@Jeanetjuh. Balan dat hetr niet door ging. Hebben jullie een nieuwd datum geprikt? Wel verstandig want het is inderdaad overal nog erg glad. @Kwebbel. Fijn dat het mee viel met de prikken. Jee 7 kilo al. Poeh dat is inderdaad best veel. Nina is 1,5 week ouder en weegt 5,5 kilo en dat is middenlijn. Zou het lukken om Jelmer minder lang te laten drinken,lijkt me heel moeilijk als hij dat gewent is en ook nodig heeft. @Wendyenr. Wat een opluchting. Kan me voorstellen dat je heel blij bent. Mijn moeder zou zeggen; dat is wel een gebakje waard Hoe is de verdere procedure nu bij jullie? @Ingie. Mooi buikje. Nu gaat het spannend worden. Was jullie oudste mooi op tijd geboren? @Wen75. Wel netjes dat de vk het wil afsluiten. Doet zij dan ook de nacontroles niet meer bij jou? Hier kwam de vk ook 3x in de kraamperiode nog. Ben benieuwd wat de gyn gaat doen. Misschien moet je maar een traantje laten bij de gyn,dat schijnt nog weleens te werken.
Alicia: De verpleegkundige van het cb zei dat als hij niet tevreden is als ik hem eerder van de borst haal, ik hem zijn speentje wat meer moest geven. Ben benieuwd of dat werkt, aangezien hij zijn speen helemaal niet zo vaak wil, alleen als hij echt heel erg moe is.
@alicia, we moeten nu wachten tot febr. Ik moet in de tussentijd nog 1 keer mijn ongesteldheid opwekken. das in januari 2011 dus wordt dit jaar niet meer ongesteld ( jeej!) Dan krijgen we de prikinstructie op 16 febr enhoor ik het schema waar ik me aan moet houden en weet ik wanneer ik moet beginnen met prikken. 28 maart krijgen we uitleg hoe alles in zijn werk gaat en hoe het in het weekend allemaal gaat. Dan kunnen we daarna beginnen maar ons geduld wordt dus flink op de proef gesteld.
@Alicia onze oudste was 6 weken te vroeg. Hopen dat deze nog even tot zaterdag blijft zitten. Dan mag ik gewoon lekker thuis bevallen. Bij vk ook alles goed.
Ingie mooie buik hoor Wendy goed nieuws! Wat zullen jullie opgelucht zijn zeg. Kwebbelsnoes dat is een flinkert zeg Ach ja straks als ze kunnen lopen lopen ze het er wel weer af. Ik dacht ook dat Liz heel veel honger had, maar ze had dus ook heel veel zuigbehoefte. Nu geef ik haar minder en de speen en dat gaat heel erg goed moet ik zeggen. Jeanetjuh wat balen dat het niet door ging Het was idd veiliger om thuis te blijven. Vanmorgen trok de hond me ook al bijna van de benen en ik kon dus niet snel lopen ivm de gladheid. Ik schaamde me dood hahaha. De fysio is hier vanmorgen geweest. Die komt hier nu iedere week 1 a 2 keer ivm de voorkeurshouding van Liz. Ze vond dat Liz erg vooruit ging Ik was zo blij
Nog even foto's van sinterklaas. Nina vond vooral het inpakpapier erg leuk. Dat knispert zo mooi Bekijk bijlage 113230
Dit vond ze toch wel het allerleukste cadeau. Hier ligt ze nu dus heel veel mee in de box te zwaaien Op elke kraal zit een ander ribbeltje en dat voelt lekker aan de tong als ik haar reactie zo hoor. Bekijk bijlage 113234
@Kwebbel. Aha,ik ben benieuwd heo dat gaat. Het lukt bij Liz ook,dus danmz al het best goed gaan. @Wendyenr. Spannend joh. Wel raar dat je precies datums weet wanneer het allemaal gaat gebeuren. Hoe is het nu met de donor. Is hij goed gekeurd? En moeten jullie met hem ook nog dingen op papier zetten? Ik hoop dat 2011 helemaal jullie jaar gaat worden. @Chantal. Fijn dat Liz vooruit gaat. Moet jue zelf ook nog oefeningen met haar doen? @Ingie. Oeh,6 weken is wel erg vroeg. Dan ben je nu al verder gelukkig. Nog een weekje en dan mag het op zich gebeuren. Lijkt me voor jullie wel erg fijn en geruststellend als je 37 weken bent. Hoe ging het met jullie oudste dan na de geboorte? Zal wel en pittige tijd zijn geweest he.
