Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwebbel, 300 cc in 10 minuten?? :$
    Jeetje, ik wou dat ik zo gemakkelijk zoveel kon kolven. Zo kan je wel een lekker vriezervoorraadje opbouwen!

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Eveline: Ik sta er zelf ook iedere keer weer van te kijken wat een hoeveelheden eruit komen. Maar het is zeker wel lekker voor de vriezer ja.

Mijn collega's zaten ook al, van goh, jij kolft snel. Nou scheelt het ook wel dat ik een dubbele kolf heb. Hopelijk blijft het zo makkelijk gaan, dan hou ik het nog wel een poos vol als ik aan het werk ben.

San: Ik had dat ook dat ik bepaalde vleeswaren ineens heel vies vond, dus ik ga zeker voor je duimen!

Alicia: Wat een geweldige foto weer, wat hebben jullie toch een knappe meid!!!

Missy: Voor jou word het nu ook wel heel spannend. Ben heel benieuwd naar jullie knul!

Wen75: Hoe is het met jou? Begint het al te kriebelen of ben je nog wel rustig?

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Girllie proficiat met jullie zoon! Ben ook wel benieuwd naar je vehaal

Chivay ik heb er helemaal geen moeite mee om ze achter te laten, maar dat komt denk ik door de ziekenhuisperiode. Heb ze toen ook 3,5 week achter moeten laten. Misschien dat het nog gaat komen als ze zich er bewust van gaat worden maar tot nu toe vind ik het wel lekker om ff wat anders aan mijn hoofd te hebben. Even mijn wereld verbreden, vind het dan ook weer heerlijk om dan te genieten als ik alleen met ze thuis ben.

Eveline en Alicia wat een leuke foto's weer

Missyf voor jullie nu ook spannend

Chantal wil wel ff vragen of ze even met Liz willen praten;)

Kwebbel jeetje 300 cc, ik heb nooit meer dan 120 cc gekolft per 10 minuten met een dubbele kolf

4. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @Wen spannend hoor maandag ingeleid worden. Duurt niet lang meer voor je mama bent.

@pluisje, het valt niet mee als je je zo ziek voelt in het begin. Het kan nog wel tot 14 weken zwangerschap duren. Heel veel sterkte voor jouw voor de komende tijd.

@Banne, ik vind ook dat wij weinig een echo krijgen. Wij moeten ook voor een echo naar een echo centrum en krijgen maar 2 echo's 12 weken en 20 weken. Jij hebt volgende week al de 20 weken echo toch? Ik moet wachten tot 18 jan.

KDV:
    Wij zijn heel tevreden met de het kdv waar Floris op zit. Doen leuke dingen met de kinders en gaan ook vaak weg als het weer het toe laat. Eigenlijk ben ik meer tevreden met kdv dan met mijn schoonouders. waar de kinderen 1 keer per week zijn. Binnen kort gaan we met mijn schoonouders om de tafel zitten wat zij willen wat oppassen betreft omdat er nog een kindje aan komt en Veerle volgend jaar (dan is ze 5) dan op woensdag (de dag dat ze naar opa en oma gaan) naar school moet.

tv kijken:
    Hier kijken de kinderen niet zo heel veel tv. Alleen als ik moet koken oid en ik ze zoet wil houden, hooguit 1 uur per dag kijken ze tv. Soms staat er ook wel een dvd van K3 op maar daar kijkt ze niet naar, ze doet ze dan na, ze danst dan met de rug naar de tv:).

Afgelopen week ben ik ziek thuis geweest. Het is niets ernstigs, gewoon een verkoudheid die maar niet over ging. Was al weken aan het hoesten. Ben ook naar de HA geweest alleen hij wilde niets voorschijven ivm zwangerschap. Ik moest vooral rust houden en de chinees laten koken:). Van het weekend de kerstboom opgezet, Veerle van 4 vind het echt heel mooi met al die lichtjes, de boom krijgt steeds maar een kusje. Ook ben ik begonnen om het huis een beetje op orde te brengen (waarschijnlijk nesteldrang:p). Alles moet netjes en schoon en in orde enz.
    Morgen is er een feest van mijn oma, ze wordt 80. Heb er wel zin in, ben de afgelopen week aardig opgeknapt van de verkoudheid.

5. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girllie,
    wauw!!!!!! Een zoon, gefeliciteerd hoor! En blunders? Nu maak je me nieuwsgierig naar je verhaal.

Wendy,
    het is al bijna maandag!!!!

