7848, 1304 en 8909 Dit zijn alle 3 de codes, voor 5 euro, 10 euro, en 25% korting op duurste artikel. Je kan ze alle 3 gebruiken in 1 bestelling xxx
Alicia een mooie slanke lange dame zeg. Wat balen van die heupjes, ik hoop dat alles goed is zeg. Je schrikt er toch van
Heeii.. Ja ik dacht zelf ook al de slijmprop maar ja dan zeggen ze er zit wat bloed bij enzo dus denk je het is het vast nietmaar als we het allemaal denken zal het nu wel stukje voor stukje er uitkomen :S haha Voel verder laatste week hele erge druk van onder maar ja heb ik al een week.. Aha overal begint het ook anders natuurlijk ben benieuwd wanneer de kleine zich meld.. @ eline jeeey wat een vreemde leiding gevende zeg .. beetje raar om zoo te reageren zeg niet te veel van aan trekken want dan pieker je alleen maar.. @chivay ja haha dat kan ook via de ruggenprik @sammie dat strippen wanneer begonnen ze bij jou daar mee bij 41 weken ?
hey meiden, missf@ wat een gave foto!! Ik wil ook een fotoshoot als ik zo mooie ronde buik heb!! Wees er maar trots op! eline@ ziek is ziek. En als je dan ook nog zon reactie krijg, zou ik als ik jou was lekker thuis blijven! totaal geen respect voor de medemens!! Jammer hoor, maar laat je iet kennen meid, knuff!! wendyric@ spannend meid, je weet het maar nooit, kijk naar mij de wonderen zijn de wereld nog niet uit! denk aan je! sammie@ wat goed dat roan het zo goed doet!! Wees er maar trots op!! Voor je het weet is het eerste jaar alweer voorbij! merelli@ gelukkig gaat het beter met je! En nu uit kijken naar de 20 weken echo!! iedereen die ik ben vergeten sorry. Hier gaat alles zijn gangetje. Ik ben bloednerveus voor morgen! Ik moet er om kwart over vier zijn, ik ga op tijd van me werk weg. Ik kan het al met dat sneeuw! Hoop zo dat ik een echo krijg, of zowiezo vastigheid. Spannend hoor! Ik hoop ook zo dat het nog 6 weken goed gaat! Tot nu toe helemaal nergens last van, wel raar hoor! maar ja ik probeer nog een beetje te geloven dat ik zwanger ben. Als alles goed verloopt willen me vriend en ik pas in januari gaan beginnen met kopen en regelen alles, dit is toch vroeg genoeg?? fijne avond allemaal liefs van pluisje
dames, ik weet dat de griep heerst idd, maar man wat voel ik me raar... Ik heb ook al dagen enorme moodswings.. @ongi, dat is ik denk een maand geleden nu.... wordt het niet vanuit mezelf, heb medicijnen ervoor... Mijn misselijkheid komt weer opzetten, ik denk aan eten en oh man..mijn maag draait zich om. Ook heb ik al een aantal dagen last van een chago bij( duidelijk hormonen).. het zal toch niet? Ik wou het eigenlijk tot het weekend aankijken, ik wil niet die teleurstelling namelijk..
@Alicia: Dat is even schrikken zeg Weet je al wanneer je met haar naar het ziekenhuis moet? Het buurmeisje van mijn zwager heeft ook zon broekje gehad en zij liep idd iets achter in de ontwikkeling, maar heeft alles super snel ingehaald zodra het kon! Het wil niet altijd zeggen dat ze ook een achterstand houden, maar je wilt het gewoon liever niet natuurlijk!! @Girllie: Ik was 40 wkn + 6 (dus bijna 41 wkn) toen ze hebben gestript. Ik was het toen helemaal zat en heb even een traantje moeten laten bij de vk. Ze heeft toen gestript met de hoop dat het door zou zetten. Dat is gelukt!! @pluisje: Januari is zeker vroeg genoeg. Er zijn bepaalde dingen zoals kraamzorg en opvang die je heel vroeg moet regelen. Daarnaast zit er op de meeste babykamertjes een levertijd. Wij hebben dat ook niet heel vroeg gedaan. Volgens mij pas rond de 16 wkn. Het is wel leuk om alles uit te zoeken en aan te schaffen. Ik heb dat met plezier gedaan (en nog steeds, hihi) @Wen&R: Zo Wendy .jij houdt de spanning erin. Het zou wel helemaal geweldig zijn zeg Mijn duimen gaan hier op volle toeren voor je draaien, ik gun het je zo na al die narigheid van afgelopen tijd!