hey meiden een hoop weer geklets hier!! Leuk leuk leuk!! Hier gaat alles rustig zijn gangetje. Gister sinterklaas gevierd, veel gezeten en vooral me laten verwennen haha. Me moeder was in tranen, lief hoor!! Ik zou vandaag thuis blijven, en toch op het laaste moment ( half 7) besloten om te gaan. Het viel me wel tegen, ben erg moe en heb niet veel honger waardoor ik erg misselijk ben. En dan vooral s´ochtends. Ik eet al op bed wat maar toch. Ik ga morgen nog aan het werk, en dan denk ik dat ik de rest van de week lekker thuis ga zitten. Er was iemand die vroeg of ik wou weten wat het wordt. Het antwoord is ja, ik ben heeel erg nieuwsgierig namelijk. En dan om nog 7 maanden te wachten, dan wordt ik gek. En gelukkig wil me vriend het ook weten. Ik heb 3 jan me eerste afspraak bij de verloskundige, en dan krijg ik gelijk een combinatietest. En dan 2 weken later een nekplooimeting. Spannend meiden, het wordt nu echt he! Als ik van de week rustig thuis ben reageer ik weer even op jullie, ga nu met me beentjes in de lucht zitten. liefs van pluisje
hee meiden Heb even gauw gekeken, gewerkt en heb knallende koppijn, dus reageer niet op iedereen Ingie mooie buik Alicia wat een mooie fotos, ze ziet er ook al zo wijs uit De fysio belde, en kims afplatting is nu 107% Het was 2 maanden terug 112 %, dus heel erg verbetert. vanaf 108% als ze 6 maanden oud zijn, adviseren ze helmtherapie. Dat is nu bij Kim niet nodig, ze heeft ook nog 1,5 maand om het nog te verbeteren, en ligt alleen maar andere kant nog op met hoofd. Ben zo blij Knuffel voor iedereen, tot morgen xxx
Hoi allemaal, Eline balen van de hoofdpijn en goed van kim supernieuws. pluisje denk aan jezelf he . wendyr o fijn nieuws voor jullie enne mooie nagels hoor. banne fijn dat je een jas hebt gevonden. wat een mooie foto's weer van nina leuk leuk . oona lijkt op jou chivay!!!!! mooi buik zag ik voorbij komen en ook een mooi kapsel. zo heb vandaag even het huis schoongemaakt (nesteldrang)?????? hi hi wat een werk zeg en manlief zit zielig in de hoek van de bank ziek te zijn oooooo wat zijn mannen toch zielig !!!!!!!!!!!!!. fijne avond allemaal, groetjes san
@ Ingie, mooie buik en fijn dat het zo goed gaat. @ Alicia, leuke foto's. We gaan waarschijnlijk in januari. @ Kwebbel, hopelijk lukt het om Jelmer wat minder voeding te geven maar lijkt me niet gemakkelijk. @ Eline, fijn dat Kim geen helm hoeft en het de goede kant op gaat @ Wenrich, dat is super goed nieuws nu uitkijken naar 2011 spannend hoor. Liefs
@San, ja mannen zijn altijd 10x zieker dan vrouwen volgens mij... Alleen hebben ze dat zelf niet door! Hahahaha Enne nesteldrang?! Goed teken! @Wenenr, wat een geweldig nieuws! Weer iets afgesloten voor jullie! Nu nog een paar maandjes wachten en dan is het eindelijk zover!! Hopelijk gaan ze heel snel voorbij voor jullie! @Eline, wat fijn dat Kim geen helm hoeft! En sterkte met je hoofdpijn! @Alicia, Wat een leuke foto's weer van Nina! Ze ziet er al zo wijs uit vind ik. Leuke meid is het! @Pluisje, ik zou toch wat proberen te eten ook al heb je weinig honger! Wie weet helpt het juist tegen de misselijkheid en krijg je misschien vanzelf ook weer wat meer trek in eten... @Kwebbel, zo Jelmer is flink gegroeid zeg! Ach en een beetje extra vet is helemaal niet erg toch?! Zoals iemand anders al zei, zodra ze gaan kruipen/lopen is het er zo weer af! Ik zou me er vooral niet te druk over maken! @Chantal, wat fijn dat Liz het zo goed doet! Enne met 11 weken de naam al?! Wow, dat is snel! Tja, mannen moeten misschien iets langer wennen aan een naam?! Ik ben in ieder geval hartstikke blij dat we een meisjesnaam hebben! Voor mijn gevoel hoef ik ook niet naar jongensnamen te kijken... BEn benieuwd of het klopt! hahaha
Bedankt voor de reacties. Ik ben nog steeds onzeker, maar het gaat op zich wel goed hier. Voel me alleen 's ochtends een beetje gammel. Leuk kerstkaartje Jane Ingie: mooie buik. pluisje: doe rustig aan Eline: fijn goed nieuws Wendy&R: Ook goed nieuws
@Alicia: Ik weet niet of dat door de bv komt. Ik geef geen bv maar ben ook nog steeds niet ongesteld geworden. Dat duurt nu toch ook al ruim 9 weken. Nu had ik wel een lange cyclus voor mijn zwangerschap, nl van rond de 40 dgn, maar dan zou ik nu toch ook snel ongi moeten worden. Ach, het zal wel vanzelf komen, maar toch fijn om te weten of het allemaal weer werkt. @Mereli: De schoenendoos actie ken ik, doen ze bij ons op school ook ieder jaar. Het is voor kinderen ook goed om te leren delen en ze bewust te maken dat wij het eigenlijk heel goed hebben, maar dat dat niet vanzelfsprekend is. Succes ermee! @Ingie: Mooie buik hoor en de tijd gaat idd snel nog een paar weken te gaan! @Kwebbel: Wat een knap kind heb je!!! Hopelijk doet Roan het morgen net zo goed. Wij moeten om 11.35u, ik ben benieuwd. En qua gewicht ja hij is flink, maar dat was hij bij zijn geboorte natuurlijk al. Hopelijk werkt dat met het speentje. @Wen&R; Dat is een hele opluchting meid .nu op naar feb. Je zult zien dat de tijd omvliegt en het zo feb is! @Eline: Gelukkig gaat het steeds beter met kims afplatting. Hopelijk zie je er over een tijdje helemaal niks meer van.
er is weer lekker veel geklets @ ingie mooie buik hoor! nog ff dan zijn we ervan af @ wenenr gelukkig goed nieuws! en je zet echt al mooie nagels. @ foto's heb weer zoveel leuke mooie foto's voorbij zien komen. @ pluisje leuk de reacties van moeders. @ wen hoop dat je morge duidelijkheid krijgt bij de gyn. @ eline fijn dat kim geen helm hoeft. @ all ben de helft alweer vergeten sorry maar hier gaat nog alles goed. veel liefs