Alicia,
    het is altijd fijn om te horen dat ouders veel plezier met je hadden. En stiekem is het soms best leuk om te horen dat ze met die andere geen schik hebben. Gna gna!

Chivay,
    zo te horen is je haaruitval best erg. Goed dat je naar de ha gaat.

Missyf,
    ehh, ik ben niet wezen stappen.... Dat was Chantal!

SAN,
    even wachten tot woensdag..... Nog even geduld! Ik hoop dat je dan een posi test in je handen hebt!

Zwemmen,
    hier wilden we ook gaan zwemmen, maar we hebben het even uitgesteld omdat roan verkouden is. Druk in de weer met neusspray en luuf!

Foto's,
    ik zag weer mooie plaatjes voorbij komen... Altijd leuk om de ukkies te zien!

Vandaag waren roy en ik aan t stoeien... En roan wilde zijn mama wel komen helpen... Hij was helemaal met zijn armpjes en beentjes aan t spartelen, zo grappig! Over een tijdje heb ik dus versterking!!!!!

6. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Girllie, van harte met de geboorte van Bjurn! Wat een aparte naam, hoe zijn jullie daar op gekomen?
    Ik ben ook erg benieuwd naar je verhaal! Maar eerst lekker genieten met z'n drieën!

@Mereli, Ik heb 20 dec. een echo voor de geslachtsbepaling! Ben te nieuwsgierig en wilde het graag voor de kerst weten.. haha Die hebben we dus zelf geregeld bij een echobureau. De 20 weken echo hebben we 11 januari, dus een weekje voor jou. Het is inderdaad erg jammer zo weinig echo's! Vind het ook raar waarom ze dat niet doen..

@San, je maakt het wel spannend meid! Ik ben zo benieuwd! Je weet nu zeker dat het 15 dec. is?? Nog even geduld dus..

@Foto's, heb weer een hoop prachtige foto's voorbij zien komen! Jelle als trotse broer! Leuk om te zien!
    Wat lijkt Liz op jou Chantal! Vooral als je die foto van jou ziet van vroeger.. Leuk hoor!

@Kdv, ik zou ons kindje liever het eerste jaar niet naar een kdv doen, maar dat hebben we niet voor het kiezen helaas. Maar ik denk ook wel dat als je het gevoel hebt dat het goed gaat dat het dna ook minder erg wordt om hem of haar weg te brengen. Zowiezo als ze wat ouder zijn is het heel leuk lijkt me.
    Gelukkig zit ons kdv tegenover m'n werk dus ik kan in principe borstvoeding blijven geven! En in mijn pauze kan ik naar hem of haar toe. Dat is daar ook geen probleem! Dat vind ik wel een prettig idee.

@Sammie, wat goed dat je nu al versterking hebt! haha

En verder weet ik het niet zo goed meer...
    Sorry dames voor degene die ik vergeten ben!

7. Ik vind het juist wel goed dat Femke vanaf 3 maanden al naar het KDV gaat, volgens mij is het bij kindjes die pas later gaan vaak zo dat ze ontzettend moeten wennen..
    Ik heb er ook geen moeite mee de kindjes achter te laten bij KDV (of oma/opa ofzo)
    Ons KDV zit ook bij mijn werk, mocht ik nog borstvoeding geven wil ik dat wel 'live' gaan doen dan op vrijdag, in plaats van kolven op m'n werk.. maar in pauzes langsgaan zou ik nooit doen. Lijkt me vooral ook verwarrend voor je kindje, en zelf heb je er ook niet heel veel aan denk ik. Maar goed, dat is voor iedereen verschillend.

8. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Goedemorgen allemaal,

Hier schijnt het zonnetje al echt heerlijk.

@ Alicia, haha wat een leuke foto met die kaart. En lekker even uit eten vanavond hopelijk gaat het allemaal goed, veel plezier.

@ Kwebbel, gelukkig dat je dat allemaal niet mee hebt gekregen en dat het eigenlijk voor jou wel mee viel. Heftig zo'n dagje schoonmaken. Zooo jij hebt voorlopig nog melk genoeg:D

Liefs

9. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

Nina wat heb je een leuk kaartje gekregen !

Kwebbel wat balen op het werk zeg dat er gezeur was maar wees blij dat jij er niks van mee hebt gekregen.

verkouden niks aan he zowel voor jezelf als voor de kleine.

sammie hoop dat roan je gauw kunt komen helpen.

nou ik snap er niks meer van ben vanacht ongi geworden missschien dat ik toch meer klachten heb nu zonder de pil dan dat ik met had het is wel weer een kortere cyclus dus daar wel weer blij mee zal het zo even weer aanvullen bij mijn handtekening.

groetjes san

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @GIRLLIE & GIRLLIEMAN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON BJÜRN. LEKKER GENIETEN MET ZIJN 3-JES!