Zo.. pff... vanmiddag was dus een aankondiging.. Nu koorts en echt niet lekker! Voor morgen dus maar ziek gemeld.. @ wen&r... Hier ook misselijk.. Hoe erg ik ook met je meehoop, klinkt toch ook wel een beetje naar wat ik heb.. maar hoop veel meer op een wonder! @ Eline.. oh tnxs leuk.. zal van de week eens kijken op de site! @ alicia... Zielig hè die prikjes.. Oona schreeuwde bij de 2de prikjes ook moord en brand... afgelopen vrijdag ging het wel goed... Had voor de zekerheid haar al aangekleed zover dat ze alleen nog haar broek aan hoefde... maar was dus niet nodig @ pluisje... hooguit kinderopvang en kraamzorg zal je eerder moeten doen ivm wachtlijsten! Je zal in de zomer uitgerekend zijn dus dan moet je bij de kraamzorg ook rekening houden met veel mensen afwezig.. @ Miekje... beterschap... dat doet zoveel pijn! Zo, sorry de rest even kwijt.. Ga weer op de bank liggen
meiden, ik heb een test gedaan en die was negatief.. was wel eentje van CB ( die testen vaak laat positief toch?)...
@Pluisje, ik voelde me ook prima hoor! Alleen een beetje moe week 5 & 6.. Verder nergens last van. Begon ook erg te twijfelen soms! Maar toen ik met 9wk5 de eerste echo zag van ons kleintje verdween de twijfel compleet! Wat is dat mooi om te zien als het van jezelf is! Wij hebben na de combinatietest pas van alles geregeld hoor (zoals kraamzorg, afspraak 20 weken echo, meubels enzo), dus dat was met ruim 12 weken.. Ik ben nu aan het kijken voor kinderopvang. Maar wat is dat duur zeg!! Woensdag nog een afspraak in Velp bij een klein kinderdagverblijf, die niet zo heel erg duur is... Ik ben benieuwd! @Wenenr, jeetje meid.. Ik zit hier ook met zenuwen voor je! Ik begrijp heel goed dat je twijfelt en dat je nog even wil wachten omdat je die teleurstelling niet wil. Aan de andere kant haal je nu misschien dingen in je hoofd die er niet zijn. Dan kan je toch maar beter testen en weten waar je aan toe bent. En een wonder kan altijd natuurlijk!! Ik hoop het in ieder geval heel erg voor jullie! @Mereli, Wat fijn dat je je beter voelt! En een hoop spannende dingen in het vooruitzicht! Leuk hoor! @Alicia, dat is inderdaad schrikken zeg! Helemaal natuurlijk omdat ze het zo goed doet en je dit helemaal niet had verwacht.. Ik hoop voor jullie en Nina dat alles gewoon goed is! Ik ben zaterdag weer op zoek geweest naar een winterjas! Wat is dat moeilijk zeg! Er is ook zo weinig keus in positiejassen. Hoe hebben jullie dat gedaan, een positiejas of een gewone winterjas een maatje groter? Ik moet er natuurlijk wel tot 7 maanden zwangerschap zo'n beetje mee kunnen doen. Ik vind het risico best groot om een maatje groter te kopen, stel dat ie toch niet meer past als mijn buik dikker is... Lastig hoor!
