Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

wat een pakje sneeuw he k zou er bijna zelf in gaan spelen:D

@wen
    nog met een echte rijnsburgr getrouwd k zou bijna vragen hoe die heet haha
    (apart volk he) jeej 36 weken voor jou hopelijk heeft jou mannetje ook haast dan komt die over 3 dagen net als die van mij haha

@alicia
    ja dat had wel beter geweest een box maar goed we hebben het zo ook overleefd
    belachelijk he zo koud in dat zwembad met die kleintjes ik heb me ook staan te verbazen dacht al dat het aan mij lag en ik weer aan het mutsen was:)
    succes vandaag in het zh hopelijk is alles goed en lukt het ze om nina een half uur op haar rug te houden dat is wel erg lang hoor
    ik zal voor je duimen!

@chantal
    wat erg he die schoonmoeders heel herkenbaar
    vind het erg brutaal van dr om dat zomaar even te zeggen wie zn kind is het nou? en dat je man dan ook nog zegt vooruit ohh k zou ook echt boos zijn:x
    gelukkig is ze wel lekker gaan slapen

@chivay
    beterschap meis lekker uitzieken het is er weer voor;)

@eline
    fijn dat het beter gaat thuis
    en ook fijn dat kim weer lekker doorslaapt
    en nu al pakt ze koekjes uit je hand dat wordt nog wat straks

@wendy
    hopelijk voor jullie is het snel raak ja en nu kun je dan zeggen dit is onze laatste kerst en oud en nieuw met zn 2en
    gelukkig heb je veel afleiding denk en voor je het weet is het maart

@miekje
    wat een leuke foto zeg mooi meisje ook hoor

volgens mij heb ik het zo weer even gehad voor nu
    ik zal jullie is even vervelen met wat foto's:D

hier op weg naar hoogeveen om te winkelen nu vind die het nog leuk

2. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Eventjes snel:

@ Lovely me:
    De Vos HealthShop van de Fa. A. Vos en Zoons
    Dit is die breastflow fles... echt voor flesweigeraars en geloof ik dus ook alleen via internet te bestellen.... Je hebt ook nog nubyflesjes (Zat geloof ik in de blije doos van prenatal) dat zit er nog tussenin...

@ Kirin... Wauw mooi gezicht hè zo'n test!

@ All..
    Tnxs.. klopt ook helemaal... goed uitzieken is beter....
    nu van t ene op t andere moment ook weer aan het meedoen met Oona en mag heen en weer naar de wc :( dat heb ik echt nooooooit ... zelfs niet toen ik zwanger was..
    Naja... Flesje van Oona ging gelukkig goed net.. maar wel weer zo'n mega dunne luier... wat een stel zijn we zeg :)

@ Eline.. hahaha herkenbaar..
    Oona kijkt ook al het eten uit onze mond, en als ze wat te pakken krijgt gaat t zo haar mond in... ;) maar ze krijgt nu dus niets meer te pakken...

3. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    hier samen in een echt schuimbad met mij:D

4. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    en de laatste dan in zn nieuwe schommel

5. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Wat een leuke foto's van julian!!!

Kleine update hier..
    Net even de Ha gebeld voor een herhaalreceptje.. Even snel de luiers + spugen + slecht drinken van Oona voorgelegt met de vraag hoe lang dit bij zo'n kleintje mag duren... Toch maar even langs zei de assistente.. dus straks gaan we samen de sneeuw trotseren.. Denk niet dat er iets uit zal komen.. Ze is vrolijk, alert, en laat geen complete flessen staan... Maar ff laten kijken kan nooit kwaad! + meteen weer even naar haar eczeem laten kijken..

