Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    san: het verschilt per persoon, toen ik trouwde was ik al 5,5 maand zwanger en bij mij viel het zelfs nog mee. Trouwjurk paste ook gewoon.
    Harry Potter was erg leuk.

2. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jane:
    Ik vind niet dat je zeurt….en je mag hier alles kwijt, daar is dit forum voor!
    Jeetje…een kind van 900 gr. Dat is niet veel nee, Dat zo’n ukkie het dan toch redt. Ik kan me voorstellen dat ze extra voorzichtig is!

@Nbroen & Banne:
    Ik had ook niet echt kwaaltjes, ik was alleen ontzettend moe en ik had meer rugklachten (maar dat is weer een heel ander verhaal) Jullie zijn echt zwanger, maar soms zou je het wat meer willen voelen in de eerste maanden. Dit alles verandert als je de kleine gaat voelen, een heel mooi moment. Vanaf die dag voelde ik me superzwanger!

@Kwebbel:
    Goed van je dat je niet hebt gebeld…toen ik Roan voor het eerst bij mijn moeder achter liet heb ik ook zo staan twijfelen! Ik vind wel dat het steeds makkelijker wordt, maar ben altijd weer blij als we hem op kunnen halen! Was de film trouwens goed?

@Wen&R:
    Super leuk, naar Marco! Die concerten zijn echt helemaal top! Ik zou ook wel willen gaan maar we hadden geen kans om in de rij te gaan staan voor kaartjes. Zou het uitverkocht zijn? (Meestal wel hé?)

@Ingie:
    Wij hebben de flesjes gewoon op de dag van de geboorte uitgekookt…euhm…de kraamhulp dan! Maar als je er een goed gevoel bij hebt om het eerder te doen, gewoon doen! Kan geen kwaad lijkt me.

@San:
    Doen waar je je zelf goed bij voelt! En wordt je snel zwanger dan is er altijd wel een mouw aan te passen (spreekwoordelijk dan!haha!:D)

Gister een leuke verjaardag gehad, het was echt super gezellig. Ook met het slapen ging het best aardig. Roan heeft om 20.00 u de fles gehad (boven lekker rustig) is daarna meteen in slaap gevallen. De kleintjes van 2 en 1 ½ mochten nog eventjes opblijven, maar zijn rond 21.30 u ook lekker gaan slapen. Mijn vriendin met een kleine van 4 mnd was erg onzeker. Ik denk dat ze bang was dat hij de iedereen wakker zou maken met huilen. Hij gaf één kik en ze is meteen met hem naar huis gegaan. Ik heb nog wel gezegd dat het niet erg zou zijn, tja…ze moeten er toch een beetje aan wennen vind ik. Maar goed, dat moet ze natuurlijk helemaal zelf weten!
    Roan heeft daarna om 0.00 u nog weer een flesje op (weer meteen verder gaan slapen) De laatste visite ging om 2.00u naar huis, gauw alle vaat in de vaatwasser en wij ook naar bed. Toen melde hij zich om 3.15u, speentje gegeven en hij is weer in slaap gevallen. Toen kwam hij pas weer om 5.30u!!!! De knapperd, hij wist gewoon dat mama en papa graag een uurtje langer wilde slapen!:p:D

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia het was al vaker voorgekomen dat Elize wakker was en dat Naomi doorsliep maar dat was vannacht helaas niet zo.....Ze slapen nog steeds samen in een bedje. Meestal maak ik haar neusje dan weer vrij met neuspray en geef haar wat slokjes water en dan is het goed maar dat lukte niet vannacht.

Die stomme verkoudheid blijft maar....ze hebben er overdag weinig last van maar snachts worden ze er wakker van

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Alicia fijn dat het leuk was bij centerparcs, en leuke fotos.
    Krijg er helemaal zin in in april, wij hebben dan een vip huisje

Kwebbel leuk dat het goed is gegaan toen jullie naar harry potter waren, ook wel even lekker toch met zijn 2 en eruit?
    Balen zeg als je weer borstontsteking zou krijgen

Sammie nog gefeliciteerd, fijn dat alles ook goed is gegaan gisterenavond met Roan

jane leuke fotos, en leuk van de yoga. Jeetje 900 gram, dat is echt niks zeg. Jammer van je slechte nacht

San lekker uit eten geweest, zomaar? Ik had met 4 maanden wel al een beetje een buikje, maar het verschilt echt he per persoon.
    Je kan anders nog een maandje wachten?

Heb wat fotos van Kim gemaakt, zal ze even uploaden

xxxx

5. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    foto 1

6. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    foto 2, ze wordt lekker dik he haha

7. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    foto 3

8. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    en de laatste

9. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    hey meiden,

Hier een heel mooi weekend gehad, maar helaas alweer voorbij:D.
    Gister de hele dag op sjouw geweest, met een busreis naar eelde in groningen naar een oltimerbeurs van auto´s! Was wel erg gezell en leuk om mee te maken. En vandaag heerlijk rustig aan gedaan. Sinterklaas cadootjes in gepakt en 2 leuke kerstkranzen gemaakt voor moeders en zus. En vanmiddag heerlijk samen met me vriendje de film de hel van 63, gekeken. Leuk en mooie film!
    Nog twee nachtjes slapen en dan eindelijk naar de gyn! Voel me nog steeds kip lekker, eng he!
    We hebben samen besloten om het zondag na sinterklaas vieren het tegen me moeder te vertellen. Ze zal versteld staan! Wel spannend allemaal hoor! En tegen de rest vertellen we het pas met kerst.

