@Eline Beterschap en ziek maar lekker uit. @Missy Wat een mooie buikfoto zeg! @Jeanetjuh Lekker geshopped weer gisteren. Moeten jullie nu nog veel hebben of zijn jullie wel een beetje rond? @Chivay Fijn dat Oona geen koorts meer heeft, wel zielig dat ze last van exceem heeft. @Chantal Ja hoor de wee viel mee, dacht alleen: wat gebeurt er nou? Even lekker gedouched en daarna rustig gaan liggen, toen zakte het wel weer. Vervelend dat Liz toch nog niet wil doorslapen 's nachts. @Girllie Hoe gaat het met jou? @all Ik moet morgenmiddag idd. weer naar de gyn, zal wel weer een latertje worden. Half 5 pas een afspraak, vooraf bloedprikken en verwacht ook wel weer CTG. Fijne dag allemaal!
heeii meiden.. Hier even berichtje van deze kant.. Zag hele mooie foto's langs komen van kleintjes SUPER!! Missy echt te gek die buik foto !! Ik wilde dat ook nog doen maar is er niet van gekomen :S @wen75 Ja vreemd is dat eerst he die harde buik vond ik ook maar langzamerhand vind ik die valse weeen nu wel genoeg haha.. Hier z'n gangetje nog steeds last van valse/voorweeen zet niet door dus onze uk zit nog lekker haha.. Word alleen erg zwaar nu want begin een beetje in elkaar te zakken als je begrijpt wat ik bedoel (krom lopen) omdat de buik steeds lager gaat.. Nog geen teken dat het kom haha.. Zoo nieuwschierig na het geslacht nu Morgen weer voor contole maar ja zit meestal uur te wachten tot ik aan de beurt bent dan 5 min bij de gyn en dan weer half uur na huis rijden dus schiet ik ook niet echt iets mee op .. Straks ben je nog eerder dan mij wen75 haha.. @meiden die bevallen zjin.. Hoe begon het bij jullie?? Weeen heftig of niet? vuchtwater? (beetje vies details maar heb zo nu dan komt er ineens een vloed afscheiding met wat licht groen brokjes iemand ook gehad??) Kiss
@ Wen, ja nu hebben we ongeveer alles wel nu echt nog een paar kleine dingetjes maar dat komt wel. Succes bij de gyn vanmiddag. @ Girlie, het kan bij jou nu echt elk moment gebeuren. Spannend hoor. @ Eline, beterschap en goed uitzieken hoor. @ Chivay, kan goed snappen dat je je buik soms mist het is ook zo mooi en bijzonder. Misschien toch nadenken over een tweede Liefs
Klinkt als je slijmprop. Ennuh hou de eer aan jou hoor om eerst te bevallen. Alhoewel ik het natuurlijk niet helemaal zelf in de hand heb... @Jeanetjuh Ah lekker zeg dat je nu in principe alles hebt. Hoe gaat het trouwens met werken nu? Nog 1 dagje geduld voordat ik naar de gyn mag.
na ja zeg, belde net mijn leidinggevende. Ik zeg ik was ziek naar huis gegaan zaterdag, met koorts. Zegt ze ja dat kan niet he, 2e keer al ziek. En wat is nu je plan, ik zeg weet ik niet, weet niet wanneer ik me beter voel. Zegt ze dat zou ik dan maar gauw gaan bedenken, bel me morgen maar. na ja zeg, voel me gelijk weer k.t erdoor
@Eline Wat een rare leidinggevende zeg. Ziek is ziek, alsof jij daar iets aan kunt doen. Als je leidinggevende er aan twijfelt, dan stuurt ze de arbo-arts maar bij je op huisbezoek. Je werkt toch ook nog eens in de zorg? Lekker dat ze liever heeft dat je al patienten besmet. Vind het echt raar, ik bedoel zelfs tijdens je verlof ging je er nog heen om te werken. Dus het is niet zo dat je zomaar thuis blijft... Zou toch wel van haar willen weten waarom ze zo reageert...
