@Kwebbelsnoes. Fijn dat het babyzwemmen leuk was. Het was blijkbaar wel ontspannend voor Jelmer als hij zo lekker in slaap vile. Hoe lang hebben jullie dan gezwommen? Het lijkt mij ook leuk om een keer met Nina te doen,maar ik denk alleen niet dat ze het een half uur vol houdt. En hoe warm si het water bij jullie? @Babykwes. Nina zit ongeveer op het volgende schema: 8:30 - 11:30 - 14:30 - 17:30 - 21:30 8:30 en 21:30 krijgt ze borstvoeding + fles 60cc Doordat mijn borstvoeding teruig loopt en ik dus niet weet hoeveel ze de eerste en laatste voeding binnen krijgt,geven wij haar de 2de, 3de en 4 de voeding 180cc + 6 schepjes. De arts van het bureau vond dit eigelijk iest teveel omdatz e nog gene 6 kilo is,maar wij vinden dat Nina geen honger hoeft te lijden en doordat ze waarschijnlijk de andere twee wat minder krijgt compenseert dat weer met de grote flessen. Nins geeft zelf ook wel aan of ze genoeg heeft en soms drinkt ze de fles niet helemaal leeg,dus fdan is het ook goed. Wat betreft slapen. Wij doen Nina altrijd naar bed als ze 2 uurtjes wakker is geweest. Ik weet niet hoe lang Julian normaal wakker is,maar mischein zou je hem 's avonds iest langer dan normaal op kunnne laten,zpodat hij goed moe is en dan nara bed brengen. Of omdat hij wel slaapt als jullie naar bed gaan,het ritueel (op badkamer rommelen,gordijnen op jullie kamer dicht doen,samen trap op,enz) vast doen als je hem op bed hebt gelegd. Mischien dat hij door die vertrouwde geluiden van jullie dan in slaap valt. Dit is wat ik zo ven kan bedenken. Als dit niks is,moet ik er nog even verder over nadenken. @Sammie. Er zij al 15 kindjes. Nummer 16 is onderweg. Jane heeft voor twee gezorgd @Jeanetjuh. Ik had al even op internet gekeken bij de Etos. Die actie gaat volgende weke maandag in. ZE hebben bij Etos ook heel vaak billendoekjes 9 pakken voor 14 euro,dus nog goedkoper. Bij ons liggen die er haast constant,dus misschien bij jullie ook. Zou daar even naar kijken als ik jou was. Wat betreft namen. Wij vinden korte namen erg mooi. Gewoon kort,maar krachtig en een naam die gewoon lekkers makkelijk is,maar niet teveel voorkomt. Vandaar Nina. Gaan jullie voor een lange naam? @Chantal. Ah de eerste prikje svoor Liz. Ik vond het ook zielig.Nina heeft beide keren geen koorts gehad. Dus ik hoop dat het met liz ook goed gaat.
@alicia bedankt weer voor je tips! ik blijf het gewoon raar vinden dat hij overdag heel goed slaapt in zijn eigen bedje maar zodra het donker word is het over je zou bijna zeggen dat hij bang is in het donker julian is gemiddeld anderhalf uur wakker soms maar een uurtje maar dan slaapt hij ook maar een uurtje ongeveer hij krijgt nu 2 flessen van 180 en de rest 150 anders gaat hij weer spugen en zeker als die om de 3 uur krijgt maar ach we blijven wel passen en meten met de tijden haha vinden ze dat nina teveel krijgt ik zou er ook niet naar luisteren hoor ze huilt niet voor niks toch julian ligt nu in bed maar hij wil niet slapen hoor ligt nu een 10 minuten te huilen echt zielig als ik op schoot neem slaapt hij meteen hij is eigenlijk verwend
meiden, ik heb net zitten nagelen bij een kennis/vriendin van mijn man.... na een tijdje ( toen net alle nagels erop zaten en nog gemaakt moesten worden) kwam ze met het verhaal dat zij het neukertje is geweest van hem.....zucht..... kom gelijk niet meer mooi werken...
