je bruiloft!Succes ermee! @wenr fijn dat er voor julli ook een datum gepland is!heb je iets om naar toe te werken! @de rest alles wel gelezen..maar teveel om nu ff op te reageren, ga zo weer ff rusten want vanochtend hele huis gestofzuigd en gedweild....en ook nog met hond gefietst...lekker bezig dus! iedereen veel succes,liefde en plezier!!! x miek
Voor Jelmer ook al verschillende spenen geprobeerd, de enige die hij goed in zijn mond houdt is die van Avent. Zo zie je maar dat het toch uitproberen blijft, het ene kind is het andere niet. Soms wel lastig hoor, het blijft zoeken naar wat hij prettig vindt. Zou prettig zijn als je er een gebruiksaanwijzing bij kreeg.
@Pluisje: JOEHOEEE!!!! Meid wat ben ik blij voor je!!!! Ik zit op het puntje van mijn stoel alles te lezen. Eindelijk kun jij ook gaan genieten van alle kwaaltjes en een dikke buik! En je man, hoe vind hij het? Haha, kun je die afspraak mooi afzeggen!!! Of moet je daar misschien toch heen nu je zwanger bent? @Kwebbel: Dat is balen dan denk je het allemaal goed geregeld te hebben! Jij werkt toch op een kdv? Is het bij jullie niet zo dat je de kleine mee kan nemen tegen schappelijke prijs? Dat zou in jou geval echt handig zijn. Ik heb geen idee hoor ik zeg zomaar wat! @Chantal: Bij ons is dat heel verschillend. Soms wil Roan heel graag de speen en de andere keer helemaal niet, dan spuugt ie m gelijk uit. Als hij het speentje heeft en hij valt uit zijn mond huilt hij er niet om. Hij heeft het liefste de difrax speen, maar inprincipe lust hij ze allemaal wel! Heb je nog een heel klein speentje? Misschien moet je een maatje groter proberen zodat hij minder snel uit haar mondje valt. @Missyf: Zo jij bent al veel aangekomen! Troost je .na je bevalling komt het allemaal goed. Vooral in de eerste week zullen de kilos eraf vliegen! Ik was ongeveer 20 kilo in totaal aangekomen, maar de laatste 5 willen er nog niet echt af. Al doe ik er ook nog niet heel veel moeite voor. Ik heb al wel wat buikspieroefeningen geprobeerd maar het blijft nog pijnlijk in mijn liezen en mijn hechting. Het heeft even tijd nodig denk ik. @banne: Nou, je hoeft er maar één tegen te komen die je mooi vindt. Wij hadden ook maar echt één jongensnaam die we allebei heel mooi vonden/vinden. Als er ooit een tweede komt en dat ook een jochie wordt, staan we voor een uitdaging! @San: Groot gelijk dat je er weer voor gaat in feb/maart! Elke maand is er één! En mocht je zwanger raken dan kan dat idd nog best in je jurk. Gewoon zo laat mogelijk afpassen, dan kunnen ze er nog best wat mee! Roan is deze week in de poepmodus! gisteren gepoept van zijn billen tot aan zijn enkels. Vanmorgen van zijn billen tot aan zijn nek!!! En dan dat koppie...zo van: haha mama, ik heb je weer mooi te pakken!
@kwebbel: Lees net dat dat niet gaat bij jullie...jammer! Misschien kun je het toch proberen te vragen? Wie niet waagt, wie niet wint!
Hey meiden, we zijn net trg uit het ziekenhuis en op de echo zag alles er goed uit. Niks raars gevonden. Er s dus officieel geen diagnose te stellen voor de azoospermie.... ( geen zaadcellen) er loopt nog een bloed onderzoek/hormonen onderzoek. Verder gaan we verder de mmm niet in voor hem. Hebben straks genoeg aan mij...
Zo hier dan eindelijk het verlossende bericht van mijn kant. Ze hebben me in ieder geval weer naar huis laten gaan. Ze hebben bloedgeprikt, echo gemaakt, CTG gedaan en urine nagekeken. Echo was goed: veel vruchtwater en zag er goed uit. Bloed was wel iets verlaagd, maar niet ernstig. Urine was nog steeds schoon en CTG was ook goed. Alleen bloeddruk is echt te hoog, dus daar heb ik nu medicijnen voor gekregen. Over 2 weken moet ik weer terug komen, als de bloeddruk dan niet gedaald is, dan gaan ze de kleine halen. Ondertussen in de gaten blijven houden, anders meteen bellen. Behandeling is nu overgenomen door de gyn. Bedankt voor jullie lieve reacties. Lees straks even verder bij, nu even met de beentjes de lucht in en relaxen.
