Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Girllie.... Van harte proficiat met de geboorte van Bjurn Nick!!! Ben benieuwd naar je verhaal!

@ Jane... vind je het spannend dat ze naar t kdv gaan? of voelt het wel goed?? Fijn dat het alleen slapen zo goed is gegaan!

@ Jeanetjuh... Klopt, maar ik slik nog VSM mama multi... die is voor zwanger worden/zijn & na de bevalling..
    Ligt nu echt aan mijn hormonen die van het padje af zijn.. en daarnaast nu een infectie van mijn hoofdhuid ook.. die combi maakt dat het zo enorm uitvalt nu... Moest ook snel van de minipil af omdat ik daar ws niet goed tegen kan.

Hier een gebroken nachtje..
    Op een of andere manier werd Oona veel wakker.. Klaarwakker elke keer, maar met haar pop en/of speentje viel ze in 1 minuut weer in slaap... en dat een keer of 8/9 vannacht! Geen idee waarom, zijn we niet van haar gewent..
    Naja.. kan een nachtje gebeuren.. hopelijk slaapt ze vannacht weer goed..

2. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #1842 Alicia78, 11 dec 2010
    Laatst bewerkt: 11 dec 2010
    @Chantal. Leuke foto's van Liz. Vooral die waar ze aan het gapen is,lief. Ze lijkt inderdaad op jou. Heb je ook een foto van haar vader,dan kunnen we zien van wie ze het meeste weg heeft?
    Ze heeft best een bos haar ook he. Net als jij ook.
    Hoe was de bruiloft en hoe ging het met Liz?

@Eline. Ah op die manier. IS wel handig qua hoogte moet ik zeggen. Goed bedacht.

@Kwebbel. Leuk een mannendagje voor je man en Jelmer. Jij heel veel succes op je werk. Ik hoop dat het allemaal meevalt. Ik leef met je mee. Weet hoe vervelend het kan lopen op je werk als kindaantal terugloopt.

@Chivay. Het voordeel van dat ze zo snel uit alle kleertjes groeien is dat we ook veel kunnen shoppen voor ze ;) Dat vind ik erg leuk. Oke,soepele spijkerbroeken bij H&M. Hie rbij ons zijn het allemaal van die stugge dingen,dus dat gaat het niet worden.
    Nina hier wil ook graag zitten en blijft net zo lang bezig tot ze het voor elkaar heeft dat iemand hara rechtop houdt. HEt is wat met de dametjes he.
    Vervelend dat jij nog niet helemaal herstelt bent na de bevalling. Wanneer wil je met de minipil stoppen dan? Je geeft nu toch geen borstvoeding meer he. En vervelend dat je zo'n dunnen bos haar krijgt. Apart,ik heb dat nog niet eerder van vrouwen gehoord. Hopelijk helpt die champo.

@Girllie. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. En blunders in het ziekenhuis? Jeetje,ik hoop dat alles nu goed gaat en dat jullie lekker genieten van jullie zoon. Ik ben benieuwd naar het bevallingsverhaal.

Hier even boodschappen gedaan. Nina doet dan altijd erg haar best om niet in slaap te vallen. Vervlogens valt ze aan het begin van de straat in slaap :D
    Sprak een moeder van mijn oude werk. Ze vond het zo jammer dat ik niet meer terug kwam. Toen ik vertelde dat ik niet meer terug mag komen en dat ze mijn contract niet wilde verlengen,reageerde ze heel geschokt. Ze had daar niks van gehoord. Het blijkt dat de leidinggevende er niks tegen de ouders over heeft gezegd en dat ouders nog in de veronderstelling zijn dat ik verlof heb. Hee apart moet ik zeggen,dat kun je niet maken tegenover de ouders. Ze vertelde ook dat degene die nu voor mij werkt helemaal niet leuk is. Was een slechte zei ze. Toevallig was er vorige week een oudcollega van mij hier en die zei ook al dat er binnen de organisatie rondging dat die leidster niet goed was. Misschien heel slecht van me,maar ik vind het wel lachen. Na hoe ze mij eruit heb gewerkt,vind ik het wel leuk om te horen dat ouders mij liever hebben en dat het dagverblijf er niet beter op is geworden. Wat ben ik gemeen he;):D

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hahaha Alicia... Ik herken dat helemaal jou verhaal van die moeder.. Ik kwam ook ouders tegen van kinderen van mijn oude werk. Toen ik ook zei dat ik niet terug kwam waren ze ook heel verbaast! Eentje zelfs boos, ze vond mij juist zo passen daar. (haar dochter was ook echt mijn meissie ;) ) Echt, leidinggevende?! Waarom moet alles toch zo geheimzinnig!?

