Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames ,

even een update zit helemaal mis moet 15 dec pas ongi worden of niet . sorry voor de verwarring.

groetjes san

2. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chantal. Oh dat komt me bekend voor. IK was afgelopen weekend vooer het eerst ongesteld geworden. Na precies een jaar weer en alles van dat jaar is wer volgens mij wel weer uitgekomen,omhet maar even zo te zeggen. Ik was ijn ieder geval blij dat ik thuis was,want was ook ontzettend slap. Gelukkig is het weer over.

@Eline. Lieve foto's. Waar heb jij Kim liggen op de eerste foto als ik vragen mag. Ik zie vaak van die witte tegels op de achtergrond.
    Even tv kun je ook nooit voorkomen en ik dnek dat die lichtjes alle kinderen wel trekt. Nina probeert zich ook helemaal te verdraaien,ook wij zetten haar dan in de wipstoel met de rug ernaar toe.

@Sammie. Gezellig he dat brabbelen. Ik kan daar heel erg van genieten. Nina houdt het steeds langer vol nu. Ze kan nu het Wilhelmus zingen ;)

3. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Sammy wat toevallig. Liz kwam vannacht ook weer en een speen werkt helaas bij haar helemaal niet s' nachts, dus heb ik ook maar een fles gegeven. Vannacht slaapt ze bij mijn moeder. Hopelijk slaapt ze daar gewoon weer tot vijf uur a zes uur. Vond het wel moeilijk zo voor het eerst een nachtje weg. Moest zelfs even huilen in de auto:( Heb wel zin in het feestje vanavond:D Lekker even feesten met mijn man en de rest.

Kim wat een super leuke foto's van Kim! Het is ook echt een lachebekkie zo te zien.

Even een paar foto'tjes van Liz

4. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Lekker met paps op de bank liggen

5. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Vinden jullie niet dat Liz op mij lijkt. Vandaag schrok ik echt van deze foto. Die is van vroeger van mijn dopen en als ik dan naar Liz kijk zie ik echt mijzelf er in.

6. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Liz voor de kerstfoto

7. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Even vergelijken met de doopfoto

8. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Ik vind die haarbandjes zo schattig:D

9. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
  10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Chantal leuke fotos zeg, lief

Alicia, ik zet het badje altijd over de gootsteen, en aankleedkussen leg ik op aanrechtbad, daar gaat ze in bad:D

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Chantal: Ze lijkt inderdaad erg veel op je!

Hier kwam Jelmer vannacht ook weer, maar volgens mij heeft hij dan niet echt honger, omdat hij maar 5 minuten drinkt en dan alweer slaapt. Volgens mij wil hij gewoon even aandacht ofzo.

Hier wordt ook heel wat afgebrabbeld, Jelmer vertelt al hele verhalen haha.
    Vanmorgen kwamen de tantes en oma van mijn man op visite en ook daar lag hij hele verhalen tegen te vertellen, dus hij is niet eenkennig.
    Vanmiddag lag hij ook voor het eerst echt te spelen in de box, tegen een speeltje van de babygym slaan en dan echt schateren haha en dat steeds herhalen, heeft hij een minuut of 20 gedaan.

Slapen had hij geen zin in vandaag, hij heeft vanmorgen even geslapen bij een van de tantes op de borst en vanmiddag een half uurtje in de box, maar verder niet, dus heb hem net lekker in zijn pyjama en slaapzak in bed gelegd en hij slaapt al als een roosje, dus hopelijk hebben we nu eindelijk een avondje met zijn tweeën.

Morgen heb ik die bijeenkomst op mijn werk, dus moet ik op tijd mijn bed uit.
    Dennis heeft flinke plannen, hij gaat met Jelmer boodschappen doen bij de Aldi en daarna gaat hij met hem naar zijn ouders, dus die 2 mannen vermaken zich wel.

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chantal, leuke foto's en vind ook idd dat ze erg op jou lijkt:) leuk hoor.

@ Eline, ook weer leuke foto's van Kim. Hoe gaat het met je?

@ Kwebbel, succes morgen!!!

