@ Kwebbel... Je zou eens moeten googlen op reflux.. weet er niet heel erg veel van.... Wel waad er ook een virusje rond die flinke diaree geeft bij kleintjes.. maar ook spugen... (Oona is al met dat virus verwent) @ Pluisje... Merk je al iets van de zetpillen.. is het emesafene? Dat is wel echt goed spul... Vervelend wel dat je zo misselijk bent.. Had ik ook flink.... Wat mij wel hielp was iets eten voordat ik opstond, meestal een creakertje met een dun plakje kaas... Smaakte totaal niet, maar juist door iets te eten werd de misselijkheid minder... Verder vooral goed drinken.. Thee, Water, boullion.....Afvallen is sowieso geen probleem... Ik viel in het begin ook af... Slik je ook al iets van multivitamine voor zwangeren? Hier sinds gister begonnen me de hormoonzalf voor Oona, ben benieuwd of haar eczeem nu snel minder wordt.. zogauw haar rompertje uit is gaat ze krabben.. ze kan haar handjes nu zo bewust sturen dat ze echt flink op haar buikje tekeer gaat.. zo zielig!
@ Alicia, elysium zit in bleiswijk bij rotterdam. Voor ons dus goed te doen. En daar heb je de 1e en 3e maandag van de maand gemengde badkleding dagen. Wij gaan normaal ook naar Sanadome omdat ik niet van naakt hou hihi maar wilden idd ook eens wat anders de zwaluwhoeve heeft trouwens ook badkleding dagen. @ Chivay, Sanadome heeft leuke aanbiedingen ook voor nachtjes lastminute aanbiedingen. En Elysium heeft ook veel aanbiedingen 2e kaartje 50 procent korting en nu heb ik een aktie met 2e kaartje gratis en kost het iets van 29 euro voor z'n tweeen dus niet echt duur dan vind ik. Hier sneeuwt het ook nog elke keer denk dat er wel meer dan 10 cm is gevallen @ Pluisje, wat vervelend dat je zo misselijk bent en wat heb je snel medicijnen gekregen ik kreeg die pas halfverwege mijn zwangerschap. Maar er echt voor thuis gebleven ben ik nooit soms is afleiding ook wel goed. Hier maar begonnen aan de eerste babykleertjeswas je moet toch iets met dit weer is het nog ergens goed voor, zit ook al lekker in mijn pyjama bij de kachel
ik was toevallig gister bij de ha en toen zei ik dat ik me zo misselijk voelde, toen kreeg ik deze pillen voor geschreven. Dus vandaar dat ik ze zo snel heb. Ik mag ze alleen gebruiken als ik echt vaker achter elkaar moet braken. En gelukkig is dat nog niet het geval. welke zetpillen het zijn weet ik niet, ze liggen boven namelijk. En ja kwa werk, het is wel afleiding maar ook erg zwaar in de gordijnen. En echt respect is er ook weer niet als je minder doe. Dus ja ben er zelf nog niet uit. liefs
Pluisje wat balen dat je zo misselijk bent. Ik heb toen ook zetpillen gekregen en na 2 zetpilletjes was de misselijkheid over Jeanetjuh voor het wassen van kleertjes is het ideaal weer. Heerlijk al in de pyama. Doe ik zo vaak met dit weer Dan mag mijn man Senna uitlaten Chivay wat lijkt Oona veel op jou. Echt niet normaal meer. Ik zag het net op hyves. Pampers van aldi kosten 11.49 voor 90 stuks. Ze bevallen mij prima voor s'nachts en overdag. En het scheelt enorm. Ook vind ik de billendoekjes van de etos (oranje verpakking) heel fijn en kosten maar 1.35 per pakje en er zitten 74 doekjes in. Als je alles zo in de gaten houd scheelt het echt enorm in de maand. Hier ligt ook heel veel sneeuw. Echt geweldig vind ik het dit jaar, omdat ik het zo leuk vind om dan met Senna te wandelen die word helemaal dol in de sneeuw. Vanavond sinterklaasavond Liz heeft vannacht van 22:00 tot 5:30 geslapen. HEERLIJK:d En vandaag is ze ook al de hele dag aan het slapen. Zal wel door het weer komen denk ik. Vanmorgen had ze een dikke poepluier. Mijn man stond te kokhalzen en had de riem van mijn ochtendjas onder zijn neus vastgeknupt wahahahha. Ik kwam niet meer bij van het lachen.
