Sammie: Ik wil het wel proberen om iedere maandag te gaan. Morgen ga ik alleen, daarna heeft Dennis 3 weken vakantie, dus dan gaat hij ook een paar keer mee. Jelmer begint nu flink te bewegen in de box, had hem recht onder de babygym gelegd en nu ligt hij helemaal overdwars
Goedemiddag dames Jeetje wat moest ik veel bijlezen. Had al sinds gistermiddag niet meer gekeken. Was ontzettend druk, want Liz werd vandaag gedoopt en moest zoveel voorbereiden (soep broodjes enz). Vanavond komen nog de vrienden van ons en dan hebben we iedereen gehad:d Wendy heel veel succes morgen. Nog eventjes volhouden en dan hebben jullie je prachtige zoon in de handen. Wendy ik snap het wel! Neem de tijd die je nodig hebt Hoe gaat het met de nagelcursus? Kwebbelsnoes jeetje wat heb je veel schoongemaakt. Kan me voorstellen dat je het in de rug had. Wel lekker weer alles schoon Liz is helemaal niet eenkennig. Moet zeggen dat ze daar ook niet echt de kans voor heeft, want in het dagelijks leven ontmoet ze zoveel nieuwe mensen en ik doe ook nooit moeilijk over vasthouden. Ik las wel in het oei ik groei boek dat 1 op de drie kinderen eenkennig word. Misschien dat dat bij Liz ook nog wel gebeurd hoor, maar zoals het nu gaat vind ik het wel lekker. Kwebbelsnoes volgens mij dromen kindjes wel. Soms word Liz ook in eens huilend wakker en dan is ze ook naar een paar minuutjes weer stil. Even een foto van ons drietjes van vanmorgen:
Girlie en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon geniet ervan! Wen heel veel succes! evelien ja ik ga het proberen met dat kolven als ik hjet niet probeer weet ik het niet. nou zag hele leuke foto's voorbij komen wat groeien die kleintjes toch snel he! liefs
hey meiden, twee dagen niet geweest, en moet een hoop terug lezen zeg!! Even zo uit me blote hoofd. wendyric@ begrijp je volkomen, Meid richt je nu vooral op je nagelstudio en geniet daar erg van. En ja kwa tepel ik zal het helaas niet weten. banne@ spannend he of het een jongen of een meisje wordt, dus jullie willen het ook weten? wij ook hoor!! wendy@ ik zou zeg zet hem op morgen, en wij denken allemaal aan je!! girillie@ nog van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Ben benieuwd naar je verhaal!! chantal@ wat een schattig plaatje je zo met ze 3!! En ja dopen is toch iets bijzonders he!! san@ raar dan heb je nu weer een korte periode tussen zitten. Het blijft raar hoor cyclussen! merelli@ hoe is het met jou? Als ik iemand ben vergeten sorry. Vanochtend het grote nieuws aan me vader verteld en me stiefmoeder. Ze reageerde echt vet lief!! En blij waren ze!! Dat doet ons wel goed. En me stiefmoeder riep gelijk ik wil wel oppassen hoor!! Lief hoor. Ik ga morgen weer proberen te werken. Ik doe het gewoon rustig aan en als het niet gaat stap ik zo weer in me autootje. Ik heb gelukkig nu al 3 hele goeie dagen, wel met vage misselijk maar mij hoor je nu niet klagen als het zo blijft. Ik zal proberen meer te reageren maar het schiet er nu af en toe in, ik slaap namelijk wel veel meer! liefs en een fijne zondag allemaal nog kus pluisje
Zooo even kort ego.. Ben een beetje erg moe van t drukke weekend Even bijgelezen alles... Onze kleine knapperd is net voor het eerst van haar rug op haar buik gedraait! 3x achter elkaar! Wat gaat het toch ineens hard wat ze allemaal kan! Hebben vandaag kennis gemaakt met de nieuwe kittens van mijn ouders... Dexter & Tara.. Wat een schatjes! Zo.. nu even Oona's KDV-tasje inpakken voor morgen en zo even lekker eten!