@ Eline.. Pff, wat raar zeg! Net wat Wen zegt.. Ziek is ziek! @ Eveline... Vervelend weer die krampjes! Werkt de infacol weer?? ik hoop t... Gaat het verder wel goed met Femke? En met jou?? @ Chantal... Dacht net als eline ook dat ze die fles nog nodig heeft dan.. Toen Oona anderhalve maand was kreeg ze een fles rond half 12/12 uur... (we maakte haar dan wakker) en dan kwam ze weer rond half5/half6... @ Girllie.. Ben ook wel heel benieuwd naar een foto van jou buik nu ruim 39wk alweer! Wat gaat dat hard! Ik dacht ook slijmprop idd Wie weet! Hoe t begon?? hier met een ruggeprik... haha nee geen idee hoe weeën voelen... soms ben ik er wel benieuwd naar.. @ Jeanetjuh.. Hahaha nee hoor, hier nog geen gedachtes over een 2de.. puur dat ik Oona wel weer eens zou willen voelen! En of die gedachtes nog komen? Geen idee... @ All... Hoeveel kids zouden jullie willen als alles mag lopen zoals je hoopt?? Hmm Hier niet echt fit... benauwdheid steekt weer de kop op nu het kouder wordt helaas.. Net al een keer ventolin gepakt, maar het doet helaas nog niet genoeg... Naja.. Wilde graag even naar buiten vandaag met Oona, maar zo licht in mijn bolletje nu dat ik daar nog maar even over nadenk!
@eline, rara leidingevende heb jij, hoe kan je nou bedenken wanneer je beter bent en dat je ziek bent kan je ook niets aan doen. Leuke foto's van Kim. @pluisje spannend hoor. @missyf mooie foto. @san, Bij de eerste groeit je buik niet zo en met stress (door de bruiloft) gaat het ook wat langzamer. Toen ik trouwde was ik ruim 4 maanden zwanger. Het enige was dat ik aan het einde van de avond wel last kreeg van mijn buik, omdat mijn buik aan het einde van de dag wat opgezetter was. Hier gaat het steeds beter met mij. Ik krijg steeds meer energie en het huishouden is ook weer bijna zoals het was. Ik kan alleen nog niet alles in 1 keer doen, moet vaak even een rust pauze inlassen voordat ik verder ga en soms wil ik ook wel te veel op een dag doen. Dan voel ik me tiptop als ik opsta maar als ik dan bezig ben ik mijn energie snel weer op. Vandaag bij de verloskundige geweest. Alles was goed, mijn baarmoeder was al goed gegroeid. Als ik lig dan voel ik dat mijn buik is gegroeid. Ik ben nu al aan het aftellen hihi. Gisteren nog precies 6 maanden dat ik uitgerekend ben . Ik ga zo het echocentrum bellen om een afsrpaak te maken voor de 20 weken echo. In januari zijn we 5 jaar getrouwd en mijn man heeft iets leuks georganiseeerd ik ben echt benieuwd wat. Allemaal leuke dingen in het vooruitzicht. Zo nu heb ik trek in een bak ijs (ik weet het het vriest buiten) en dan ga ik mijn meisje uit school halen.
@ego, ik heb even wat afstand genomen meiden, sorry! Ik voel me de laatste paar dagen een beetje vreemd, last van misselijkheid, vooral s ochtends.. of k nou ontbeten heb of niet, dat maakt niks uit. Ook heb ik zo nu en dan pijnlijke borsten, vooral bij mijn tepels. ( net toen ik onder de douche vandaan kwam ook) ik stop het een beetje weg....maar het zal toch niet? ( kan toch helemaal niet, al zijn de wonderen de wereld nog niet uit)
@Wendy De enige manier dat je zekerheid kan krijgen is door dat testje te doen. Ik hoop echt op dat wondertje bij jullie!
Chivay wat balen zeg dat je weer benauwd bent, knuffel merelli fijn dat het goed gaat met je, en ijs, brrrr. Ben benieuwd wat je man geregelt hebt als jullie 5 jaar getrouwd zijn. Allemaal leuke vooruitzichten Wenr, jeetje meid, wanneer was je voor het laatst ongi? Tip, ik heb bij h&m heel veel besteld, is nu sale, op alles 50% korting zowat van babykleren, en heb kortingscodes, van 10 en 5 euro korting. Had heel veel dingen voor 19 euro, alvast in maat 74 besteld xxxx
wenenr: kan me voorstellen dat je nu even flink in de war bent, kijk het even een paar daagjes aan, voel je je dan nog zo, zou ik toch even een testje doen.