@Chivay. Een vraagje. Bij Oona was er toch ook iets niet goed met haar heupjes? Zij zou mogelijk een spreidbroekje krijgen en dat si niet doorgegaan. Hoe ging dat allemaal bij jullie. Wijz itten nu met hetzelfdde. Nina is stijf in haar heupen en de arts kan haar benen niet ver genoeg uit elkaar krijgen. We moeten nu met haar voor een echo naar het ziekenhuis. Heb ook begrepen dat het kan zijn dat het vanzelf de komende tijd goed gaat komen,maar ben erg benieuwd naar jouw ervaring hiermee. Schrok er van vanmiddag,had dat niet verwacht en veel is ons er ook niet over uit gelegd. We hebben nu wat op de computer gelezen. las dat het goed is om regelmatig in een draagdoek met nina te lopen. Dan spreiden haar heupen vanzelf en dat kan het verbeteren. Dat wil ik nu dus gaan doen tot we voor die echpo moeten. Maar hoop voor die tijd dat jij me wat kan vertellen.
@Banne. ik heb gewoon een normale winterjas gekocht,of beter gezegd die had ik net gekocht voordat ik wist dat ik zwanger was. Het is er een met knopen. Toen ik dikker werd deed ik de onderste knoop open en kon ik 'm gewoon dragen. Nu met Nina doe ik de bovenste knoop open en dan kan zij er met de draagzak onder. een multifunctionele jas @Wendyenr. He wat balen. had het je zo gegund. @Girllie. Mij hebben ze geprobeerd te strippen bij 40+2 en bij 41+2 maar toen lukte het niet. Er moet dan namelijk al wel wat verweekt zijn. Uiteindelijk ben ik nog tijdens de weeen opvangen 1x gestript om te kijken of ze het proces wat op gang konden brengen omdat ik geen ontsluiting kreeg.
@ Wen&R.... Balen! Gun t jullie zo! @ Alicia.. Oona had een verhoogd risicio ivm de stuitligging.. dus zij heeft daarom vrij vroeg een afspraak gekregen bij de kinderarts. Deze vond een van Oona's heupen meer 'glijden' zoals hij dat zei... en vond dat toen een grote aanwijzing voor dysplasie... Daarom heeft ze ook zo vroeg een echo gehad... Officieel krijgen risicokids zo'n echo pas na 3 maanden omdat het dan beter te zien is. Bij Oona heeft daarom een echoscopist met erg veel ervaring gekeken. Wij kregen mee vanuit het ziekenhuis (na de geboorte) om Oona bv met verschonen te draaien ipv aan haar voetjes op te tillen. Moesten iets meer opletten met het meten van Oona bij het CB.. gewoon niets forceren zeg maar.. maar we hoefde ook niet speciaal dingen te doen zoals een draagdoek.. Gewoon afwachten.. Bij Nina zouden ze er nu ook al vroeg bij zijn! Wat ze voelen zegt dus eigelijk weinig... de KA was er zo goed als van overtuigd dat we na de echo haar in spreidbroekje mee zouden krijgen.. maar gelukkig niet dus! We hadden wel voor de zekerheid een malliotje meegenomen omdat dat fijner zit dan een broekje. Sowieso belemert zo'n broekje niet de ontwikkeling.. Nina zou er indien nodig even een tijdje aan moeten wennen, maar heb veel gelezen en bijna alle kinderen gaan gewoon kruipen, zitten of zelfs lopen met zo'n broekje! (Meestal moet hij ongeveer 6 mnd omblijven) Het is meer lastig voor de ouders omdat iets lastiger is met verschonen (vaker luierlekkage ook) ukkies hebben er vrijwel nooit last van.. alleen in het begin even het wennen... Bij Oona ligt het andere gevoel waarschijnlijk aan dat ze hypermobiel lijkt te zijn (Mijn oma, moeder en ik hebben dat ook) Hoop dat Nina geen spreidbroekje hoeft! Weet je al wanneer ze de echo krijgt?
