hoi dames, tjonge hoe zal het met girlie zijn ???? is de kleine er al??? jeanetjuh hoe is het bij jou gaat ook al snel zeg voel je je nog wel goed.? Pluisje vervelend zeg dat spugen en dan ook nog migraine erbij bah bah bah. enne laat de arbo arts maar lullen en gewoon goed overleggen met je huisarts dan sta je veel sterker.knuffel voor jou. kirin hoe voel jij je ? banne hoe is het met jou bevalt je jas??? en inderdaad de baby's hier zijn prachtig om te zien zit altijd weer te glunderen als er foto's gespamt worden dus dames Forum tante San vind ze ook geweldig meer meer meer. zo hier nog even spannend of we ongie worden ? fijne avond allemaal groetjes san84
Hallo allemaal, Hier weer even een berichtje van mij. Ik ben net weer thuis gekomen en daar ben ik erg blij mee. Weer lekker in mijn eigen bedje slapen en mijn lieve hondjes om me heen. En nog belangrijker: maandag word ik weer opgenomen om ingeleid te worden. Aan de ene kant een opluchting om een datum te hebben om naar uit te kijken maar aan de andere kant komt het ook wel erg dichtbij allemaal ineens. Ik ga nu eerst even lekker eten en probeer vanavond en anders morgen op iedereen te reageren wat er allemaal gekletst is sinds gisteren. Liefs Wendy
Het is niet te geloven, maar Roan heeft vannacht geslapen .van 23.30 u tot 7.30 u maar één keer eruit geweest voor het speentje! @Chivay: Gefeliciteerd met je baan eindelijk zekerheid! Heb je het al verteld bij je huidige werkgever? Toch fijn dat je iets kunt gaan doen wat je al heel lang wilde! @banne: Geweldig he? Om het hartje te horen .dat blijft een mooi geluid. Voor je gevoel een teken dat het allemaal goed zit! @Wendy: Sterkte in het zkh hopelijk heb je je kleintje straks gezond en wel in je armen! lees zometeen even verder....
Wendy wat fijn om een datum te weten Heel heel veel succes! Sammie wat goed van Roan. Liz word iedere keer nog om half vijf vijf uur wakker. Hopelijk breid ze dat over een tijdje uit naar iets later
@All, wij hebben geen echo gehad hoor gisteren! Helaas! Gewoon een simpele controle. Alleen wel het hartje voor het eerst gehoord. echo's krijgen we daar alleen als ze denken dat er iets niet goed is. Anders niet helaas. Vanavond een informatie-avond en dan zal ik eens vragen waarom ze zo weinig echo's doen... Je wil toch elke keer wel de kleine zien! 20 december hebben de geslachtsbepaling! Dan kunnen we eindelijk de kleine weer zien! @Wen75, lekker dat je weer thuis bent! Spannend hoor maandag inleiden! Zo lang naar uitgekeken en nu is het toch best gek dat het ineens zo dichtbij is! Ik hoop voor je dat het heel snel gaat! @Girllie, ik ben ook erg benieuwd hoe het met je is!! @Pluisje, wat vervelend dat je zo misselijk bent! En ook nog migraine... Sterkte meid! En anders net als Chivay medicijnen vragen tegen de misselijkheid?! @San, mijn jas bevalt heel erg goed! Hij is heerlijk warm, wat een verschil met mijn oude jas!! Echt lekker nu. Hoe is het met jou?? Wanneer moet je ongi worden? @Missy, wow 32 kilo! Dat is erg veel zeg... Maar ach, alles voor het goede doel! @Kwebbel, ik zou inderdaad je eigen ritme met Jelmer aanhouden! Sterkte met je "linkerkant"!! Hopelijk is het snel weer over! Ik ben ook benieuwd wat ze te zeggen hebben op je werk! Duurt wel lang zeg van 9 tot 15! @Alicia, ik ben vandaag even binnengelopen maar helaas was er maar 1 meisje aan het werk wat ik zo gauw kon zien. De hele groep was tijdelijk ergens anders omdat er in de ruimte van de dreumesen nog wat geklust moest worden. Maar ach het is tegenover m'n werk dus ik loop binnenkort nog wel een keer binnen. Ik voel me verder goed! Ik heb alleen wel het idee dat het allemaal wat meer aan het rekken is. Heb iets meer last van bandenpijn... Maar ik mag zeker niet klagen! Voel me op en top gelukkig en zwanger!