Leuke fotos gezien!! En hopelijk heb iedereen een betere nacht vannacht!

liefs van pluisje

10. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
  11. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ eline leuke foto's van kim echt een vrolijk en tevreden meisje.

@ pluisje jaaa dat is een mooie film.
    nog 2 dagen dan hoop ik dat je een echo krijg.

@ san ik had met 4 maanden best wel een buikje.

@ kwebbel fijn dat jullie met zn 2en genoten hebben, enne ik vind harry potter ook geweldig:D

@ wen hoe is het met je?

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hier even snel een kort berichtje van mijn kant:

Alles gaat goed, beter dan gisteren maar het houdt niet over. Gisteravond mijn 1e echt wee gehad, wel grappig zo'n harde voetbal in je buik. :D:p

@foto's Leuke foto's voorbij zien komen.

@san Ik had met 4 maanden nog niet zo'n hele erge buik, maar als jij je er goed bij voelt dan lekker voor gaan. En mocht je meteen zwanger worden dan is daar ook wel weer iets op te verzinnen met je jurk.

Ik probeer vanavond nog even verder te reageren op iedereen, maar het ontbreekt me momenteel voornamelijk aan energie.

13. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #1473 Alicia78, 28 nov 2010
    Laatst bewerkt: 28 nov 2010
    @Sammie. Wat een knapperd die Roan. Fijn dat het zo goed ging. Waar je ze aan went heb je ze aan he.

@San. Ik kreeg pas een buikje met 16 weken en met dikken kleren valt het dan niet echt op. Bij iedereen is het vercshillend wanneer je het ziet. Vaak is het wle zo dat als je een strakke buik hebt,je minder snel groeit,want dan moet de huis nog uitrekken. Ik zou gewoon er voor gaan als ik jullie was. Als je dan zwanger zou zijn met je trouwdag kun je je jurk aanpassen. Dat is makkelijker dan wanneer je 8 weken zwanger bnet en hartstikke misselijk bent wat je zou kunnen hebben de eerste 12 weken. Dat lijkt me erg vervelend op je trouwdag. Als je verder zwanger bent heb je meestal geen last meer van misselijkheid.

@Jane. Aha,op die manier. Wel knap dat Naomi dan doorslppt als Elize wakker is. Wat leuk dat ze nog samen in een bedje liggen. Is dat speciaal een bed voor 'n tweeling? En hoe lang kunnen ze daar nog in?

@Eline. Leuk om dat nog in het verscjiet te hebben. HEb je geod dat je een mooier huisje hebt genomen. Wij hadden dat ook gedaan en dat si toch wel heel handig met een kleintje. je kunt ook extra kindermeubilair aanvragen he.
    Leuke foto's van Kim. Wat een heerlijke dikke beentje heeft ze.

@missy.wat een mooie foto. Hebben jullie die zelf gemaakt of hebben jullie een fotoreportage gehad?

@Wen75. Fijn dat het iets beter gaat. Ik hoop dat de stijgende lijn nu inzet. Snap ook dat je geen puf hebt,doe maar lekker rustig aan.

@Babykwes. heo was jullie vakantie? En wat vond Julian ervan?

@Zwangerscjapskwaaltjes. Ik voelde me in het begin ook prima,haf nergens last van. Alleen toen ik me daar zorgen over maakte ne dat uitsprak,ging ik door de rug en heb daar heel lang last van gehad. Ook heel veel migraine,maar geen typische zwangerschapskwaaltjes. Zo zie je maar weer dat dat bij iedereen anders is. Ik zou zeggen geniet ervan dat je je goed volet. Je weet nooitr wanneer je alsnog last krijgt.

14. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Jane, mooie foto's van je meiden en ze lijken daar idd heel erg op elkaar.

@ Missy, mooie foto!!

@ Wen, hou je maar lekker rustig. Wanneer moet je weer naar de gyn?

@ Alicia, nu hebben we echt het meeste wel in huis zijn vandaag wezen shoppen bij de babydump en alles losse dingen nu gekocht dekentjes lakentjes hoeslakens enz en nog veel meer haha.

@ Eline, ook weer leuke foto's van Kim. Voel je je al wat beter?

Meiden wanneer zijn jullie de kleertjes gaan wassen?

Liefs

15. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Zo zo wat is er weer veel gekletst:) Ik heb alles netjes gelezen, maar weet de helft al niet meer:( Ik heb een paar super leuke foto's voorbij zien komen!

Het stappen gister was geweldig en erg gezellig. Kan wel merken dat ik vandaag flink moe ben, maar goed dat heb ik er wel voor over.

Jane en Kwebbelsnoes hopelijk krijgen jullie vannacht meer rust:)

Wendy spannend de eerste echte wee? Viel het mee?