@wen&r hè meid, balen met een hoofdletter B! Ik had jullie zo een wondertje gegund! Ik weet niet hoe vroeg je in je cyclus zit? Misschien als je heel lang misselijk blijft nog eens een test? Ik wil je geen valse hoop geven hoor maar wanneer is je nod? Hier hebben we gisteren weer voor het eerst na de bevalling geklust. Was wel even wennen... Maar uiteindelijk viel het me mee! Roy was iig super lief! Hij wist hoe spannend ik het vond.
ha dames, zo heb beetje bij gelezen... @banne winterjas heb ik zelf bij noppies gekocht, weet niet wat je zoekt maar zag op bolifestyle.nl van mamalicios lange jas voor 80...is verder zoeken naar speld in hooiberg denk k.. welke maat heb je?? en over kdv heb je ook al berekend wat je terigkrijgt van belasting?wij zelf zitten voor 1 dag opvang op 100 per maand zelf betalen, vind ik persoonlijk goed te doen! op kostenkinderopvang.nl kan je t zelf uitrekenen! @wenr balen dat je test negatief is!maar geloof dat cb inderdaad meer hcg nodig heeft...sterkte!! @chivay balen dat je ziek bent....weet hoe je je voelt!goed uitrusten en veel beterschap! @jeantjuh nog steeds laag hb??leuk dat je zoveel spulletjes gekocht heb!heerlijk he @alicia hopelijk valt t mee met nina!m'n vriendin vertelde toevallig ook net zo iets, haar meisje wordt in december weer goed bekenen...schijnt dat meisjes vatbaarder zijn voor heupproblemen... @de rest...soory werd te veel om alles terug te lezen...zal proberen om t beetje bij te houden nu, hebben meeste kraambezeoek wel gehad gelukkig! net heerlijk weer s met mn vriendinnen gelopen,wat had ik dat gemist...was wel koud, maar daar was ik op gekleed! woe-wo en vrij gaat manlief paar dagen werken, mag ik t alleen redden...wordt ff puzzel hoe ik dat met hond ga doen... om sofie in dit superkoude weer naar buiten te gaan....brrrrrrrr @chantal en jane hoe doen jullie dat?????? ga proberen om nu echt vaker te komen, hebben nu ook meeste kraamnbezoek wel gehad gelukkig dus dat scheelt ook weer! ga beginnen met kolven om zo een voorraadje aan te leggen...zijn er meer die dit doen en zo ja met welke kolf?? iedereen fijne avond! x miek
@nod = onbekend.. heb pcos dus geen nod... ik w8 het nog even een weekje af en anders weer de gyn bellen. Sowieso gaan we ooit nog een zaadtest doen. het liefst voor 28-03..
Alicia Liz krijgt met drie maanden ook een echo aangezien de zus van hans ernstig met de heupen heeft. Ben ook erg benieuwd wat er uit komt. Zowel de fysiotherapeut als de chiropracter dachten dat ze niets met de heupjes had (na een paar testjes). Nou ik hoop het! Wendy wat balen dat de test negatief was Kan me voorstellen dat als je weer wat verschijnselen hebt dat je meteen die hoop weer hebt. Dikke knuffel voor jou! Sammie fijn dat het klussen weer goed ging. Hier hebben we vorige week ook voor het eerst weer geklust. Vond het wel eng, maar viel me 100% mee Dames nog even en Liz moet over op voeding voor hongerige baby's. Baal er een beetje van ivm dat ze nu hypoallergeen gebruikt, maar weet anders ook niet wat we moeten. Ze krijgt nu al zes flessen per dag (aangezien ze nog iedere nacht komt) van 180 met 6 schepjes als ze het dus hier niet meer mee volhoud ga ik over op andere voeding. Hoeveel krijgen jullie kindjes?