@ Wen, spannend hoor. Fijn nu nog even thuis hopelijk kun je een beetje slapen zodat je goed uitgerust bent. Nog even genieten nu van elkaar. @ Banne, volgens mij is dat normaal van de echo's voor de 12 weken heb ik er 3 gehad door mijn miskraam maar na de 12 weken alleen de 20 weken echo nog en dan is het klaar. Alleen als ze twijfelen over de groei of iets anders dan krijg je extra echo's @ Eveline, ben erg benieuwd naar je foto's @ San, met mij gaat het goed hoor alles wordt wat zwaarder maar het is allemaal wel goed te doen ben geen klager dus geniet maar van de meeste momenten het is ook allemaal zo bijzonder. Vandaag een kerstboom gekocht, we wonen hier nu 2 jaar en ik had het 1e jaar de smoes dat we net alles aan kant hadden dus geen boom en vorig jaar hadden we 2 kittens dus weer een goede smoes maar nu moest ik er echt aan geloven maar het is toch wel erg leuk en gezellig Hebben jullie al een boom staan?
Hoi allemaal, jaenetjuh fijn dat alles goed gaat en dat het zwaarder word is normaal toch enne kerstboom hier komt er geen kerstboom in maak wel een leuk kerststukje maar verder niet . banne jammer dat je niet wijzer bent geworden op het kdv . wendy o spannend maandag geniet nog even van je buik mogen we nog een buikfoto zien voordat jullie kleine komt??????? chivay leuk hoor nieuwe baan gefeliciteerd. niemand vergeten hoop ik hier vandaag weer fhysio gehad voor mijn knie en mag weer voorzichtig mee doen met volleybal ben zo blij dat het weer mag. groetjes san84 ps banne als het goed is 10 dec ongi worden
@ wen maandag al echt heel spannend hoop dat je dan je kleintje heb @ jeanetjuh hier dit jaar geen kerstboom heb er geen plek voor. vind het wel jammer. @ san hopen dat je ongi helemaal weg blijft @ baby's wat fijn dat het goed gaat met de kleintjes enne lekker veel foto's spammen @ kilo's ja niet normaal voel me eige echt een bal gehakt hahahah slaap lekker allemaal
ha dames, reageer ff kort e bondig want ligt nogal wakker meisje op mn arm,typ met 1 hand... hier vandaag voor 1e x naar cb geweest,,arts was er niet dus alleen maar wegen en meten,de vpk had ik maandag ook al gesproken en toen dus dingen gevraagd. sofie weegt nu 3170 en is bijna 52cm. @ritme geef laatste voeding hier om 22.30 en ze slaapt dan tot tegen 7 uur!overdag moet ik ze echt om de 3 uur wakker maken, ze is nu regelmatig dagelijks tussen 2 voedingen wakker,kijkt dan rustig om zich heen begint ook beetje te brabbelen,erg gezelli9g! @san spannend voor je,ga voor je duimen!! @pluisje balen dat je zo beroerd bent,sterkte!!!! @banne leuk zon geslachtsbepaling!wanneer heb je 20wkn echo? @jeanetjuh geniet lekker van alle momenten want voor je t weet heb je een ukkie in je armen, volgend jaar is boom zetten nog leuker want dan zien die kleintjes vabn ons t nog beter! @eline,janee chivay en chantal wat kunnen die kleintjees van jullie al veel!erg leuk, geniet er van, en lekker foto's en film maken! @wen veel sterkte maandag!!!!!! @de rest die ik verhgeten ben...sterkte en succes!!! x miek
