Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia als je op de beginpagina van deze site beny en dan iets naar beneden scrolt dan zie je het wel

2. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wat vinden jullie van mijn kerstkaart? Net even gephotoshopt.....laat ik dan afdrukken als foto en klaar:D

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Jane, wat een SUPER SUPER GAVE kaart echt heel erg mooi!! En ik ga zeker even stemmen.

@ Wenrich, erg mooi hoor die nagels.

@ Chivay, vind ook dat ze op jullie allebei lijkt, leuk zo die foto's

Liefs

4. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chantal. Ik vidn het ook heel bijzonder om mijn ouders met Nina te zien. Ze genieten ook zo van haar.
    Wat een verwennerij voor Liz. Leuk die cadeautjes.

@Kwebbel. Wel heel toevallig dat jelmer net zo groeit als je man. En met 8 weken al 6600 gram,poeh,echt een flinkerd al. En dat terwijl ej man nu heel slank is.
    Wij waren juist als baby allebei heelfijntje sen dat is Nina ook. De lengte heeft ze van mij. Ik ben altijd al lang geweest en mijn vriend is later de lengte ingeschoten.
    Ben benieuwd of Jelmer dezelfde lijn vasthoud.
    Volgens mij heb ik eens een speenkoort bij de Hema gezien.
    Wat een leuke foto van Jelmer met zijn opa. Heerlijk om te zine he die opa's.

@Eveline. Ik zag net op de site van de Makro dat de luiers in d aanbieding zijn voor het bedarg ewat jij nu ook noamt. je moet alleen zelfs 3 dozen nemen. Vind het wel erg veel om 9 pakken luiers in te slaan en zo heel scherp vind ik de aanbieding niet.
    Ik vind Etos nog de best aanbiedingen hebben.
    Hoe gaat het nu met femke?

@Chivay. Raar idee he dat het a weer een jaar geleden is dat je een test in de handen had. Ik vidn het zo snel gaan.

@Ongesteld en pil. Ik wilde weer aan de pil gaan als ik ongesteld ben,maar ben erg benieuwd naar jullie ervaring met de pil als je borstvoeding geeft. Heeft iemadn van jullei ook Ministat? En heo bevalt dat? Ik twijfel een beetje om te beginnen. Hoop dat het zo werkt als mijn oude pil(microgynon) en ik veel minder erg ongesteld zou zijn dan ik nu ben. En ik zou ook graag weer regelmatig ongestedl zijn. Dat zijn voor mij de redenen om aan de nieuwe pil te beginnen. Als dat niet opgaat,wacht ik denk ik liever tot de birstvoeding afgelopen is en ik weer aan mijn eigen pil kan. Wie kan mij hier iets over vertellen???

Hier een gezellig middagje. Hadden wat cadeautjes voor Nina gekocht. Nina vond vooral het inpakpapier erg mooi. Dat knappert zo lekker en het smaakt ook nog lekker. Als ik dat had geweten hadden we beter een rol inpakpapier kunnen geven ;)

5. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Jane, wat een mooie kerstkaart! Echt heel erg leuk!

@Kwebbel, leuke foto van een trotse opa! Wat grappig dat Jelmer precies de lijn van jouw man volgt!

@Chivay, ik kan me voorstellen dat je er op gokte met zo'n langzame groei van jouw buik! Die van mij groeit toch wel aardig en mijn huidige winterjas zat juist daar heel slank! Dus ik moest wel.. Deze was gelukkig ook niet zo duur en inderdaad kan ik 'm later ook nog gebruiken met de kleine eronder of bij een volgende zwangerschap...

@Girllie, ben ook erg benieuwd hoe het met je gaat!

Heeft Girlie een buddy eigenlijk??

@Wen75, hoe is het met jou? Ook al even niet gezien volgens mij...

@All, mijn man is nu toch wel overstag wat betreft de naam die ik zo ontzettend leuk vond voor een meisje!! JEEEEEJJJ, we zijn er nu toch wel voor 95% over uit dat dit 'm moet worden! Ik ben helemaal blij! :D Voor een jongen hebben we ook wel een goeie optie maar voor mij niet hetzelfde gevoel als bij de meisjesnaam...