hee meiden Pluisje wat naar dat je zo misselijk bent, als het niet gaat thuisblijven Chantal, wat fijn dat liz heeft doorgeslapen, heerlijk jeanetjuh leuk he de babykleertjes wassen kwebbel, kim spuugt ook vaak na voeding, soms nog 2 uur erna, en dan is het helmaal zuur. Mijn ha zei dat veel babys er last van hebben Ik verdik de voeding wel wat met jhb pit meel, maar helpt niet altijd. Soms gaat het dagen goed, en dan opeens weer slecht, zoals vandaag Hier, we zijn niet naar broer,vanwege dat ze ijssel voorspellen, en het toch wel een half uur rijden is Kim was pieperig vandaag, spugerig ook, sliep vanaf half 7 tot net maar 1,5 uur. Nu slaapt ze eindelijk xxxx
Hey meiden, ik heb vandaag voor t eerst met een model gewerkt zie hieronder het resultaat ben zooo trots!
@Chivay. Wij hebben ook zo'n prinsesje. Al is het wel heel duidelijk wat wel en niet goed is. Ik vidn ook dat je langer doet met luiers van Pampers. Die goedkope moet ik veel vaker vervangen,dus dan maakt het qua prijs ook niet uit. Wij hebben heir altijd wel aanbiedingen. Is het niet bij de Etos,dan wel bij Kruidvat of Trekpleister. Wat zielig die exceem bij Oona. Ik heb het op foto's van haar nooit zo geod gezien. Hormoonzalf is wel zwaar,maar je hoort er wel vaak goede dingen over. Hopelijk gaat het snel beter. Ik vind jeul altijd zelf nog erger dan pijn en bij zo'n kleintje is het helemaal zielig. @Kwebbel. nina spuugt ook veel. Eerst niet en si daar toen ineens mee begonnen. De arts van het bureau zei dat het normaal is bij kleintje,zolang ze niet in een golf boeren. Het komt omdat het maagklepje nog alle kanten op zwaait. DAt komt nog goed. Ik laat Nina ook altijd goed boeren en daarna nog even rechtop zitten zodat het kan zakken. @Jeanetjuh. Dan is Elysium voor ons wel wat ver weg. De zwaluwhoeve ook dagen met badkleding? Maar is dat dan ook gemengd,want heel vaak zijn die dagen met badkleding alleen voor vrouwen. @Chantal. Hihi,dat was wel een plaatje waard. Ik vertel het net etegn mijn vriend en die zegt heel droog: Ja dat kan. Babys kunnen ook heel erg stinken. Het is wat met die mannen,maar ze verschonen wel netjes. Pamperdoekjes. Bij ons heeft de Etos bijna altijd die doekjes in de aanbieding. 9 pakken voor 14 euro en dat zijn die fijne van pampers,dus dat is ook niet veel. Ik neem dan maar een doos mee. @Wendyenr. Wat mooi. Echt heel goed gedaan. Hier een heerlijk dagje met veel visite. Een oudcollega kwam vanochtend even bijkletsen. Daarna kwam mijn vader mij een bloemetje brengen,omdat hij altijd zo vaak langskomt sinds Nina er is en hij het zo fijn vind dat dat mag. Vond dat wel heel lief van hem. Mijn vader is zo trots op nina. Nu Nina zo eenkennig iskomt hij wat vaker,omdat hij wil dat Nina hem geod kent. Ik moet er maar om lachen. Hij is vaak ook weer met 'n half uur weg,dat is makkelijk als ze dichtbij wonen en ik vidn het ook gezellig. vanmiddag mijn schoonzusje geweest met cadeautjes voor Nina voor sinterklaas,dus Nina is weer verwent. Heeft meer van sint gekregen dan. Misschien was ik toch niet zo lief dit jaar Vandaag ook voor het eerst ongesteld geworden na de bevalling. Fijn dat dat ook weer allemaal werkt,want het duurde toch best lang. Verder geen nieuws meer. Fijne avond allemaal.