@Chantal: Bij Roan was het zo dat hij steeds iets langer ging slapen. De eerste weken om de 3 uur, later een hele tijd om de 4 uur, toen 4,5, daarna 5 uur, en zo steeds langer. Het langste wat hij achter elkaar heeft geslapen is 8 uur, en dat was afgelopen nacht. Ik ben dus zeer benieuwd wat hij vannacht gaat doen ik heb zelf zon idee dat hij van de prikjes ook heel slaperig was. We moeten het dus even afwachten. @Kwebbel: Dat is best even schrikken, dat van je werk .er zal idd best wat aan de hand zijn anders lassen ze niet zon lange vergadering in. Ik hoop voor je dat er niet al te veel gaat veranderen. En wat het slapen van Jelmer betreft gewoon doen wat jullie het beste vinden. Roan krijgt nog veel later de fles en op het cb hebben ze er niet eens na gevraagd!Ik zou er ook niet snachts uit willen omdat zij dat zo nodig willen vervroegen. Dit is ook de reden waarom Roan heel laat nog een fles krijgt. Pas als hij langer gaat slapen gaan we het wat vervroegen. @Girllie: Hoe gaat het bij jou?? Al een kleintje inmiddels?? @Pluisje: Jammer dat je je zo misselijk voelt, maar alles voor het goede doel!!!! @Alicia: Ik maak me ook nog niet heel erg zorgen de arts vertelde ook dat ze het moeilijk kon voelen omdat hij zo gespierd is .hij bleef duwen met de benen en werkte niet echt mee. Tja, wat moet je daar dan mee, alleen maar goed dat ze het even in de gaten houden. Als na een echo blijkt dat het niet goed zit dan gaan we ons pas echt zorgen maken. Voor de rest proberen we er al op te letten bij het verschonen, ook doen we regelmatig oefeningen met hem het zal wel niet zon vaart lopen! @Missyf: Tja 32 kilo is wel veel .alleen maar goed om het nog een keer te checken! @jeanetjuh: Ik heb twee hele grote potten op de vensterbank met daarin een kleine kerstboom. Het is even een nood oplossing, vanwege de box hebben we niet voldoende ruimte voor een grote boom! Het is toch wel gezellig om iets aan kerstversiering in huis te hebben! Nou meiden .de hormonen zijn mijn lichaam nog niet uit .ik lag gisteren in bad de jij en je kinderen te lezen. Stond er toch een zielig verhaal in een meisje dat zwanger was van een kindje zonder nieren, ze heeft de zwangerschap uitgedragen en het kindje is vlak na de geboorte overleden. Daar moet je toch niet aan denken he? Tranen met tuiten in bad! Zo zie je maar het is niet altijd vanzelfsprekend dat je kindje gezond is! Ik ben echt zo dankbaar voor mijn kleine jongen het mooiste wat me is overkomen!