Hey meiden, Ik geloof het eigenlijk nog steeds niet. Het is zo raar, dit wil je dan zo graag en dan nu is het werkelijkheid. Ik voel me gewoon zoals altijd en dat vind ik wel raar eigenlijk. Er gaat echt van alles door me hoofd. En denk hopelijk gaan de 3 maanden snel voorbij. Ik laat natuurlijk de afspraak voor 30 nov staan, want dan zeg ik gewoon dat ik zwanger ben, en hopelijk maken ze dan een echo om te kijken of het goed is!! Me vriend zei ja het is nu wel echt haha. Lief hoor, maar hij is er wat rustiger onder dan ik. We willen het met kerst gaan vertellen aan de familie, leuk moment vinden jullie ook niet!? Als alles natuurlijk goed gaat, de kans op een miskraam is namelijk wel groter door de medicijen. Maar daar ga ik niet vanuit! ik ga eten maar ik zal vanavond even nog reageren op jullie!! bedankt voor de lieve reactie´s!! liefs van pluisje
pluisje gefeliciteerd heb even een traantje van blijdschap weggepinkt hopelijk blijft het goed zitten en heb je over 9 maand een mooi mensje . ik ga ervandoor druk weekje deze week werken werken werken etentje etentje nagels zetten en nog meer doei doei
@Pluisje! JOEHOE! Wat een duidelijke testen! Geweldig meid, nu eindelijk werkelijkheid.. Gek idee hè?! Dat had ik toen ook, helemaal omdat ik ook nergens last van had! Dus maak je geen zorgen als je nergens last van hebt! Hopelijk maken ze een echo 30 november al is er dan nog weinig te zien helaas... Wanneer ben je dan uitgerekend eigenlijk? Geniet ervan op je roze wolk! @Wen75, wat fijn dat alles goed was!! Dat is vast een hele opluchting! Wel balen van je bloeddruk, hopelijk krijg je die nog naar beneden.. @Kwebbel, ik dacht dat ze het misschien bij wijze van uitzondering konden doen omdat jij dan de woensdag kan werken... Erg jammer dat dat niet gaat! @Wenenr, wat raar eigenlijk dat er nu geen diagnose is voor de azoospermie... Nog even de andere uitslagen afwachten en dan vooruit kijken naar maart!
hey meiden, wendyric@ eigenlijk dus niet verder gekomen met ric? Wachten tot jij kan gaan beginnen, duurt lang he meid! Je heb wel een leuke banner. wen@ gelukkig ben je nu dus in goede handen van de gyn. Hopelijk daalt je bloeddruk snel! Sterkte. banne@ me roze wolk? Het is nog niet echt te bevatten. Ik ben dan 29 juli uit gerekend, een echt zomer kindje dus. Hopelijk krijg ik wel snel wat zwangerschapskwaaltjes, vind dit ook maar eng. Me goed voelen. san@ druk druk dus, bedankt voor de felicitaties. iedereen@ bedankt dit doet me wel goed!! en hopelijk kan ik snel gaan genieten, maar nu is het nog even niet te bevatten. liefs van pluisje ps ik kon het niet laten, heb het net tegen me zus gezegd. Ze betekend alles voor me! En ja ik kan gewoon niet liegen tegen haar. Ze was heeel blij voor me!! Alleen wou me vriend niet dat ik het ging zeggen, maar helaas toch gedaan.
@Pluisje, dat had ik ook in het begin (eigenlijk tot de 1e echo) dat ik het maar niks vond dat ik zo weinig last had!! Maar nu geniet ik volop! hopelijk gaan voor jou de weken ook heel snel en krijg je snel een echo waardoor je je wat meer zwanger voelt! Ik had het ook vrij snel verteld aan familie! Zoiets wil je toch graag vertellen als je al zo'n tijd bezig bent helemaal! En een zomerkindje leuk!!
@wendy: Fijn dat ze je nu goed in de gaten gaan houden, en ik denk dat het je ook een fijn gevoel geeft dat als het over twee weken niet beter is ze de kleine gaan halen. Doe rustig aan en laat je maar lekker verwennen door je man! @Wen&R: Ik ben benieuwd of er nog iets uit het bloedonderzoek komt. Wil Richard graag weten wat er aan de hand is of vindt hij het na dit onderzoek wel welletjes? lijkt me toch best heftig, zeker voor hem. @pluisje: Ik ben benieuwd of de gyn al echt gaat kijken of alles goed is het is misschien nog een beetje te vroeg om wat te kunnen zien. Ik ben echt super blij voor jullie, zo zie je maar, als je het niet verwacht komt het ineens! Enne ik kan me voorstellen dat je het even aan iemand moet vertellen, het liefst zou je het van de daken willen schreeuwen hé?