@Lovely me: Het schiet op voor je meis! Probeer nog even goed uit te rusten en te genieten van je dikke buik. (Dat zeg ik, haha, ik was m ook zat hoor!) Voor je het weet heb je jullie kleintje in je armen! @Eline: Mooie bolide hoor!! @Babykwes: Tja, ik zeg altijd maar meevallen is een groot woord voor een bevalling. Het overkomt je en je kunt niet meer terug maar je krijgt een soort van oerkrachten die je er doorheen slepen!! Bij mij ging het supersnel, dat opzicht is me erg meegevallen. Verder heeft het zon emotionele lading waar ik me van te voren niet op in heb kunnen stellen. Maar die kleine is waar we het voor doen, en dat is het zeer zeker waard! @Chantal: Hey, nog een vaste klant van pampers!!! Haha, Roan poept ook de één na de ander vol! Vanmorgen toen hij in t badje ging poepte hij zelfs het aankleedkussen onder! Alles over de handen van mijn man heen! We hebben er erg om moeten lachen! @Alicia: Leuk de eerste vakantie met zn drietjes! En centerparcs is de perfecte plek daarvoor volgens mij! Enne wat goed dat jullie toch gegaan zijn gister! Volgens mij ben ik net zon held als jij! Het liefst verliezen we ze niet uit het oog!! De 31ste hebben we een doopfeest, ik denk dat ik Roan dan een uurtje bij mijn ouders breng! Zal het best lastig vinden hij is nog zo klein! Na de dienst haal ik m gewoon op! Ons is verteld dat het verstandig is om een testament op te laten stellen bij de notaris en een voogd te regelen. Dan is natuurlijk de vraag wie vertrouw je je dochter toe en wil diegene dat ook? Wij zij er nog niet uit, maar om getouwtrek van beide families te voorkomen, mocht het zo ver komen, willen we dit ook wel gaan regelen! @Jane: Die roze wolk is na een paar gebroken nachten of in jou geval een paar gebroken weken niet zo roze meer! Ik hoor vaker van vriendinnen dat je er soms heel hard vanaf kunt vallen! Hopelijk worden jullie snel beter en slapen ze snachts weer wat beter! @Wendy&r: Ik val hier weer even stil, ik vind het zo erg .sterkte! Wij hebben vandaag ons eerste gezinsuitje gemaakt (haha, naar de c1000!!) Heerlijk om er weer even uit te zijn. Ik was wel kapot toen we terug kwamen. Morgen komt er iemand van het CB, ik ben benieuwd!
Ha dames, wat is er weer veel geschreven..weet niet of ik alles nog weet om op iedereen terug te reageren.. @wenr Heftig zeg!!!wel mooi die foto's op dat kaartje!Heb veel aan je gedacht laatste dagen, is zo heftig allemaal!Sterkte!!! @jane balen dat de dames ziek zijn!heb toevallig collega die ook jane heet en ook 2 ling dames heeft van 4, ze vertelde nog dat tijd zo snel gaat dat ze niet eens meer alles precies weet...dus tip als je tijd hebt, schrijf en maak foto;s! En anders print je gewoon al je berichten die je hier geplaatst heb!ben ik zelf ook van plan, alleen beetje jammer van crash. @chantal zo wil ik ook wel bevallen!scheelt misschien ook omdat je nog geen 40wkn was! Hoe reageerde senna op Lizz, en hoe heb je t nog aan gepakt om haar te laten wennen? (kan ik misschien hier ook wel toeassen ) mooi meisje ook om te zien! @kwebbel, sammie en chantal hbebben jullie ook foto van geboortekaartje??? @lovely me Spannend hoor!!kan volgens mij niet lang meer duren door al die pijnen die je voelde, succes alvast!!! @alicia heb t ook al met manlief er over gehad over wat als er iets met ons gebeurd, helaas laatste paar x ook zoiets in nieuws geweest, denk dat wij testament gaan maken straks als ukkie er is, daar kan je zoiets in vastleggen, want wij nemen hier wel symbolisch peetoom en peettante, maar zou niet willen dat ukkie daar naar toe gaat(zijn zus,mijn broertje) hoe en wat wel zijn we nog niet uit, zou t liefst m'n beste vriendin willen,maar manlief is er nog niet uit... zijn lastige dingen,maar ben zelf ook van gedachte dat je t beter maar kan regelen..