Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Bumblies die komen uit de supermarkt, hebben ze bijna in alle supermarkten
    Ik wil je er wel 1 opsturen hoor in enveloppe als je wil proberen, dan moet je maar pben

Erg lieve foto

2. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ohh dat is wel een super idee Eline..
    Kunnen we misschien wel met meerdere doen die een bepaald soort luier willen proberen??
    Heb hier door dat we soepele dunne nodig hebben.. Bv het kruitvat en Etos zijn vrij stug... Werkt niet om Oona's smalle billetjes :D
    Ik zal je ff pben...

3. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Hey meiden

zo even een half uurtje in lassen hoor vanavond gaat hem ook niet worden ik heb een afscheidsfeestje (jaja ik ga zomaar weg zonder kind haha)

@chivay
    wat een leuke fotos weer en ze ligt er lekker warmpjes bij
    leuk boxkleed ook!

@kwebbel
    Wat knap van jelmer en leuke foto ook echt een lief beertje
    fijn dat jullie goed gepraat hebben dan komt het vast wel goed
    volgens mij is het best normaal dat mannen dat doen ik zou het denk ook niet echt leuk vinden denk maar ze hebben gewoon die behoefte en bter dat het gewoon thuis gebeurd dan dat ze ergens anders hun behoefte gaan halen toch of zeg ik nu wat geks??

@sammie
    ja echt leuk samen in bad dat hebben we thuis helaas niet dus we hebben er lekker misbruik van gemaakt

@alicia
    fijn dat alles goed was met nina en wat goed dat ze het zo goed gedaan heeft echt een lieverd!

@jane
    kan me voorstellen dat zo weinig tijd hebt met 2 van die kleintjes
    ik heb er 1 en ik weet al niet waar de tijd blijft
    respect voor je hoor!!

@san
    mooie auto hoor!!

@zieken
    beterschap goed uitzieken anders lig je volgende week weer

@ritme
    ik heb hier ook niet echt een vast ritme eigenlijk en gelukkig heeft julian er weinig last van
    als het moet slaapt hij overal het maakt hem niet uit dat is wel lekker
    alleen overdag slaapt hij weinig maar goed hij krijgt smorgens rond 8 uur zn eerste fles en slaapt daarna rustig tot een uur of 11 half 12 en dan maak ik hem soms wakker
    ja smiddags slaapt hij dan 2x een uurtje ongeveer dat is ook wel logisch denk
    savonds krijgt hij rond half 11 zijn laaste fles en ik maak hem ook wakker als hij niet wakker is

gister trouwens heel stiekem een paar hapjes bloemkool aan hem gegeven nou meneer vond het toch lekker joh lag helemaal te trappelen en gelukkig heeft hij er geen last van gehad van zn darmpjes
    er staan nu 5 bakjes gepureerde bloemkool in de vriezer haha

meiden fijne avond allemaal
    liefs

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @hyves e.d. ja is iets wat mij wel steekt. Ik geloof echt wel dat er niks achter zit, want hij is heeeeeeeeeel gek van mij! Alleen kan ik me er zo aan irriteren als ik het zie. Soms zijn het mooie vrouwen met alleen een gezichtst, maar soms zijn het ook meiden van in de 20 die een foto voor een spiegel hebben gemaakt, borstjes vooruit lipjes getuit en kont naar achter... :S
    Ach ik denk dat ik het beetje naast me neer moet leggen.

Enigste wat me wel steekt dat hije en adtikel heeft gelezen: verliefd op een vriendin en daarin stonden flirttips...... misschien perongeluk gegaan ( msn verspringt nog welleens als je klikt) hij heeft namelijk geen vrouwelijke vriendinnen..

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Hier was de rontgen foto van Naomi goed gelukkig! Ze wogen 4980 allebei en alles hetzelfde....ademhaling etc etc het is echt een tweeling. Ze waren bijna 58 cm

We zijn ontslagen uit het ziekenhuis en hoeven niet meer terug te komen, ze worden behandeld als op tijd geboren kinderen. Aangezien hun groeitempo gaan ze het allemaal weer inhalen voordat ze 1 jaar worden

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Jane, dat is goed nieuws:D

@ Chivay, wat een leuke foto's. Is idd onhandig van die luiers wel handig om het via elkaar uit te proberen. Ik heb nu alleen die van kruidvat nog maar liggen maar ga binnenkort ook even pampers halen. Moet ik dan gewoon maat 1 hebben ofzo?

@ Wen, knap hoor dat je het naast je neer kan leggen.

@ Eline, heerlijk nog even het weekend vrij geniet ervan.

Wij gaan maandag heerlijk een dagje relaxen in elysium:) heb er echt zin in.

Liefs

7. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chivay. Wat een leuke foto's van Oona. Ze word ook al groot he.