Ik was aan het rondgooglen gegaan.. en ook hier zijn er best wat topic's over haaruitval... Sommige zelfs tot kale plekken toe! Dat wilde ik voor zijn, vandaar mijn HA bezoek..
    Ik ben meteen gisteren weer met de combi-pil begonnen, sinds een weekje of 3 is de borstvoeding helaas helemaal op.

This nu dus de vraag of mijn schildklier van t padje af is.. of dat het de combi van hormonen en 'normale-na-zwangerschap-haaruitval' is.. Heb ook een infectie van mijn hoofdhuid nu.. zag er onrustig uit (en jeukt ook sinds gisteren)... Dus ws is het een beetje en en en ...

4. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    @Girlie gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

5. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Zo,ik moest even zoeken,maar heb het lijstej gevonden. HEb de nieuwste aanwinst erbij gezet.

Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen)
    missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 (Jongen)

Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011
    Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011
    Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011
    Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011
    Nbroen - .... - ronde... - ... = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011
    Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg =ZWANGER uitgerekend op 29 juli 2011
    Kirin - 30 november - ronde 4- 1e kindje = Clomid 100 mg ZWANGER uitgerekend op 8 augustus 2011
    San84- time out tot maart 2011 i.v.m. huwelijk .
    Wendyenrichard - Vanaf mrt 2011 puregon spuiten, april 2011 KID

Geboren:
    eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm.
    Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Magic - 5 oktober 2010 - Anouk - 6 pond en .. cm.
    Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm.
    Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm.
    Miekje28 - 6 november 2010 - Sofie - 2930 gram en ?? cm.
    Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - .. gram en .. cm

Vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Wen1975 - Jeanetjuh
    Alicia - Banne77
    Banne77 - San

6. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Oke,dan heb ik niet alleen dat gevoel. Ik vraag me ook af waarom die geheimzinnigheid. De leidinggevende heeft hetzelfde meegemaakt op de school van hara kind en toen vond ze het schandalig dat er niks tegen de ouders was verteld. Nu doet ze zelf hetzelfde. Blijkbaar is het anders als het om kinderen gaat die niet van jezelf zijn. Slecht,slecht.
    Fijn dat je wer met ej eigen pil kon beginnen. Ik slik nu de minpil sinds 'n paar dagen,dus ben benieuwd.
    Heb je geod dat je op tijd naar de ha bent gegaan. Ik zou ook net afwachten als je over een kale plek hebt gelezen. Wanneer hoor je of het de schildklier is?

7. Girllie, gefeliciteerd met je zoontje! Ook ik ben benieuwd naar je verhalen en foto's.

Ik zal dan toch ook eindelijk weer eens wat foto's plaatsen van Femke.
    En verder reageer ik even niet op iedereen nu, want Femke ligt net in bed maar wil nog niet echt slapen zo te horen, en Jelle ligt er ook in voor een middagdutje, maar dat vindt ie ook nog niet echt nodig... waarschijnlijk mag ik ze er zo dus allebei uithalen.

8. Vorige week kreeg ze voor het eerst een flesje afgekolfde melk van papa, dat dronk ze meteen heel goed op (en ze vond het nog niet genoeg ook)

9. En ook Jelle heeft haar al een flesje gegeven :)

10. Laatste foto..

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Eveline... Wat een lieve foto's! Fijn dat het zo goed gaat met de gekolvde melk... Zo lachen.. Jelle lijkt enorm veel op een leerling die ik jaren geleden in de klas had...

@ Alicia.. Ik mag volgende week woensdag of donderdag bellen voor de uitslag.. ben benieuwd..
    Wat slecht als je leidinggevende het heeft meegemaakt dat ze het nu zelf ook doet!!! Vreemd hoor... Mijn leidinggevende zei ook van.. als we niet tevreden zijn of niet willen verlengen van t contract zou ze altijd al eerder een keer in gesprek gaan om dat te laten weten.. Ik heb nooit zo'n gesprek gehad.. pas bij het 'verlening-gesprek' kreeg ik te horen dat t ik dat niet kreeg...