Nog 2 weken en dan weten we als het goed is wat het wordt! Ik kan nu al niet wachten, en heb respect voor de meiden die dat (ruim) 9 maanden hebben volgehouden! ;)

6. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo….een druk weekend gehad. Verjaardag en 2x sint….Roan is flink verwend, toch wel grappig….hij snapt er nog helemaal niks van..haha! Morgen komt de kerstversiering in huis. Dat is toch ook altijd gezellig. Geen grote boom dit jaar, maar twee kleintjes in het raam….vanwege de box hebben we een beetje ruimte gebrek!!! Roan zal de lampjes wel mooi vinden!

@Chantal:
    Vragen staat vrij…haha…en ja wij maken Roan wakker voor de laatste fles. Een beetje afhankelijk hoe laat we (uhm…. roy tenminste, ik lig er vaak al eerder in!) naar bed gaan. Meestal tussen 23.00 en 23.30 u. Anders komt ie idd midden in de nacht!!!

@Kwebbel:
    Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je man…hopelijk kunnen jullie er nu weer samen van gaan genieten!!
    En wat kan die Jelmer slapen…van 20.00 tot 6.30u, nou dat doet Roan hem niet na! al begint hij ook steeds beter door te slapen nu van 23.30 tot 6.30u…ik mag dus ook niet klagen! Soms moet ik er nog wel uit om even het speentje in zijn mond te doen vanwege die zuigbehoefte die hij dan even heeft, maar ook dit wordt steeds minder.

@Eline:
    Beterschap….en rustig aan! Een longontsteking is geen pretje.

@Chivay:
    Leuke foto’s van Oona…haar haartjes beginnen goed te groeien of niet? En volgens mij lijkt ze sprekend op jou!

@Ritme:
    Wij hebben wel een vast ritme…
    Rond 6.30u fles, daarna terug naar bed tot ongeveer 9.00-9.30u, dan lekker wassen en aankleden. Om 10.30u weer een flesje, dan even spelen totdat hij moe wordt, lekker slapen in bed, 14.30u de fles, dan spelen, wandelen, boodschapje. A;s hij erg moe is gaat hij gewoon nog even het bedje in. Om 18.30u weer een fles, dan echt naar bed en voor de laatste fles maken we het wakken tussen 23.00 en 23.30u
    Als ik weg moet dan slaapt Roan gewoon in de wagen of maxi cosi…hij is dan niet echt van slag. Bij drukke visite (veel mensen bij elkaar) heb ik wel het idee dat hij door de indrukken eerder moe is. Ook moet hij altijd even weten waar hij is….ik leg hem dat dan heel volwassen uit…haha..net of ie het allemaal al snapt!

@jane:
    Fijn dat alles goed is en je niet meer terug hoeft te komen in het zkh! Je hebt kanjers van meiden zo te horen!

@Luiers:
    Hier ook de luiers van pampers…ik heb nog geen andere geprobeerd hoor moet ik zeggen. Ik heb vrijdag weer 3 pakken gehaald dus we kunnen nog even vooruit. Ze bevallen me goed moet ik zeggen. Heel soms zit met een goeie poepbeurt wel alles onder, maar volgens mij is dat met alle luiers wel!! We zitten nu ook in maatje 2, al had ik nog een pak maat 1 in de kast gevonden (had papa verstopt, hihi) Dus die maken we overdag maar even op! Voor elke voeding verschonen we maar soms een keer extra tussendoor als hij gepoept heeft.

@Kirin:
    Gewoon lekker in bad gaan, dat werkt erg ontspannend en niks mis mee. Ik heb het mijn hele zwangerschap gewoon gedaan..ik zie er geen kwaad in!

@Alicia:
    Fijn dat je weer ongie bent geworden…dus er is nog hoop voor mij…ik vind het ook lang duren!

@Banne:
    Fijn dat jullie al uit de namen zijn…dat is wel snel hoor! Bij ons is het nog tig keer veranderd, haha! Enne….9 maanden wachten was voor mij niet heel moeilijk. Ik zou ook met een meisje heel blij geweest zijn. Op het moment van geboorte ben je daar niet eens mee bezig, maar ben je meer vingertjes en teentjes aan het tellen! Maar goed, iedereen moet dat voor zich weten. Als jullie willen weten wat het wordt, moet je dat gewoon doen! Ga je het ook iedereen vertellen, of houden jullie het voor jezelf?

@Girllie?
    Ben benieuwd hoe het met je is????

Nou...volgens mij heb ik iedereen weer gehad! Zo niet excuses!

7. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jane,
    Mijn stem staat erbij hoor!!! Je hebt er al veel hoor!!:D

8. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jane. Ik heb op de dames gestemd. ik probeerde het nog een tweede keer maar dat lukte niet :)

@Sammie. Er is zeker nog hoop. Ik had alleen niet verwacht dat ik pas 14 weken na de bevalling ongi zou worden. Zal wel door de borstvoeding komen.

@Banne. Leuk de namen al. Spannend he wat het word. Toch is het gek,maar als de baby geboren is,kijk je er nhelemaal niet na. Wij hebben zelfs niet eens gevraagd of alles geod was. We waren alleen maar ons kindje aan het bekijken en waren helemaal onder de indruk. De rest kon ons allemaal niet schelen.

9. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Goedenmorgen allemaal,

Hier even berichtje van deze kant. Hier gaat het redelijk, erg veel pijn in handen en voeten door het vocht nu. De druk wordt te veel op gewrichten e.d. Verder rommelt het wel aardig hier maar zet niet door. Vanmiddag heb ik een afsluitend gesprek bij de vk en morgen weer naar de gyn. Daar toch eens goed gaan babbelen, want manlief vindt het ook niet meer leuk om me zo te zien. Ik ben erg benieuwd...

@Jane Ook van mij heb je uiteraard een stem gekregen en een erg leuk kaartje is het geworden.

Ik probeer later vandaag nog even te reageren.

Fijne dag allemaal verder...

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @wen, wat was je vroeg wakker!!!:O ik hoop dat de gyn iets voor je gaat doen!

@all, mijn webshopje begint nu ook vorm te krijgen. Manlief doet zn best maar is voor mijn gevoel niet snel genoeg haha.
    Ik heb een inkoopadres voor alle grote parfum merken hugo boss, chanel, d&g, cavelli, armani, davidoff, burberry enz, en ik zit laag met mijn prijzen ( 10 euro onder advies verkoopprijs). ( wat een bedragen kunnen ze ervoor vragen zeg!!!
    Het zijn allemaal de orginele merken, echt super dat ik dit kan doen!
    Dus mocht je goedkoop een luchtje nodig hebben :D pb me maar :D

Verder gister voor de 2de keer nagels gezet en is super goed gelukt! Was erg trots en deed er 2,5 a 3 uur over! Vorige keer deed ik er een dag over :p

nah meiden vanmiddag krijgen we de uitslagen.. zooo spannend! Jullie horen van me!

11. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Wendy succes bij de verloskundige!

WendyenRichard jij ook veel succes met de uitslag! Heb je ook van chanel coco chanel? En hoeveel kost die dan in totaal?

Banne fijn dat je een meisjesnaam hebt. Wij hadden deze naam ook al vanaf 11 weken. Het voelde meteen goed. Ik moest toen ook wel mijn man overhalen;)

Jane ik had ook al gestemd hoor. Hopelijk win je!

Dit is de derde nacht dat Liz doorslaapt. Ben helemaal blij:D Alleen kwam ze vanmorgen wel om kwart over vier en speentje hielp niets. Toen maar de fles gegeven:)

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ze gaan niets doen hoor, gewoon een afsluitend gesprek omdat ik nu helemaal bij de gyn loop. ;)

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik ga straks uitgebreid reageren maar ik moet zo Jelmer wakker maken, we moeten naar het cb voor zijn eerste prikjes :(

Jelmer heeft gewoon tot 8:00 geslapen :D, Laatste voeding rond 22:00 gehad, slaapkoppie haha....

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @chantal, gaik vanmiddag even naar kijken meid!

15. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @Kirin, ik was in het begin ook heel onzeker. Ik had veel bloedverlies en denk dat ik gewoon nog 2 keer een soort van ongi ben geweest tijdens mijn zwangerschap tot ik de echo had en het bloedverlies is opgehouden half oktober ben ik heel onzeker geweest. Maar doordat ik zo ziek was kon ik tegen mezelf zeggen dat het wel goed moest komen.

@Chivay, mijn dochter heeft ook eczeem. Het is echt zo zielig. Soms moet ze gewoon huilen van de jeuk, zeker als ze van zwemles af komt. Wij moeten haar nu iedere ochtend en avond helemaal insmeren met een vette zalf. en 4 keer per week met een hormoonzalf. Doe je olie in het badje? Dat helpt ook om de huid wat vetter te houden en zo min mogelijk in bad is ook beter voor het huidje omdat het huidje uitdroogt van water. Hopelijk is Oona snel van de jeuk af. Misschien een idee als de jeukplekjes weg zijn om haar iedere ochtend en avond in te smeren met een zalf van vaseline. Dat hebben wij ook in het begin gedaan. Dan is de kans dat er weer jeukplekjes komen wat minder.