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ja meiden ze groeien hard nu, ze zijn een beetje aan het inhalen. Ze drinken ook alle vijf de flesjes van 200 cc zo goed als leeg en moet je nagaan dat ze al de forte krijgen.

Kdv is iedereen zijn eigen keus, mijn nichtje van 1,5 jaar is veel socialer dan mijn buurmeisje van 1,5 die niet op kdv zit. Die schuilt vaak achter mama. Mijn nichtje is vanaf 3 maanden naar kdv gegaan en dat is goed bevallen. Maar nog iedereen moet doen waar hij of zij goed bij voelt. Ik zeg ook eerlijk zolang we de kinderopvangtoeslag krijgen gaan ze erheen maar als dat komt te vervallen dan haal ik ze er ook af want 550 per maand vind ik een hoop geld dan kan ik net zo goed thuisblijven.

Wat een mooie foto's weer van Liz en Kim! Heerlijk om naar te kijken.

Dames die bijna moeten bevallen, succes!!

Hier liggen de dames al heerlijk een half uur op bed en zijn wij tvoh aan het kijken.

Iedereen een fijn weekend!

14. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier staat de tvoh op! Pearl was super goed, nu reclame.

Eline,
    leuke foto weer!

Chantal,
    knap dat je al een nachtje zonder Liz kan, ik zou het nog niet kunnen. Kan me voorstellen dat je een traantje moest laten... Geniet van het feest en morgen lekker uitslapen!!!!!
    Mooie foto's van Liz, ze lijkt echt op jou... Ongelooflijk! En wat heeft ze al veel haar. Roan is nog echt een kale knakker met een plukje achter op zijn hoofd.

Kwebbel,
    succes morgen!

15. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey Allemaal..
    Jee wat is er flink doorgekletst hier zeg ;)
    Probeer even een beetje bij te kletsen, sorry als ik iets of iemand vergeet!

@ Baan...
    Tnxsss voor alle felicitaties!
    Ik start op 3 januari al... eerst een weekje vakantie tussendoor... dus ik hoef nog maar 2 weekjes te werken op mijn huidige werk. Ik had geen opzegtermijn omdat ik nog in mijn proeftijd zat. Ze reageerde heel verbaast, maar toen ik het uitlegde gaven ze me wel gelijk dat ik deze kans neem.. Gelukkig vinden ze het ook heel jammer! (Ik zelf ook, want collega's zijn super)
    Ik ga 3 dagen werken daar, ma, di en vr... Stuk beter dan de di, wo, do van nu!

@ Buik..
    Hier helaas niet strak... Na de bevalling lichter dan voor mijn zwangerschap.. maar ondertussen een paar kilo aangekomen :( Mijn hormonen zijn enorm van slag, waarschijnlijk is dat de oorzaak

@ Hormonen...
    Ben vandaag naar de Ha geweest... Mijn haar blijft uitvallen (Wordt erg dun nu ook), enorm onregelmatige menstru, en aankomen....
    Mocht meteen bloed laten prikken om mijn schildklier na te laten kijken.. die krijgt nogal een optater van een zwangerschap..
    Ook een speciale shampoo gekregen voor mijn haar.. Ben benieuwd.

@ Echo's..
    :D Had er heeeel veel gehad... 10wk, 20wk, 26wk... Groeiecho en een stuk of 5 korte bij de vk ivm de stuit... en een stuk of 5/6 in zh ivm de stuitligging.... owow wat erg ;)

@ Fles/slaapschema's..
    Hier helaas nog geen vaste tijden.. ;) maar dat doen we ook een beetje zelf... We maken haar op KDV-dagen wakker, en op andere dagen laten we haar zelf wakker worden..
    Zolang Oona er niet van slag van raakt van deze 2 ritmes, laten we dat lekker gaan.. Hopen dat ze daardoor 'makkelijk' blijft op 'andere' dagen.

@ Tv kijken..
    Oona zetten we heel af en toe voor de tv.. op t boxkleed meestal ligt ze dan... Ze vind het echt prachtig... We hebben babytv, en daar hebben we een paar keer dankbaar gebruik van gemaakt als het eten net klaar was en Oona haar baaluur kreeg... Wij eten, Oona tevreden... Nu ze nog zo klein is zie ik daar geen probleem in... straks wat ouder wil ik dat niet meer doen.