Oona is net samen met Marcel naar een cursus babymassage geweest... alleen voor mannen & kids... Vond het erg leuk eens mannen onder elkaar met die ukkies bezig..
    Oona vond het ook weer heerlijk...

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Girlie, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Hoop dat het allemaal goed gaat. En ben erg benieuwd naar je verhaal.

@ Chivay, wat leuk zo'n massage voor vaders en kids. De gene waar ik zwyoga van heb geeft ook baby massage ik wil dat straks ook graag gaan doen.
    Hopelijk slaapt oona vannacht beter.

@ Eveline, leuke foto's :)

Fijn weekend allemaal, ik heb vanmorgen gewerkt op het dierenasiel maar heb me daarna gedoucht en heb mijn pyjama en badjas aan:D kan daar echt van genieten lekker niks doen. Vanavond krijgen we visite dus zal me dan maar weer aankleden haha.

13. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ girlie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie ZOON!!

@ chantal ik vind liz ook op jou lijken.

@ chivay leuke foto's van oona.

@ sammie hoe was je avondje stappen?

@ eline kim word echt een dametje:D ze groei als kool.

@ san dusse 15 december? voel of merk je iets?

@ wen geniet van jullie laatste weekend samen!

@ eveline je kan echt zien dat jelle een trotste grote broer is.

@ kirin hoe is het met je?

14. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Hallo dames:)

Girlie van harte gefeliciteerd met je zoontje. Leuke naam ook! Hopelijk is alles goed gegaan. Ben benieuwd naar je verhaal.

Jane wat kunnen die meiden van jou heerlijk uitslapen zeg:D Ben een tikkeltje jaloers;)

Jeanetjuh heerlijk he in de pyama. Ben ik ook zo fan van;) Af en toe een hele dag in het huispak rondlopen vind ik ook HEERLIJK:D

Chivay leuk zo'n babymassage met alleen maar mannen onder elkaar. Dat doen ze hier niet.

Eline was laatst niet wezen babyzwemmen. Het zwembroekje paste Liz nog niet en ik was ongesteld geworden en gebruik altijd alleen maar maandverband, dus kon niet zwemmen. Ik hoop dit zeer binnenkort wel te kunnen doen, want vind dat echt geweldig leuk.

Eveline leuke foto's van Femke en Jelle:D

Hier is het nachtje logeren goed gegaan:D Ze was om kwart voor vijf wakker geworden en was daarna weer heerlijk gaan slapen. De bruiloft was leuk, maar merkte wel dat zulke dingen heel anders zijn dan voor ik Liz had. Heb ook rustig aan gedaan met de drank;) Het uitslapen beviel goed:D, maar was wel weer heel erg blij om ons lieve meisje op te halen:D

15. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chivay. Ik ben benieuwd naar de uitslag.
    Ook raar van jouw leidinggevende. We hebben niet veel geluk zo gehad he. Ik ben nu blij dat ik daar weg ben. Er is zoveel negatiefs nog daar. Ik ben nog altijd contact met een collega van daar. Morgen gaan wij ook wokken met haar en haar vriend. Van haar hoor ik ook nog verhalen,wat een drama. Ik ben blij dat ik niet in die stress moet werken. Af en toe heb ik de neiging om de directeur eens te schrijven en op de hoogte te brengen van alles wat daar gebeurt. Ik heb namelijk wel heel erg met de kinderen daar te doen. Ik denk dat mijn verantwoordelijkheidsgevoel een beetje groot is.
    In ieder geval fijn dat jij je droombaan nu hebt. Dan ben je er uiteindelijk beter van geworden.

@Eveline. Wat een leuek foto's. Zeker die met haar grote broer erbij,wat is hij trots.
    Fijn dat Femke zo goed uit de fles drinkt. Ik zie dat jullie Avent hebben. Nina dronk hier ook meteen goed uit en het is ideaal met borstvoeding te combineren.

@Chantal. Fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad. En dat Liz het ook goed heeft gedaan. KAn me voorstellen dat je erg blij was dat je haar weer op kon halen. Ik zou er nog niet aan moeten denken om Nina een nachtje weg te brengen. Ze is nu echt heel eenkennig. Morgen gaan we uit eten,ben benieuwd hoe het dan gaat> Vorige keer moest ik naar huis komen.