@ eline wat is dat raar van je leidinggevende. hoop dat je snel opknapt. @ wenenr hoop dat het raak is, of je word ziekjes. @ chivay aaah zielig voor oona heeft ze ook last van haar eceem? kan het niet zo zijn dat dat ze ook iets van astma heeft? want dan krijg je toch ook last van eceem? @ girlie spannend hoor! @ wen je eerste wee hoop dat morgen alles goed is bij de gyn. @ mereli fijn dat je je beter voelt. @ buikfoto ja ben er ook echt trots op, hebben we laten maken bij v&d
@Missyf: Wauw, wat een mooie buikfoto! Een mooie herinnering aan deze bijzondere tijd. @Pluisje: Ik ben benieuwd hoe je moeder gaat reageren. Ze is vast hartstikke trots! @Chivay: Nou, mijn buik mis ik niet qua omvang..haha ik mis wel het gevoel van het zwanger zijn en je kindje wat in je buik beweegt! Alleen daar al om zou ik het ooit nog wel eens mee willen maken. Hopelijk is Oona snel een beetje van dr eczeem af. @Chantal: Volgens mij kun je daar geen touw aan vast knopen. Wij hebben ook van alles al geprobeerd maar niks hielp en nu heeft ie vannacht voor het eerst tot 6.30u geslapen. Gewoon lekker de fles geven en het doorslapen komt vanzelf! @Girllie: Hier is alles begonnen met het strippen. De weeën begonnen vrij rustig (een samentrekkend gevoel in mijn onderbuik wat wegtrok naar mijn onderrug) Naar mate de weeën korter op elkaar kwamen werden ze ook steeds iets heviger. Geen vruchtwater vooraf begint spannend te worden voor je, misschien idd je slijmprop? voel je verder al iets? @Eline: Nou ja die heeft wel lef! Trek je er niks van aan ziek is ziek! En als zij dat anders ziet dan moet ze idd maar de arbo-arts naar je toe sturen! Belachelijk! @Eveline: Gaat het nu weer wat beter met Femke? Ik ben benieuwd of de infacol toch weer zijn werk doet @Mereli: Fijn dat alles goed was bij de VK. @Wen&R: Zoals Wendy dat al zei .misschien een testje voor de zekerheid? Ik wil je niet ontmoedigen, maar de griep heerst ook ..ook veel met misselijkheid en overgeven! Zoals ik net al scheef bij naar Chantal... Roan heeft echt super geslapen vannacht....van 11.30u tot 6.30u....tussendoor één keer het speentje gegeven....oooo, ik ben super trots!
Sammie, lekker dat Roan goed heeft geslapen. Kim pakt sinds een week ofzo dingen echt goed vast, ook als ze op haar buik ligt pakt ze wat, zo leuk Sneeuwt het bij jullie ook zo
hier sneewt het ook eline en zit even in een dipje moet gelijk weer aan 6 januari denken .maar goed komen we wel weer doorheen zo eten koken en dan komt mannetje lekker thuis . tot vanavond
ha dames, ff snel want moet er zo weer eentje eten... heb sinds donderdag borstontsteking...kreeg erg zere tepel en voeden was mega pijnlijk!manlief s om tepelhoedjes geweest en dat verzachte wel! na voeding van 16.00 getempt en toen 39,2, huisarts gebeld en mocht gelijk met antibiotica beginnen, dit dus gedaan, gaat nu beter maar wel paar dagen flink afgezien, dus dames doe echt rustig aan...want ook ik ging als een trein weer de dingen doen die ik hiervoor deed.... sofie drinkt gelukkig super,komt nu helaas wel s 's nachts dus das best vermoeiend..... sorry heb dus niet echt bijgelezen....doe ik zo snel mogelijk weer! x miek
@Chantal. Ik denk dat een baby nooit teveel kan slapen. Nina gaat om 17:30 uur naar bed. Wij maken haar dan om 22 uur wakker voor de laatste voeding en dan slaapt ze tot 6:30/8:00. Dat is dus erg wisselend. @Girllie. Bij mij begon het met weeen. De vliezen zijn door de vk gebroken en de slijmprop ben ik nooit verloren. Bij jou klinkt het alsof je de slijmprop aan het verliezen bent. @kleren wassen. ik heb de kleertjes en alles gewassen toen ik met verlof ging. Dus zes weken van te voren. @Wen. Spannend morgen naar de vk. Het is wel wat bij jou he. De laatste loodjes zijn wel erg zwaar. Hoe ging het vandaag? @Eline. Ik zou morgen bellen en zeggen dat je het wil uitzieken. dat je vorige keer te vroeg bent begonnen en nu weer ziek bent. Ziek is ziek. Ik denk wel dat het meespeelt dat je problemen thuis hebt. Het valt voor jou allemaal niet mee nu en waarschijnlijkk ben je daardoor wat vatbaarder dan normaal. Ik hoop dat dat allemaal opgelost kan worden en je je dan weer beter voelt. @Eveline. Ah wat zielig. Dan maar weer snle met die druppels beginnen.