Zo... Eventjes uit mijn hoofd... Sorry als ik iets vergeet! @ Alicia... Ohh de pamper billendoekjes vinden wij juist weer wat te 'nat'... hier het liefst die van de etos... En idd.. zolang de pampers in de aanbieding zijn is het allemaal wel te doen... Eczeem van Oona is idd op foto's niet altijd goed te zien... zal er eens een duidelijke van plaatsen... hihi wat leuk van je vader... Hier proberen mijn ouders en schoonouders ook vaak te komen.. wonen allemaal best ver weg.. @ Chantal.. hahaha mooi gezicht zal dat zijn geweest met die vieze poepbroek @ Wen&r... Ziet er goed uit!! @ Eline.... Groot gelijk dat je niet op pad bent gegaan met dit weer.. wij hebben onze plannen ook even vooruit geschoven.. @ Chantal... Haha we krijgen echt heel verschillende reacties.. Sommige zeggen dat ze vooral op mijn vriend lijkt... andere weer meer op mij... Bekijk bijlage 112885
Alicia merk nog niet zo heel veel verschil in karakter maar Elize kan soms echt ff drama maken als ik ff bezig ben..... Pffff denk ik dan maar Naomi kan dat soms ook dus vind het moeilijk om er nu al iets over te zeggen. Naomi maakt wel meer geluidjes. Pampers zijn ook wel eens in de aanbieding bij makro dan moet je vaak 3 megadozen halen en heb je dus 9 pakken voor ongeveer 6,50 per pak. Had ik in het begin gedaan met maatje 1 en 2 maar daarna ook nog heel lang met gratis kruidvat luiers gedaan. Ben echt vaak naar de kruidvat geweest met die mamabonnen Hihi. Heb afgelopen week pas voor het eerst weer pampers gekocht en ook met veel korting van alle bonnen die ik nog had. 3 pakken voor 15 euro, wij hebben nu maatje 2 babydry. Chivay ik vind ze meer op jou lijken. Hier gaan wij vandaag Sinterklaas vieren bij schoonzus, heb een leuke babygym van winnie THE pooh gekocht voor de dames. Dat vinden ze echt erg leuk. Wenr mooi gedaan trouwens zeg! Ben de helft weer vergeten..... Sorry meiden
hee meiden Chivay, ik vind dat Oona echt meer op jou lijkt, grappig om te zien Wendy mooi geworden zeg die nagels Hoeveel luiers gebruiken jullie eigenlijk? Ik 5, bij elke voeding 1, ze is dan nooit heel nat ofzo Iedereen een fijne sint Wij vieren het niet, Kim snapt er toch niks van, volgend jaar maar xxx
Hier ook bij elke voeding 1 luier maar ze willen tussen de voedingen door nog wel eens goed poepen waardoor er dus meer doorheen gaan en tel dat maar x 2 !!! Pampers heeft dus een goeie klant aan ons
Hey dames! Heb gisteren en nu even alles doorgelezen, eens kijken wat er is blijven hangen! @Pampers, hier ook een bon in de babydoos. Alleen moet ik ze nu al gaan halen want die bon is maar geldig tot 31 december 2010! Vind dat toch best stom eigenlijk... @Alicia, wat lief van je vader zeg! En leuk dat hij zo graag wil dat Nina naar hem in ieder geval niet eenkennig is! Ik ben benieuwd hoe dat met mijn ouders gaat. Nu komen ze bijna nooit langs en hebben ze altijd wel wat te doen. Mijn vader is zowiezo een stille dus daar verwacht ik niet veel van! @Chivay, wat leuk die foto's van jullie zo naast elkaar! Ik denk inderdaad ook dat ze meer van jou heeft maar ik zie toch ook wel duidelijk dat ze een mengeling is van jullie beiden! Wat zielig dat ze zo'n last heeft van de eczeem! Hopelijk helpt die zalf snel. @Wenenr, wow dat ziet er mooi uit! Volgens mij ben je een natuurtalent! haha @Jane, ik ga zo stemmen natuurlijk! @Chantal, wat een grappige man heb jij! hahaha Zag het al helemaal voor me! @Pluisje, hoe is het nu met je? Hopelijk