Wenenr: Wow, daar zit je ook niet op te wachten!!! Kan me voorstellen dat je je niet meer op je werk kon concentreren. Vraag me sowieso af wat ze wilde bereiken door het jou te vertellen. Ben erg benieuwd hoe het nu met Wen75 is!!!
hmm, zag net op Hyves een bericht van Wen75 dat de baby nog steeds in buik zit. Wat zal ze balen zeg.
hee meiden Ik denk aan jullie hoor, 3 dagen gewerkt, lees morgen weer mee en zal dan reageren Wen zet hem op meid Knuffel voor iedereen xxx
Meiden heb vanmiddag nog een sms van wen gehad ze heeft vanmiddag nog een 2e dosis gel gehad ze konden de vliezen nog net niet breken dus nu is het nog steeds afwachten of de bevalling vannacht toch op gang komt en anders morgen vliezen breken. Jullie krijgen allemaal de groetjes van haar.
@ Alicia, ja ik had niet goed gelezen haha. Ow oke dat is nog goedkoper idd heb nu gewoon die doos met 6 pakjes meegenomen kom niet zo vaak bij de etos omdat die niet bij ons in de stad zit maar op andere plaatsen. Ook wij gaan voor korte namen @ Missy, ja wie weet de kerst wel met z'n drietjes voor jullie spannend hoor. @ Wenrich, wat een lullige opmerking van haar. Had Richard dit zelf niet aan je verteld? Liefs
Ohhh Wen nog geen kindje in je armen... ben heel benieuwd wanneer jullie ventje er zal zijn! veel succes nog! @ Lotiondoekjes.. Hier die van Etos... die van Pampers vinden we allebei te nat... Wil geen kleffe billetjes in een luier stoppen Die van Etos vinden we een prettige geur hebben en we halen altijd in de aanbieding.. doos van 8 pakjes... @ Pampersaanbieding.. Die moet ik ook nog gaan halen We hebben nog een stuk of 6 bonnen voor een 10tje korting liggen... Dus gaan de komende tijd paar keer tegelijk voor die 30euro voor 4 pakken aanbieding.... (Bonnen zijn tot de 31ste geldig) Oona heeft zich dit weekend voor het eerst van rug naar buik omgedraaid de knapperd! Gisteren zijn we naar mijn ouders in Brabant geweest.. kennis maken met hun nieuwe kittens Dexter & Tara.. Wat een schatjes!
Babykwes. Nog wat ideeen. Jke zou ook het licht op de gang/overloop aan kunnen laten. Als hij inderdaad bang is in het donker. Je zegt dat hij wel in slaap op schoot valt. Misschien zou je kunnen proberen dat uit te bouwen richting slaapkamer. De volgende keer opd e arm op de slaapkamer in slaap laten vallen en dan in bed. Als dat goed gaat hem als hij bijna slaapt i bed leggen en erbij blijven. Dat dan uitbouwen met hem in bed leggen en er zelf bij zitten,dan op de kamer zijn maar niet meer nasst het bed,dan op de gang met de deur van zijn slaapkamer open,enz,enz. Het is wel een klus maar misschien werkt het. Ik noem je even wat ideeen op die ik weleens geprobeert hebt op het werk. Weet niet of je er wat aan hebt,maar wie weet. Nina huilde nooit na de fles,maar kwam altijd na 2/2,5 uur weer voor een volgende. Wij dachten dus dat ze niet genoeg had gehad. Daarom 180cc erin en nu komt ze na 3/3,5 uur. Daar zijn we tevreden mee. Ach,het bureau heeft vaak makkleijk praten,maar wij doen gewoon ons eiegn ding. @Wendyenr. Jeetje wat een rare opmerking. Alsof jij dat graag wil weten. Lijkt wel of ze je jaloers wil maken of zo. Slaat echt nergens op. Verleden is verleden en jij bent nu met hem getrouwd. Hweb je het je man verteld? @Jeanetjuh. Ach,als je nog gaat voor de pampers kun je altijd nog wat extar doekjes meenemen. Ook daar kun je niet genoeg van hebben Maar bedankt voor de tip. Ik ga volgende week ook even naar de Etos. balen dat het bij Wendy niet opschiet. Hopelijk kan ze vanacht een beetje slapen en uitrusten voor wat morgen haar gaat brengen. Ik wet nu dat een nacht overslaan wel erg vermoeiend is. Groetjes aan haar terug. @Chivay. Wat een knapperd van de rug naar buik gedraaid. Mama en papa helemaal trots Je kunt die bonnen van 'n tientje ook inleveren bij zo'n actie he. Dan krijg je extra korting. Hierr vadaag geklust. Een nieuwe verwarming in de gang opgehamgen. Was de eerste keer voor ons,dus we vonden het best knap omdat ook de buizen gebogen moesten worden. vanmiddag met Nina een kerstboomuitgezocht. Nina keek haar ogen uit met al die lichtjes. Heb zin in haar eerste kerst.