@Pluisje, echt vervelend dat je zo misselijk bent. Ik weet er alles van. Je moet doen wat je denkt wat goed voor je is. Als je denkt dat je niet kan werken dan moet je dat zeker niet doen.

@wendyenrichard, mooi hoor die nagels zo.

Luiers, ik gebruik al vanaf dat mijn dochtertje werd geboren kruidvat luiers. Heb tussen door ook een keer pampers gehad, maar vond voor haar kruidvat beter. Heb ook een keer huggies gebruikt maar dat vond ik echt helemaal niks ze was toen helemaal doorweekt.

@jane, leuke kerstkaart.

Namen: voor een meisje zijn we er al uit. Voor een jongen vinden we het moeilijk. Voor ons zoontje vonden we het al moeilijk. Eerst maar eens kijken of het jongen of een meisje wordt 18 januari en dan zien we wel of we nog heel hard moeten gaan nadenken voor een jongensnaam.

Ik heb al 2 nachten niet geslapen van het hoesten, het verbaast me dat niemand wakker wordt van mijn gehoest:). Afgelopen nacht ging wel beter dan de nacht ervoor. Op 18 januari de 20 weken echo, ik ben erg benieuwd wat het wordt. Ik begin ook al erg nesteldrang te krijgen. Er moet nog zo veel gebeuren hier in huis. Zeker nu de sinterklaas is geweest hebben de kinderen weer zoveel speelgoed gekregen wat allemaal een plekje moet krijgen en ik wil alles netjes op orde. Gelukkig hebben ze op de school van mijn dochter een aktie waarbij je spullen en oa ook speelgoed in een schoenendoos kunt doen voor kinderen die het wat minder hebben. Ga vanmiddag maar eens een paar schoenendozen halen om vol te stoppen.

16. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Goeiemorgen meiden,

Wij zouden naar Elysium gaan maar vanmorgen was het hier dicht van de mist en spek glad dus we zagen het echt niet zitten. Baal wel want had er zo'n zin in:x

@ Zou girlie misschien bevallen zijn omdat we niks horen? Volgens mij had ze geen buddy toch?

@ Kwebbel, succes op het cb.

@ Pluisje en kirin willen jullie weten wat het wordt?

@ Jane, ik heb ook gestemt je hebt er al best wel wat he.

@ Wen, hopelijk gaan ze morgen aktie ondernemen ga voor je duimen!!!

Liefs

17. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Hierbij nog even een buikfoto. 36 weken alweer.
    Vanmiddag nog even op controle bij de vk. En dan deze week de klossen onder het bed. Zaterdag alweer 37 weken.

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ingie: Mooie buik zeg!!!!

Jeanetjuh: Balen dat jullie relax-uitje niet doorgaat, maar het is idd spekglad.

Wen75: Gewoon heel duidelijk zijn over hoe je je voelt, wie weet helpt het, mij hielpen ze ook pas toen ik wat tranen liet rollen.

Het ging goed bij het cb, ze maakte alleen wel een opmerking over zijn gewicht. Ze zei er wel bij dat ivm borstvoeding ze er eigenlijk niks van mag zeggen, maar dat dit toch wel erg overdreven is. Moet proberen hem minder lang te laten drinken.

Hij weegt nu 7050!!! gram en is 62,5 cm lang!

De prikjes gingen ook goed, hij huilde tijdens het prikken wel, maar zodra de naald eruit was, was het ook gelijk over en was hij alweer aan het lachen, bikkel!!!!

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

het hoge woord is eruit :) Er is geen kanker gevonden!!!! :D ben echt zoooooooooo blij!!
    uit zijn hormoon onderzoek is ook en... we zouden een traject in kunnen gaan met operatieve ingrepen e.d. maar dat zien we niet zien we niet zitten. Hij wil geen gesnij daaronder. Is natuurlijk zijn goed recht!

dus het hoofdstuk richard is nu "afgelosten" in het ziekenhuis... nu wachten tot febr.

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    wenenr: wat een opluchting dat er geen kanker is gevonden!!!!

Deel Deze Pagina