ben je niet meer zo misselijk... @All, wij zijn gisteren weer eens wezen shoppen in Centro (oberhausen, duitsland). Dat is een heel groot overdekt winkelcentrum. Erg leuk en toch net even weer andere winkels dan in Nederland. Hoewel ze ook veel bekende winkels hebben hoor. Dat was zo lang geleden dat we daar zijn geweest en nu hadden ze buiten ook weer kerstmarkt. Het was wel erg druk, maar verder erg leuk. En ik heb een heerlijke jas gevonden! Een "normale" jas en dan 2 maten groter genomen. Hij zit heerlijk en ik kan er nog flink in groeien! Vanmiddag sinterklaas vieren bij mijn schoonzus. We hebben nog gekeken voor een kadootje voor ons neefje maar die heeft voor ons gevoel alles al! Als hij een bepaald ding leuk vindt krijgt hij in vrij korte tijd heel veel daarvan van zijn ouders. Dus ja dan blijft er weinig over om te geven vind ik. We hebben nu wel wat leuks gevonden van playmobil maar ik overweeg om dat gewoon tot de kerst te bewaren, hij krijgt nu toch al heel veel... Fijne sinterklaas voor iedereen die her gaat vieren!
@ Alicia, ja dat dacht ik al voor ons is dat 1.15 rijden dus goed te doen. Ja de zwaluwhoeve heeft nu ook gemengde badkleding dagen wij zouden daar in de zomer heen gaan maar was toen 10 weken zwanger dus heb het geannuleerd. @ Eline, nou ja leuk ach het moet gebeuren haha het is wel lief om het allemaal zo te zien hangen maar ook heel erg veel werk, heb misschien ook iets te veel kleertjes snap dat jullie niet weg zijn gegaan het was echt slecht weer. @ Banne, ow dat is ook stom van die bon. Maar goed ze bederven niet fijn dat je geslaagd bent voor een jas. Alle meiden die sinterklaas gaan vieren veel plezier!! Wij doen er niet echt iets aan straks wel even lekker chocomel kopen hoort er toch wel bij en zag het gister niet zitten om de stad in te gaan. Liefs
@Jane. Ik ga natuurlijk op je meiden stemmen. Waar kan ik dat vinden? Ah dan is de Makro ook best geodkoop. Zal het eens in de gaten houden via de site. Ik neem aan dat ze een site hebben waar de aanbiedingen op hebben staan. Ik hoor weleens dat tweelingen qua karakter heel verschillend zijn,dus daarom mijnj vraag. Ben benieuwd heo Naomi en Elize zich ontwikkelen. Meestal zie je dat er wel een is die iets meer op de voorgrond treed. @verschonen. ik verschoon Nina altijd als ze uit bed komt,dan heeft ze het meest geplast. Zal ongeveer wel aan 6/7 komen met de poepluiers van Nina erbij @chivay. Wat leuk die foto's van jullie. Hoe heb je die zo mooi naast elkaar gekregen. Ik zal dat ook eens proberen van de week. Ik vind ook dat Oona sprekend op jou lijkt me de ogen van haar vader. Wat leuk om te zien. Bij ons zegt iedereen dat Nina op haar vader lijkt. Niemand zegt dat ze echt op mij lijkt of ze zeggen een goede mix van beide @Banne. Fijn dat ej eindelijk een jas hebt. Gewone modellen zijn ook vbeel leuker vind ik. Ik had ook een gewone en het fijne van een wijde is dat je je kindje er straks ook nog onder kunt dragen. Oberhausen is inderdaad leuk winkelen. Wij gaan dara ook nog weleens naar toe,al is een dagje iegelijk te kort,want wta een mega winkelcentrum. Man oh man. Ik ben me ongesteld. Stond vanochtend al om halk 8 onder de douche,alles zat onder. Waren jullie ook zo erg ongesteld de eerste keer? Ik dacht dat het maar een beetje zou zijn. Maar goed dat we het hele weekend lekker thuis zijn. Iedereen een hele fijne sinterklaas. Was er niet eentje hier uitgeteld op 5 december?