@Luiers. Ik heb ook een pak Bumblies gehad en vond ze niet fijn. Nina plast nogal flink en Bumblies hield het niet droog. Ook zijn het hele stugge luiers vind ik. Die vouw blijft in de luier zitten als je 'm om doet. Ik wil Kruidvat nog weleens proberen. We hebben nu Pampers. Nina schreeuwt ook flink als ze de billen nat heeft dus bevalen pampers heel goed.

@Babykwes. Wat geod dat julian dat zo lekker vond. Ik ben ook heel benieuwd heo Nina dat gaat vidnen. Wij willen beginnen als ze 4 maanden is. Eerst fruit en als dat goed gaat ook groente.

@Eline.Ah Kim ook echo voor haar heupen. ONderziek stelt niks voor gelukkig. Fijn dat de arts denkt dat het goed is,dan ben je toch iest rustiger voor het onderzoek.

@Wendyenr. Ik vind het wel erg dat je zegt dat het je steekt. Je zit er blijkbaar dan wel mee. Misschien zou ik het dan eens aansnijden. Misschien kan hij het uitleggen en voel jij je erna opgelucht.

@JAne. Wat fijn dat het geod was met naomi. En allebei even zwaar. IS dat vaker bij tweelingen zo?
    Waarom had Naomi eigelijk een rontgenfoto als ik vragen mag?

@Jeanetjuh. Maat 1 van luier is prima. Daar kun je voorlopig wel mee vooruit. Als je de babydoos krijgt zitten er ook nog bonnen in voor korting op luiers. Kruidvat heeft op hun site ook een bon voor grtatis luiers maat 1.

8. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Babykwes... Fijn dat Julian het zo lekker vind! Wij wachten nog even met bijvoeden.. wil rond 5 mnd met rijstebloem beginnen en misschien wat groente... fruit pas bij 6 mnd..
    Het boxkleed is van Koeka :) Hebben we via marktplaats... Erg blij mee.. De andere kant is knaloranje..

@ Jane... Goed nieuws! Fijn!

@ Wen&r... Wat goed als je dat langs je neer kan leggen!
    en idd wat je zegt... zoveel dingen klikken allemaal vanzelf door, soms weet je niet wat wel en wat niet bekeken is...

@ Jeanetjuh... Wat is dat? Elysium??
    Inderdaad maatje 1 :)

@ Luiers... Ik bedenk me trouwens dat ik ook nog een pak etos1 heb liggen... Oona was er ineens uitgegroeit! Ze naar naar marcels nichtje binnenkort... maar als iemand er eentje wil proberen??
    Het pak is toch al open :D

@ Bumbli.. ah.. ;) Lees al bij Alicia dat bumblies niets voor ons zijn dus.. Soepel is wel echt het fijnst... Oona is ook een zeikertje :p moet dus echt goed droog blijven allemaal... ze vind het 3x niets als het nat is...

@ Alicia... Aldi zou evt. straks ook wat voor jullie kunnen zijn dan als je goedkopere wil dan de pampers als je bonnen straks op zijn.. Ook soepel en droog!
    Kruitvat hebben we op mijn werk, en daar vind ik de randjes niet zo fijn van.. Zijn verder wel goed soepel en droog.. (maar wel meer luierlekkage dan bij pampers)

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, ow oke dan neem ik die bon mee kan de doos ophalen vanaf deze week, maar door de sneeuw nog niet aan toe gekomen. Die van kruidvat heb ik idd liggen via de bon.

@ Chivay, wij hebben hier geen etos in de buurt anders zou ik er zeker 1 willen proberen. Elysium is net zoiets als sanadome en zwaluwhoeve erg relaxed dus :D

10. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Zo dames wat kletsen jullie een hoop af!

Iedereen alsnog bedankt voor alle felicitaties.Ik heb wel alles bijgelezen. Maar vind het moeilijk om op iedereen persoonlijk te reageren. Dus sorry als ik iemand vergeet.

@Jane wat een goed nieuws
    @Pluisje We lopen inderdaad bijna gelijk. Wel vervelend dat je vandaag zo misselijk was. Doe rustig aan.
    @ Chivay: Wat een leuke foto's van Oona.
    @ Wenenr Ik moet eerlijk bekennen, dat ik niet alles omtrent jullie gevolgt heb. Maar ik hoop dat jullie ook snel zwanger mogen zijn. En probeer je gedachten te verzetten, tot de afspraak in het ziekenhuis
    @ Kwebbel Fijn dat je met je man erover hebt kunnen praten. Ik zou niet zo goed weten, hoe ik me eronder zou voelen. Ik weet dat mijn vriend, nu ook weleens naar filmpjes kijkt. Maar eerlijk gezegd heb ik er op dit moment niet zo'n problemen mee. Weet niet hoe ik reageer als ik straks hoogzwanger/net bevallen ben.
    @ Eline Beterschap
    @ Missf Mooie foto!