@ Wen... jee wat spannend maandag! Lekker genieten dit weekend... Heel bijzondere ervaring om een datum te hebben en zo bewust afscheid te nemen van je buik! Vond het vooral heel gek om 'smorgens zonder weeën oid de deur uit te gaan, en te weten dat ik weer heel anders de deur binnen zou stappen..

@ Kwebbel..
    Pfoei dat klinkt niet prettig op je werk.. Ben benieuwd wat er allemaal nog meer is! Heb dat ook meegemaakt op de school waar ik werkte... Veel mensen die eruit moesten door teruglopende leerlingaantallen!! (ik niet dan, maar wel veel directe collega's)

@ Eline... Wat vervelend dat Kim zo op de banaan reageerde! Heb je ook al rijstebloem geprobeerd? In een ander topic waar ik lees krijgen 2 KMA-kindjes dat, en dat gaat goed.

@ Alicia... Wat gaat het hard met die kleertjes hè... Oona zit nu echt in 62, en sommige dingen zelfs al 68! Spijkerbroekjes zijn over het algemeen heel soepel... heb er 2 die ze regelmatig aan krijgt.. staat zo leuk ;) Heb ook 2 minder soepele, en die blijven mooi achterin de kast (cadeau gekregen :))

@ Eveline... Top dat het inbakeren zo goed werkt!

@ Jane.. Spannend naar t kdv.... gaan ze nog wennen deze maand?
    En helemaal mee eens hoor... Kdv heeft als groot voordeel dat ze al jong wennen aan wachten, delen e.d... Merk aan Oona dat ze nog beter tegen geluiden kan nu.. slaapt door alles heen nu..
    Vorige week lagen er 3 kinderen te krijsen op de slaapkamer, en Oona sliep met haar pop in haar hand overal doorheen :D

@ Spelen/samen spelen
    Idd pas vanaf 2 / 2.5 jaar dat ze echt gaan samen spelen.. maar de basis voor dat samenspel ligt al veel jonger. (Heb de opleiding spelbegeleiding gedaan... ben eigelijk spelagoge, maar daar is nu door alle bezuinigingen geen werk in te vinden.. vandaar weer t onderwijs in)

@ Foto's... Wat een hoop leuke foto's weer!!! Erg leuk!
    Zal ook weer even spammen...

@ Haren...
    Oona's haar is nu echt hard aan het groeien... Leuk leuk :D Nu ondertussen wel een kale plek op haar achterhoofd, maar dat komt vanzelf weer als ze straks goed kan zitten... Haarbandjes zijn niet mijn ding.. maar haarspeltjes des te meer ;) Nog even gedult...

Bekijk bijlage 114206
    Perfect met dit weer toch dit tshirt?! :D
    Enne Alicia... dit is dus zo'n heel soepel spijkerbroekje.. komt bij de H&M vandaan...

16. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Bekijk bijlage 114207
    Liggen??? Dat is voor baby's!!
    Oona wil heel graag zitten de laatste dagen... Als ze op schoot ligt is ze constant buikspier oefeningen aan het doen om overeind te komen.. Zo leuk... Zo klemvast tussen alle fleecedekens op de bank vond ze dus ook prachtig...

17. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
  18. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chivay, leuke foto's:D tegen haar uitval kun je zelf ook vitamine b gebruiken kan je gewoon bij de apotheek halen zonder recept en helpt vaak erg goed.

@ Chantal, hoe was je nachtje zonder liz?

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Chivay hier gaan ze idd ook wennen bij kdv, 29 december een ochtend en 31 december een middag.

Hier hebben we meiden om 08.00 uur wakker moeten maken! Volgens mij bevalt alleen in bed slapen ze wel.

20. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    Heei meiden!!!

Ik kom even melden dat ik maandag ben bevallen van een ZOONTJE zijn naam is Bjurn Nick.. En alles is goed!!!
    Na een bevalling van 20 uur en wat blunders in het ziekenhuis is het allemaal goed gegaan..
    Ik kom zosnel mogelijk om bevallings verhaal te vertellen!!

Kiss

Deel Deze Pagina