Volgens mij is girrlie toch uitgerekent vandaan? Alicia, ik was ook zo erg ongesteld, en nog trouwens. Ik heb het veel erger dan voor de zwangerschap, en toen was het al erg
Banne ik had dat ook met mijn vader. Die is vroeger heel erg manisch depressief geweest en sinds een paar jaar gebruikt hij medicijnen waardoor hij emotioneel en sociaal gewoon weg achter loopt. Ik was ook bang dat hij Liz niet heel erg bijzonder vond, maar wat heb ik me daar in vergist! Hij speelt en lacht met haar. Zo bijzonder om te zien Banne wat fijn dat je een goed passende jas hebt gevonden. Heerlijk! En net wat Alicia zegt dan kun je de kleine er straks ook nog onder dragen. Eline hoe gaat het nu met Kim? Chivay ik vind echt dat ze op jou lijkt:d Wendy die nagels zien er echt super uit! Jane wat zul jij een luiers nodig hebben met 2. Ik vind dat ik met 1 al veel pampers nodig heb laat staan met 2. Dan zijn die aanbiedingen helemaal wel mooi voor je! Ik was juist helemaal niet heel veel ongesteld, maar juist heel lang. Ben nu al langer dan 2 weken ongesteld. En over 2 dagen moet mijn gewone ongesteldheid al weer beginnen. Nou ja goed als de volgende keer maar niet zo lang weer duurt, want we gaan nog een midweek weg en dan vind ik dat niet fijn. Gisteren hebben we sinterklaas gevierd. We hebben wel wat leuke cadootjes binnengesleept. We deden het sinterklaasspel. Ik vond het erg leuk en voor herhaling vatbaar. Liz heeft van mijn schoonouders een ding voor in de box gekregen van fisher price en een speenhouder van nijntje. Van mijn moeder heeft ze een zilveren armbandje gekregen met haar naam en een leuke knuffel die geluid maakt. Wij zelf hebben niets voor haar gekocht, want ze heeft er toch niet wat aan. Volgend jaar maar een cadootje meer doen
Hallo dames, Even denken hoor, haha, ben echt duf vandaag. Ongi: Ik had juist weinig bloedverlies maar wel langer dan ik gewend was. Maar dat heeft misschien toch te maken met dat ik nog volledige borstvoeding geef? geen idee eigenlijk. Sint: Jelmer heeft bij mijn ouders een cadeautje gehad en heb zelf toch ook nog een kleinigheidje gekocht, hij snapt er nog wel niks van, maar het gaat om het idee. Vond het gewoon leuk om vannacht stiekem naar beneden te gaan en wat cadeautjes neer te leggen. Ze slapen allebei nog dus ze hebben het nog niet gezien. Jane: Ik zal stemmen! Chivay: Ik vind dat Oona sprekend op jou lijkt. Girllie: Ik ben erg benieuwd hoe het met je is, wie weet beval je wel vandaag met de Sint!! Wenenr: Mooi gedaan hoor die nagels!!! Heb donderdag de babyfoto's van mijn man gezien, Jelmer lijkt sprekend op hem, alleen andere ogen, die heeft hij van mij. Mijn schoonmoeder had ook nog zijn groeiboekje en Jelmer volgt dus precies het groeischema van zijn vader, echt toevallig. We moeten morgen weer naar het cb, mijn man was met 8 weken 6660 gram en 61 cm, dus ben benieuwd of het nu weer hetzelfde is. Zou heel goed kunnen. Mijn man is nu 1.90 en erg slank, dus ben benieuwd of Jelmer daar later ook op uit gaat komen. Jelmer heeft vannacht weer doorgeslapen, weer ruim 8 uur, dus dat is al 3 dagen op rij, dus van mij mag het zo blijven. Chantal: Ik heb gisteren ook nog gekeken voor zo'n speenkoord, kon het nergens vinden? Mijn vader is ook zo gek met Jelmer, had hem vrijdag een shirt aan gedaan met Opa's Boefje erop en mijn vader wilde er persé mee op de foto Bekijk bijlage 112935