Sammie dat heb ik soms ook nog wel dat ik onwijs moet huilen, maar goed beter dan opkroppen zeg ik dan maar. Liz heeft vannacht van tien tot kwart over vijf geslapen, dus weer iets langer dan eergisteren. Heerlijk Sanne fijn dat je weer mag volleyballen Missyf is alleen maar goed die extra controle. En je moet maar zo denken na de bevalling verlies je de helft aan kilo's alweer en de rest krijg je er wel af omdat je het druk krijgt Kwebbel succes vandaag op je werk. Ben benieuwd! Miekje fijn dat Sofie het zo goed doet Heerlijk dat ze al zoveel slaapt. Wij gaan hier zaterdag de kerstboom zetten. Ben benieuwd hoe de hond er mee omgaat Liz begint steeds meer te brabbelen. Zo gezellig
Hee meiden Missy, die kilos vliegen er idd wel weer af, ik moet er nog 2 van de 20, die zijn hardnekkig Alicia wat lekker in jan nog niet werken, wat een luxe zeg, dat je de hele dag bij Nina kan zijn, echt lekker Wat voor werk zou je willen doen, en hoeveel dagen? Gaat Nina dan naar het kinderdagverblijf? Pluisje knuffel Miekje, jeetje ze weegt ook nog licht. Was zon beetje Kim haar geboortegewicht San wat fijn dat je weer mag volleyballen zeg, super. spannend 10 dec ongi worden Heb je gevoel dat je zwanger kan zijn? Kwebbel ben benieuwd wat er op je werk aan de hand is dan, wel even schrikken zeg. Gaat het thuis weer met je man? Wen wat spannend zeg maandag inleiden, fijn dat je nu wel weet waar je aan toe bent Chantal leuk de kerstboom neerzetten. Was je eigenlijk nog gaan babyzwemmen laatst? Sammie het is idd niet vanzelfsprekend een gezond kindje, ik ben ook elke dag dankbaar ervoor. Zielig dan he als je dat leest Ik had Kim eergister een hapje banaan gegeven van olvarit,en daar is ze beroerd van geweest. hele avond krampen, en gisteren allemaal uitslag op haar buikje. Van 1 hapje. Ik ga volgende maand aan cb vragen om te testen, ook voor die koemelkallergie. Vind het niet normaal dat ze zo reageert op hapje fruit. Ik merk dat ze toe is aan wat anders, en kan niks geven nu xxxx
Chantal: Dat op mijn werk is zaterdag pas Slapen: Nou, gisteravond weer late voeding gegeven, maar toch kwam hij vannacht weer voor een voeding, terwijl hij toch al 2 weken doorsliep, hopelijk gaat hij snel weer doorslapen, want ben gelijk weer gebroken na 2 onderbroken nachten. Kerstboom: Hier eigenlijk ook geen plek door de box, maar wil hem toch wel graag opzetten, maar ben bang dat ik dan flink met meubels moet gaan schuiven. Gisteren eerste na-gymles gehad van de zwangerschapscursus, ze heeft ons flink onze buikspieren laten trainen, heb nu wel spierpijn hoor haha...
Hoi dames, eline vervelend dat je kim nog niks anders kan geven dan de fles. Kwebbel o jee spierpijn nooit fijn hoe gaat het met jelmer? nog geen nieuws van girlie? spannend hoor . denk niet dat ik zwanger ben hoor dames voel niks maar dat zegt niks hi hi . fijne dag allemaal, groetjes san
@San. Forum tante San Hihi,grappig. @Wen75. Maandag inleiden. Oh spannend. Lijkt me heel raar dat je weet wanneer je kleine komt. Doe de komende dagen wel lekker rustig aan en geniet nog eventjes van het met z'n tweeen zijn,want straks word je echt even geleefd. @Banne. Het aantal echo's ligt echt aan de praktijk waar je bent. Wij hadden veel echo's: week 8, 10, 12, 14, 20, 30, 34 en 36. Waar wij waren hadden e eigen apparatuur en deden regelmaatig een echo om bijv even naar het hartje te luisteren. Dat had ook met zo'n apparaatje op de buik gekund,maar wij waren heir erg blij mee. Fijn dat ej je zo goed voelt,dat maakt toch wel dat je nog meer kunt genieten. Bandenpijn hoort er inderdaad bij. je baarmeoder moet behoorlijk uitrekken in deze periode. @Jeanetjuh. heb je geod dat je zo geniet. Voor ej het weet is e kleine en mis je de zwangerschap nog weleens. Dat heb ik in ieder geval en Chivay ook las ik laatst. Het is inderdaad een hele mooie tijd,voor mij echt een van de mooiste periodes uit mijn leven. Wij hebben de kerstboom nog niet staan. Heb al wel lichtjes in de tuin opgehangen en de boom moeten we eerst een plekje voor zoeken. De box van Nina neemt ook veel ruimte in in de kamer.