richard had dit niet verteld idd, en daarom kwam het ook enorm binnen.... Had er gewoon geen behoefte aan meer om die nagels af te maken... tuurlijk iedereen heeft een verleden en ik zal de laatste zijn die hem veroordeeld... maar het feit dat hij dit niet gezegd heeft terwijl hij weet dat ik er moeite mee heb.. dat steekt me!. Hij is doodsbang dat onze relatie hieronder gaat lijden.. maar dat doet het niet...al zal het ff moeten slijten. Ze hoeft in elk geval niet meer trg te komen
@alicia dank je voor al je tips echt lief van je dat je zo met me mee denkt! vanavond had ik hem op bed gelegd met overloop licht aan toen heeft die 10min liggen huilen was het even stil en begon die weer k heb toen een lampje van beneden (hij vind die zo mooi) bij hem neer gezet toen ging die slapen het was maar een uurtje maar t is een begin toch kan iig nog jouw tips proberen maar volgens mij is het nu niet het goede tijdstip hij zit in een sprongetje dus heeft het al moeilijk genoeg aahh dat ventje jeetje wen nogmaals sterkte en succes hopelijk kun je nog wat rusten
Even kort: Wendy, Ik kom telkens even kijken of er alnieuws is... Nog geen baby... Het duurt nu niet lang meer....zet m op! Alicia, natuurlijk!!! Jane heeft twee kindjes gekregen...foutje bedankt! Gelukkig ben jij wakker! Babykwes, een shirt of doek met jouw vertrouwde geur in het bedje leggen schijnt soms ook te helpen.... Ik heb het zelf nog nooit gedaan hoor, maar het is het proberen waard! Wen&r, raar dat Richard je het zelf niet heeft verteld. Maar je hebt gelijk... Verleden = verleden. Snap idd niet wat zij ermee wilde bereiken om jou dat ineens te vertellen na al die tijd!
Ik snap echt niet hoe jullie het allemaal doen hoor......bijlezen en reageren op iedereen pffffff als ik ff een uurtje vrij ben als ze slapen dan heb ik nog genoeg te doen. Wassen, strijken, poetsen etc etc en als ik dan klaar ben dan is het weer tijd voor een flesje en zijn de meiden weer wakker. Hier gaan ze om de dag in de avond in bad en daar ben ik vaak al 45 minuten mee bezig en als ze dan om 20.30 uur in bed liggen dan ben ik uitgeteld en blij dat ik op de bank zit. Maar goed de meiden hebben alweer een paar goede nachten gemaakt, heb ze in het weekend maar om 08.00 uur wakker gemaakt voor de fles anders komt m'n schema in de war want wil de laatste fles om 20.00 uur geven. Volgens mij bevalt alleen slapen in bed ze wel Heb er helemaal niet meer uitgehoeven in de nacht echt heerlijk is dat en vooral als je wekker om 06.45 uur gaat als je moet werken maar morgen lekker weer een daggie met m'n meiden alleen. Heb wel alles een beetje bijgelezen maar duik zo mijn bedje weer in samen met vriendlief. Heb vanavond hele huis ff goed stof gezogen want ik ontdekte gister een vlo bij Lizzy en mijn haren gaan al overeind staan als ik denk aan een vlooienplaag. Lizzy gelijk behandeld dus hopen dat ik op tijd ben geweest. Wen75 wil je even sterkte wensen want zo duurt wachten lang. Zet hem op meid! Meiden ik kom snel weer ff kijken maar vergeef me dat ik niet op iedereen kan reageren
Kom op Wendy, je kunt het! Laat ons niet langer in spanning Ik reageer verder niet, vanaf 4 uur vanmiddag is hier regeldag-tijd begonnen. Ik gaf altijd maar 1 borst, nu is mevrouw maar hoogstens 2 uur tevreden met beide borsten. Nouja, eigenlijk is ze nog niet eens tevreden als het leeg is... Dat wordt een fijn nachtje, vrees ik