(en dan blijken t nooit nodig te hebben als andersom!) @all hier alles rustig z'n gang, high tea was leuk en lekker, had nog meer kunnen eten maar alles was op en vriendinnen zaten wel vol...die waren 's avonds nog naar feest geweest, hoorde muziek bij ons binnen dus was blij dat ik er niet was, frummel had t vast niet fijn gevonden... verder gaat t lopen en werken nog steeds prima! morgen weer bij vk op co, ben benieuwd hoe m'n hb is!hoop beter want wil floradix afbouwen, stimuleert iets teveel m'n darmen fijne avind! x mie
Hey Allemaal... Vandaag te horen gekregen dat ik een nieuwe baan heb! Leuk... Eerst 2 uurtjes meegelopen, en iets later belde ze me al op dat ze erg enthousiast zijn en ik de baan heb als ik hem wil! Per 1 nov ga ik beginnen... Hakt er trouwens wel in hoor.. het besef dat ik snel al moet gaan werken en Oona dus 3 dagen moet gaan missen... Vind het 3x niks!!! @ WenR... pff kan me voorstellen dat dat kaartje even heel erg veel indruk maakt.. wat heftig zeg... Hoe is het nu met je schoonzus? en je broer? @ Alicia... Oh wat goed dat jullie er met z'n 2tjes op uit zijn geweest.. hebben wij nog niet gedaan... Wel heeft Oma voor het eerst opgepast vandaag... Was zelf 2x eerder even weg geweest, maar dan was Marcel bij Oona.. @ Kwebbel.. Fijn dat de borstvoeding zo goed loopt... Het was al gezegt... eventjes kort kolven voor het voeden werkt goed... Is het aanleggen pijnlijk door kloofjes? @ Jane... Beterschap met je meisjes! Hier ook een verkouden dametje... ze klinkt soms zo vol... We geven haar nu paar keer per dag wat zoutoplossing neusspray, dat geeft haar weer lucht! @ Lovely me...Ohh, dat lijkt me raar als je denkt dat het begonnen is! Hopelijk de volgende keer wel! Sorry als ik je even vergeten ben... weet de rest even niet meer uit mijn hoofd! Nog steeds ben ik een zwangerschapsdementie-zeef
hoi dames , wendyr ook hier word aan je gedacht heel veel sterkte nogmaals. chivay en en en hoe was het vandaag heb je een job..... jane wat vervelend de kleintjes en jezelf ziek beterschap. o weet niet meer wie het zei maar als wij hopelijk papa en mama mogen worden dan wil ik dat mijn vriends zus en man onze kleine willen opvoeden mocht ons iets overkomen. hun hebben het financieel goed en daar zijn mijn kinderen ook welkom . banne nog een weekje toch en dan je eerste echo spannend. kwebbel wat een mooi mannetje en vind de foto met papa ook heel mooi (gezien op hyves) en jullie eerste ontmoeting geweldig. hoop dat ik iedereen heb gehad. o dames die naar centerparcs gaan misschien kan 1 van jullie wel switchen kunnen jullie met zijn 6 en weg fijne avond allemaal . groetjes san
Sammie ik ga zeker nog genieten van me beeb in me buik maar kan ik kan niet meer wachten hihi. Nou lekker toch er ff uit zeker met zulk weer als vandaag! Liefs
hee meiden, Sammie lekker even eruit geweest naar c1000. valt tegen he. Ik had toen steeds dat het zweet me uitbrak Wenr moet ook vaak aan je denken, zo verschrikkelijk, nogmaals sterkte Alicia leuk met zijn 3 en naar centerparcs. Wij gaan dat in april doen, omdat Kim dan net even wat ouder is Lovelyme hoe voel je je meid Chivay gefeliciteerd met de baan, superleuk. Jane beterschap voor de kleine meisjes De fysio was er gissteren weer voor Kim haar voorkeurshouding, en ze moet nu overdag in een zijslaper. Dus gedwongen op haar zij, met haar hoofd naar links. Het is toch wel een forse afplatting. Pff ik hoop dat het goed komt. Verder gisteren met Kim naar mijn werk geweest, vond doodeng met haar in de auto, maar het ging allemaal goed. Ik moet het weekend weer beginnen, maar werk in het weekend halve dagen, van 7.15-11.30. Dat is om het weekend Dan werk ik op maandag, ene week tot 14,00, andere week tot 15.00. en past mijn moeder op. Op woensdag werk ik dat ook, en dan is Rob thuis. En dan donderdagavond van 16.00 tot 23.00. Rob ook thuis. Dus het valt mee opzich xxx