Zo nu ga ik er even voor zitten om te proberen op iedereen te reageren, mocht ik iemand vergeten alvast sorry! @Foto's Weer hele mooie kindjes voorbij zien komen! @Alicia Wow weer een nieuwe mijlpaal dat Nina zichzelf heeft omgerold! @Chivay Gefeliciteerd met je nieuwe baan. @Jane Vervelend dat ze nu ineens midden in de nacht weer komen, kan me voorstellen dat dat pittig is zeker nu je weer werkt. @Kwebbel Vervelend dat je je zo belabberd voelt, beterschap. En wat betreft CB, die hebben ook niet altijd gelijk hoor. Lekker naar je eigen kindje kijken en daar je conclusies uit trekken. @Pluisje Vervelend dat je zo misselijk bent, ook al is het voor een goed doel. Als je je niet goed voelt idd niet gaan werken, anders voorstellen voor evt halve dagen voorlopig? @missy Wow 32 kilo? Ik ben benieuwd wat er uit het prikken komt... Balen dat je niet naar buiten kan doordat de auto kapot is. Nog eventjes volhouden, meid, voordat je het weet is het zover. @san Spannend... *duim duim* En ik ga idd nog even een buikfoto maken nu het nog kan en zal hem dan hier showen. En wat een goed nieuws dat je weer mag gaan volleyballen. @Sammie Yeah Roan ook doorgeslapen vannacht! Ik hoop dat hij dat blijft doen! @Jeanetjuh Bij jullie is het nu kerst in huis, gezellig hoor. Hier geen kerstboom, simpelweg geen plaats voor nu de box in de huiskamer staat. Bovendien slaat mijn lieve Labrador de ballen de boom uit met zijn staart. @Chantal Liz slaapt ook al zo lekker redelijk de nacht door, fijn dat het zo goed gaat met haar. Ik ben benieuwd of jullie hond de ballen wel in de boom laat hangen. @Eline Wat naar dat Kim zo heftig reageerde op een hapje banaan. Overigens had ik begrepen dat je beter eerst met groente kan beginnen... Maar zou zeker een allergietest bij haar laten doen. @Girllie Hoe gaat het met jou? Ik hoop dat het goed nieuws is dat je al even niet bent geweest en dat je je kleine in je armen hebt. Hier vanochtend intake gehad van het gastouderbureau en moet zeggen dat dit goed beviel. Heb gezegd dat ze gelijk op zoek mogen naar een gastouder. Verder is het nog steeds onwerkelijk dat ik wrs volgende week al mama ben. Moet thuis ook nog wel het e.e.a. regelen, zoals opvang voor de honden e.d. Dan kan ik me daarna op de bevalling gaan focussen. Ik hoop nog steeds dat de kleine zichzelf vandaag of morgen zelf aankondigt, wrs ijdele hoop hoor. Fijne dag allemaal!