Ik gebruik ook alleen pampers eigenlijk. Nouja, van maatje 1 heb ik nu ook kruidvat luiers omdat die gratis waren... maar die vind ik dus echt wel minder fijn. Alicia, bij de Makro zijn de pampers regelmatig in de aanbieding, maar dan zijn ze 8,33 per pak (dus 25 euro per 3 pakken), en dan moet je meestal wel 2 dozen (dus 6 pakken) tegelijk halen. En maar heeeeeel soms die aanbieding die Jane noemde. Dan zijn de aanbiedingen bij Kruidvat, Etos, enz. dus net zo handig. Ik weet eigenlijk niet of ze bij de Makro ook andere luiers hebben. Gisteren zijn we bij m'n schoonouders geweest, daar hebben Jelle en Femke cadeautjes van Sinterklaas gekregen. Jelle snapt dat allemaal net zo'n beetje, is er dus flink mee bezig. Hij is aardig verwend, en Femke kreeg een paar rompers, een pyamaatje, een speen en een nijntje knuffeltje. En straks gaan we naar mijn ouders, daar komt Zwarte Piet misschien ook nog wel wat cadeautjes brengen... Chantal, je brengt me op een idee! Een armbandje met naam, dat heb ik vroeger ook gekregen van mijn ouders. Voor Jelle vond ik dat niks (sommigen geven een jongetje ook zo'n armbandje), maar voor Femke kan ik natuurlijk wel zo'n armbandje halen nu
@ Foto's... Hihi wat leuk dat de meeste haar op mij vinden lijken.. Horen toch vooral dat ze ook erg veel op Marcel/zijn kant van de fam lijkt... Denk zelf dat ze echt een mengelmoesje is.. dat is ook wel het leukst! Ik heb ze langs elkaar gezet met photoshop... foto's gemaakt van onze oude babyfoto's zodat ik die ook digitaal heb. @ Jane... Ik had al op de meiden gestemt @ Luiers.... Hier minimaal 5 luiers.. maar vaak meer... Op luiergebied is het echt een princesje... poepluiers gaan in een schone luier... & tussendoor krijgt ze wel eens eentje extra omdat ze zoveel plast en echt een hekel heeft aan erg natte luiers... Meestal zo rond de 8 luiers per dag.. @ Banne... Fijn dat je een jas gevonden hebt... Ik had het erop gegokt, en omdat ik maar een klein buikje had kon ik tot 20/24 weken mijn gewone winterjas aan gelukkig... Al was hij toen ook door de warmte niet meer altijd nodig. @ Girllie... Idd benieuwd hoe het met haar is En Wen? Die hebben we ook al ff niet meer gezien toch? @ Chantal... Hier is de ongesteldheid ook helemaal van slag.. Ook meer dan 2 weken geweest... toen paar dagen, dagje niet, dag weer wel... Geen pijl op te trekken! Het is wel iets rustiger geworden sinds de borstvoeding gestopt is... @ Kwebbel... Leuk hè om dat soort dingen te vergelijken.. Leuke foto!! @ Opa's en Oma's.. Hier 4 stuks die helemaal gek op Oona zijn... Al vanaf dag 1 dag dat ze het wisten (met kerst alweer een jaar geleden) zijn ze alle 4 helemaal op en top opa en oma... Mijn schoonvader kwam met rompertjes aan, laatst ook eentje met, Mijn opa is de liefste. Mijn vader maakt 100den foto's.. Echt leuk om ze zo te zien met Oona... @ 1 jaar geleden... Precies 1 jaar geleden had ik mijn eerste positieve test in handen en wisten we dus dat Oona onderweg was... Wat een raar idee, Precies een jaar geleden begon dit alles... Ga zo eens even teruglezen in dit topic ff het gevoel terug halen.. Was echt wel bijzonder!