Ik heb niet supergoed gelezen (Jelle zit er ook bij, en die wil nu graag ontbijten ), maar Chivay, ik wil je even feliciteren met je baan! Klinkt erg leuk, hoewel ik snap dat het nu wel ineens heel dichtbij komt dat je Oona alleen moet laten als je dan weer gaat werken. Maar toch wel fijn om de zekerheid van een baan te hebben. Fijne dag allemaal!
Jeetje wat is er weer veel gekletst Eline mooie bolide hoor Daar kun je wel een tijd mee vooruit! Alicia fijn dat het etentje goed ging en gezellig was En wat een lekker vooruitzicht een weekendje weg Loveley me voor jou word het nu ook spannend zeg! Mocht het beginnen dat wens ik je heel veel succes. Ben benieuwd hoe de kleine meid gaat heten. Wendy kan me voorstellen dat het weer erg confronterend is zo'n rouwkaart Nogmaals heel veel sterkte toegewenst! Hier gaat de borstvoeding op zich wel goed alleen nu werkt het aanleggen niet. Liz pakt de borst en laat dan ook zo weer los. Ik heb haar vanmorgen volgens mij wel 200 keer aan de tepel gehad. Op een gegeven moment werd ik helemaal gefrustreerd, want ze had honger en kon haar niks geven, daarbij kwam dat Hans vandaag ook weer voor het eerst ging werken en er om 5.15 uit moest en dan voel je je ook wel opgejaagd, omdat ik wel wil dat hij een beetje slaapt aangezien hij ook nog een dik uur heen en terug moet rijden. Ik heb het er met de kraamverzorgster over gehad en als ik dit snachts weer heb dan kan ik kolven en dit in een flesje doen en dit dan aan Liz geven. Voel wel weer opluchting dat dit kan, want wil wel graag borstvoeding aan haar blijven geven. Op het moment zit ik te wachten op mijn zusje. Zij is op vakantie geweest naar NY en heeft Liz nog niet eens gezien. HEb er zin in dat ze eindelijk Liz ziet
@Chivay. gefeliciteerd met je nieuwe baan. Helemaal super dat je zo snel wat hebt gevonden. kan me voorstellen dat je er tegen op ziet om te beginnen. Ik vond het niks om Nina zondag alleen te laten en voor een hele dag lijkt me helemaal niks. Misschien valt het je mee als je eenmaal daar bnet en wat afleidng hebt. Kun je in je pauze evt bij Oona langs? @Eline. Zo het weekend al weer werken,spannend. Heb je er wel zin in? @San. Van ruilen komt huilen he @Sammie. Valt inderdad tegen he, de eerste keer naar buiten. Wij gingen toen samen wandelen op dag 9 en ik had het zweet ook op de rug en het idee dat mijn baarmoeder tussen mijn knieen hing. Gelukkig gaat dat steeds weer beter,je met alleen je conditie weer een beetje op pijl krijgen. @Lovelyme. Ik ben benieuwd waneer jullie meisje zich aandient. Spannend. Hoe voel je je nu? Geen klachten meer zoals gister? @Opvang Nina. Wij hebben al vaker gehoord dat er nisk op papier staat als ouders overlijden en dat de familie graag voor dat kindje wil zorgen,maar dat het dan toch naar een pleeggezin gaat. Dat lijkt ons heel erg,dus wij willen het toch op papier zetten. Wij vinden mijn broer wel wat omdat hij in dezelfde plaats woont en wil blijven,zodat Nina niet uit haar vertrouwde omgeving word weggehaald. Alleen woont mijn broertje nu nog thuis en wij vinden een huis,vaste baan en een stabiele relatie heel belangrijk bij het maken van een keus. Daarom neigen wij nu meer naar de zus van mijn vriend.Allen wonen die verder weg. We zitten er nu aan te denken om hun samen aa te wijzen en tegen die tijd dan samen te laten beslisen wat het beste is voor Nina. Maar wat een moeilijke beslissing en ik moet er niet aan denken dat wij niet mee bij ons meisje zijn. Kan er om huilen bij het idee.
Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 16-10-2010 (Meisje) Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10-2010 EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010 Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 (Meisje) Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010 Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen) missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 ( Jongen) Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011 Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 26-05-2011 Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150 mg Pluisje1985 - 8 aug - ronde 2 - 1e kindje Clomid 50 mg Kirin - 31 augustus - ronde 3- 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg San84- time out tot maart 2011 i.v.m. huwelijk . Geboren: eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280gram en 49 cm. Vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Wen1975 - Jeanetjuh Chantal1234 - Kwebbelsnoes Alicia - Banne77 Banne77 - San84 Jane1983 - Lovely me even het lijstje weer mee. Er zijn er veel in oktober uitgeteld zie ik. Er staan er nu nog twee op de lijst,leuk.
@Lovely Me Hoe gaat het vandaag met je? Ik hoop dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten. @Magic Hoe gaat het met jou? @Chivay Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Kan me voorstellen dat het wel dubbel is. Aan de ene kant blij een nieuwe baan, maar aan de andere kant Oona 3 dagen missen. @Alicia Ben jij alweer aan het zoeken naar een andere baan of wacht jij nog een tijdje en geniet je voorlopig van je tijd met Nina? @Chantal Fijn dat de borstvoeding op zich goed gaat, alleen het aanleggen niet. @Kwebbel Fijn te horen dat het bij jou ook goed gaat. @Wendy Begrijpelijk dat de rouwkaart erg confronterend is, sterkte meid. @Jane Hoe is vandaag met jou en de meiden? Ik hoop dat jullie weer een beetje aan het opknappen zijn. @missy Hoe gaat het met je? Wanneer gaat jouw verlof eigenlijk in? Hier gaat alles zijn gangetje. Heb gisteren een halve dag gewerkt, dus hoef nu pas donderdagochtend weer. Toch blijf ik het gevoel houden dat ik "illegaal" thuis zit, ik hoop maar dat dat slijt. Zometeen naar de fysio, zal wel weer pijnlijk worden dus ben benieuwd of de kleine weer tegen gaat stribbelen. Fijne dag allemaal!
Chantal jeetje dan heb je haar ook vaak aan moeten leggen. Gelukkig kan je het anders idd kolven. Vind je het niet erg dat je vriend weer moet werken? Ik vond dat na 3 weken zelfs al verschrikkelijk Wen succes bij de fysio zometeen Werken, ik heb er juist wel weer zin in. Ik kan ook makkelijk zonder Kim, begrijp me niet verkeerd hoor, ik hou ontzettend veel van haar, maar er zijn ook nog andere dingen op de wereld. Vind het nu ook altijd heerlijk als ik even weg kan zonder haar Ben denk ik 1 van de weinigen die er geen moeite mee heeft
echt allemaal mooie babies hier. @Alicia, in het weekend is mijn man thuis dus hij heeft veel voor de kinderen gezorgd. Ik zag ook erg op tegen de maandag. De oudste naar school brengen en de jongste bezig houden, maar het viel gisteren wel mee, ik heb echt alles heel rustig aan gedaan. Ik probeer ook regelmatig iets te eten zodat ik me niet zo misselijk voel. Leuk een weekendje weg naar centerparcs. Vooral met kinderen hoe klein ze ook zijn is het leuk. @Kewbbelsnoes, fijn dat je leuke kraamhulp hebt. idd Je moet het net treffen. @Chivay, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Wel snel 1 november beginnen. @Wen sterkte bij de fysio straks. @All, ik zit op mijn werk, maar er komt niks uit mijn handen. Ik voel me echt beroerd ik ben heel erg misselijk, maar overgeven hoef ik (gelukkig) niet. Ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden voor echo donderdag. Ik hoop dat alles goed is en eens kijken of ik gelijk heb met hoe ver ik ben. Volgens mijn berekening ben ik dan precies 8 weken.