Heb net wel alles bijgelezen maar weinig puf om te reageren, sorry meiden! @Wen75, Ik wil jou wel even heel veel succes wensen morgen! Hopelijk verloopt alles soepel en heb je morgen al je zoon in je armen!
Dat wil ik ook nog wel even doen idd! (Bedacht ik net vandaar dat ik nog eventjes terug kwam haha) Wen.. Heeeeeeeel veel succes morgen, hopelijk gaan jullie een heel bijzondere mooie dag tegemoet.... Hou je buik nog lekker even vast vanavond en morgenvroeg, nog even lekker bewust genieten van dat gewriemel en geduw daarbinnen... Ben heel benieuwd naar jullie mannetje!
hoi dames, wendy spannens morgen succes en ik denk aan je . wendyr begrijpelijk als je even wat minder komt maar hou je ons wel op de hoogte ? banne wanneer krijg je te weten wanneer het komt? missyf voor jou komt het ook dichter bij spannend. mama van nina ik zit nu op 32 dagen dus mijn cyclus is 3 dagen korter en heb een krampen in mijn buik heb ik anders nooit misschien toch ziek aan het worden . wat een leuke foto van liz en jullie chantal . Oja hebben jullie dat ook een bepaald idee bij mensen en dan zie je ze op de foto en dan is het heel anders heb het vooral bij de mannen hi hi . fijne avond wij gaan de pfaffs kijken.
@wen heel veel succes morgen en geniet nog van je buik! @nagelcursus gaat super! Heb me ingeschreven voor de rest. ( nailart, probleemnagels en salonmanagement) Site is nogsteeds in aanbouw maar op het moment hebben we het beide druk ( ook voor die prijs chantal123 sorry). Heb wel eindelijk een mooi logo! ( zie handtekening) Met kerst komen mijn ouders bij ons eten, dus dat wordt gezellig, volgende week maar eens boodschappen halen daarvoor! Weten jullie al wat jullie met kerst doen? Ik hoop dat 2010 snel voorbij is!
Wendy, ik had het al gezegd, maar nogmaals heel veel succes morgen! Nu praat je nog tegen je buik....hopelijk morgen tegen te kindje! Kwebbel, ik vind het leuk om de eerste paar keren samen te gaan. Zo kan roy er ook van genieten. Wie weet zie ik je over een tijdje wel een keer in het zwembad!!! Ben heel benieuwd hoe dat met aan en uitkleden gaat.... Ze hebben daar geen kleedhokjes voor baby's....! Chantal, gefeliciteerd met de doop van jullie dochter. Een mooie gebeurtenis! Was de dienst mooi? En hoe vond ze het plonsje water over haar hoofd?
Sammie: Met baby-zwemmen zijn er tafels met verschoonkussens bij het kinderbad waar je je kindje kan omkleden. Dus je kleed je eerst zelf om en neem je Roan in de maxi-cosi mee naar het zwembad en kleed je hem daar om.
Even ego-berichtje (alweer): Hier is vermoedelijk de bevalling begonnen. Verlies een klein beetje helderrood bloed en het rommelt behoorlijk in mijn buik. Wacht even of het bloeden of pijn meer word, anders gaan we zo het ziekenhuis bellen. Spannende nacht voor de deur hier dus... Liefs Wendy
wen spannend!!!!!!!!!! ging speciaal voor jou nog ff snel kijken of er al nieuws was(lig al in bed) hoop dat het doorzet en dat je snel jullie mannetje vast mag houden en dan ben je ook lekker van het meeste vocht gelijk af ik wel tenminste succes meis liefsss
goedemorgen meiden even snel kijken voor julian wakker wordt was zo benieuwd naar hoe wen de nacht heeft doorstaan maar ik moet nog even geduld hebben zie ik ik kom straks wel weer kijken en reageren