@all Sorry, het ontbreekt me aan energie om op iedereen te reageren momenteel. Het vocht is sinds vrijdagavond nog erger geworden (voor zover dat kon) en mijn hele lichaam doet onderhand pijn. We kijken het nog even aan, anders gaan we toch vandaag het zkh bellen. Dat moest ook als het zou verergeren, ook de bestaande klachten. Verder geen symptomen voor zwangerschapsvergiftiging hoor, want dan hadden we al lang gebeld. Mocht er nieuws zijn dan horen jullie het wel of van mezelf of via Jeanetjuh.

Fijne zondag allemaal!

11. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

Girllie gefelicitieerd met jullie zoontje!
    ook ik ben benieuwd naar je verhaal
    hopelijk gaat alles goed geniet er van!!

@Wen
    vervelend dat je zoveel last hebt dat is niet leuk zwanger zijn ook al is het voor het goede doel
    hopelijk gaat morgen alles voorspoedig en heb je snel je kleine man in handen heel veel succes alvast en voor zover het kan nog even genieten!

@voedingsschemas
    bedankt meiden voor jullie schemas
    ik (of we) heb besloten dat ik julian niet wakker ga maken smorgens ik ga voorlopig toch nog niet werken als het even mee zit nog lekker genieten van ons mannetje
    hij krijgt nu zijn laaste fles rond 21.30/22.00 en slaapt dan tot de volgende morgen een uur of half 9 soms wel 9 uur!
    hij krijgt zn flessen dan wel om de 3 uur ongeveer anders kom ik weer niet uit savonds

verder zag ik weer mooie fotos voorbij komen heb wel alles meegelezen maar ben nog steeds niet echt fit het is een flinke verkoudheid:(

Fijne dag allemaal
    liefs

12. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @WEn75. Ah bah. Echt balen dat je je zo bereord voelt. Jammer dat je op die manier niet nog even kunt genieten van je zwangerschap. Hopelijk heb je vandaag nog een leuke dag met z'n tweeen en morgen jullie kindje in de armen., Heel veel sterkte vast voor morgen en zet 'm op!

@Eveline. Het is inderdaad zo dat je beter je kindje met 3 maanden naar het kdv kunt brengen dan met een jaar. Dat is meestal drama. Het wennen gaat dan heel langzaam en geeft meestal moeilijkheden met wegbrengen. Als je je kindje dan huilend achter moet laten is dat nog moeilijker.

@San. balen toch ongi. Hoeveelste ronde was dit nu dat jullie r echt voorgingen?

@Kwebbel. Jeetje 300 cc. Ik haal altijd de helft met kolven,dus moet Nina nu bijvoeden met kunstvoeding. Maar dat is helaas niet anders. Wat ze nu nog aan borstvoeding krijgt is mooi meegenomen.

@Sammie. Leuk een beetje stoeien en Roan die mee doet. Heerlijk zo'n kleintje he.

@Babykwes. Dan ehbben jullie hetzelfde schema als wij. Bij ons werkt dat heel goed. En na een lange nacht inderdaad overdag de fles om de 3 uur. Ik moet zeggen dat Nina daar dan ook zelf naar vraagt.

Nina gaat in rap tempo nu. Ze zat gister bij mijn vriend op schoot en kwam hele maal naar voren. mijn vriend had alleen haar billen vast maar vedrer zat ze even 'los'. Ze word ineens heel wijs en ook met het draaien blijft ze oefenen. Ik ben beniuwd wanneer ze doordraait naar haar buik. Haar schouder zit net nog in de weg.
    Vanavond uit eten. Lekker wokken,heerlijk. Weet iemadn trouwens of ik alles mag eten ivm de borstvoeding?

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @Girlie en girlieman van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Geniet ervan en laat je maar lekker verwennen

@wen heel veel sterkte meis!

@ego, sorry dat ik niet veel meer online ben maar heb er ff geen behoefte aan meiden....

Ik heb al 3 weken last van mijn rechtertepel... geen idee wat et kan zijn... al ga ik er maar langs met mijn bh doet het al zeer, als ik eraan zit voelt het enorm gevoelig.... wat zou het kunnen zijn??? Ongesteld wordt ik niet uit mezelf natuurlijk... en zwanger kan ik niet zijn...

14. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, wat vervelend meid. Echt jammer dat je de laatste tijd niet meer hebt kunnen genieten. En als het te erg is idd vandaag het z'huis bellen. Ik hoor wel van je heel veel succes en sterkte! Hopelijk heb je je ventje snel in je armen:)

@ Wenrich, geeft niks meid dat snappen we wel. Wat vervelend van je tepel zou niet weten wat het is misschien even langs de huisarts?

@ Alicia, Nina gaat idd erg snel nu leuk hoor:D

@ Babykwes, beterschap hopelijk voel je je snel weer wat beter.

@ San, balen meid. Hoelang was je cyclus deze keer? Gebruik je ovu testen?

Liefs

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Even een vraagje meiden,

Hebben jullie de vitamine K en D van een speciaal merk of maakt dat niet uit? Zag dat ze vitamine D ook bij de hema hebben maar zijn deze gewoon goed?

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jeanetjuh: Ik heb de vitamines voor Jelmer gewoon van Davitamon, heb trouwens ook niet verder gekeken hoor, als die van de Hema de zelfde samenstelling heeft, is er niks mis mee.

Wen75: Vervelend dat je nog meer last hebt van vocht, hopelijk vliegt vandaag voorbij en is het snel morgen. Ik wens je alvast heel veel succes, hopelijk een vlotte bevalling.

Wenenr: Begrijp het wel hoor, dat je er even geen behoefte aan hebt, vooral als je dan ook nog eens van die vage klachten hebt.
    Met die pijnlijke tepel zou ik dan toch even naar de ha gaan.

Banne: Spannend, de geslachtsbepaling :D

Sammie: Jammer dat je niet gaat zwemmen nog, volgens een collega van mij (zij zit met haar zoontje in het groepje erna) zijn er bijna geen baby's op maandagochtend en heb ik zelfs kans dat ik de enige ben en dus privé-les heb.
    Hopelijk knapt Roan gauw op, vind het altijd zo zielig als die kleintjes aan het snotteren zijn.

Alicia: Wat gaat die Nina toch hard, knap hoor!
    Jelmer probeerde van de week ook ineens om te rollen, maar het lukte nog niet, vond het wel heel knap dat hij het probeerde.

Hier een beetje een rare nacht gehad, Jelmer werd steeds wakker en als ik ging kijken, stonk het, dus ik dacht steeds dat hij had gepoept, maar elke keer was het niks, dus hij was ontzettend aan het winden volgens mij.
    Op een gegeven moment, ging ik niet meer gelijk kijken en was hij na een paar minuutjes weer stil, dus ik denk dat hij wat onrustig sliep. Weet niet of ze op deze leeftijd al dromen?

17. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy,
    vervelend dat je je nog beroerder voelt! Een troost, morgen ben je moeder! Hopelijk verloopt het voorspoedig!

Kwebbel,
    priveles is ook leuk... Maar ook leuk om andere baby's te zien. Ben je van plan om elke maandag te gaan? Wij wilden de eerste keer op zaterdag gaan omdat roy dan ook mee kan gaan.

San,
    balen meis...iig is je cyclus wel korter!

18. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wen&r,
    ik snap het heel goed hoor....al dat geklets over baby's hier! Ik hoop dat je af en toe nog even laat weten hoe het met je gaat.
    En wat je tepel betreft..... Geen idee, als je er lang last van houdt zou ik even naar de ha gaan.

Dikke knuffel

19. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0

Wij hebben Davitamon. Ons is door de kraam en een medewerker van de drogisterij aangeraden om de eerste maanden geen eigen merk te nemen. Davitamon is beter voor hele kleintjes vertelden zij ons,dus hebben wij dat maar gedaan. Schijnt aan de samenstelling te liggen,maar de precieze reden weet ik het ook niet,maar beide zeiden wel hetzelfde dus zal het wel kloppen.

20. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Wendyenr. Ik kan me voorstellen dat je er af en toe even genoeg van hebt,. Het merendeel van de verhaeln hier gaat over babys en dat is natuurlijk best heel confronterend voor jou. Neem de tijd die je nodig hebt en als je weer hier wil komen,klets je gewoon weer gezellig mee. Denk maar even aan jezelf nu.
    En over je tepel. Als je er al even zo'n pijn aan hebt zou ik toch even naar de ha gaan. Misschien iets heel onschuldigs en ben je er zo vanaf.

Deel Deze Pagina