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hoi dames,

even ego,

eline, ik weet nu hoe je je voelt. toen jij met je verhaal over je man kwam dacht ik hoe erg ik het zou vinden als mijn man dat deed, maar kon me er geen voorstelling van maken.
    gisteravond in bed vertelt hij doodleuk dat hij weleens zijn behoefte bevredigt met behulp van een filmpje. en dan ook nog op zo'n toon alsof dat heel grappig is.
    ik heb me maar even achter mijn boek verstopt om het te laten bezinken, wilde er niet meteen op in gaan.
    maar heb de hele nacht wakker gelegen. aan de ene kant heb ik zoiets van, tja, het is al even geleden voor ons en mannen hebben toch meer behoefte dan vrouwen, dus mag ik er niet te moeilijk over doen.
    maar ik ben momenteel zo onzeker over mijn lijf, voel me echt een lekkende, uitgezakte melkkoe op het moment en het idee dat hij het beeld van vrouwen nodig heeft die geselecteerd worden op hun lichaam om zijn behoefte te bevredigen, maakt mij alleen maar onzekerder.

Vanavond moeten we eerst naar de dominee om de doopdienst van Jelmer te bespreken, maar daarna wil ik er toch echt over praten. Ben alleen bang dat hij me niet begrijpt en dat hij boos wordt ofzo.

Sorry voor het ego-bericht.

7. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    heei meiden..

@pluisje en Kirin Gefeliciteerd met jullie zwangerschap helemaal super.. genieten nu!!!!

@ sammie Ja is inderdaad een heel raar idee denk er steeds aan maar kan me eigenlijk nog niet echt voor stellen haha..
    Ben bang dat de kleine zichniet meld voor volgende week maar ach ik zie het ook wel ..

@ banne Mooi buikje al super!

@babykwes en miekje prachtige baby's hebben jullie :d

@ kwebbel okej 36 uur wooow lang zeg!! Mijn gevoel zegt dat ht nite voor maandag komt maar je weet maar nooit haha..
    kijk wel op tegen die weeenstorm had er al iets van gehoord nou ja ik laat het wel op me af komen dan zien we wel hoe erg het word..
    Opzich ben ik niet tegen pijn bestrijding maar eigenlijk wil ik het wel graag zonder doen z'n prik lijkt me ook giga eng ik ben ook z'n schijterd zeg!!
    maar eerst maar kijken of het volgende week wel door gaat straks zeggen ze hoeft al dnek ik vanwel ..
    Wanneer kreeg je die ruggeprik na hoeveel uur??

Ooow jeetje wat raar dat hij dat zomaar in eens zegt.. Ja als je de hele nacht wakker ligt zou ik er wel met hem over praten waarom zou hij boos worden ? je moet wel vertellen hoe jeje voelt anders merkt hij straks vanzelf dat iets je niet lekker zit ik zou het echt raar vinden als hij boos werd ..
    maar snap ook wel beetje dat je niet durft te praten yeey hoop niet dat er nog meer van zulke dingen komen dat is echt niet leuk.. Zou het ook verschrikkelijk vinden als ik dat zou horen .. Succes in iedergeval vanavond..

Kiss

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    O kwebbel, wat erg meid, ik snap helemaal hoe je je voelt, pff
    Ik had ook steeds het beeld voor me hoe die dat dan doet, en dat kreeg ik niet uit mijn kop.
    Blijf praten met hem he, en zeggen hoe je je erover voelt.
    Ik ben misschien hard, maar heb gezegt dat het einde oefening is als ie het weer flikt. Ik heb er gewoon zon last van, dat ik dan maar liever alleen wil zijn.
    Wat zei je man verder erover? Knuffel

Chivay beter dat je naar de ha gaat, ben benieuwd

Alicia sterkte zo

Babykwes leuke fotos

xxxx

9. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Chivay S6 bij de ha vanmiddag.

@Babykwes Wat een leuke foto's van Julian! Mijn man zegt het zelf idd ook dat het een apart volk is en hij zou er voor geen goud meer terug willen. Komen er eigenlijk nooit, alleen bij een vriend van hem. Je mag wel weten hoe hij hoor, maar dan even via pb, dat zal hij wat meer waarderen. :D Laat maar weten.

@Kwebbel Bij jou ook al? Wat is dat toch met die mannen? :x Gelukkig hier een man die daar helemaal geen behoefte aan heeft, ook niet nu hij "droog" staat al een tijdje. Maar ik vind het echt rot voor je, zeker de manier hoe het even zegt, alsof het heel grappig is. Nou dat is het niet en kan me heel goed voorstellen dat je je al onzeker voelt over je lichaam (ik heb dat nl. nu al en ben nog niet eens bevallen;)) en dan hoor je dat. Ik zou het vanavond zeker goed met hem over hebben en je gevoel uitleggen. Sterkte meid en dikke knuffel!

10. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Denk trouwens toch dat veel mannen het doen, en het goed weten te verbergen, of het niet erover hebben.
    Ik vind het ook echt respectloos naar de vrouw hoor, en zeker als je zwanger bent, of bevallen.
    Ik voel me ook nog onzeker over mijn lijf, en je voelt je dan toch een beetje afgedankt, dat ie liever iemand anders ziet.

11. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    Ja eline ik denk dat je gelijk hebt..
    Maar 1ding ligt zeker niet aan jullie hoor..
    zeg meer over de mannen dan over jullie(vrouwen)..
    Je hebt gelijk dat het receptloos is vind het echt erg voor jullie en daardoor ga je je ook nog onzekerder voelen volgens mij..
    Sommige mannen staan 8 maand droog en als ze dna bij zich zelf doen geeft ook niet maar via die filmpje naaaaaah vind het verschrikkelijk idee

Hoe reageerde je man toen je dat vertelde eline?

Knuff

12. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jeetje Kwebbelsnoes:( Kan me voorstellen dat je er onzeker van word. Ik hoop dat jullie eruit komen! En goed blijven praten.

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mijn man schrok ervan, maar hij heeft het er niet voor over zijn huwelijk ervoor op het spel te zetten.
    Hij denkt ook meer dat het een gewoonte is van voor die met mij had, toen keek ie elke dag.
    Hij heeft het ook een hele tijd met mij niet gedaan, maar in de zwangerschap weer begonnen, hij denkt door stress, ontspanning zoeken.Vind het geen excuus maar goed haha.
    En wij doen het vaak, bijna elke dag, daarom kan ik het helemaal niet snappen
    Ik kan alles terug zien in de geschiedenis, hij weet niet hoe dat werkt

14. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik raad jullie aan, kijk niet in de geschiedenis, dan zie je dingen die je niet wil weten:D

15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hij kijkt op zijn eigen pc en daar zit een wachtwoord op dus al zou ik willen, kan ik nog niet in de geschiedenis kijken.

Dat hij zichzelf bevredigt vind ik echt niet erg en dat wist ik ook wel, maar ging ervan uit dat hij dat dan onder de douche deed ofzo.
    Nu snap ik waarom hij avonden boven op zolder zit ipv met mij op de bank met de laptop.
    Het feit dat hij kijkt vind ik nog niet zo erg, maar het idee dat hij die vrouwen misschien aantrekkelijker vindt dan mij. Ik ben altijd al erg onzeker geweest, tja, en mijn lichaam zit wat dat betreft natuurlijk nu wel op een dieptepunt. Lekkende borsten, los vel op de buik, striae.
    Hoewel hij echt wel laat merken dat hij me wil, hij zit veel aan me en probeert me regelmatig te verleiden, maar was er gewoon nog niet aan toe.
    Het is een drempel waar ik weer even overheen moet.

16. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ kwebbel wat vervelend voor je ik hoop dat jullie er samen uitkomen.

@ babykwes leuke foto's van jullian!

@ alicia succes in het ziekenhuis.

@ chivay succes bij de huisarts.

@ eline hoe gaat het auto rijden? durf je te rijden in de sneeuw?

@ miekje wat een schattig pietenpet.

@ wen hier gaat alles zn gangetje veel last van bandenpijn en van het indalen.
    hoop voor je dat de kleine snel komt.

@ kirin mooie foto hoor.

@ sammie en hoe zijn de foto's geworden?

@ san nou wie weet heb je straks wel een mooie test.

@ banne mooie buik hoor. lekker showen.

@ girllie hoop dat de kleine snel kom.

@ ingie hoe ist met jou?

17. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Joehoeeee,alles is goed!!!! Wat zijn wij blij. En wat heeft ons kleine meisje het goed gedaan. Ze hadden een matras achtig ding in U vorm. Daar tussen moest ze op haar zij liggen. Ik heb wat tegen haar gepraat en mijn vriend moest haar been vast houden. Ze heeft geen kik gegeven. Wat een knapperd. En er werd meteen gezegd dat alles er prima uit zag. We hoeven ook niet meer terug. We zijn zo opgelucht. Nu kan ons meisje gewoon lekker draaien in de box zoals ze altijd doet.

@Chivay. HEb je geod dat je er toch even naar laat kijken. Beter het zkere voor het onzekere. Baby's drogen ook zo snle uit,dus dat spugen en die luiers in combi met minder drinken zou ik ook niet vertrouwen.

@Babykwes. eHet ligt niet ana jou hoor,ik had dat ook. Ik volg altijd het advies van onze huisarts. Die zegt altijd: je moet je kindje kleden net zoilas je jezelf kleed en als jij het koud hebt,heeft je kindje het hoogstwaarschijnlijk ook koud. Dat vind ik wel een goeie,dus daarom geen zwembad voor Nina. Over een tijdje komt dat vanzelf. En wat een leuke foto's van Julian> wat een schatje en wat heerlijk mety z'n tweetjes in bad. Mijn vriend vind dat ook zo leuk met nina en ik zelf ga graag met haar onder de douche.

@Girllie. Laat het maar over je heen komen. Ik zat ook al op 10 dagen over e uitgerekende datum en inleiden kwam dichtbij,maar toen gebuerde het toch nog spontaan. De kleine meld zich vanzelf en zeg nu zelf: met dit weer wil je zelf toch ook niet naar buiten ;)
    Wat betreft weeenstorm. Die heb ik ook gehad,zonder inleiden nog wel. Je moet ej daar niet druk om maken, je doet het gewoon op dat moment. Ik zelf had er heel veel aan om in bad te gaan zitten en de straal van de douche eroverheen. Je moet je gewoon concentreren op het puffen en dan sluit je je van de rest wel af en gaat het automatisch.

@Kwebbel. Jeetje meid wat erg. Kan me heel geod voorstellen dat je onzeker bent over je lichaam. Ik heb dat ook nog van na de bevalling. Alles is niet meer zo strak he. Maar dat is geen excuus en ook niet dat hij al even 'droog' staat. Jullie wilden samen een kind en dan komen er ook minder leuek dingen bij kijken en ook dat deel je samen. Heb je geod dat je vanavond met hem wil praten. Dat is erg belangrijk. Ik hoop dat je alles kwijt kunt en hij snapt hoe jij je voelt. Sterkte.

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @kwebbel wat naar meis, ik hoop dat jullie eruit komen! Ik zelf ben er ook achter dat mijn hubbie naar vrouwen kijkt op inet... hetzij dan geen filmpje.. maar het is op hyves.. wildvreemde vrouwen uit NL, zie ik echt wel als een bedreiging...... ook googled hij fotos van de kardashians..... ook niet leuk om te weten als je zelf flink bent aangekomen door hormoon gebruik en het er ff niet af wil.... ken het benauwde gevoel heel goed!

@wendy, jeej 36 weken alweer!!! :D

@babykwes @mieke, mooie fotos weer!! zo schattig!

@eline, fijn dat jullie eruit komen samen!

@chivay, ik hoop dat ze snel opknapt!

@kirin mooie test hoor!

iedereen die ik vergeten ben sorry!

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @alicia, fijn dat alles goed is gegaan!!!!

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    We komen er ook wel uit, maar het is inderdaad gewoon het idee. Dat hij het doet vind ik nog niet eens zo erg, maar had het liever niet geweten.
    Zou het pas erg vinden als hij zou chatten ofzo met vrouwen of nog erger, er mee zou afspreken.
    Zo'n filmpje is nog ver van je bed, letterlijk!
    Het is gewoon echt mijn eigen onzekerheid waardoor het me niet lekker zit. Ik wil dat hij gewoon eerlijk toegeeft dat hij behoefte heeft, dan had ik hem graag een "handje" willen helpen, maar dat doet hij dan weer niet. Dan help ik hem liever van zijn behoefte af, dan dat hij zich op zolder verstopt achter de pc.

Deel Deze Pagina