@Missy. De magische 37 weken vandaag. Weer een mijlpaal. Nu kun je rustig gaan bevallen. Wilde jij nu thuis of in het ziekenhusi ebvallen?
    Hoe voel je je nu?

@Kwebbel. Hoe was je vergadering?
    Je zult wel gaar zijn na zo'n lange dag vergaderen. Zeker als je zo lang niet meer naar je werk bent geweest.
    Hoe hebben de mannen hun mannendag beleeft. Vond je man het leuk zo alleen met Jelmer?

Hier vandaag wat kerstversiering in huis gehangen. Vind het zo gezellig al die lichtjes. Ben zo wie zo wel van de sfeerverlichting ipv de lampen. Morgen gaan we lekker wokken met een oud collega en haar vriend. Heb daar zin in. Is al weer ff geleden dat we uit eten zijn geweest. Hopelijk doet Nina het geod bij mijn ouders. Mijn moeder kwam net nog even oefenen met Nina naar bed doen. Ze hoopt dat Nina het dan morgen geod vind dat ze door oma naar bed word gebracht. We wachten af en anders zijn we dichtbij en kan een van ons even naar huis als het moet.

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Nou, het was eigenlijk geen vergadering bleek dus. We waren altijd een heel hecht, gezellig team, maar de laatste maanden schijnt er een hoop negativiteit te zijn en iedereen schijnt naar elkaar te wijzen als er iets niet lekker loopt, maar er werd niks uitgesproken.
    Het eerste uur vanmorgen was dus ook bedoeld om alle frustraties uit te spreken.
    Ik heb niks mee gekregen van de laatste maanden natuurlijk, dus zat echt met mijn oren te klapperen en ben stiekem ook wel een beetje blij dat ik niet in die negatieve sfeer heb hoeven werken.
    Kan daar namelijk helemaal niet tegen, als me wat dwars zit spreek ik het altijd gelijk uit met de betreffende persoon.
    Gelukkig is er binnen mijn eigen groep nog geen sprake van negativiteit.
    Na dat uurtje werden we allemaal naar onze eigen lokaal gestuurd om alle materiaal uit te zoeken en alles schoon te maken, dus eigenlijk hebben we grote eindejaarsschoonmaak gehouden.
    Op zich wel lekker, in het nieuwe jaar weer in een fris, opgeruimd lokaal beginnen.
    Viel alleen lichamelijk wel tegen, heb ons hele keukenblok uitgesopt, het lokaal, de badkamer en de slaapkamers gestofzuigd en gedweild. Voel het nu wel ongelooflijk in mijn rug.
    Tussendoor me even terug getrokken op kantoor om te kolven, viel me niet tegen, 300 cc in 10 minuten, had nog nooit zoveel gekolfd in zo korte tijd :D

Toen ik thuis kwam even lekker met Jelmer geknuffeld en zijn we nog even lekker met zijn drieën de stad in geweest.
    Ik heb zwemluiers gekocht, mijn nieuwe badpak is binnen en zit echt fantastisch, dus Jelmer en ik gaan samen babyzwemmen maandag, ben zo benieuwd hoe hij het vindt.

Girllie: Jeeeej, weer een knulletje erbij!!!! Gefeliciteerd, lekker genieten nu!!

17. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Nina had post en heeft de kaart zelf gelezen. Alleen het leesbrilletje was niet bij de hand,dan maar iets verder weg houden:D;)

Bekijk bijlage 114307

18. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    girlie van harte gefeliciteerd met je zoon leuke naam.

missyf heb eigenlijk nergens last van maar vandaag moest ik hapjes thuis maken en augurk met worst denk o lekker heb ik zin in ik neem een hap smerig vond het echt vies en ik hield al niet veel van leverworst maar kon het vroeger nog wel snijden maar die heb ik ook maar weggelegt . dus of dit een begin is weet ik niet heb alleen nog een clear bleu test liggen ben alleen bang dat hij toch wel weer negatief is .

groetjes san

19. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ alicia ja 37 weken alweer:) het is echt snel gegaan ben zo benieuwd wanneer hij wilt komen.
    ik ga in het ziekenhuis bevallen, wij wonen in een flat en als je meer dan twee trappen op moet mag je niet thuis bevallen.
    aaah wat is nina een lekkere bijdehante meid;) heerlijk.

20. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    nou meid ik duim voor je hoor!! :D:D:D:D:D

Deel Deze Pagina