Sorry wie ik nu ff vergeten ben.

Ik voel me wel heel erg raar, ik geloof het nog steeds niet. Ik ben best wel bang, dat het nog mis kan gaan.
    Iemand vroeg aan mij hoe ik me voelde. Ik heb al een paar dagen last van mijn darmen, vooral in de ochtend. Verder voelen mijn borsten gespannen aan, ook heb ik het gevoel heel de dag honger te hebben. Maar als ik dan eenmaal aan het eten ben, krijg ik het niet meer naar binnen.

Verder heb ik een vraagje, en vind overal tegenstrijdige berichten op internet. Mag je nou wel of niet in bad?

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kirin, tuurlijk je kan gewoon in bad maar niet te warm.

Meiden hoe kan ik uitrekenen wat wij straks kwijt zijn voor kinderdagverblijf of gastouder? Kom er niet echt uit ;)

Liefs

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Jeanetjuh
    Toeslagen.nl... en daar kun je dan een proefberekening maken..

@ Kirin... Leuk dat je weer mee komt kletsen... Heb je al een afspraak bij een vk?

13. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    @chivay Ik heb 14 december een afspraak bij de gynaecoloog. Ben dan 6 weken. Dus best wel vroeg eigenlijk. Ik hoop zo dat alles goed blijft gaan.

Waren jullie ook allemaal zo onzeker in het begin?

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Kirin, ik was ook zo onzeker. Ik dacht steeds het gaat mis, en was bang voor bloed ook
    In bad kan je gewoon hoor

Jane, gelukkig was alles goed. Grappig dat ze hetzelfde wegen ook

Chivay, dan stuur ik hem maar niet op. Bij kim zitten ze wel perfect, nooit lekkage ook

jeanetjuh heerlijk maandag een dagje relaxen, doe je ook met behandelingen erbij?

Hier een goede nacht, ben alleen zelf al vroeg wakker.
    Wij gaan vanavond bij mijn broer eten.
    Mijn moeder past op, want Kim ligt al om 17.45 in bed, en ga niet met haar lopen zeulen savonds.
    Wel lekker weer ff samen weg
    Jullie nog plannen?
    xxx

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia Naomi heeft lange tijd in stuit gelegen en dan maken ze altijd een röntgen foto om te controleren of ze geen heupdysplasie hebben.

Ti's wel heel toevallig dat ze hetzelfde wegen want de 1 eiige tweeling uit Almere die ik ken schelen toch ruim 400 gram.

Chivay volgens mij vroeg je op Hyves of ik een foto had van het eerste papje maar die heb ik niet omdat ik ze smorgens tegelijk voed.

16. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, lekker even samen weg vanavond. Nee geen behandelingen vind het juist heerlijk om daar gewoon lekker te badderen en niks te moeten.

@ Kirin, ik had dat ook hoor is heel normaal. Hopelijk kan je na je echo lekker genieten.

wat een weer he, het blijft hier maar sneeuwen:x ben nu even in het dierenasiel dus mag er straks ook nog doorheen vind het maar niks.

Liefs

17. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chivay. Van de Aldi ja. Wat kosten die luiers dan?
    volgens mij verschilt het veel veel qua kindje wat fijn is qqua luier en wat niet. Als Nina schreeut is het meestal omdat ze gepoept heeft en een schone luier wil. Of als ze geod nar is. Vooral voor de nacht moeten wij een geod eluier hebben,want heb niet zo veel zin om er midden in de nacht uit te gaan voor een schone luier. Dan liever de duurdere pampers.
    Bumbli ben ik nu aan het opmaken en die doe ik alleen om als ik haar 's ochtends uit bed haal en gaat drinken. Dan heeft ze kort een lueir aan coordat ze in bad gaat,dan is Bumbli fijn en goedkoop.
    Bij Etos krijg je trouwens bij iedere 5 euro aan babyproducten een zegel. Bij een volle kaart (15 zegels) krijg je 2,50 euro korting op bijv luiers. Die zegels tikken best aan als je alle luiers daar haalt. Ik heb ook weer twee volle kaarten in huis,dus dat scheelt dan weer 5 euro.

Weet iemadn ook of luiers bij de Makro goedkoop zijn?

@Kirin. Spannend de eerste afspraak bij de vk.
    Ik was niet zo heel bang dat het mis zou gaan. Was best nuchter daar over,omdat altijd gezegd word dat bij een miskraam hjet vruchtje niet geod was,dus dan zou ik er vrede mee hebben. Alleen zeg ik dat nu wel nuchter maar weet niet hoe ik er over denk als het me zou gebeuren natuurlijk.
    Bad mag inderdaad. Alleen als je vliezen gebroken zijjn niet meer.