@San. Spannend morgen NOD. Zou wel wat zijn dat je toch zwanger in je jurk straks JA zegt. @Sammie. ehb je geod dat je je geen zorgen maakt. Kun je altijd nog doen als er echt niet geod blijkt te zijn. Hier ook nog steeds hormonen in mijn lijf. Ik herken dat wel bij een film huilen. Het is bij mij wel stukken minder dan tijdens de zwangerschap gelukkig. Zal vanzelf wel allemaal verdwijnen als ik ook stop met de borstvoeding,maar dat wil ik nu nog eevn volhouden. @Eline. Ik zie het inderdaad ook als enorme luxe dat ik bij Nina kan zijn. Ik wil wel weer gewoon terug in de kinderopvang,dat heb ik 10 jaar gedaan. Ik zou dan het liefst 2 dagen willen werken. IS een fijn extra centje dan en Nina hoeft dan maar minimaal naar oppas. Ik zou zelf niet voor kinderopvang kiezen,bij ons komen mijn ouders dan een dag in huis oppassen en een dag neemt mijn vriend Nina mee naaar zijn werk en past zijn moeder op. Op die manier bouwt Nina ook een leuk contact met haar opas en omas op en het kost ons zo ook niks en dat is dan ook fijn. Wat zielig dat Kim zo beroerd is geweeest van de banaan. Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik niet met banaan zou beginnen. Dat stopt gigantisch en Kim is er toch al gevoelig voor. Wij willen binnenkort met peer beginnen. Dat is dun en nog nooit iemand gehoord die daar allergisch voor ons,dus lijkt mij ideaal om te proberen. Nina zit sinds 3 dagen steeds meer te keuvelen met haar fles. HEt lijkt haar veel minder te smaken. Ik hoop dat ze het nog even volhoudt en anders ook maar eens fruit proberen. @Kwebbel. Leuk de na-gym. Heb je nog een paar geode oefeningen voor de buik? Spanend zaterdag. IK hoop dat het niks voor jou persoonlijk betekent. Hebben er meerdere een tijdelijk contrcat bij jullie of ben jij een van de weinige? Ik ben ook benieuwd naar Girllie. Daar moet toch wel wat zijn,het rommelde al zo lang. Ze heeft volgens mij ook geen buddy,dus denk dat we nog even geduld moeten hebben tot ze weer zelf achter de pc kan. Hier vanochtend even met Nina naar prenatal. 3 Leuke stelletjes voor Nina gevonden. Het gaat hard ineens met de lengte bij haar. Heeft nu echt maat 62 nodig qua lengte van de benen. Heb nu maar vast wat in maat 68 in huis gehaald,dan kunnen we zo doorschuiven. Het valt me op dat ze veel spijkerbroeken hebben in de kleine maatjes. Ik persoonlijk heb daar niet zoveel mee. Heb liever een zachte soepele stof zodat ze zich lekker vrij kan bewegen. Nina ligt geen moment stil en slaat haar benen alle kanten uit,dan is een strakke broek niet echt wat.
Alicia: Er zijn nog meer collega's met een tijdelijk contract, dus ben zeker niet de enige en ik ben van iedereen met tijdelijk contract wel het langst in dienst nu en degene die voor mij in dienst kwam heeft gewoon een vast contract gekregen terwijl ze zwanger is, dus denk haast dat ze mij ook wel vast zullen geven. Maar ligt er een beetje aan wie onze nieuwe leidinggevende wordt, als het aan onze huidige leidinggevende ligt krijg ik sowieso vast, maar die gaat helaas in februari weg. Wen: Lekker genieten van je laatste zwangere dagen, spannend hoor. Ik hoor Jelmer, ga hem uit bed halen, even voeden en dan kijken of we even boodschappen kunnen gaan doen.
hey meiden, bedankt voor jullie lieve reactie´s. Ik las dat girille al een tijdje niet is geweest, spannend hoor!! en dat wendy bijna mama wordt, meid zet hem op, je kan het!! De kerstboom staat niet bij ons, ik heb een kleine neergezet voor de sfeer haha. Gister me baas aan de lijn gehad, hij zei dat iedereen al denkt dat ik zwanger ben. Maar dat hij zijn mond zal houden, en als ik weer aan het werk ga dat ik het dan zelf moet vertellen. Maar meiden ik ben nog maar 7 weken! En me eigen vader weet het nog niet eens. Nou ben ik bijna verplicht om het van het weekend aan me vader te gaan vertellen. Omdat er weer collega´s zijn die mijn vader kennen. Ik voel me nog erg slap, slaap veel, kijk veel tv en misselijk nog steeds. Ik blijf morgen zowiezo nog thuis, en wat ik volgende week ga doen weet ik nog niet. liefs van pluisje ps ik had via bol.com een zwangerschapsdagboek gekocht van anne gedes lief hoor!!