@chivay: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Toch lekker om weer wat meer zekerheid te hebben! @mereli: vervelend dat je je zo misselijk voelt, maar aan de andere kant ook een goed teken! @magic: hoe is het met jou? Hier is net die muts van het cb weg. Ze snapte onze humor volgens mij niet echt, haha! Roan is goed gegroeid. Hij weegt nu 3760 gr. Al 200 gr. Boven zijn geboorte gewicht! Hij doet het super goed, wat zijn we trots op hem.
Ik had dat toen bij Jelle ook hoor. Vond het ook wel lekker om weer te gaan werken, en dat Jelle dan bij oma of het kinderdagverblijf was had ik ook geen moeite mee. Toen Jelle 6 weken was ben ik ook weer gaan volleyballen toen, was dus ook alweer gerust een avond weg. Gewoon lekker je eigen dingen blijven doen, is ook belangrijk! En als je flesvoeding geeft kan dat nog net wat gemakkelijker dan bij borstvoeding.
@Mereli Vervelend dat je zo misselijk bent. Spannend over 2 dagen je echo, ik ga heel hard voor je duimen! @Sammie Wat fijn dat Roan zo goed gegroeid is. @Eline Kan me wel voorstellen hoor dat het ook weer lekker is om aan het werk te gaan. Ik vind het nu nog een vreemd idee om zometeen 5 maanden niet te hoeven werken. Zo ben bij de fysio geweest en had op een gegeven ogenblik tranen in mijn ogen van de pijn. Maar goed ze weten nu wel waarom ik zo'n pijn in mijn ribben heb: er zaten er een paar niet goed. Op 1 na staan ze nu weer goed en moet zeggen dat het al een stuk beter aanvoelt. Gelukkig hield de kleine zich rustig dit keer tijdens de behandeling.
@Wen75. Ik heb nog niet gesoliciteerd voor een nieuwe baan,maar wil wel op korte termijn eens gaan kijken wat er is in de buurt. Maar blijf dit jaar nog wel bij Nina thuis,wil pas in januari gaan werken als ik iets vind. Dat klinkt als een pittige behandeling. En meerdere ribben zaten niet goed? Hoe kan dat dan. Ben je gevallen of zo? Ik hoop dat het nu beter met je gaat. @Mereli. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor de echo donderdag. Probeer er nu nog maar niet teveel over na te denken en donderdag weet je eindelijk waar je aan toe bent. @Sammie. Wat goed van Roan al zoveel aangekomen. Meestal zitten ze met 1a2 weken weer op geboortegewicht,dus dit is heelmaal goed. Wat apart he dat je zo trots kunt zijn op je kind,zo klein die nog maar is.
Hey ladies, Hier gaat alles goed ben vamdaag naar de vs geweest alles is goed geen last meer zoals gister. Heb nu wel last van harde buik en rug maar dat komt omdat ik vanaf 2 uur tot nu net in de stad heb gelopen nog een beetje geshopt dan maar he! Lig nu op de bank ff bij komen. Hoop ook niet dat het lang meer duurd morgen neem ik een rustdag! Chantal fijn dat je ook gewoon de fles kan geven. Sammie fijn zeg dat de kleine zo goed groeit Eline snap best dat je het wel fijn vind om ff weg te zijn in dit geval aan het werk. Liefs