@ Eline, wat raar van je leidinggevende je meld je toch niet zomaar ziek, snap dat je je rot voelt hierdoor. Ow leuk ga ook eens kijken bij h&m hoe kom je aan die kortingen?? Heb je codes? @ Miekje, auuuw wat vervelend doe maar rustig aan hoor. Sterkte. @ Merili, fijn dat het zo goed gaat en ik ben er nog steeds niet aan gewend dat ik minder energie heb hihi. @ Chivay, mij lijkt 1 kindje wel erg fijn maar mijn man heeft het nu al over een tweede maar eerst maar eens heerlijk genieten van dit kindje en dan zien we over een tijdje wel nu denk ik als er een tweede komt dan zeker 3 a 4 jaar er tussen maar je weet nooit he wat die hormonen straks weer gaan doen vervelend dat je je niet lekker voelt, beterschap! @ Wen, oeps verkeerd succes dan morgen he haha. @ Wenrich, owww ik wordt er gewoon zenuwachtig van wat zou het een wonder zijn voor jullie. Wanneer zou je willen testen? Liefs
@Mereli. Fijn dat je je beter voelt. Ik ben ook benieuwd wat jhe man heeft geregeld. Wel erg leuk dat hij wat gaat doen. @Wendyenr. Ik zou ook een testje doen. Zoals je zie: de wodneren zijn de wereld nog niet uit. Al is het net wat Sammie zegt dat er ook veel heerst op het moment,maar zekerheid zou fijn zijn @Eline. Wat leuk zoveel geshopt voor Kim. Ik heb het net met mijn vriend over je leidingevende. Hij vertelde dat een baas verplicht is om peroneel zo te bellen en dit te noteren. Dit ivm de wet verbetering poortwachter.Als medewerkers namelijk langdurig ziek zijn moet ej als werkgever aan kunnen tonen dat je vanaf het begin betrokken bent geweest,anders kun je heel veel problemen als werkgever krijgen. Het si dus echt niet peroonlijk bedoeld. @Chivay. Ik mis mijn buik ook nog weleens. En dan vooral op het laatst toend ei op z'n dikst was. Daar heb ik erg veel van genoten en dan Nina voelen. Ik vond dat een hele bijzondere gebeurtenis. Wij zouden nog wel heel graag een broertje of zusje voor Nina willen en een derde zou een optie zijn. Dat is denk ik afhankelijk hoe het met twee kids gaat. 3 Passen er in iedere geval in het en dat si de graadmeter bij mijn vriend @Sammie. Wat goed vcan Roan. Wat kun je dan trots zijn he. Hier naar het bureau voor twee prikjes. Nina huilde al omdat ze die arts niet kende (eenkennigheid) en daarna de prikjes waren wel echt de druppel. Wat kan zij schreeuwen zeg. Echt heel zielig. Ik kon wel met haar mee doen. Ze weegt nu 5,5 kilo en is 63 cm. Ze vond dat Nina vrij stijf in haar heupen is en nu moeten we naar het ziekenhusi voor een echo van hara heupen. Daar schrok ik wel even van. een spreidbroekje zou ik wel heel zielig vinden voor haar,want ze ligt zoveel te draaien en te rollen. Dan word ze ineens geremt in die ontwikkeling. Ik hoop zooo dat alles geod is.