@Chivay. Bedankt voor je snelle reactie. We hebben zelf ook al het een en ander gelezen op de computer. We wachten nu eerst maar af wat er uit de echo komt en daarna kunnen we ons nog druk zat maken. Dat van het optillen si bij het verschonen si wel een goeie. Wat je zegt,ze zouden er dan iig vroeg bij zijn en dat scheelt dan weer. We hebben gelezen dat lengteverschil in de benen en billen op ongelijke hoogte een symptoom zijn,maar dat heeft Nina niet. Ze krijgt alleen haar beentjes niet helemaal gespreid,maar wij hebben daar nooit wat achter gezocht omdat we zelf ook stijf in de heupen zijn,dus hopen dat het daar aan ligt. Iig geval om even jouw verhaal en uitleg te lezen. Ik ben de hele ochtend al de huisarts aan het bellen,maar tekens in gesprek. Onze eigen is ook nog met vakantei dsu moet de waarnemende bellen. Hopelijk gaat dat vandaag nog lukken want zal wel topdrukte zijn met dit weer. @Mieke. het klopt inderdaad dat meisjes er vatbaarder voor zijn. Het schijnt ook bij 1 opde 25 kinderen voor te komen,dus dat si best veel zker als je nagaat dat bij die 25 ook nog jongetjes zitten. We wachten het maar even af. We laten ons nu nog niet gek maken. Eerst de echo. Als ik het etnminste voor lekaar krijg om een afspraak te maken. Wij hebben geen hons om elke dag mee naar buiten te gaan,maar ik ga wel elke dag met Nina naar buiten. Ik verwarm de kinderwagen altijd eerst ven met een kruik voordat zij erin gaat. Dan een dikke jas,handschoenen en een muts. De kap van de kinderwagen goed omhoog en dan ligt mevr heerlijk warm. Evr kan ook nog de regenkap erop. Dat scheelt ook tegen de kou. Ik heb ook een tijdje gekolft. Ik heb de medela pomp. Is een fijne. Ik zou wel ven opletten waar je de borstvoeding in doet.Ik heb speciale zakjes om de borstvoeding in te bewaren. Ijsblokzakjes schijnen weekmakers te bevatten en dat is niet goed voor de voeding. @Sammie. Fijn dat het mee viel de eerste keer weer klussen. Ik vond dat ook erg meevallen,het is volgens mij meer je eigen idee dat het pijn gaat doen.Maar als je eiglijk nagaat dat er een kinderhoofdje doorgaat,valt dit nog wel mee toch. @Chantal. dan krijgt Liz inderdada best veel. Hoeveel weegt ze nu? Nina krijgt 2 borstvoedingen met 60 cc flesvoeding omdat het teruglopt. Daarnaast heeft ze nog 3 flesjes met 180cc+6. Nina weegt nu 5,5 kilo,dus dit was wel de max zei de arts op het bureau.
Chantal, Kim zit sinds ze zon 6 kilo is, op 180+6 en dat 5 keer. Ze krijgt behoorlijk veel dan al, volgens mij was kim toen al 12 weken ofzo
@Wendy Balen dat je testje negatief was, maar nu heb je wel duidelijkheid voor jezelf. Heb geen ervaring met CB, althans niet de gewone alleen de digitale. Of was die het juist? @Alicia Ah dat zal toch wel een beetje schrikken zijn geweest! Ik hoop echt dat het allemaal meevalt met Nina d'r heupjes. @Sammie & Chantal Fijn dat de 1e keer weer klussen jullie mee is gevallen. Lijkt me idd erg spannend na de bevalling. @Miekje Fijn dat alles goed gaat bij jullie, wel balen dat je een borstontsteking hebt. @Pluisje Kinderopvang en kraamzorg moet je wel zsm regelen, maar de rest kan wel wachten tot het nieuwe jaar. Ennuh s6 in het zkh vandaag, ga voor je duimen! @Banne Kan je niet helpen met de winterjas, heb zelf gewoon 2 grote fleecejassen over elkaar aan. Ik wilde geen dure jas kopen voor die korte periode dat ik hem nodig zou hebben. Voor jou natuulijk een ander verhaal. @Chivay Beterschap! @Mereli Fijn dat het weer beter met je gaat. Zo de intake van de kraamzorg hebben we ook weer gehad. Alles was in orde, alleen het bed moet omhoog. Nu gaat dat wel een probleem worden, maar mocht het ook evt met 1 of 2 extra matrassen omhoog doen. Moest eerst mijn afspraak in het zkh vanmiddag afwachten voordat ik het allemaal ging regelen. Vanmiddag dus ons middagje zkh, willen om 15:00 uur in het zkh zijn om bloed te prikken zodat deze later wel bekend is en om half 5 heb ik mijn afspraak met de gyn. Tussendoor kunnen we naar de Prenatal, die zit er naast.