Ingie super mooie foto van je buik zeg!

Eline beterschap meid.

Alicia fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Ik kan ook niet wachten. Nog drie weekjes ben al aan het aftellen;)

Nou ik ga naar mijn bedje. Ben echt dood op. Weltrusten allemaal.

16. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ San... Hier pas zichtbare buik vanaf 17wk (zonder kleren) en met kleren pas bij 20 wk te zien als je t wist... en pas voor onbekenden bij 24wk!.. Dus heel verschillend!

@ Zwangerschapskwaaltjes... Hier waren ze volop aanwezig.. vooral misselijkheid.. Pfff was veel afgevallen in t begin!
    Erg wisselend dus ook alweer per persoon...

@ Jeanetjuh.. Lekker dat shoppen :D... Ik ben begonnen met wassen zo rond de 34wk...

@ Eline... Leuke foto's weer!

@ Wen.. eerste echte wee.. Spannend.. Doe lekker rustig aan.. Wanneer moet je weer naar de gyn? Dinsdag toch?

@ Missy.. Wauw mooie foto.. :D Schitterende buik!

@ al bevallen dames..
    Missen jullie je buik ook zo af en toe?? Laatst mijn zwangerschapsdagboekje terug zitten lezen.. een jaar geleden was ik al zwanger, maar wist ik het nog niet.. Zo apart idee
    ;) Probeerde me voor te stellen hoe Oona's bewegingen voelde.. Wat raar je dat snel weer kwijt zeg!

Zo... Weer bijna 8 uur..
    Oona ligt uit te buiken bij Marcel... Na haar flesje nog even volop tegen hem zitten babbelen.. ze heeft ontdekt hoe ze kan gillen ;) De hele dag is ze nu toonladders aan het oefenen haha.. Echt super hoog komt ze! Mijn moeder vertelt regelmatig hoe ik vroeger de buurt terorriseerde met mijn erg hoge gilstem ;) Volgens mij gaat Oona dat even dunnetjes overdoen!

Verder vandaag gelukkig geen koorts meer.. maar wel wat vermoeider en haar eczeem is even flink opgevlamt.. Komt vast door de lage weerstand na het prikje ook weer...
    Echt zielig.. Ze heeft het nu bijna overal... Borst, buik, schouders, polsen en knieen zijn het ergst... maar het zit ook op haar armen, benen en gezicht... (Alleen dus niet op haar handen, voeten, nek, rug en billen)
    Smeren ons het rotje met Lanettezalf.. maar als het deze week niet rustiger wordt vrijdag toch maar weer eens naar de Ha...

17. ego-berichtje:
    Was weer een flinke krampjesdag vandaag; na de voeding van 10 uur vanochtend heeft Femke niet meer geslapen in d'r bedje, alleen af en toe wat weggedut bij mij of Sander op schoot. Rond 8 uur vanavond heb ik d'r eindelijk succesvol slapend in haar bedje kunnen leggen.
    Nou hoop ik dat ze vannacht wel goed slaapt...
    Misschien ook wel een beetje mijn eigen schuld. Ik was eergisteren gestopt met infacol omdat ik het idee had dat het niet werkte. Maar waarschijnlijk werkt het dus echt wel, zijn de krampjes alleen in de tijd dat ik het gebruik erger geworden, waardoor het leek of het niet hielp. Vanmiddag toch maar weer snel begonnen met infacol.

18. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Alicia, ik heb ook een box gevraagd idd, lijkt me handig.
    Had je ook een sauna in je huisje?

Missy echt een prachtige foto van je buik

Wen je 1 e weeen, het schiet nu toch ook op voor je he. Hoe voel je je verder?

Eveline wat naar van die krampjes en dat ze niet kon slapen zeg.
    Heb bij Kim toen ook infacol gebruikt, maar het hielp niks. Mijn huisarts vond het ook niet zo goed, die zei stoppen ermee

Hier, ben nog gammel en erg hoesterig.
    Had vandaag gemoeten, en woensdag en donderdag.
    Denk dat ik donderdag ga, ik moet het gewoon even goed uitzieken, anders heb ik zo weer wat.

xxx

19. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Eline ziek maar goed uit:)

Hier komt zo de fysio voor Liz om te kijken of ik haar goed vasthoud ivm de voorkeurshouding enz. Ben benieuwd! Ik snap er niets meer van. Gisteren heeft ze meer fles gehad met verdikking en toch kwam ze vannacht weer om half drie. Hoe doen jullie dat s' avonds? Gisteren heeft ze in bed gelegen van zes tot tien en daarna heeft ze dus flesje gehad en toen heb ik haar zo weer in bed gelegd. Zou ze teveel slaap krijgen dat ze daarom s' nachts weer komt?

20. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chantal, balen. Kim ligt altijd in bed om 6 uur, en dan maak ik haar half 10 wakker voor fles, en dan slaapt ze tot 7.
    Dus denk niet dat ze teveel uren maakt.
    Misschien heeft ze die nachtfles nog even nodig? Kim slaapt ook pas sinds 3 weken door eigenlijk

Deel Deze Pagina