@Eline. Leuk even weer samen weg. Wij hebben geen plannen dit weekend. Zijn lekker met z'n drieen thuis en willen een beetje sinterklaas vieren. Voor ons gevoel hoort dat als je een kleintje hebt,maar Nina snapt er natuurlijk niks van.
    Volgende week gaan we lekker uit eten.

@Jane. Oh op die manier. Wat een opluchting dat het geod is he. Dus qua gewicht kunnen tweelingemn nogal verschillen. Merken jullie nu ala vercshil qua karakter bij Naomi en Elize?

@Jeanetjuh. Elysium,waar is dat? Mag je daar ook je badkleing aanhouden? Wij gaan vaak naar Sanadome. Ik hou niet zo van naakt,dus ik vidn dat ideaal. Wij zouden het alleen weleens leuk vinden om naar een andere te gaan,maar weet er geen wat ook met badkleding is.

Het zonnetje schijnt hier vandaag lekker,dus kunnen we mooi vanmidfdag lekker even wandelen. Verder geen nieuwtjes hier. Nina was ook vanochtend weer om 6 uur wakker. Dan ligt ze te kraaien in bed,dan vaklt ze weer in slaap tot ong 8 uur. Zo lang ze niet huilt,laat ik haar liggen.

18. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Alicia...
    Uhhh uit mijn hoofd 11/12 euro voor 90stuks... dus scheelt wel echt veel in prijs... Wij willen waarschijnlijk deze luiers overdag gebruiken en snachts pampers straks.. Oona hetzelfde verhaal... Princes op de erwt :D... soms is 1 plasje al te veel, ligt eraan wat ze aan het doen is...

@ Sanadome / Eylisium..
    Zoiets wil ik ook wel eens gaan doen.. idd het liefst met badkleding ;) Is zoiets erg duur? Waar zitten ze??

@ Jeanetjuh... Pff zeg dat wel.. ben echt weer klaar met die sneeuw.. vorig jaar vond ik het zo eng om te fietsen/lopen buiten met mijn buik... De fietst was ook werkeloos een tijd want ik deed alles maar met de bus!

pfff hier ook heel veel sneeuw nu...
    Balen, want we wilde graag even naar de prenatal/babydump..
    Maar deze hoeveelheid komt zelfs door het kleine gat van de regenhoes :)... Naja.. misschien vanmiddag...

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hier is helemaal geen sneeuw meer gevallen sinds gisteren!

Jelmer heeft vannacht weer doorgeslapen :D Zelfde tijden als gisteren, 22:00 laatste voeding, 6:30 weer.
    Hopelijk blijft hij dit schema volgen.

Mijn man en Jelmer liggen allebei nog steeds te slapen, slaapkoppies!
    Ik ben stiekem weggegaan, de stad in. We zouden niks doen aan Sinterklaas, maar kon het toch niet laten, dus heb een paar cadeautjes gekocht en snel verstopt en dan leg ik ze vannacht stiekem in de woonkamer neer.

Jelmer moet maandag voor zijn eerste prikjes, brrr....echt geen zin in, maar ja, het moet toch!

Hij blijft maar aan het spugen, dat doet hij sinds maandag, na iedere voeding is het raak, terwijl ik hem echt wel goed laat boeren. Ook heeft hij veel de hik en heeft hij vaak ineens een uur na de voeding hoestbuien omdat hij zich verslikt.
    Zou dit reflux kunnen zijn?
    Vind het zo raar dat hij eerst nooit spuugde en ineens wel.

20. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    hey meiden,

Ik heb wel een beetje bij gelezen, maar voel me helemaal niet goed. Dus ik hou het kort. Ik twijfel of ik maandag wel aan het werk moet gaan, aangezien ik me zo beroerd voel. Het nadeel is dat de arboarts zo snel op de stoep staat, en ik eigenlijk niet wil dat me baas weet dat ik zwanger ben. Dus meiden hoe ga ik dit oplossen??
    Ik weet het nog niet, ik zit nu al 2 dagen stil op de bank. Heb gister van de ha zetpillen gekregen voor de misselijkheid. Hoop dat het snel minder wordt. Ik heb voor de rest nergens last van namelijk, ben alleen wel al 3 kilo:$ afgevallen. Maar ja ik eet kleine beetjes en meer komt er niet in.
    Ik wou toch nog even iedereen een heel fijn sinterklaasweekend toe wensen!!

veel liefs van pluisje.

ps me moeder weet niet wat ze morgen ziet, een zielig hoopje op de bank haha.

Deel Deze Pagina